Jak przebiega płatność zabezpieczona 3D Secure
Z aplikacją Moje ING mobile
Na stronie internetowej wybierz płatność kartą
Podaj numer karty, datę ważności, kod CVC2 i zatwierdź.
Zobaczysz stronę ze szczegółami transakcji
i prośbę o jej potwierdzenie w aplikacji Moje ING. Sprawdź, czy zgadza się kwota i waluta transakcji.
Zaloguj się do aplikacji Moje ING
i potwierdź płatność na swoim telefonie.
Bez aplikacji Moje ING mobile
Na stronie internetowej wybierz płatność kartą
Podaj numer karty, datę ważności kod CVC2 i zatwierdź.
Zobaczysz stronę ze szczegółami transakcji
Kliknij „Potwierdź kodem SMS”. Przejdziesz do strony logowania do Mojego ING.
Zaloguj się do Mojego ING
Sprawdź czy zgadza się kwota i waluta transakcji. Potwierdź kodem SMS, jaki Ci przyślemy.
Pytania i odpowiedzi
- Co mam robić, jeśli w danej chwili nie mogę potwierdzić płatności aplikacją mobilną Moje ING (np. jestem za granicą i nie mam dostępu do Internetu w telefonie)?
Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING, a po zalogowaniu – szczegóły transakcji. Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź płatność kodem SMS, który wyślemy na Twój telefon.
- Co mam zrobić jeśli mam zablokowaną bankowość internetową?
Odblokuj dostęp do bankowości internetowej Moje ING. W przeciwnym wypadku nie zapłacisz kartą w Internecie.
- Jak mam potwierdzić płatność, jeśli nie pamiętam hasła do bankowości internetowej?
Jeśli masz aplikację mobilną Moje ING, przy płatności kartą zobaczysz stronę ze szczegółami transakcji i prośbę o jej potwierdzenie w aplikacji Moje ING mobile. Zaloguj się do aplikacji na telefonie i tam potwierdź płatność.
Jeśli nie masz aplikacji mobilnej Moje ING, ustaw nowe hasło do bankowości internetowej Moje ING. W przeciwnym wypadku nie zapłacisz kartą w Internecie. Po odblokowaniu podczas płatności możesz wybrać opcję potwierdzenia kodem SMS. - Jak mam potwierdzić płatność, jeśli nie mam bankowości internetowej Moje ING?
Jeśli nie masz bankowości internetowej Moje ING, płatności potwierdzisz kodem SMS oraz kodem PIN karty płatniczej.
- Czy mogę zapłacić kartą, gdy sklep internetowy nie akceptuje transakcji 3D Secure?
Większość płatności kartą wymaga już potwierdzenia 3D Secure. Jeśli sklep internetowy nie akceptuje transakcji 3D Secure, niektóre płatności kartą w takim sklepie mogą zostać odrzucone.
- Nie mogę zapłacić kartą do konta. Dlaczego?
Ustaw limit transakcji internetowych dla swojej karty płatniczej do konta:
- jeśli korzystasz z karty dla klienta indywidulnego możesz to zrobić za darmo, w każdej chwili, na 3 sposoby: przez Internet, w placówce bankowej - miejscu spotkań lub przez infolinię - sprawdź szczegóły.
- jeśli korzystasz z karty dla Przedsiębiorcy limit możesz zmienić za darmo, dzwoniąc na bezpłatną infolinię 32 357 00 12.
Jeśli na co dzień nie płacisz kartą za zakupy online, zalecamy ustawienie limitu dla transakcji w internecie na 0 zł.
- Dlaczego transakcja w sklepie obsługującym 3D Secure nie wymagała potwierdzenia kodem SMS?
To czy płatność będzie wymagała dodatkowego potwierdzenia kodem SMS, zależy od sklepu internetowego. W niektórych przypadkach, przy małych kwotach płatności, sklep obsługujący 3D Secure nie będzie żądał weryfikacji kodem SMS.
- Na jaki numer otrzymam kod SMS?
- Jeżeli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej Moje ING, kod potwierdzający płatność otrzymasz na numer telefonu komórkowego wykorzystywany w tym systemie.
- Jeżeli nie korzystasz z Mojego ING, kod potwierdzający płatność otrzymasz na numer, który podałeś jako numer do kontaktu z Bankiem.
- Co zrobić, jeżeli nie otrzymuję kodu SMS?
Jeżeli nie otrzymasz kodu potwierdzającego płatność kartą, zgłoś to na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 12.
- Co zrobić jeżeli otrzymałem kod SMS bez realizacji płatności kartą w internecie ?
W takiej sytuacji niezwłocznie skontaktuj się z infolinią Banku pod numerem 32 357 00 12 i poinformuj pracownika Banku o tym zdarzeniu.