Przelewaj BLIKIEM
Prośba o przelew
Wyślij prośbę o przelew z aplikacji Moje ING. Gdy odbiorca ją zaakceptuje, prześle pieniądze prosto na Twoje konto.
Prośbę możesz wysłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK. Sprawdzimy odbiorcę za Ciebie na podstawie numeru telefonu.
Podział rachunków
Płacisz za wspólne wydatki ze znajomymi? Podziel je i rozlicz z aplikacją Moje ING. Łatwo sprawdzaj, kto oddał Ci pieniądze.
Możesz podzielić rachunki z osobami, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK. Sprawdzimy to za Ciebie na podstawie numeru telefonu.
Zmiana konta dla BLIKA
Jeśli masz więcej niż jedno konto w naszym banku np. konto firmowe i indywidualne, w każdej chwili możesz zmienić rachunek powiązany z BLIKIEM - w Moim ING, w szczegółach BLIKA.
Jak działa Przelew na telefon BLIK
Jak wysłać przelewy
-
1
Wybierz Przelewy BLIK - na ekranie przez zalogowaniem do aplikacji
Możesz też w Przelewach wybrać Przelew na telefon BLIK.
-
2
Wybierz odbiorcę ze swojej listy kontaktów albo wpisz numer telefonu
Uzupełnij nazwę odbiorcy, kwotę i tytuł.
-
3
Pokażemy Ci konto, z którego pobierzemy pieniądze
Jeśli masz u nas więcej kont, możesz je zmienić.
-
4
Potwierdź przelew
Odbiorca otrzyma pieniądze od razu.
Jak otrzymywać przelewy
-
1
Zaloguj się do Mojego ING
Wybierz Karty i płatności.
-
2
Wybierz BLIK
W szczegółach BLIKA znajdź Numer telefonu do odbierania przelewów BLIK.
-
3
Dodaj swój numer telefonu
Dodaj numer telefonu do przelewów na telefon BLIK i zatwierdź. Numer telefonu możesz zmienić w swojej aplikacji w dowolnej chwili. Przelewy BLIK będą wpływać na Twoje konto automatycznie.