Karta do konta MasterCard Business w EUR

Dla posiadaczy kont firmowych w euro
0 zł za wydanie karty
0 zł za płatności bezgotówkowe w Polsce i na świecie
0 zł za wypłaty z bankomatów ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash w kraju
5 zł miesięcznej opłaty za kartę

Jak dostać kartę?

  1. 1

    Zaloguj się do Mojego ING

    Zamów kartę Mastercard Business w EUR przez internet. Podaj imię i nazwisko do wydruku na karcie i ustaw limity płatności i wypłat.

    Zamów kartę

  2. 2

    Kartę przyślemy Ci w ciągu 8 dni roboczych

     
  3. 3

    Aktywuj kartę w Moim ING i nadaj jej PIN

    Jeśli chcesz płacić telefonem, dodaj kartę do Apple Pay lub Google Pay.

Pytania i odpowiedzi

  • Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

    • Jeśli nie masz u nas jeszcze konta, możesz zamówić kartę przy otwieraniu konta - w oddziale lub przez internet.
    • Jeśli masz już konto, możesz zamówić kartę w systemie bankowości internetowej Moje ING.
  • Na 5 lat.

    • Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.

    Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.

  • Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w aplikacji mobilnej Moje ING – w szczegółach karty.

    Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.

  • Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u, np. wypłać gotówkę w bankomacie lub zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w aplikacji mobilnej Moje ING.

  • Prosimy o kontakt, możesz to zrobić przez infolinię lub w naszej w placówce bankowej - miejscu spotkań. W tym przypadku otrzymasz nową kartę.

  • Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona

    Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:

    • w aplikacji mobilnej Moje ING lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    •  pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę. Koszt połączenia wg stawek operatora.
    • w placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po zastrzeżeniu karta płatnicza się odnajdzie, nie skorzystasz z niej. Złóż wniosek o wydanie nowej karty.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie kart

  • Najłatwiej zrobisz to w aplikacji Moje ING mobile - na szczegółach karty. Możesz również zalogować się do systemu bankowości internetowej Moje ING przez przeglądarkę internetową.

    Kartę zastrzeżesz też pod numerem +48 (32) 357 00 12

    Koszt połączenia według stawek operartora.

    Dowiedz się więcej o zastrzeganiu kart.

  • Możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:

    Za zmianę kodu PIN nie pobieramy opłat.

  • Tak, o ile przestrzegasz następujących zasad:

    • Zawsze sprawdzaj czy na stronie rejestracji lub logowania połączenie jest szyfrowane
    • Używaj oryginalnego, stale aktualizowanego oprogramowania
    • Stosuj programy antywirusowe oraz zapory ogniowe
    • Nie rób zakupów z nieznanych komputerów, np. w kafejkach internetowych
    • Korzystaj z dużych, znanych i renomowanych sklepów internetowych
    • Nie ujawniaj kodu CVV2 lub CVC2 bez potrzeby - podawaj go tylko na wyraźne żądanie sklepu internetowego 
    • Nie przetrzymuj większej kwoty na koncie karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi
    • Dostosuj limity transakcji kartą do swoich potrzeb. Zrobisz to łatwo w Moim ING w szczegółach karty
    • Chroń swoje hasła i nie podawaj ich nikomu
    • Nie trzymaj haseł i PIN-u razem z kartą.

    Sprawdź, jak jeszcze możesz chronić swoją kartę.

  • Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub w aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

  • W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

    • w systemie bankowości internetowej
    • lub pod numerem +48 32 357 00 12. Koszt połączenia wg stawek operatora.
  • Jeśli wprowadzisz błędny PIN:

    • 3 razy (maksymalnie 6 razy) podczas płacenia w sklepie lub używając w innym urządzeniu niż bankomat, lub
    • 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie

    zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie ją zastrzeżemy.

    Kartę możesz odblokować w aplikacji mobilnej Moje ING - w szczegółach karty. 

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w aplikacji Moje ING. Zmienisz tam numery PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Wyślemy ją do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie nieaktywna.

    Status wysyłki karty z przybliżonym terminem jej dostarczenia zobaczysz w Moim ING w szczegółach karty. 

  • Kod CVV lub CVC2 znajduje się na rewersie karty.

  • Karta Visa Business posiada poszerzoną funkcjonalność o możliwość dokonywania transakcji zbliżeniowych.

  • Karty Visa Business zbliżeniowa i MasterCard Business zbliżeniowa są standardowymi kartami płatniczymi służącymi do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie firmowym. Przy użyciu kart w każdej chwili możesz sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach Banku.

    Kartą płatniczą wydaną do rachunku firmowego możesz:

    • dokonywać płatności potwierdzanych kodem PIN lub złożeniem podpisu,
    • wypłacać gotówkę w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback,
    • wypłacać gotówkę z bankomatów,
    • wpłacać gotówkę we wpłatomatach ING Banku Śląskiego,
    • sprawdzać saldo rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego,
    • dokonywać płatności zbliżeniowych (nie dotyczy MasterCard Business Premium/Standard).
  • Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA:

    • mozesz zapłacić nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
    • możesz wypłacić gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.

     

    • Kartę MasterCard Business Zbliżeniową w złotych oraz kartę Visa Business Zbliżeniową wydajemy do kont firmowych w złotych.
    • Kartę MasterCard Business w EUR wydajemy do rachunków firmowych w euro.

    Użytkownikiem karty może być każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, upoważniona przez firmę do użytkowania karty, która jest rezydentem lub nierezydentem.
    Nie ma ograniczenia w liczbie kart wydawanych do jednego konta. Jeden użytkownik może mieć tylko jedną kartę danego typu.

  • Do jednego konta możesz zamówić jedną kartę Visa Business Zbliżeniowa i jedną kartę Mastercard Business Zbliżeniowa. Wszystkie karty możesz zamówić w aplikacji Moje ING mobile lub w bankowości internetowej Moje ING.

  • Zależy jakie masz konto i kartę. Wszystkie informacje znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji

  • Datę tę znajdziesz na karcie. Po informacji „VALID THRU” (czyli: „WAŻNA DO”), znajdują się cztery cyfry podzielone ukośnikiem. Dwie pierwsze oznaczają miesiąc, a dwie następne – rok. Twoja karta jest ważna do ostatniego dnia wskazanego miesiąca. 

    Przykład: data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.
     

  • Tak, kartami płatniczymi wydanymi do rachunków firmowych można dokonywać transakcji na odległość.

Opłaty i dokumenty

Opłaty

Czynność Opłata
Wydanie karty 0 zł
Miesięczna opłata za kartę 5 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych 0 zł
Wypłata gotówki
w bankomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju
0 zł
Wypłata gotówki w ramach Cashback 0 zł
Pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki
w EUR w krajach SEPA
5% kwoty wypłaty
Pozostałe wypłaty gotówki 5% kwoty wypłaty
Zmiana limitu transakcyjnego 0 zł