W każdej chwili możesz bezpłatnie:

chroń pin do karty

zmieniać limity dla płatności kartą w sklepach, w internecie i za granicą oraz limity dla przelewów internetowych i BLIK

zmieniać limity dla wypłat gotówki

czasowo zablokować kartę i ją zastrzec, włączyć i wyłączyć płatności zbliżeniowe kartą i telefonem

nadać nowy PIN do karty i aplikacji, zarządzać listą urządzeń zaufanych, czyli takich, na których masz zainstalowaną aplikację mobilną

Limity transakcyjne dla kart

  • Jak zmienić limit?

  • Dostępne limity

  • Ustawienia kart

Jak zmienić limit?

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się

lub do aplikacji mobilnej

2

Wybierz kartę, której limit chcesz zmienić

Wybierz kartę, której limit chcesz zmienić

w „Karty i płatności telefonem”

3

Ustaw nowy limit

Ustaw nowy limit

i zatwierdź go kodem SMS.
Gotowe.

Limit możesz zmienić także dzwoniąc na infolinię: 32 357 00 12 lub w dowolnym oddziale banku.

Limit karty dziecka może zmienić tylko rodzic.
Zrobi to po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej - w szczegółach karty, na infolinii lub w oddziale.

Dostępne limity

Limit wybierasz z listy dostępnych limitów dziennych.
Dla większości kart możesz ustawić:

  • dzienne limity płatności kartą – w tym limit na płatności w internecie i za granicą
  • dzienne limity wypłaty gotówki kartą – w tym także limity wypłaty za granicą.

Przekroczenie dziennego limitu spowoduje odrzucenie transakcji.

Sprawdź czy w Moim ING możesz zarządzać limitami swojej karty

Karty Limity dzienne płatności kartą Limity dzienne na wypłaty gotówki kartą
Karty do konta:
Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Mastercard w telefonie, Mastercard w EUR

za wyjątkiem Mastercard w telefonie

Maestro przedpłacona
K@rta wirtualna ING Visa

nie dotyczy

Karta kredytowa Visa
Karta kredytowa Mastercard
Złota karta kredytowa
Platynowa karta kredytowa

 

Ustawienia kart

Podobnie jak limit, w Moim ING w szczegółach Twojej karty, możesz też zmieniać inne ustawienia.
Możliwości ustawień zależą od typu karty, którą posiadasz.

 

  • Włączasz i wyłączasz płatności zbliżeniowe - jeśli to zrobisz, nie zapłacisz zbliżeniowo kartą w telefonie, Apple Pay ani Google Pay 
  • Zmieniasz PIN do karty
  • Ustawiasz limit transakcyjny dodatkowej karty kredytowej
  • Czasowo blokujesz kartę –zablokuj w Moim ING
  • Zastrzegasz kartę – zastrzeż w Moim ING

Chcesz zwiększyć limit kredytowy swojej karty kredytowej?
Dowiedz się jak to zrobić

Limity na przelewy
w Moim ING i w aplikacji mobilnej

  • Jak zmienić limit dla przelewów?

  • Wysokość limitów

Jak zmienić limit dla przelewów?

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się

lub do aplikacji mobilnej

2

Przejdź do ustawień dostępu do bankowości

Przejdź do "Dziennego limitu płatności internetowych"

Znajdziesz go w sekcji „Dane i ustawienia” – „Bezpieczeństwo”

3

Ustaw nowy limit

Ustaw nowy limit

i zatwierdź go kodem SMS.
Gotowe.

Wysokość limitów

Możesz ustawić dowolną kwotę limitu. Jednak w ciągu jednego dnia nie wykonasz transakcji na kwotę wyższą, niż ustalony przez nas maksymalny limit dzienny. 

  Maksymalny limit dzienny
przelewy zlecone w Moim ING 400 000 PLN
przelewy zlecone w aplikacji mobilnej 20 000 PLN
przelewy zlecone w aplikacji mobilnej na rachunki ZUS/US 20 000 PLN

 

Chcesz przelać kwotę większą niż przewidziany limit dzienny?
Sprawdź przelew SORBNET

Limity dla płatności BLIK

  • Jak zmienić limit?

  • Wysokość limitów

  • Ustawienia BLIKA

Jak zmienić limit?

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się

lub do aplikacji mobilnej

2

Wybierz płatności BLIK

Wybierz płatności BLIK

w „Karty i płatności telefonem”

3

Ustaw nowy limit

Ustaw nowy limit

i zatwierdź go kodem SMS.
Gotowe.

Wysokość limitów

 

Limit dzienny na wszystkie transakcji BLIK może wynosić od 200 zł do 10 000 zł (limit dotyczy zarówno transakcji bezgotówkowych jak i wypłat z bankomatów). 
Domyślny limit dzienny dla transakcji BLIK wynosi 2000 zł.
Maksymalny limit dla pojedynczego przelewu na telefon BLIK wynosi 200 zł.

Ustawienia BLIKA


Podobnie jak limit, w szczegółach BLIKA możesz zmienić inne jego ustawienia. 

  • Zmieniasz konto do płatności BLIK
  • Wyłączasz i włączasz płatności BLIK
  • Usuwasz lub dodajesz numer telefonu wybrany do otrzymywania przelewów na telefon BLIK

 

Zmiana PIN-u i zarządzanie listą urządzeń zaufanych
w aplikacji mobilnej

  • Jak zmienić PIN do aplikacji?

  • Jak usunąć telefon z listy urządzeń zaufanych?

Jak zmienić PIN do aplikacji?

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się

lub do aplikacji mobilnej

2

Przejdź do ustawień aplikacji

Przejdź do ustawień aplikacji

Znajdziesz je w sekcji „Dane i ustawienia” – „Aplikacja mobilna”

3

Ustaw nowy PIN lub go zresetuj

Ustaw nowy PIN lub go zresetuj

zatwierdź zmianę kodem SMS.
Gotowe.

Jak usunąć telefon z listy urządzeń zaufanych?

Z naszej aplikacji mobilnej możesz jednocześnie korzystać na 3 urządzeniach.
To jakie telefony masz przypisane do aplikacji sprawdzisz na liście urządzeń zaufanych. Z listy możesz usuwać te, z których nie korzystasz, np. jeśli wymieniasz telefon na nowy – stary usuń z listy.

Jeśli dłuższy czas nie korzystasz z aplikacji na danym telefonie – ze względów bezpieczeństwa, sami usuniemy go z listy. 

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się

lub do aplikacji - jeśli masz ją aktywną na drugim telefonie

2

Przejdź do listy Zaufanych urządzeń

Przejdź do listy Zaufanych urządzeń

Znajdziesz ją w sekcji „Dane i ustawienia” – „Aplikacja mobilna”

3

Usuń telefon z listy

Usuń telefon z listy

Nie wymagamy potwierdzenia tej operacji kodem SMS.

icon

Jeśli stracisz telefon z aplikacją Moje ING mobile, usuń go jak najszybciej z listy urządzeń zaufanych. Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING, zgłoś utratę telefonu na naszej infolinii: 32 357 00 10 lub 801 601 607 (koszt połączenia wg stawek operatora).

Jeśli odzyskasz telefon, możesz ponownie aktywować na nim naszą aplikację – uruchom ją i postępuj zgodnie z krokami aktywacji.

Zobacz także