Jak korzystać z wpłatomatów
Sprawdź czy między banknotami nie ma przedmiotów, które mogą spowodować awarię urządzenia np. wydruki, monety, bilety, paragon, spinacz. Ułóż banknoty równo, w jedną stronę, wyprostuj zagięcia. Banknoty nie mogą być spięte spinaczami, ani gumkami. Przelicz wpłacaną kwotę. Nie musisz układać banknotów nominałami, mogą być przemieszane – urządzenie samo policzy, ile jakich banknotów wpłacasz.
Wpłata kartą
-
1
Włóż kartę do wpłatomatu lub przyłóż ją do czytnika zbliżeniowego
Wprowadź PIN. Wybierz na ekranie opcję Wpłata. Potwierdź numer karty i konta (zgodnie z informacją na ekranie).
-
2
Podaj kwotę, jaką chcesz wpłacić
Wsuń pieniądze do wpłatomatu dłuższą stroną - nie więcej niż 50 banknotów na raz. Nie wpychaj ich na siłę. Kwota powinna być zgodna z Twoją deklaracją.
-
3
Wpłatomat wykryje banknoty, wciągnie je i zamknie przesłonę
Sprawdzi, czy kwota się zgadza. Zwróci Ci banknoty uszkodzone i nierozpoznane. Zatrzyma te, których autentyczność jest podejrzana.
-
4
Zatwierdź transakcję
Na ekranie wpłatomatu zobaczysz informację o liczbie i nominale przyjętych banknotów.
Odbierz potwierdzenie transakcji. Jeśli masz włączone powiadomienia w aplikacji Moje ING, otrzymasz też push z potwierdzeniem wpłaty.
Wpłata BLIKIEM
-
1
Wybierz we wpłatomacie Transakcję kodem - Wpłata BLIK
- Utwórz kod BLIK w aplikacji Moje ING mobile.
- Wpisz kod na ekranie wpłatomatu.
- Potwierdź wpłatę BLIK w telefonie.
-
2
Podaj kwotę, jaką chcesz wpłacić
Wsuń pieniądze do wpłatomatu dłuższą stroną - nie więcej niż 50 banknotów na raz. Kwota powinna być zgodna z Twoją deklaracją.
-
3
Wpłatomat wykryje banknoty, wciągnie je do środka i zamknie przesłonę
Sprawdzi, czy kwota się zgadza. Zwróci Ci banknoty uszkodzone i nierozpoznane. Zatrzyma te, których autentyczność jest podejrzana.
-
4
Potwierdź nominały i kwotę wpłaty
Odbierz i zachowaj potwierdzenie transakcji. Otrzymasz je też w Moim ING, jeśli masz włączone powiadomienia push.
Wpłatomaty obsługujące wpłaty kodem BLIK dostępne są w wybranych lokalizacjach. Sprawdź listę wpłatomatów obsługujących BLIK.
Pieniądze księgujemy na koncie natychmiast po wpłacie
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w przypadku kont: Konto Direct dla Firmy, Konto z Lwem Direct, Konto z Lwem Zysk, Konto z Lwem Zysk + Konto Direct dla wspólnot mieszkaniowych, Karta przedpłacona Mastercard dla przedsiębiorcy.
Wpłatomat nie zadziałał? Skontaktuj się z nami
Podaj nam kwotę, datę transakcji, lokalizację wpłatomatu i szczegóły wpłaty. Dzięki temu odpowiemy Ci szybciej. Czas rozpatrzenia reklamacji zależy również od tego, czy do jej rozpatrzenia musimy rozliczyć wpłatomat.
Kontakt
W bankowości internetowej Moje ING
Przez naszą infolinię - zadzwoń na Telefon alarmowy 24/7
+48 32 357 00 12
(Kosz połączenia wg stawek operatora)
W placówce bankowej
1 Dla wpłat gotówki do wpłatomatu realizowanych na rachunki wycofane z oferty (DIRECT, DIRECT dla Wspólnot Mieszkaniowych, Konto Zysk, Konto Zysk+) opłata 0,25% od sumy wpłat na rachunek powyżej 50.000 zł w danym cyklu rozliczeniowym. Nie pobieramy opłat od wpłat na Konto Direct dla Firmy i wpłat BLIKIEM. Wróć do treści
2 Wpłatomaty obsługujące wpłaty kodem BLIK dostępne są w wybranych lokalizacjach. Znajdź wpłatomat | Wróć do treści