Prośba o przelew BLIK

Łatwo prosisz o przelew znajomych lub rodziców - w aplikacji Moje ING
Gdy odbiorca zaakceptuje prośbę, pieniądze dostaniesz od razu
Wszystkie prośby i odpowiedzi masz w jednym miejscu
Wysyłasz do 30 próśb na dzień
Prosisz o kwoty do 1000 zł jednorazowo, do 1000 zł dziennie
To nic nie kosztuje

Jak działają prośby o przelew

Prośbę możesz wysłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.
Sprawdzimy odbiorcę za Ciebie na podstawie numeru telefonu.

Jak wysłać prośbę

  1. 1

    W aplikacji Moje ING wejdź w Przelewy BLIK

    Przykładowy ekran aplikacji Moje ING - widok przelewy BLIK

    Znajdziesz je na ekranie przed zalogowaniem do aplikacji lub skorzystaj ze skrótu po zalogowaniu.

  2. 2

    Kliknij w Prośbę o przelew

    Przykładowy ekran aplikacji Moje ING - widok prośba o przelew - lista kontaktów

    Wybierz odbiorcę prośby ze swojej listy kontaktów.

  3. 3

    Wpisz kwotę i tytuł. Potwierdź.

    Przykładowy ekran aplikacji Moje ING - widok prośba o przelew - szczegóły prośby

    Prośbę wyślemy odbiorcy natychmiast. Będzie aktywna przez 72 godziny.

Jak odpowiedzieć na prośbę

  1. 1

    Gdy ktoś wyśle Ci prośbę o przelew, dostaniesz od nas powiadomienie Push w aplikacji Moje ING

    Kliknij w powiadomienie.

  2. 2

    Aktualne prośby - wysłane i odebrane - zobaczysz w Przelewach BLIK

    Wybierz prośbę, na którą chcesz odpowiedzieć. Zobaczysz wszystkie jej szczegóły.

  3. 3

    Potwierdź Przelew na prośbę

    A my go wyślemy. Pieniądze trafią od razu do odbiorcy.

Korzystaj z Prośby o przelew BLIK. Zacznij od konta

Otwórz konto

lub pobierz naszą aplikację