Skontaktuj się ze specjalistą
Jestem klientem Premium
Dane swojego specjalisty znajdziesz w Moim ING
Nie jestem klientem Premium
Wypełnij formularz i umów się na spotkanie.
Możesz umówić się też na spotkanie wideo.
Meetings and video calls are available only in Polish.
Finanse pod ręką
Aplikacja Moje ING
Odkryj, jak łatwe i przyjemne może być bankowanie, gdy masz wszystko w jednym miejscu - w swoim telefonie.
Inne sprawy
-
Jak zgłosić problem?
W Moim ING
- Chcesz wysłać zgłoszenie samodzielnie? Przejdź do formularza i wybierz z listy kategorię zgłoszenia. Zaloguj się i wyślij zgłoszenie
- Chcesz porozmawiać ze specjalistą? Napisz do nas na czacie. Zaloguj się
- Chcesz dodać załącznik do przesłanego zgłoszenia? Zaloguj się i wyślij wiadomość
Przez telefon
+48 32 357 00 69
Koszt połączenia wg stawek operatora.W dowolnym oddziale naszego banku
-
Masz juz kredyt w ING?
Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz tutaj.
Informacje na temat oferty
- infolinia hipoteczna +48 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Masz już kredyt w ING?
- informacje dotyczące Twojego kredytu
32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Godziny kontaktu:
pon. - pt.: 8:00 - 18:00Chcesz wysłać polisę/ dokumenty do kredytu hipotecznego? sprawdź jak.
-
Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
+48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)Wyślij e-mail: biuromaklerskie@ing.pl
-
- Opóźnienia w spłacie zobowiązań
+48 32 357 00 88 (koszt połączenia wg stawek operatora)- Restrukturyzacja
+48 32 357 00 76 (koszt połączenia wg stawek operatora)Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 18:00 -
Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:
- w Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
- przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora)
- w dowolnym punkcie obsługi kasowej.
Ważne! Jeśli chcesz zamówić więcej niż 12 900 zł, w momencie odbioru zamówionej gotówki, właściciel konta, z którego pobierane są pieniądze, nie może mieć zastrzeżonego PESEL-u. W przeciwnym wypadku:
- nie wypłacimy Ci gotówki
- zablokujemy możliwość wypłaty większej gotówki w niż 12 900 zł na 12 godzin.
Zastrzeganie kart
Jeśli zgubiłeś kartę lub Ci ją skradziono, zastrzeż ją jak najszybciej.
Kto może skorzystać z oferty Premium?
Nasza oferta skierowana jest do klientów, którzy zgromadzili w naszym banku aktywa minimum 200 tys. zł lub zainwestowali minimum 100 tys. zł (lub równowartości tych kwot w walucie wymienialnej). Dla pozostałych klientów zalecamy zapoznanie się z ofertą dla klienta indywidualnego lub klienta Private Banking.