Nie musisz gromadzić gotówki
Twoje pieniądze są bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty lub BLIKA. Jeśli potrzebujesz doraźnie gotówki, na bieżąco uzupełniamy jej zapasy w naszych placówkach bankowych z obsługą kasową oraz w bankomatach. Ewentualne problemy z wypłatami wynikają jedynie z przyczyn logistycznych - przy wzmożonej liczbie wypłat nie zawsze nadążamy uzupełniać banknoty w bankomatach.
Jak zgłosić wypłatę dużej gotówki w Moim ING
Gotówkę do odbioru w punkcie obsługi kasowej zamówisz w aplikacji i bankowości internetowej Moje ING z pomocą Asystenta, który poprowadzi Cię krok po kroku.
Zaloguj się do Mojego ING
Zapoznaj się z zasadami awizacji gotówki i zaakceptuj je.
Wybierz konto
Wskaż konto, z którego chcesz wypłacić większą gotówkę. Podaj miejscowość, punkt obsługi kasowej i wpisz kwotę. Wybierz dzień odbioru pieniędzy.
Otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia
Podsumowanie zamówienia znajdziesz w Wiadomościach w Moim ING.
Gotowe!
Odbierz zamówioną gotówkę w wybranym wcześniej punkcie obsługi kasowej. Pamiętaj, że jeśli tego nie zrobisz, pobierzemy opłatę.
Sprawdź wysokość opłat
Pytania i odpowiedzi
- Wypłata gotówki z banku
Jeśli potrzebujesz mniejszej kwoty, skorzystaj z jednego z naszych bankomatów.
Jeśli zdarzy się, że w którymś z nich zabraknie gotówki, skorzystaj z innego lub odczekaj trochę. Ewentualne problemy z wypłatami wynikają jedynie z przyczyn logistycznych - przy wzmożonej liczbie wypłat nie zawsze nadążamy na bieżąco uzupełniać banknoty w bankomatach.
Gotówkę możesz również wypłacić w jednej z naszych placówek bankowych z obsługą kasową. Pamiętaj, że jeśli potrzebujesz większej kwoty, musisz ją wcześniej zamówić.
Dowiedz się więcej o wypłacie dużych kwot.
- Bezpieczeństwo moich pieniędzy
Twoje pieniądze są bezpieczne. Wszystkie depozyty w Polsce do kwoty 100 tys. euro są objęte stuprocentową gwarancją Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
- Jaką maksymalną kwotę mogę wypłacić z bankomatu jednego dnia?
Maksymalnie możesz wypłacić 10 000 zł kartą i 10 000 zł BLIKIEM. Łącznie jednego dnia w bankomacie wypłacisz 20 000 zł - bez wizyty w placówce bankowej i bez wcześniejszej awizacji.
Pamiętaj, aby wcześniej ustawić odpowiednie limity wypłat.
Więcej o wypłatach z bankomatów
Więcej o wypłatach BLIKIEM - Kiedy najpóźniej mogę zgłosić wypłatę większej kwoty w polskiej walucie?
Zgłoś wypłatę w Moim ING, przez infolinię lub w punkcie obsługi kasowej najpóźniej do 11:00 w dniu roboczym, jeśli chcesz odebrać pieniądze w następnym dniu roboczym. Zamówienie zgłoszone po 11:00 możesz odebrać po 2 dniach roboczych.
Zamówioną gotówkę odbierzesz po godzinie 11:00.
- Kiedy najpóźniej mogę zgłosić wypłatę dużej gotówki w walucie obcej?
Jeśli chcesz wypłacić EUR, USD lub GBP, zgłoś wypłatę najpóźniej do godziny 11:00 w Moim ING, przez infolinię lub w punkcie obsługi kasowej. Pieniądze odbierzesz za 2 dni robocze. Zamówienie zgłoszone po 11:00 możesz odebrać po 3 dniach roboczych.
Możesz również skorzystać z kantoru wymiany walut.
- Czy mogę anulować zgłoszenie wypłaty gotówki?
Awizowaną wypłatę możesz anulować najpóźniej do 15:00 w dniu roboczym poprzedzającym wypłatę. Możesz to zrobić:
- przez infolinię pod numerem +48 32 357 00 69
- na czacie w Moim ING
- w punkcie obsługi kasowej, w którym zaplanowana była Twoja wypłata.
Jeśli nie anulujesz swojego zamówienia w terminie, pobierzemy opłatę.
- Co się stanie, jeśli nie odbiorę zamówionych pieniędzy we wskazanym terminie?
Jeśli nie odbierzesz zadeklarowanej kwoty w wybranym dniu i nie anulujesz zgłoszonej wypłaty, pobierzemy z Twojego konta opłatę w wysokości:
- 150 zł - jeśli jesteś klientem indywidualnym, niezależnie od waluty zgłoszonej wypłaty
- 200 zł - jeśli jesteś przedsiębiorcą i wypłata jest w polskiej walucie
- 300 zł - jeśli jesteś przedsiębiorcą i wypłata dotyczy waluty obcej
- 300 zł - jeśli jesteś klientem korporacyjnym, niezależnie od waluty zgłoszonej wypłaty.
- Jestem przedsiębiorcą i chcę wypłacić dużą kwotę. Jak mogę to zrobić?
Skorzystaj z infolinii lub zgłoś chęć wypłaty w placówce bankowej.
- Czy mogę zamówić dużą gotówkę przez infolinię?
Tak, możesz zamówić większą kwotę przez infolinię pod numerem +48 32 357 00 69