Karta kredytowa Visa Infinite

  • 0 zł za wydanie i korzystanie z karty głównej i dodatkowej dla klientów Private Banking
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów, przelewy i przewalutowanie
  • Limit kredytowy od 40 tys. zł do 200 tys. zł
  • Bogaty pakiet ubezpieczeń podróżnych – m.in. koszty leczenia i assistance medyczny do 3 mln euro. Obejmuje też Twoich bliskich
  • Bezpłatne saloniki wypoczynkowe na lotniskach od Priority Pass i pomoc w organizacji wakacji z Concierge

Karta wyróżniona w rankingu magazynu Forbes „Najlepsze czarne karty kredytowe w 2021 roku”.

Jesteś już klientem Private Banking 

Skontaktuj się bezpośrednio ze swoim osobistym doradcą, telefonicznie lub mejlowo.


Nie jesteś klientem Private Banking

Skontaktuj się z nami:

+48 32 357 00 20
Koszt połączenia wg stawek operatora.

Kartę kredytową Visa Infinite oferujemy klientom, którzy korzystają już z oferty Private Banking lub zgromadzą w banku aktywa powyżej 1 mln zł albo zainwestują min. 500 tys. zł (lub równowartości tych kwot w walucie wymienialnej).

Kartę kredytową Visa Infinite oferujemy klientom, którzy korzystają już z oferty Private Banking lub zgromadzą w banku aktywa powyżej 1 mln zł albo zainwestują min. 500 tys. zł (lub równowartości tych kwot w walucie wymienialnej).

Wyjątkowe korzyści z kartą

Ubezpieczenia podróżne

Bezcenny spokój ducha dzięki bogatemu pakietowi ubezpieczeń podróżnych. Ochrona obejmuje także Twoich bliskich: m.in. małżonka czy dzieci.

Pakiet obejmuje świadczenia na wypadek:  

  • leczenia (dodatkowo dostępny jest assistance medyczny) - do 3 mln euro
  • następstw nieszczęśliwych wypadków (trwałego uszczerbku na zdrowiu lub śmierci) - do 200 tys. zł
  • opóźnienia dostarczenia bagażu (powyżej 6 godzin) - do 1 500 euro  
  • opóźnienia odjazdu środka transportu (powyżej 6 godzin) - do 500 euro 
  • ponoszenia odpowiedzialności cywilnej - do 500 tys. euro
  • korzystania z pomocy prawnej - do 10 tys. euro 
  • uszkodzenia i utraty bagażu w wyniku kradzieży, rabunku lub innych nieprzewidzianych zdarzeń - do 2 500 euro (w przypadku udziału własnego ubezpieczonego wysokość świadczenia jest pomniejszona o 100 euro) 
  • rezygnacji z podróży (anulowania biletu lub całej imprezy turystycznej) - do 5 tys. euro   
  • uszkodzenia lub kradzieży wynajętego pojazdu - do 50 tys. euro
  • hospitalizacji (świadczenie dzienne wynosi 75 euro) - maksymalnie do 2 250 euro   
  • kradzieży lub rabunku sprzętu sportowego oraz zwrot kosztów wynajmu zastępczego sprzętu - do 2 500 euro.

Dodatkowo możesz skorzystać z assistance podróżnego, do którego zaliczają się: 

  • pomoc w przypadku utraty dokumentów i udzielenie zaliczki gotówkowej - do 8 tys. euro 
  • pożyczka na kaucję - do 40 tys. euro
  • usługi informacyjne.

Karta informacyjna

Program Concierge

Możesz korzystać z bogatego pakietu usług organizacyjnych i informacyjnych.

  • Organizacja wysyłki kwiatów pod wskazany adres
  • Rezerwacja biletów do kin, teatrów, opery czy też na imprezy sportowe
  • Rezerwacja stolików w restauracjach
  • Organizacja wynajmu limuzyny, samochodu zastępczego, innego pojazdu
  • Rezerwacja sal konferencyjnych 
  • Informacja teleadresowa i komunikacyjna
  • Informacja biznesowa (np. kursy walut)

i wiele więcej.

Chcesz skorzystać z usługi Concierge? Zadzwoń: +48 22 505 11 90

Opłata wg stawek operatora.

Regulamin Programu

Program Priority Pass

Możesz korzystać z ponad 1300 luksusowych saloników wypoczynkowych na lotniskach całego świata - w ponad 500 miastach, w 140 krajach. Bez względu na wybraną linię lotniczą, klasę biletu czy członkostwo w programie lotniczym.

  • Imienna karta Priority Pass wydawana bezpłatnie do karty Visa Infinite i karty dodatkowej.
  • Nielimitowany dostęp  do prasy codziennej i czasopism, telewizji, zimnych i ciepłych napojów oraz udogodnień biznesowych w salonikach lotniskowych dla Ciebie.
  • Zaproszenie również dla Twoich gości - w ramach karty dysponujesz 20 bezpłatnymi wejściami dla osób towarzyszących w roku kalendarzowym. Każde kolejne wejście gościa w tym samym roku za opłatą 32 USD.

Lista saloników, świadczeń i usług oraz zasady programu dostępne są na stronie operatora programu Priority Pass.

Regulamin Programu

 

Visa Benefit

Na stronie Visa sprawdzasz oferty specjalne na zakupy i usługi. Wybierasz te, z których chcesz skorzystać i przechodzisz do realizacji oferty.

Sprawdź szczegóły na stronie Visa.

Obsługa karty

Wybierz zagadnienie, które Cię interesuje i zobacz na przykładzie, jak działa karta kredytowa.

Robisz zakupy do wysokości limitu Twojej karty. Na zestawieniu transakcji widzisz określoną datę, do której należy spłacić zadłużenie. Możesz spłacić całą kwotę, jej dowolną część lub tylko kwotę minimalną, czyli 4% wykorzystanego limitu (min. 50 zł).

  • Jeżeli płacisz kartą w sklepach lub w internecie, czyli bezgotówkowo i spłacisz kartę w całości w terminie wskazanym na zestawieniu transakcji, nie pobierzemy dodatkowych opłat. To znaczy, że masz nawet do 52 dni od daty transakcji na spłatę, czyli korzystasz z karty bez odsetek do 52 dni.
  • Z kredytu bez odsetek nie skorzystasz jeśli: wypłacisz pieniądze z bankomatu, zrobisz przelew z karty kredytowej albo nie spłacisz zadłużenia w całości. Wtedy naliczymy odsetki od daty transakcji do dnia całkowitej spłaty.

Do karty możesz otrzymać limit kredytowy od 40 tys. zł do 200 tys. zł.

Poniżej widzisz przykład dla karty z cyklem rozliczeniowym od 11. dnia miesiąca do 10. dnia kolejnego miesiąca.

 

Lipiec

  • 11 Początek cyklu
  • 19 Kino - 40 zł
  • 23 Sklep spożywczy - 50 zł
  • 28 Apteka - 50 zł

Sierpień

  • 5 Sklep spożywczy - 100 zł
  • 10 Koniec cyklu
  • 31 Ostateczny termin spłaty
    (21 dni od końca cyklu)

 

Przez miesiąc płacisz swoją kartą kredytową za zakupy

10 sierpnia dostajesz zestawienie swoich transakcji wykonanych od 11 lipca do 10 sierpnia:

  • całkowita kwota spłaty: 240 zł
  • minimalna kwota spłaty: 50 zł
  • termin spłaty: 31 sierpnia.

Całkowita kwota spłaty to wartość wykorzystanego limitu w poprzednich okresach.

Minimalna kwota spłaty to część kwoty rozliczonych transakcji. Jej wysokość sprawdzisz na zestawieniu transakcji Twojej karty kredytowej. 

Termin spłaty to najpóźniej 21. dzień od daty zakończenia cyklu rozliczeniowego.

10 sierpnia dostajesz zestawienie transakcji wykonanych od 11 lipca do 10 sierpnia. Zadłużenie możesz spłacić na kilka sposobów. Możesz skorzystać z:

  • automatycznej spłaty zadłużenia
  • przelewu - z konta prowadzonego w naszym banku
  • gotówki - spłacić kartę w punkcie obsługi kasowej naszego banku
  • przelewu - z konta prowadzonego przez inny bank. Pamiętaj jednak, że realizacja takiego przelewu może potrwać nawet kilka dni, a pieniądze muszą trafić na rachunek karty najpóźniej w dniu określonym na zestawieniu transakcji.

Możesz dopasować cykl rozliczeniowy do swoich potrzeb, aby móc spłacić kartę po otrzymaniu wynagrodzenia. Poniżej przykład dla wypłaty 10. dnia miesiąca.

 

Czerwiec

  • 27Start cyklu
    Czas wydatków

Lipiec

  • 10Kino - 60 zł
  • 16Sklep spożywczy - 150 zł
  • 18Apteka - 50 zł
  • 26Koniec cyklu
    Czas spłaty

Sierpień

  • 10Wynagrodzenie
  • 16Termin spłaty

Wygoda i bezpieczeństwo

Karta kredytowa za granicą
Karta kredytowa Visa Infinite za granicą

Karta kredytowa za granicą

Na całym świecie nie płacisz prowizji za płatności i przewalutowanie.

3D Secure
Karta kredytowa Visa Infinite w ING Banku Śląskim - bezpieczeństwo 3D Secure

3D Secure

Dodatkowa ochrona płatności w internecie.

Chargeback
Karta kredytowa Visa Infinite w ING Banku Śląskim - bezpieczeństwo z usługą Chargeback

Chargeback

Możesz odzyskać pieniądze, jeśli Twoje zakupy nie zostały zrealizowane.

Limity i ustawienia kart
Zmiana limitów transakcyjnych karty kredytowej Visa Infinite w ING

Limity i ustawienia kart

W Moim ING zmienasz limity i ustawienia swojej karty kredytowej.

Automatyczna spłata zadłużenia
Automatyczna spłata karty kredytowej Visa Infinite w ING

Automatyczna spłata zadłużenia

Nie musisz pamiętać o samodzielnej i terminowej spłacie zadłużenia.

Usługa Rozłóż na raty
Rozłóż na raty spłatę zadłużenia na karcie Visa Infinite

Usługa Rozłóż na raty

Wybierasz plan ratalny z dogodną ratą i okresem spłaty od 3 do 36 miesięcy.

Zastrzeganie kart
Możesz zastrzec kartę kredytową Visa Infinite w Moim ING

Zastrzeganie kart

Możesz czasowo zablokować kartę albo zastrzec ją w aplikacji Moje ING.

Bezpieczeństwo kart
Bezpieczeństwo karty kredytowej Visa Infinite

Bezpieczeństwo kart

Zasady, które pomogą Ci chronić Twoją kartę kredytową.

Czy to karta dla Ciebie?

Zamów kartę

Ważne informacje

Oprocentowanie

x

Karty kredytowe dla Umów i Aneksów do umów o karty kredytowe zawartych od dnia 16 grudnia 2019 r.

Oprocentowanie Karty Kredytowej Visa Infinite

Stopa referencyjna NBP + marża 4,50% - na dzień 1 lutego 2023 roku wynosi 11,25%. RRSO: 16,53%

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 16,53% dla reprezentatywnego przykładu, została wyliczona przy założeniu, że limit kredytowy w kwocie 49465 zł zostanie uruchomiony w dniu 1 lutego 2023 roku poprzez dokonanie transakcji bezgotówkowej, spłata zadłużenia będzie dokonywana w 12 ratach wynikających z cyklu rozliczeniowego przypadającego na 10 dzień miesiąca w kwocie minimalnej spłaty, oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym: 11,25%. Na całkowity koszt kredytu równy 6219,87 zł składają się: odsetki 4219,87 zł oraz opłata za obsługę karty kredytowej 2000 zł, którą Klient poniesie najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy i doliczona będzie do ostatniej raty. Całkowita kwota do zapłaty przez Klienta wynosi 55684,87 zł.

Informacja dotycząca Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO)

Rozwiń

Informacja dotycząca Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO) została podana przez ING Bank Śląski S.A. na podstawie reprezentatywnego przykładu, zgodnie z Ustawą o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r.

Dla prezentowanych powyżej wartości, przyjęto dodatkowo następujące założenia:

  1. Umowa o kartę będzie zawarta na okres 12 miesięcy licząc od dnia 1 lutego 2023 r.
  2. Obie strony umowy wypełnią w całości i w terminie wynikające z niej zobowiązania
  3. Odstępy czasu między datami przyjętymi dla obliczenia rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania są zawsze równe rzeczywistej liczbie dni i wyrażone są w latach lub w ułamkach roku, przy czym rok liczy 365 dni (366 dni w przypadku lat przestępnych)
  4. Wynik obliczeń podawany jest  dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
  5. Bank naliczy odsetki od niespłaconej transakcji bezgotówkowej od dnia rozliczenia transakcji do dnia całkowitej spłaty kredytu
  6. Klient nie zamówi karty dodatkowej w procesie kredytowym, a karta będzie dostarczona do klienta przesyłką pocztową
  7. Klient nie ponosi kosztów ubezpieczeń
  8. Stopa oprocentowania limitu do karty oraz opłaty uwzględniane przy ustalaniu rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania pozostaną niezmienione przez cały czas obowiązywania umowy.

Opłaty

x
Wydanie karty głównej  0 zł
Wydanie karty dodatkowej 0 zł

Obsługa karty głównej - opłata roczna
Opłatę roczną pobieramy od klientów, którzy nie korzystają z oferty Private Banking albo nie posiadają w naszym banku aktywów powyżej 1 mln zł lub inwestycji min. 500 tys. zł (lub równowartości tych kwot w walucie wymienialnej). Spełnienie minimalnych warunków jest sprawdzane za okres od 21. dnia miesiąca do 20. dnia kolejnego miesiąca, w którym ma zostać pobrana opłata roczna.

0 zł/ 2000 zł

Obsługa karty dodatkowej - opłata roczna

0 zł

 

Realizacja transakcji bezgotówkowych

0 zł

Wypłata gotówki 

0 zł

Przelew z rachunku karty

0 zł

Automatyczna spłata zadłużenia karty kredytowej

0 zł

Prowizja za uruchomienie usługi „Rozłóż na raty”

0 zł

Zmiana wysokości limitu kredytowego na wniosek klienta

0 zł

Zastrzeżenie karty

0 zł

Ubezpieczenie

x

Ogólne warunki grupowego ubezpieczenia podróżnego dla posiadaczy kart kredytowych VISA Infinite wydawanych przez ING Bank Śląski S.A.

Karta produktu - ubezpieczenie podróżne dla posiadaczy kart Visa Infinite

Karta informacyjna - ubezpieczenie podróżne dla posiadaczy kart Visa Infinite

Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA

Informacja administratora danych osobowych

Regulamin programu ING Concierge karty Visa Infinite

Chcesz zgłosić szkodę, skorzystać z pomocy assistance lub usługi Concierge?

Zadzwoń:

+48 22 505 11 90

Koszt połączenia wg stawek operatora. 
Infolinia jest czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Realizacja usług Concierge od 7:00 do 22:00.
Informacja o ubezpieczeniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Pytania i odpowiedzi

  • Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam miesięcznego zestawienia transakcji?

    Zestawienia transakcji w formie papierowej otrzymasz, jeśli:

    • nie masz dostępu do systemu bankowości internetowej Moje ING
    • złożysz dyspozycję wysyłania papierowych zestawień transakcji dla karty kredytowej.

    Zestawienia transakcji wysyłamy na adres korespondencyjny klienta. Sprawdź, czy Twój adres do korespondencji jest aktualny.

    Jeśli nie otrzymasz zestawienia w ciągu 10 dni od daty zakończenia cyklu, skontaktuj się z nami. Prześlemy Ci duplikat miesięcznego zestawienia transakcji. Pamiętaj, że brak miesięcznego zestawienia transakcji nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty kwoty minimalnej.

  • Jak mogę aktywować swoją pierwszą kartę kredytową?

    Kartę możesz aktywować:

    • w aplikacji Moje ING mobile lub w systemie bankowości internetowej Moje ING: przejdź do szczegółów karty kredytowej i nadaj jej PIN. Podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego i potwierdź PIN-em.
    • telefonicznie pod numerem: +48 32 357 00 02.
  • Jak włączyć płatności zbliżeniowe dla karty kredytowej?

    Sprawdź, czy Twoja karta kredytowa ma funkcję zbliżeniową - rozpoznasz to po symbolu 

    Jeśli chcesz sprawdzić, czy płatności zbliżeniowe są aktywne, zaloguj się do Mojego ING i wejdź w szczegóły karty kredytowej, a następnie sprawdź pole „Płatności zbliżeniowe”. Jeżeli chcesz włączyć płatności zbliżeniowe, wybierz „Włącz płatności zbliżeniowe” i potwierdź. 

    Pamiętaj o zmianie limitów transakcyjnych. Zrobisz to w Moim ING, także w szczegółach karty kredytowej.

    Więcej o płatnościach zbliżeniowych

    Twoja karta nie ma symbolu płatności zbliżeniowych?

    Kartę kredytową dla klienta indywidualnego możesz dodać do Apple Pay lub Google Pay i płacić ną zbliżeniowo telefonem, nawet jeśli karta plastikowa nie umożliwia płatności zbliżeniowych.

    Możesz także bezpłatnie wymienić kartę – zaloguj się do Mojego ING, przejdź do szczegółów karty kredytowej i wybierz „Wymień kartę”. Nową kartę z możliwością płatności zbliżeniowych otrzymasz do 8 dni, a do tego czasu będziesz mógł cały czas korzystać z obecnej karty.

  • Co się stanie, jeśli nie spłacę wymaganej kwoty minimalnej?

    Jeśli nie spłacisz wymaganej kwoty minimalnej, zablokujemy Twoją kartę. Karta kredytowa zostanie odblokowana, kiedy ją spłacisz.

  • Co to jest karta główna i karta dodatkowa?

    Kartę główną wydajemy osobie, która podpisuje z nami umowę o kartę kredytową.

    Do głównej karty kredytowej możesz zamówić kartę dodatkową dowolnej osobie, która ukończyła 13 lat. Transakcje kartami główną i dodatkową rozliczamy w ramach tego samego limitu przyznanego do rachunku karty.

    Zobacz więcej informacji na temat karty dodatkowej

  • Czy od dokonanych kartą transakcji zapłacę prowizję?

    Jeśli użyjesz swojej karty do zapłaty za towary lub usługi, nie zapłacisz żadnych dodatkowych prowizji. Jeżeli jednak zechcesz wypłacić za pomocą karty gotówkę z bankomatu lub przelać pieniądze z karty na konto, od takiej transakcji zapłacisz dodatkową prowizję określoną w Tabeli Opłat i Prowizji.

  • Czy zawsze naliczą się odsetki od transakcji dokonanych kartą kredytową?

    Nie naliczymy odsetek od transakcji bezgotówkowych (płatności kartą w sklepie lub internecie) jeżeli spłacisz całość zadłużenia w terminie. Jeżeli spłacisz tylko część zadłużenia to od niespłaconej kwoty naliczymy odsetki od dnia wykonania transakcji do ich całkowitej spłaty.

    Od płatności gotówkowych (przelew z karty, wypłata z bankomatu) naliczamy odsetki od dnia wykonania do ich całkowitej spłaty. Dla tych transakcji nie obowiązuje okres bezodsetkowy.

  • Jak działa limit kredytowy?

    Razem z kartą otrzymasz indywidualnie ustalony limit. Jego wysokość zależy od Twoich możliwości finansowych. Kiedy płacisz kartą kredytową, wykorzystujesz przyznany limit. Po zakończeniu każdego miesięcznego cyklu rozliczeniowego otrzymasz zestawienie wszystkich transakcji. Na spłatę zadłużenia masz aż 21 dni od dnia zakończenia cyklu rozliczeniowego. Termin znajdziesz też w zestawieniu transakcji.

    Kiedy spłacasz kartę, zwiększasz dostępny limit i możesz go ponownie wykorzystać na kolejne transakcje.

  • Jak długo będę czekać na kartę kredytową?

    Kartę kredytową wydajemy do 8 dni roboczych od momentu podpisania umowy. Status wysyłki karty i przybliżony terminem jej dostarczenia zobaczysz w Moim ING w szczegółach karty.

  • Jak mogę otrzymać kartę kredytową?

    Karty: Visa, Mastercard i Złotą Visa zamówisz w Moim ING, przez infolinię lub w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Platynowa karta kredytowa Mastercard jest dostępna tylko przez infolinię lub w placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Kartę kredytową Visa Infinite oferujemy klientom, którzy korzystają z oferty Private Banking lub spełniają minimalne kryteria finansowe dla tej oferty opisane w Tabeli Opłat i Prowizji. Możesz ją zamówić przez kontakt z naszym doradcą.

  • Jakie transakcje mogę wykonywać kartą kredytową?

    Z karty możesz korzystać na wiele sposobów:

    • płacić za towary i usługi - bez dodatkowych opłat i prowizji
    • wypłacać gotówkę z bankomatów
    • wykonywać transakcje za granicą - bezgotówkowe i gotówkowe
    • robić zakupy w internecie
    • wykonywać przelewy z rachunku karty kredytowej.
  • Jak nadać PIN do karty kredytowej i jak ją aktywować?

    Jeśli korzystasz z Mojego ING, możesz nadać PIN do karty i jednocześnie aktywować ją w bankowości internetowej. Jeśli nie jesteś użytkownikiem Mojego ING, PIN do karty ustalisz telefonicznie pod numerem: (32) 357 00 02.

    Karty odnowione są automatycznie aktywne po pierwszej płatności z użyciem kodu PIN.

    Instrukcję, jak aktywować kartę dostaniesz także dołączoną do Twojej karty.

  • Jak spłacać zadłużenie na karcie kredytowej?

    Po zakończeniu każdego cyklu rozliczeniowego masz jeszcze 21 dni na spłatę zadłużenia karty. Nie musisz od razu spłacać całości - wystarczy spłata kwoty minimalnej, która obejmuje 4% lub 5% wykorzystanego limitu (w zależności od rodzaju karty). Kwotę całkowitego zadłużenia i wymaganej spłaty minimalnej znajdziesz na zestawieniu transakcji.

    Możesz spłacać kartę na kilka sposobów:

    • za pomocą automatycznej spłaty zadłużenia karty kredytowej,
    • przez Moje ING – przelewem ze swojego konta w ING,
    • gotówką w kasie banku,
    • przelewem z konta w innym banku - pamiętaj, że realizacja przelewu może trwać nawet kilka dni, a pieniądze muszą trafić na rachunek karty najpóźniej w dniu wskazanym na zestawieniu transakcji.
  • Na jakie bonusy do karty kredytowej mogę liczyć?

    Jeśli aktywnie płacisz swoją kartą kredytową, korzystasz z niej za darmo.

    Możesz spłacać w ratach limit na karcie wykorzystany na zakupy, wypłatę gotówki z bankomatu i przelew z karty.

    Ze złotą kartą Visa oraz Visa Infinite otrzymujesz dostęp do programu Visa Benefit.

    Z Platynową kartą kredytową możesz otrzymać bezpłatny pakiet ubezpieczeń na zakupy w internecie od Mastercard oraz Concierge i Priority Pass.

    Z kartą kredytową Visa Infinite masz dostęp do programów Concierge, Priority Pass dla Ciebie i osób towarzyszących oraz pakiet ubezpieczeń podróżnych.

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w placówce bankowej - miejscu spotkań lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

    Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u - zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.

  • Czy mogę dodać do Apple Pay moją kartę kredytową?

    Możesz dodać do Apple Pay następujące karty kredytowe dla klientów indywidualnych (Visa, Visa Classic, Mastercard, Złota Visa, Platynowa Mastercard, Visa Infinite).

    Możesz również korzystać z innych kart płatniczych naszego banku:

    • Visa zbliżeniowa, czyli karty debetowej do konta osobistego.
    • Mastercard w euro, czyli karty do konta w euro dla klientów indywidualnych
  • Czy mogę zapłacić Apple Pay, jeśli wyłączę płatności zbliżeniowe dla karty?

    Jeśli wyłączysz płatności zbliżeniowe dla swojej karty, nie zapłacisz  zbliżeniowo kartą plastikową ani kartą w Apple Pay na terminalu płatniczym. Nadal możesz nią płacić w aplikacjach i sklepach internetowych, które akceptują płatności Apple Pay.

  • Czy użytkownik karty dodatkowej może ją dodać do Apple Pay?

    Tak, użytkownik dodatkowej karty kredytowej może ją dodać do Apple Pay.

  • Kiedy karta nie może być dodana do Apple Pay?

    Nie możesz dodać do Apple Pay karty, która jest nieaktywna – np. zamknięta, zastrzeżona lub zablokowana, lub jeśli nie spełniasz innych warunków, np.: nie wyraziłeś zgody na przekazywanie przez nas danych o transakcjach do Apple. W niektórych przypadkach nie będzie możliwości dodania karty z powodów bezpieczeństwa, np.: gdy na urządzeniu nie ma oryginalnego systemu operacyjnego.

  • Moja karta nie działa. Co zrobić?

    Jeśli Twoja karta nie działa podczas płatności w sklepie, sprawdź w szczegółach Twojej karty w Moim ING czy:  

    • karta została aktywowana po jej otrzymaniu
    • karta nie jest zablokowana
    • masz włączone płatności zbliżeniowe 
    • masz ustawiony odpowiedni limit transakcyjny

    Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowy PIN.

    Jeśli Twoja karta jest uszkodzona np. złamana, zużyta, pęknięta lub rozmagnesowana, możesz ją wymienić. Wymień kartę w Moim ING

Zobacz także

Platynowa karta kredytowa Mastercard

Platynowa karta kredytowa Mastercard

Z limitem od 20 tys. zł do 200 tys. zł.

Kredyty i pożyczki

Kredyty i pożyczki

Oferta produktów kredytowych dla klientów Private Banking.

Kto może skorzystać z oferty Private Banking?

Kto może skorzystać z oferty Private Banking?

Oferta Private Banking skierowana jest do klientów, którzy zgromadzą w naszym banku aktywa powyżej 1 mln zł lub zainwestują min. 500 tys. zł (lub równowartości tych kwot w walucie wymienialnej). Zapraszamy również do zapoznania się z ofertą dla klientów Premiumklientów indywidualnych.

Przyznanie kredytu i jego warunki są uzależnione od indywidualnej sytuacji klienta oraz jego wiarygodności i zdolności kredytowej. Bank zastrzega sobie prawo do oceny zdolności kredytowej i weryfikacji wiarygodności klienta, co jest jednym z warunków przyznania kredytu. Bank zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z zawarcia umowy o kartę.