Jak działają prośby o przelew
Prośbę możesz wysłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.
Sprawdzimy odbiorcę za Ciebie na podstawie numeru telefonu.
Jak wysłać prośbę
x
1
W aplikacji Moje ING wybierz Przelewy BLIK. Znajdziesz je na ekranie przed zalogowaniem
2
Wybierz zakładkę Prośba o przelew, a następnie osoby, do których chcesz wysłać prośbę
3
Wpisz kwotę i tytuł. Potwierdź. Prośbę wyślemy odbiorcy natychmiast.
Będzie aktywna przez 72 godziny
Jak odpowiedzieć na prośbę
x
1
Kliknij w push z aplikacji Moje ING.
Powiadomimy Cię nim o każdej nowej prośbie
2
Wybierz prośbę, na którą chcesz odpowiedzieć. Aktualne prośby - wysłane i odebrane - zobaczysz w Przelewach BLIK
3
Potwierdź Przelew na prośbę,
a my go wyślemy
Robisz wspólne zakupy ze znajomymi? Podziel rachunek w Moim ING