Płacenie telefonem z BLIK

Płacisz, wpłacasz, wypłacasz - bez karty i bez portfela
Wystarczy 6-cyfrowy kod, który tworzysz w aplikacji Moje ING
Kod pobierasz bez logowania
Korzystasz za 0 zł

Twoje możliwości z BLIKIEM

Jak korzystać z BLIKA

Jak płacić

  1. 1

    W aplikacji pobierz kod BLIK

    Kliknij skrót BLIK i pobierz kod. Możesz to zrobić bez logowania do aplikacji lub po zalogowaniu.

    Nie masz jeszcze naszej aplikacji?

    Pobierz aplikację

  2. 2

    Wprowadź kod BLIK

    Wpisz kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego przy kasie lub na stronie sklepu internetowego.

  3. 3

    Zatwierdź płatność

    Potwierdź wykorzystanie kodu na swoim telefonie. Możesz zostać poproszony o podanie PIN-u aplikacji.

Jak wypłacać

  1. 1

    Wskaż BLIK jako sposób wypłaty gotówki

    Wybierz wypłatę kodem na ekranie bankomatu.

  2. 2

    Utwórz kod w aplikacji mobilnej

    Kliknij w BLIK, utwórz kod i wpisz go na klawiaturze w bankomacie.

  3. 3

    Zatwierdź płatność na swoim telefonie

    Autoryzuj PIN-em tym samym, co do aplikacji. Możesz odebrać swoją gotówkę.

Płać BLIKIEM w internecie bez wpisywania kodu

W internecie możesz płacić BLIKIEM jeszcze szybciej – bez wpisywania kodu BLIK. Wystarczy, że sklep, w którym robisz zakupy albo przeglądarkę internetową, z której korzystasz dodasz do zapamiętanych w aplikacji Moje ING.

Przy kolejnych zakupach w zapamiętanym sklepie lub na zapamiętanej przeglądarce, nie musisz pobierać kodu BLIK w Moim ING ani go przepisywać. Zatwierdzasz tylko transakcję w telefonie. 

  • W sklepach, które akceptują płatności BLIK bez kodu na ekranie po zatwierdzeniu transakcji zobaczysz komunikat:
    „Jeśli przy następnej transakcji w tym sklepie nie chcesz wpisywać kodu BLIK, dodaj go do zapamiętanych”.

    Wybierz opcję: „Zapamiętaj sklep”.

    Na Twoim telefonie zobaczysz potwierdzenie: „Dodaliśmy sklep do zapamiętanych”.

  • Na ekranie po zatwierdzeniu transakcji zobaczysz komunikat:
    „Jeśli przy następnej transakcji na tej przeglądarce nie chcesz wpisywać kodu BLIK, dodaj ją do zapamiętanych”.

    Jeśli chcesz zapamiętać przeglądarkę, wybierz opcję: „Zapamiętaj przeglądarkę”.

    Na Twoim telefonie zobaczysz potwierdzenie: „Dodaliśmy przeglądarkę do zapamiętanych”.

Pytania i odpowiedzi

  • BLIK możesz aktywować na każdym telefonie, na którym działa nasza aplikacja Moje ING.

  • Kody BLIK umożliwiają płatności w sklepach stacjonarnych, internetowych oraz w bankomatach oznaczonych logo BLIK. ​

  • Jeśli masz aplikację Moje ING, BLIK powinien być domyślnie aktywny. Jeśli tak nie jest, zaktualizuj aplikację Moje ING, a następnie przejdź do szczegółów BLIKA i wybierz Aktywuj.

  • Nie, BLIK to rozwiązanie krajowe, może być wykorzystane do wykonania płatności tylko na terenie Polski.

  • Bankomaty i sklepy akceptujące BLIK są oznaczone logiem BLIK

  • BLIKA można powiązać z następującymi kontami:

    • Konta osobiste: Mobi, Direct, Komfort, Premium. 
    • Konta oszczędnościowe (tylko do wpłat i wypłat): Otwarte Konto Oszczędnościowe, Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium, Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus, 
    • Konta dla Przedsiębiorców: Konto Direct dla Firmy

     

  • Tak, w historii rachunku będą widoczne wszystkie transakcje dokonane przy pomocy kodów BLIK z informacją, że transakcja była wykonana kodem BLIK.

  • Każdy ze współwłaścicieli konta wspólnego może aktywować aplikację BLIK powiązaną z rachunkiem.

  • Tak, pełnomocnik do rachunku może korzystać z BLIKA.

  • Jeśli nie chcesz korzystać z BLIKA, możesz go wyłączyć w każdej chwili. Możesz to zrobić w Moim ING.

  • Wystarczy Twój telefon z funkcją NFC. Włącz NFC i przyłóż telefon do czytnika na drzwiach – powinny się otworzyć.

Opłaty i prowizje

Czynność Opłata
Aktywacja BLIKA 0 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych 0 zł

Wypłata gotówki w kraju w bankomatach ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash

0 zł

Wypłata gotówki w kraju, w bankomatach pozostałych banków, w przypadku konta Direct dla Firmy, Direct dla Wspólnot Mieszkaniowych

 

 

 

  • pierwsza wypłata w miesiącu kalendarzowym
0 zł
  • każda kolejna wypłata
5,00 zł
  • w przypadku konta Zysk, Zysk+
5% kwoty wypłaty min. 5 zł
Zmiana numeru konta i numeru telefonu powiązanego z BLIKIEM 0 zł