Podpowiedzi płatności

W Moim ING ułatwiamy Ci planowanie płatności
Wykrywamy płatności, które często realizujesz samodzielnie, np. za gaz lub prąd.
Propozycje przelewów pokażemy Ci Nadchodzących albo w Finansowym miesiącu w Zakładce Twoje płatności
W aplikacji dostajesz wiadomość z przypomnieniem o zbliżających się przelewach
Wypełniamy za Ciebie polecenie przelewu, a Ty go zatwierdzasz

Jak to działa

Żeby w pełni skorzystać z podpowiedzi płatności, włącz powiadomienia i zaakceptuj zgody marketingowe. Zrobisz to w aplikacji Moje ING - w swoim profilu w części „Moje dane” oraz w „Ustawieniach - Aplikacja mobilna”.

  1. 1

    Regularnie opłacasz rachunki i subskrypcje

    Przykładowy ekran z aplikacji Moje ING - Historia transakcji z przelewami za Czynsz, Gaz, Prąd i Internet

    Płacisz kartą, BLIKIEM lub przelewem - a my wykrywamy, że transakcje się powtarzają.

  2. 2

    Widzisz podpowiedź w Moim ING

    Przykładowy ekran z aplikacji Moje ING - Widok Nadchodzące płatności

    Propozycje przelewów zobaczysz w Moim ING w Nadchodzących płatnościach albo w Finansowym miesiącu w Zakładce Twoje płatności. Znajdziesz je w Usługach.

  3. 3

    Dostajesz podpowiedź w aplikacji mobilnej

    Przykładowa treść powiadomienia push: Zapłać rachunek za prąd

    Wyślemy Ci Push z przypomnieniem o zbliżającym się terminie powtarzających się płatności.

Powiadomienie o nadchodzącej płatności może otrzymać klient, któremu system wygenerował podpowiedź przelewu na podstawie analizy historii transakcji. Aby otrzymywać powiadomienia, trzeba mieć wyrażoną zgodę marketingową, brak sprzeciwu na profilowanie i włączoną funkcję push w telefonie, na którym zainstalowana jest aplikacja Moje ING – wersja usługi bankowości elektronicznej przeznaczona na urządzenie mobilne.

Słownik pojęć

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.