Ważne zmiany
Już wkrótce wyłączamy usługę HaloŚląski oraz serwis SMS z powiadomieniami o zmianach salda.

 Oznacza to m.in., że przez usługę HaloŚląski nie zlecisz już przelewu, nie sprawdzisz stanu konta, ani też nie otrzymasz powiadomień SMS w ramach serwisu SMS.

Co możesz zrobić?

Już teraz pobierz naszą aplikację mobilną i korzystaj m.in. z darmowych powidomień push w swoim telefonie. 

Zalogujesz się do niej PINem lub odciskiem palca. 

Sprawdź więcej możliwości aplikacji lub dzowiedz się więcej o bankowości Moje ING.

 

Nie masz jeszcze aplikacji na telefon?
  • ​Sprawdź tutaj jak pobrać i aktywować aplikację


Żeby uruchomić aplikację musisz mieć również dostęp do naszej bankowości internetowej. Nie masz aktywowanej bankowości?

Jak działają powiadomienia?

Po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie push. Działa to tak samo jak w przypadku powiadomień np. w facebooku czy grach. Będziesz zawsze na bieżąco ze swoimi finansami. Powiadomienia działają w telefonach z naszą aplikacją.

Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. 

W aplikacji zrobisz to tak:

  • zaloguj się
  • wybierz z menu opcję Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Notyfikacje > Powiadomienia Push - Zarządzaj.
  • Zaznacz konta i karty, dla których chcesz otrzymywać powiadomienia.

Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.

Obsługa przez osoby niewidome i słabowidzące

Nasza aplikacja działa w wersji kontrastowej oraz jest przystosowana do działania z czytnikami tekstu.

Do kiedy mogę korzystać z HaloŚląskiego i serwisu SMS?

Poinformujemy Cię o tym w liście lub w Wiadomości w Moim ING. 

 

O usłudze

Serwis HaloŚląski umożliwia zarządzanie pieniędzmi przez telefon – zarówno stacjonarny, jak i komórkowy. 

HaloŚląski był udostępniany dla następujących typów rachunków:

  • Konto osobiste w PLN
  • Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN dla klientów indywidualnych
  • Konto dla przedsiębiorców w PLN
  • Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN dla przedsiębiorców

Serwis automatyczny czy operatorski?

Możesz wybrać obsługę automatyczną (serwis automatyczny) lub zlecić operacje na rachunkach rozmawiając z konsultantem Banku (serwis operatorski).

Serwis automatyczny Serwis operatorski

Obsługa automatyczna pozwala szybko zrealizować przelew lub uzyskać informacje o stanie rachunków. Możesz m.in.:

  • realizować przelewy  pomiędzy rachunkami w ING Banku Śląskim,
  • realizować zdefiniowane przelewy na rachunki w innych bankach,
  • uzyskać informację o stanie rachunku,
  • uzyskać informację o transakcjach na rachunku,
  • zastrzec kartę w przypadku jej zgubienia lub kradzieży.

Podczas rozmowy z konsultantem Banku możesz zlecić szereg operacji dotyczących Twoich rachunków. Możesz m.in.:

  • realizować przelewy na dowolne rachunki,
  • sprawdzać saldo konta,
  • zamówić potwierdzenie przelewu przesyłane pocztą,
  • złożyć wniosek o udostępnienie serwisu SMS.

Uwaga! Aby móc korzystać z automatycznej realizacji przelewów na obce rachunki oraz na rachunki w innych bankach, najpierw trzeba zdefiniować przelew. Możesz to zrobić:

Wysokość limitów dziennych w serwisie operatorskim wynosi:

  • dla Konta Direct, Komfort, Student i Klasycznego – 20 000 zł*
  • dla Konta Premium – 50 000 zł*
  • dla Otwartego Konta Oszczędnościowego – 20 000 zł

*Nie dotyczy przelewów na rachunki ZUS i US.


Serwis operatorski HaloŚląski dostępny jest:

  • w dni robocze: od 7:30 do 21:00
  • w soboty: od 8:00 do 15:00
 
Chcesz skorzystać z serwisu Halo Śląski?

Zadzwoń: 800 10 20 30 2 (tylko telefony stacjonarne) lub + 48 (32) 205 44 431

Sprawdź Tryb realizacji zleceń płatniczych dla HaloŚląski

1Koszt połączenia wg stawek operatora.
2 Połączenie bezpłatne.