Bez awizacji w oddziale możesz wypłacić do 20 000 zł i do 2000 euro lub dolarów amerykańskich.
Sprawdź szczegóły
Jak zgłosić wypłatę dużej gotówki w Moim ING
Gotówkę do odbioru w oddziale zamówisz w aplikacji i bankowości internetowej Moje ING z pomocą Asystenta, który poprowadzi Cię krok po kroku.
Zaloguj się do Mojego ING
Zapoznaj się z zasadami awizacji gotówki i zaakceptuj je.
Wybierz konto
Wskaż konto, z którego chcesz wypłacić większą gotówkę. Podaj miejscowość, oddział i wpisz kwotę. Wybierz dzień odbioru pieniędzy.
Otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia
Podsumowanie zamówienia znajdziesz w Wiadomościach w Moim ING.
Gotowe!
Odbierz zamówioną gotówkę w wybranym wcześniej oddziale z obsługą kasową.
Pamiętaj, że jeśli tego nie zrobisz, pobierzemy opłatę.
Sprawdź wysokość opłat
Pytania i odpowiedzi
- Jaką maksymalną kwotę mogę wypłacić z bankomatu jednego dnia?
Maksymalnie możesz wypłacić 10 000 zł kartą i 10 000 zł BLIKIEM. Łącznie jednego dnia w bankomacie wypłacisz 20 000 zł - bez wizyty w oddziale i bez wcześniejszej awizacji.
Pamiętaj, aby wcześniej ustawić odpowiednie limity wypłat.
Więcej o wypłatach z bankomatów
Więcej o wypłatach BLIKIEM - Kiedy najpóźniej mogę zgłosić wypłatę większej kwoty w polskiej walucie?
Jeżeli zamawiasz gotówkę w Moim ING: najpóźniej do 10:30 w dniu roboczym, jeśli chcesz odebrać pieniądze za 2 dni robocze. Zamówienie zgłoszone po 10:30 możesz odebrać po 3 dniach roboczych. Jeśli zgłaszasz awizację przez infolinię lub w oddziale do godziny 15:00, pieniądze możesz odebrać za 2 dni robocze.
W związku z epidemią, nasze oddziały pracują na specjalnych zasadach. Zamówioną gotówkę odbierzesz po godzinie 11:00.
- Kiedy najpóźniej mogę zgłosić wypłatę dużej gotówki w walucie obcej?
Jeśli chcesz wypłacić EUR, USD lub GBP, zgłoś awizację:
- w Moim ING najpóźniej 3 dni robocze przed terminem wypłaty, do godziny 10:30
- przez infolinię lub w oddziale najpóźniej 3 dni robocze przed terminem wypłaty, do godziny 15:00. Możesz również skorzystać z kantoru wymiany walut.
- Czy mogę anulować zgłoszenie wypłaty gotówki?
Możesz anulować zgłoszoną wypłatę gotówki najpóźniej do godz. 10:30 w dniu wypłaty.
Aby anulować awizację, zadzwoń na infolinię: +48 32 357 00 69 lub 801 222 222.
- Co się stanie, jeśli nie odbiorę zamówionych pieniędzy we wskazanym terminie?
Jeśli nie odbierzesz zadeklarowanej kwoty w wybranym dniu i nie anulujesz zgłoszonej wypłaty, pobierzemy z Twojego konta opłatę w wysokości:
- 50 zł - jeśli jesteś klientem indywidualnym, niezależnie od waluty zgłoszonej wypłaty
- 200 zł - jeśli jesteś przedsiębiorcą i wypłata jest w polskiej walucie
- 300 zł - jeśli jesteś przedsiębiorcą i wypłata dotyczy waluty obcej
- 300 zł - jeśli jesteś klientem korporacyjnym, niezależnie od waluty zgłoszonej wypłaty.
- Jestem przedsiębiorcą i chcę wypłacić dużą kwotę. Jak mogę to zrobić?
Skorzystaj z infolinii lub zgłoś chęć wypłaty w oddziale banku.
- Czy mogę zamówić dużą gotówkę przez infolinię?
Tak, możesz zamówić większą kwotę przez infolinię pod numerem +48 32 357 00 69