Prośba o przelew BLIK

  • Łatwo prosisz o przelew znajomych lub rodziców - w aplikacji Moje ING
  • Gdy odbiorca zaakceptuje prośbę, pieniądze dostaniesz od razu
  • Wszystkie prośby i odpowiedzi masz w jednym miejscu
  • Wysyłasz do 30 próśb na dzień
  • Prosisz o kwoty do 500 zł jednorazowo, do 1500 zł dziennie
  • To nic nie kosztuje

Jak działają prośby o przelew

Prośbę możesz wysłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.
Sprawdzimy odbiorcę za Ciebie na podstawie numeru telefonu.

Jak wysłać prośbę

x
1

W aplikacji Moje ING wybierz Przelewy BLIK. Znajdziesz je na ekranie przed zalogowaniem
 

2

Wybierz zakładkę Prośba o przelew, a następnie osoby, do których chcesz wysłać prośbę
 

3

Wpisz kwotę i tytuł. Potwierdź. Prośbę wyślemy odbiorcy natychmiast.
Będzie aktywna przez 72 godziny

Jak odpowiedzieć na prośbę

x
1

Kliknij w push z aplikacji Moje ING.
Powiadomimy Cię nim o każdej nowej prośbie
 

2

Wybierz prośbę, na którą chcesz odpowiedzieć. Aktualne prośby - wysłane i odebrane - zobaczysz w Przelewach BLIK

3

Potwierdź Przelew na prośbę,
a my go wyślemy
 

podział rachunków

Robisz wspólne zakupy ze znajomymi? Podziel rachunek w Moim ING

Korzystaj z Prośby o przelew BLIK. Zacznij od konta

Otwórz konto

lub pobierz naszą aplikację

Pobierz aplikację

Android

iOS (Apple)

Możesz też wpisać „Moje ING mobile” w wyszukiwarce sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie.