Obsługa Premium

W Premium stawiamy na indywidualne podejście. Zapewniamy Ci współpracę z osobistym specjalistą Premium, który będzie Twoim wsparciem w realizacji planów finansowych. Partnerstwo, ekspercka wiedza oszczędnościowo-inwestycyjna i nawigacja po bankowych tematach to jego specjalność. Jest do Twojej dyspozycji tak jak lubisz: przez telefon lub w placówce bankowej. 

 Nowość: Umów się na spotkanie wideo ze specjalistą - wygodnie i bez wychodzenia z domu.

Skontaktuj się ze specjalistą   

Finanse pod ręką

Inne sprawy

  • Jak zgłosić problem?

    W Moim ING

    Przez telefon

    +48 32 357 00 69 
    Koszt połączenia wg stawek operatora.

    W dowolnym oddziale naszego banku

    Znajdź najbliższy oddział

  • Masz juz kredyt w ING?

    Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz tutaj.

    Informacje na temat oferty

    - infolinia hipoteczna +48 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)

    Masz już kredyt w ING?

    - informacje dotyczące Twojego kredytu
    32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)

    Godziny kontaktu:
    pon. - pt.: 8:00 - 18:00

    Chcesz wysłać polisę/ dokumenty do kredytu hipotecznego? sprawdź jak.

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00

    Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
    +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)

    Wyślij e-mail: biuromaklerskie@ing.pl

  • - Opóźnienia w spłacie zobowiązań
    +48 32 357 00 88 (koszt połączenia wg stawek operatora)

    - Restrukturyzacja
    +48 32 357 00 76 (koszt połączenia wg stawek operatora)

    Godziny kontaktu: 
    pon. -pt.: 8:00 - 18:00 

    Dowiedz się więcej

  • Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:

    • w Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
    • przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora)
    • w dowolnym punkcie obsługi kasowej.

    Ważne! Jeśli chcesz zamówić więcej niż 12 900 zł, w momencie odbioru zamówionej gotówki, właściciel konta, z którego pobierane są pieniądze, nie może mieć zastrzeżonego PESEL-u. W przeciwnym wypadku:

    • nie wypłacimy Ci gotówki
    • zablokujemy możliwość wypłaty większej gotówki w niż 12 900 zł na 12 godzin.

    Więcej o awizacji gotówki

Zastrzeganie kart

Jeśli zgubiłeś kartę lub Ci ją skradziono, zastrzeż ją jak najszybciej.

Jak zastrzec kartę

 

Kto może skorzystać z oferty Premium?