Kupujesz teraz, płacisz później

Z przyznanego przez bank limitu korzystasz za darmo do 52 dni.
Korzystasz z indywidualnie negocjowanego limitu kredytowego - do maksymalnie 200 000 zł.


0

za wydanie karty


0

za obsługę karty kredytowej,
jeśli średnia miesięczna wartość transakcji w roku wyniesie co najmniej 12 500 zł1 lub skorzystasz z promocji


0

od transakcji bezgotówkowych
w tym płatności kartą w PLN przez internet również z 3D Secure


0

za wypłatę gotówki
ze wszystkich bankomatów na świecie

Zyskaj 650 zł w promocji

Korzystaj z zalet platynowej karty kredytowej i nie przejmuj się opłatą roczną! Wystarczy, że złożysz wniosek o kartę i podpiszesz umowę w czasie trwania promocji oraz wykonasz 5 transakcji miesięcznie przez kolejne 12 miesięcy.

Sprawdź Regulamin. Promocja trwa do 31 stycznia 2019 r.

 

Ekstra korzyści dla posiadaczy Platynowej karty kredytowej

Przedstawione programy są bezpłatne. Jako posiadacz karty Platynowej, możesz skorzystać z dowolnej ilości programów.

Program ING Concierge

Możesz korzystać z bogatego pakietu usług organizacyjnych i informacyjnych, w tym:

  • organizacja wysyłki kwiatów pod wskazany adres,
  • rezerwacja biletów do kin, teatrów, opery czy też na imprezy sportowe,
  • rezerwacja stolików w restauracjach,
  • organizacja opieki nad dzieckiem,
  • organizacja wynajmu limuzyny, samochodu zastępczego, innego pojazdu,
  • rezerwacja sal konferencyjnych 
  • informacja teleadresowa i komunikacyjna,
  • informacja biznesowa (np. kursy walut)

i wiele więcej.

Numery infolinii:
Polska: 801 102 102
Świat +48 22 566 55 55

Regulamin Programu

Program Priority Pass

Wraz z Platynową kartą kredytową otrzymasz kartę Priority Pass, która umożliwi Ci dostęp do ponad 600 ekskluzywnych saloników wypoczynkowych na lotniskach całego świata (ponad 100 krajów i 400 miast). Z kartą Priority Pass możesz z nich korzystać bez względu na wybraną linię lotniczą, klasę biletu, czy członkostwo w klubie Frequent Flyer. 

  • Imienna karta Priority Pass wydawana jest bezpłatnie dla posiadaczy Platynowej karty kredytowej,
  • Karta umożliwia Tobie, oraz Twoim gościom (za gościa pobierana jest opłata 32 USD, zgodnie z tabelą opłat i prowizji Priority Pass), dostęp do saloników lotniskowych i korzystanie z dostępnych świadczeń i usług,
  • Nic nie płacisz za korzystanie z saloników na lotniskach i masz nielimitowaną liczbę wejść.
  • Lista saloników, świadczeń i usług oraz zasady programu dostępne są na stronie operatora programu Priority Pass.

Regulamin programu

Program IAPA

Program IAPA (International Airline Passengers Association) powstał ponad 50 lat temu i zrzesza aktualnie ponad 300 tys. pasażerów. Członkostwo w programie, potwierdzone Kartą IAPA, wydawaną razem z Platynową kartą kredytową, wiąże się z szeregiem korzyści:

  • rabatami w hotelach - nawet do 50% w ponad 20 000 hoteli na całym świecie,
  • dostępem do usług dla VIP-ów oraz pokoi o podwyższonym standardzie,
  • rabatami w wypożyczalniach samochodów - do 30%,
  • rezerwacją biur i sal konferencyjnych w centach Regus na całym świecie,
  • identyfikacją bagażu i kluczy oraz pomocą w przypadku ich utraty. W takim wypadku wystarczy telefon do IAPA, aby zainicjować poszukiwania na skalę światową.


Więcej o programie IAPA

Jak działa limit kredytowy?

Robisz zakupy w ramach przyznanego limitu, a gdy nadejdzie termin płatności, spłacasz całą kwotę lub tylko minimalną wymaganą część, czyli 5% wykorzystanego limitu (min. 50 zł).

Bank nalicza odsetki od wszystkich transakcji gotówkowych, od wszystkich transakcji przelewu z rachunku karty oraz, w przypadku dokonania spłaty w kwocie niższej niż całkowita kwota spłaty, również od transakcji bezgotówkowych.

Dla Karty kredytowej dostępne są dwa cykle rozliczeniowe:

  • od 11 dnia miesiąca do 10 dnia miesiąca następnego,
  • od 27 dnia miesiąca do 26 dnia miesiąca następnego.

Wygodny dostęp do gotówki i bezpieczeństwo płacenia

Jak otrzymać kartę?

Nie musisz mieć konta w ING Banku Śląskim, aby otrzymać kartę kredytową.
Musisz osiągać miesięczne dochody w wysokości min. 10 000 zł netto lub też mieć zdeponowane w ING Banku Śląskim aktywa w kwocie min. 500 000 zł.

Jesteś zainteresowany kartą kredytową?

Zostaw numer, oddzwonimy

Z kontem możesz więcej - zobacz ofertę konta osobistego

Odwiedź oddział

Mamy ponad 350 oddziałów.

Znajdź oddział

Dodatkowe informacje

  • Dodatkowa karta kredytowa wydawana do karty głównej. Możesz ją zamówić dla bliskiej Ci osoby powyżej 13 roku życia, np. dla Twojego dziecka, żony lub męża.
    Zobacz więcej

  • Przelewy z karty kredytowej To usługa dzięki której m.in. możesz w dowolnej chwili zasilić swoje konto osobiste środkami dostępnymi w ramach limitu na karcie kredytowej i wykorzystać je jako pożyczkę bez dodatkowych formalności i podpisywania nowej umowy kredytowej.
    Zobacz więcej

  • Aktywuj swoją kartę bez wychodzenia z domu w systemie bankowości internetowej, jeśli masz już do niego dostęp lub telefonicznie.
    Zobacz więcej

  • Czasowa blokada karty kredytowejJeśli podejrzewasz, że Twoja karta została skradziona lub ją zgubiłeś, możesz w łatwy sposób czasowo ją zablokować, bez wychodzenia z domu.
    Zobacz więcej

  • Zmiana limitów transakcyjnych dla karty kredytowejUstaw samodzielnie limity transakcyjne w naszym systemie bankowości internetowej.
    Zobacz więcej

  • Karta kredytowa bez opłat?To możliwe! Sprawdź jak uniknąć opłaty rocznej za obsługę karty kredytowej ING.
    Zobacz więcej

  • Włączanie/wyłączanie funkcji płatności zbliżeniowychTeraz możesz zdecydować czy Twoja karta będzie zbliżeniowa.
    Zobacz więcej

Pytania i odpowiedzi

  • Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam miesięcznego zestawienia transakcji?

    Zestawienia transakcji w formie papierowej otrzymują:

    •  użytkownicy kart kredytowych, którzy nie mają dostępu do systemu bankowości internetowej
    • użytkownicy systemu bankowości internetowej, którzy złożyli dyspozycję wysyłania papierowych zestawień transakcji dla karty kredytowej.

    Zestawienia transakcji wysyłane są na adres korespondencyjny Klienta. Sprawdź zatem, czy posiadamy Twój aktualny adres do korespondencji.

    Jeśli po zakończeniu cyklu rozliczeniowego nie otrzymasz zestawienia, powinieneś w ciągu 10 dni od daty zakończenia cyklu zgłosić ten fakt w oddziale Banku lub telefonicznie w Contact Center. W takim przypadku prześlemy Ci duplikat miesięcznego zestawienia transakcji. Pamiętaj, że brak miesięcznego zestawienia transakcji nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty kwoty minimalnej. W celu uzyskania informacji o niej możesz zadzwonić do Contact Center pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) lub skorzystać z systemu bankowości internetowej.

  • Co się stanie, jeśli nie spłacę wymaganej kwoty minimalnej?

    W przypadku braku spłaty wymaganej kwoty minimalnej, najwcześniej w dniu następnym po dacie obowiązkowej spłaty, bank może zablokować Twoją kartę. Karta kredytowa zostanie automatycznie odblokowana po otrzymaniu przez bank wymaganej spłaty.

  • Co to jest karta główna i karta dodatkowa?

    Karta główna to karta kredytowa wydawana posiadaczowi rachunku karty, czyli osobie, która podpisuje z Bankiem umowę.

    Karta dodatkowa to karta kredytowa wydawana użytkownikowi, czyli dowolnej osobie wskazanej przez posiadacza karty głównej, która ukończyła 13 lat. Transakcje dokonane kartami główną i dodatkową rozliczane są w ramach tego samego limitu przyznanego do rachunku karty.

    Zobacz więcej informacji na temat karty dodatkowej

  • Czy od dokonanych kartą transakcji zapłacę prowizję?

    Jeśli użyjesz swojej karty do zapłaty za towary lub usługi, to nie zapłacisz żadnych dodatkowych prowizji z tego tytułu. Jeżeli jednak zechcesz wypłacić za pomocą karty gotówkę z bankomatu, to od takiej transakcji zapłacisz dodatkową prowizję określoną w Tabeli Opłat i Prowizji.

  • Czy zawsze naliczą się odsetki od transakcji dokonanych kartą kredytową?

    Od dokonanych transakcji bezgotówkowych (zapłata kartą za towary lub usługi) nie zapłacisz żadnych odsetek pod warunkiem, że spłacisz całość zadłużenia na rachunku karty w terminie wyznaczonym na zestawieniu transakcji. W przypadku spłaty części zadłużenia lub tylko wykazanej na zestawieniu kwoty minimalnej, naliczone zostaną odsetki od dokonanych transakcji. Dla transakcji bezgotówkowych odsetki naliczą się od dnia ich rozliczenia przez bank do dnia dokonania całkowitej spłaty zadłużenia.

    Odsetki naliczane są też zawsze od dokonanych kartą wypłat gotówkowych oraz przelewów z rachunku karty od momentu rozliczenia transakcji przez bank do dnia całkowitej spłaty zadłużenia.

  • Gdzie mogę uzyskać informację o wykonanych kartą transakcjach?

    Po zakończeniu każdego miesięcznego cyklu rozliczeniowego otrzymasz zestawienie transakcji. Będzie ono zawierało wykaz wszystkich operacji (data, kwota, miejsce) przeprowadzonych na rachunku Twojej karty. Zostanie podane też saldo rachunku karty na koniec cyklu rozliczeniowego, wartość minimalna kwoty, jaką powinieneś spłacić oraz termin, do którego należy dokonać spłaty.

    Jeżeli posiadasz kartę kredytową i jednocześnie jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej, masz dostęp do zestawień transakcji w bankowości internetowej. Jeżeli nie jesteś użytkownikiem systemu, otrzymasz zestawienie transakcji na swój adres korespondencyjny.

    Jako użytkownik systemu bankowości internetowej możesz złożyć dyspozycję wysyłania papierowych zestawień transakcji dzwoniąc pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

    Informacje o transakcjach rozliczonych na rachunku karty możesz też uzyskać w oddziale Banku lub telefonicznie w Call Center dzwoniąc pod numer (32) 357 00 12 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

  • Jak działa limit kredytowy?

    Razem z kartą otrzymasz indywidualnie ustalony limit wydatków, którego wysokość będzie uzależniona od Twoich możliwości finansowych. Posługując się kartą będziesz wykorzystywał przyznany limit i po zakończeniu każdego miesięcznego cyklu rozliczeniowego otrzymasz zestawienie wszystkich dokonanych transakcji. Na spłatę zadłużenia masz aż 21 dni licząc od dnia zakończenia cyklu rozliczeniowego. Dokonując spłaty zwiększasz dostępny limit i możesz go ponownie wykorzystać do kolejnych transakcji.

  • Jak długo będę czekał na kartę?

    Standardowo wydanie karty kredytowej trwa do 8 dni roboczych od momentu złożenia wniosku. Kartę otrzymasz pocztą.
    Platynową kartę kredytową dostarczymy do oddziału banku. 

  • Jak mogę otrzymać kartę kredytową?

    Kartę kredytową Visa możesz zamówić w systemie bankowości internetowej Moje ING.

    Wszystkie karty kredytowe możesz zamówić na infolinii lub w oddziale banku. 
    Znajdź najbliższy oddział

  • Jakich transakcji mogę dokonywać za pomocą karty kredytowej?

    Karty możesz używać na wiele sposobów wykorzystując ją do:

    • zapłaty za towary i usługi - bez dodatkowych opłat i prowizji
    • wypłaty gotówki z bankomatów
    • transakcji zagranicznych - bezgotówkowych i gotówkowych
    • zakupów w internecie
    • dokonywania przelewów z rachunku karty kredytowej
       
  • Jak mam nadać PIN do karty i aktywować kartę?

    Jeśli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej, możesz nadać PIN do karty i jednocześnie aktywować ją za pośrednictwem bankowości internetowej. Jeśli nie jesteś użytkownikiem systemu, PIN do karty ustalisz telefonicznie pod numerami 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

    Karty odnowione aktywowane są automatycznie  po dokonaniu pierwszej transakcji z użyciem kodu PIN.
     

  • Jak mam spłacać zadłużenie na mojej karcie?

    Po zakończeniu każdego cyklu rozliczeniowego masz jeszcze 21 dni na spłatę zadłużenia karty. Nie musisz od razu spłacać całości zadłużenia - wystarczy spłata tzw. kwoty minimalnej obejmującej 4% lub 5% (w zależności od rodzaju karty) wykorzystanego limitu. Kwotę całkowitego zadłużenia i wymaganej spłaty minimalnej znajdziesz na zestawieniu transakcji. Spłaty możesz dokonać na kilka sposobów:

    • za pomocą usługi "Automatyczna spłata zadłużenia karty kredytowej",
    • przelewem z rachunku prowadzonego w ING Banku Śląskim, korzystając z systemu bankowości internetowej lub serwisu HaloŚlaski,
    • gotówką w kasie Banku,
    • przelewem z rachunku prowadzonego w innym banku - pamiętaj jednak, że realizacja przelewu może trwać nawet kilka dni, a pieniądze muszą trafić na rachunek karty najpóźniej w dniu wskazanym na zestawieniu transakcji.
       
  • Na jakie bonusy mogę liczyć dla karty kredytowej?

    Jeśli będziesz wykonywał swoją kartą transakcje bezgotówkowe o odpowiedniej wysokości, będziesz mógł korzystać z karty za darmo. Zatem jeśli będziesz aktywnie korzystał z posiadanej karty, możesz nie płacić za jej użytkowanie nawet przez całe życie.

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

     

     

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

    Odnowioną kartę możesz aktywować poprzez dokonanie transakcji wymagającej użycia PIN np.: wypłatę gotówki w bankomatach Banku lub obcych, zmianę PIN w bankomacie Banku, sprawdzenie salda w bankomacie Banku, płatność w punkcie handlowo-usługowym.

    W przypadku, gdy twoja karta została odnowiona na nowy typ karty (np. karta VISA na VISA zbliżeniową) konieczne jest nadanie nowego kodu PIN i aktywowanie karty poprzez system bankowości internetowej (jeżeli jesteś jego użytkownikiem) lub telefonicznie – dzwoniąc pod numer 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy).
     

  • Jak mogę aktywować swoją pierwszą kartę?

    Po otrzymaniu karty będziesz mógł samodzielnie nadać wybrany przez siebie kod PIN  w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie.

    Nadanie kodu PIN aktywuje Twoją kartę. Najprościej i najszybciej zrobisz to  w systemie bankowości internetowej, jeżeli jesteś jego użytkownikiem. Możesz też zrobić to telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 222 777 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora) lub +48 32 357 00 02, jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego lub z zagranicy.

RozwińZwiń

icon

Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę? Zadzwoń +48 32 357 00 12

Dowiedz się więcej

Opłaty i prowizje

Wydanie karty głównej 0 zł
  dodatkowej 0 zł
Opłata roczna za obsługę karty kredytowej (Opłata pobierana, jeżeli średnia miesięczna wartość transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą za ostatnie 12 miesięcy, rozliczonych na rachunku karty, wyniesie mniej niż 12 500 zł.) głównej 0 zł/650 zł
  dodatkowej 0 zł/200 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych   0 zł
Przekroczenie limitu kredytowego   0 zł
Zmiana wysokości limitu kredytowego   0 zł
Wypłata gotówki ze wszystkich bankomatów na świecie   0 zł
Polecenie przelewu i polecenie przelewu wewnętrznego dokonywane z rachunku karty kredytowej poprzez usługę bankowości elektronicznej  (System bankowości internetowej)   2% kwoty przelewu, min. 5 zł
Automatyczna spłata
zadłużenia karty
spłata minimalnej kwoty zadłużenia 0 zł
  spłata pełnej kwoty zadłużenia 0 zł
Zastrzeżenie karty   0 zł

Oprocentowanie

Karty kredytowe dla Umów i Aneksów do umów o karty kredytowe zawartych od dnia 4 marca 2013r.
Oprocentowanie Karty Kredytowej Mastercard Stopa referencyjna NBP + marża 8,50% - na dzień 5 marca 2015 roku wynosi 10,00%.
RRSO: 11,61%
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,61% dla reprezentatywnego przykładu, została wyliczona przy założeniu, że limit kredytowy w kwocie 51 430 zł zostanie uruchomiony w dniu 20 stycznia 2018 r. poprzez dokonanie transakcji bezgotówkowej, spłata zadłużenia będzie dokonywana w 12 ratach wynikających z cyklu rozliczeniowego przypadającego na 26 dzień miesiąca w kwocie minimalnej spłaty, oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym: 10,00%. Na całkowity koszt kredytu równy 4492,35 zł składają się: odsetki 3842,35 zł oraz opłata za obsługę karty kredytowej 650 zł, którą Klient poniesie najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy i doliczona będzie do ostatniej raty. Całkowita kwota do zapłaty przez Klienta wynosi 55 922,35 zł.
Informacja dotycząca Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO)

Informacja dotycząca Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO) została podana przez ING Bank Śląski S.A. na podstawie reprezentatywnego przykładu, zgodnie z Ustawą o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r.

Dla prezentowanych powyżej wartości, przyjęto dodatkowo następujące założenia:
1. Umowa o kartę będzie zawarta na okres 12 miesięcy licząc od dnia 20 stycznia 2018r., obie strony umowy wypełnią w całości i w terminie wynikające z niej zobowiązania,
2. Odstępy czasu między datami przyjętymi dla obliczenia rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania są zawsze równe rzeczywistej liczbie dni i wyrażone są w latach lub w ułamkach roku, przy czym rok liczy 365 dni (366 dni w przypadku lat przestępnych),
3. Wynik obliczeń podawany jest z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
4. Bank naliczy odsetki od niespłaconej transakcji bezgotówkowej od dnia rozliczenia transakcji do dnia całkowitej spłaty kredytu,
5. Klient nie zamówi karty dodatkowej w procesie kredytowym, a karta będzie dostarczona do klienta przesyłką pocztową,
6. Klient nie ponosi kosztów ubezpieczeń,
7. Stopa oprocentowania limitu do karty oraz opłaty uwzględniane przy ustalaniu rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania pozostaną niezmienione przez cały czas obowiązywania umowy.

Przyznanie kredytu i jego warunki są uzależnione od indywidualnej sytuacji klienta oraz jego wiarygodności i zdolności kredytowej. Bank zastrzega sobie prawo do oceny zdolności kredytowej i weryfikacji wiarygodności klienta, co jest jednym z warunków przyznania kredytu. Bank zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z zawarcia umowy o kartę.