Prośba o przelew BLIK

  • Łatwo prosisz o przelew znajomych lub rodziców - w aplikacji Moje ING
  • Gdy odbiorca zaakceptuje prośbę, pieniądze dostaniesz od razu
  • Wszystkie prośby i odpowiedzi masz w jednym miejscu
  • Wysyłasz do 30 próśb na dzień
  • Prosisz o kwoty do 500 zł jednorazowo, do 1500 zł dziennie
  • To nic nie kosztuje

Jak działają prośby o przelew

Prośbę możesz wysłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.
Sprawdzimy odbiorcę za Ciebie na podstawie numeru telefonu.

  • Jak wysłać prośbę

  • Jak odpowiedzieć na prośbę

Jak wysłać prośbę

x
1

W aplikacji Moje ING wybierz Przelewy BLIK

W aplikacji Moje ING wybierz Przelewy BLIK

Zrobisz to ze skrótu na ekranie przed zalogowaniem lub w Kartach i płatnościach po wybraniu BLIKA.

2

Wybierz zakładkę Prośba o przelew

Wybierz zakładkę Prośba o przelew

Wybierz odbiorcę ze swojej listy kontaktów – jednego lub kilku.
Na liście pokażemy Ci tylko kontakty, do których możesz wysłać prośbę o przelew.

3

Wpisz kwotę i tytuł prośby

Wpisz kwotę i tytuł prośby

Potwierdź.
Twoją prośbę dostarczymy odbiorcy natychmiast. Prośba będzie aktywna przez 72 godziny.

Jak odpowiedzieć na prośbę

x
1

Kliknij w push z aplikacji Moje ING mobile

Kliknij w push z aplikacji Moje ING mobile

Powiadomimy Cię nim o każdej nowej prośbie o przelew.

2

Wybierz prośbę, na którą chcesz odpowiedzieć

Wybierz prośbę, na którą chcesz odpowiedzieć

Aktualne prośby - wysłane i odebrane - zobaczysz w Przelewach BLIK, w zakładce: Prośby o przelew.

3

Potwierdź Przelew na prośbę

Potwierdź przelew

Gotowy przelew czeka tylko na Twoje potwierdzenie.

podział rachunków

Robisz wspólne zakupy ze znajomymi? Podziel rachunek w Moim ING

Korzystaj z Prośby o przelew BLIK. Zacznij od konta

Otwórz konto

lub pobierz naszą aplikację

Pobierz aplikację

Android

iOS (Apple)

Możesz też wpisać „Moje ING mobile” w wyszukiwarce sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie.