Jak działa Prośba o przelew BLIK
Jak działają prośby o przelew
Prośbę możesz wysłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.
Sprawdzimy odbiorcę za Ciebie na podstawie numeru telefonu.
Jak wysłać prośbę
-
1
W aplikacji Moje ING wejdź w Przelewy BLIK
Znajdziesz je na ekranie przed zalogowaniem do aplikacji lub skorzystaj ze skrótu po zalogowaniu.
-
2
Kliknij w Prośbę o przelew
Wybierz odbiorcę prośby ze swojej listy kontaktów.
-
3
Wpisz kwotę i tytuł. Potwierdź.
Prośbę wyślemy odbiorcy natychmiast. Będzie aktywna przez 72 godziny.
Jak odpowiedzieć na prośbę
-
1
Gdy ktoś wyśle Ci prośbę o przelew, dostaniesz od nas powiadomienie Push w aplikacji Moje ING
Kliknij w powiadomienie.
-
2
Aktualne prośby - wysłane i odebrane - zobaczysz w Przelewach BLIK
Wybierz prośbę, na którą chcesz odpowiedzieć. Zobaczysz wszystkie jej szczegóły.
-
3
Potwierdź Przelew na prośbę
A my go wyślemy. Pieniądze trafią od razu do odbiorcy.