Aplikacja Moje ING mobile
Masz pełny obraz Twojego konta w Twoim telefonie. A przelewasz i płacisz, kiedy chcesz, prościej niż kiedykolwiek.
Żeby płacić BLIKIEM wystarczy telefon z dostępem do internetu i naszą aplikacją.
Kod możesz pobrać bez logowania.
Zakupy bez portfela w sklepach stacjonarnych
Szybkie płacenie w internecie - bez podawania numeru karty
0 zł za wypłatę gotówki z bankomatów ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash oraz wpłatę w naszych wpłatomatach
W sklepach stacjonarnych 3 transakcje dziennie do 50 zł bez autoryzacji PIN-em i bez logowania do aplikacji
Konto dla firmy i aplikacja Moje ING mobile w Twoim telefonie to wszystko, czego potrzebujesz, by korzystać z BLIKA. Możesz nim płacić, wypłacać oraz bezpłatnie wpłacać pieniądze na konto w naszych wpłatomatach, od razu po zainstalowaniu aplikacji.
Powiedz sprzedawcy, że chcesz zapłacić kodem BLIK lub wybierz płatność BLIK w sklepie internetowym. W aplikacji mobilnej kliknij na ikonę BLIK i pobierz kod. Możesz to zrobić bez logowania do aplikacji lub po zalogowaniu. Otrzymasz 6-cyfrowy kod BLIK.
Wpisz kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego przy kasie lub na stronie sklepu internetowego.
Potwierdź wykorzystanie kodu na swoim telefonie. Możesz zostać poproszony o podanie PIN-u aplikacji. Zapłacone!
Wybierz wypłatę kodem na ekranie bankomatu.
Kliknij w BLIK, utwórz kod i wpisz go na klawiaturze w bankomacie.
Autoryzuj PIN-em tym samym, co do aplikacji. Możesz odebrać swoją gotówkę.
na ekranie wpłatomatu. Następnie wybierz wpłata BLIK.
Możesz to zrobic w aplikacji Moje ING mobile. Wpisz go na klawiaturze wpłatomatu.
i włóż pieniądze do wpłatomatu. Pieniądze będą dostępne na Twoim koncie od razu.
BLIK jest domyślnie aktywny.
Jeśli masz aplikację, a nie masz BLIKA, zaktualizuj aplikację.
BLIK możesz aktywować w aplikacji Moje ING mobile w zakładce Dane i ustawienia.
Wybierz konto i numer telefonu do płatności BLIK (jeśli masz więcej niż jedno konto w naszym banku).
Wypłacaj pieniądze z bankomatów, płać BLIKIEM w sklepach internetowych albo punktach oznaczonych logo BLIK.
z przeglądarki internetowej.
Wybierz Karty i płatności telefonem.
Wskaż konto, które chcesz powiązać z BLIKIEM - osobiste lub oszczędnościowe.
Bankomaty i sklepy akceptujące BLIK są oznaczone logiem BLIK.
Możesz płacić BLIKIEM w internecie bez podawania kodu. Wystarczy, że dodasz sklep do zaufanych w aplikacji mobilnej,
a kolejne płatności BLIKIEM potwierdzasz tylko PIN-em.
Sklep dodajesz do zaufanych w trakcie płatności
Przy kolejnych zakupach nie musisz podawać kodu BLIK
Każdą kolejna transakcję zatwierdzasz PIN-em do aplikacji
Sklep możesz usunąć z zaufanych w trakcie kolejnych zakupów lub w dowolnej chwili w bankowości internetowej Moje ING
jako sposób płatności w ulubionym sklepie
Na ekranie potwierdzenia transakcji zaznacz: Zapamiętaj ten sklep i płać szybciej przy kolejnych zakupach. Zatwierdź PIN-em do aplikacji
Zrealizujemy transakcję i zapamiętamy sklep.
Następna płatność w tym sklepie nie będzie wymagała podania kodu BLIK
Kodem BLIK możesz zapłacić za zakupy w sklepie stacjonarnym do 50 zł bez potwierdzenia PIN-em. Możesz zrobić 3 takie transakcje dziennie, jeśli kod pobierzesz bez logowania do aplikacji.
Autoryzacja PIN-em będzie potrzebna, jeśli:
Płatności BLIKIEM masz zawsze pod kontrolą. W Moim ING widzisz wszystkie transakcje wykonane BLIKIEM. Możesz włączyć lub wyłączyć BLIK, kiedy chcesz oraz zmienić konto powiązane z BLIKIEM - w aplikacji mobilnej lub w systemie bankowości internetowej. Dowolnie ustawiasz opcję korzystania z kodów BLIK przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Możesz też zmienić limity dla transakcji opłacanych BLIKIEM - od 500 do 10 000 zł.
Zgubiłeś lub skradziono Ci telefon?
Zgłoś na infolinię:
801 601 607
Nie pobieramy opłat za aktywację BLIKA i jego użytkowanie. Bezpłatnie realizujemy transakcje bezgotówkowe, w tym internetowe oraz wszystkie wypłaty gotówki z bankomatów ING Banku Śląskiego oraz sieci Planet Cash w kraju.
Zależnie od konta powiązanego z BLIKIEM, wypłaty gotówki w pozostałych bankomatach w kraju są bezpłatne lub płatne:
BLIK może aktywować każda osoba posiadająca aplikację mobilną, niezależnie od systemu operacyjnego telefonu.
Kody BLIK umożliwiają wykonywania płatności w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz w bankomatach oznaczonych logo BLIK.
Nie, BLIK to rozwiązanie krajowe, może być wykorzystane do wykonania płatności tylko na terenie Polski.
Bankomaty i sklepy akceptujące BLIK są oznaczone logiem BLIK
Tak, osoby małoletnie poniżej 18 roku życia mogą korzystać z BLIK. Nie mogą jednak korzystać z możliwości generowania czeków BLIK.
BLIKA można powiązać z następującymi kontami:
Po aktywowaniu BLIK będziesz mógł:
Tak, w historii rachunku będą widoczne wszystkie transakcje dokonane przy pomocy kodów BLIK z informacją, że transakcja była wykonana kodem BLIK.
Jeśli użytkownik BLIK jest właścicielem więcej niż 1 rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, może zmienić konto powiązane z BLIKIEM w Moim ING. Nie można zmienić obciążanego rachunku w trakcie płatności.
Każdy ze współwłaścicieli konta wspólnego może aktywować aplikację BLIK powiązaną z rachunkiem
Tak, pełnomocnik do rachunku może korzystać z BLIKA.
Jeśli nie chcesz korzystać z BLIKA, możesz go wyłączyć w każdej chwili. Możesz to zrobić w systemie bankowości internetowej lub przez telefon – wystarczy że zadzwonisz na naszą infolinię.
Wystarczy Twój telefon z funkcją NFC. Włącz NFC i przyłóż telefon do czytnika na drzwiach – powinny się otworzyć.
Zwiń
Aktywacja BLIKA | 0 zł | |
---|---|---|
Realizacja transakcji bezgotówkowych | 0 zł | |
Wypłata gotówki w kraju: |
||
- w bankomatach ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash |
|
0 zł |
- w bankomatach pozostałych banków | w przypadku konta Direct dla Firmy, Direct dla Wspólnot Mieszkaniowych - pierwsza wypłata w miesiącu kalendarzowym - każda kolejna wypłata
w przypadku konta Zysk, Zysk+ |
0 zł 2,50 zł 3% kwoty wypłaty min. 5 zł |
Zmiana numeru konta i numeru telefonu powiązanego z BLIKIEM | 0 zł |