Jak to działa
Żeby w pełni skorzystać z podpowiedzi płatności, włącz powiadomienia i zaakceptuj zgody marketingowe. Zrobisz to w aplikacji Moje ING - w swoim profilu w części „Moje dane” oraz w „Ustawieniach - Aplikacja mobilna”.
-
1
Regularnie opłacasz rachunki i subskrypcje
Płacisz kartą, BLIKIEM lub przelewem - a my wykrywamy, że transakcje się powtarzają.
-
2
Widzisz podpowiedź w Moim ING
Propozycje przelewów zobaczysz w Moim ING w Nadchodzących płatnościach albo w Finansowym miesiącu w Zakładce Twoje płatności. Znajdziesz je w Usługach.
-
3
Dostajesz podpowiedź w aplikacji mobilnej
Wyślemy Ci Push z przypomnieniem o zbliżającym się terminie powtarzających się płatności.
Wybierasz, jak płacisz rachunki
Powiadomienie o nadchodzącej płatności może otrzymać klient, któremu system wygenerował podpowiedź przelewu na podstawie analizy historii transakcji. Aby otrzymywać powiadomienia, trzeba mieć wyrażoną zgodę marketingową, brak sprzeciwu na profilowanie i włączoną funkcję push w telefonie, na którym zainstalowana jest aplikacja Moje ING – wersja usługi bankowości elektronicznej przeznaczona na urządzenie mobilne.
Słownik pojęć
Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.