Wygodny dostęp do pieniędzy
Płacisz w internecie
Kartą do konta firmowego MasterCard Business w euro możesz płacić za zakupy firmowe w internecie.
- Z 3D Secure dodatkowo potwierdzasz transakcję w aplikacji mobilnej, dzięki czemu zakupy są jeszcze bezpieczniejsze. Więcej o 3D Secure
- Jeśli nie otrzymasz towaru, za który płacisz kartą, albo jest on niezgodny z zamówieniem, pomagamy Ci odzyskać pieniądze w ramach usługi Chargeback.
Wypłacasz pieniądze
Masz swobodny dostęp do gotówki w bankomatach na całym świecie i w Polsce. W bankomatach ING Banku Śląskiego, które obsługują euro wypłacasz bez opłat i kosztów przewalutowania.
Kontrolujesz wydatki w Moim ING
Masz czytelny obraz stanu konta Twojej firmy w swoim telefonie. Nawet bez konieczności logowania do aplikacji. Po każdej transakcji (płatności kartą, wypłacie z bankomatu, wpłacie) wysyłamy Ci powiadomienie push.
Płacisz mobilnie
Dodaj kartę w euro do Apple Pay lub Google Pay i płać szybko, wygodnie i bezpiecznie - telefonem albo Apple Watch.
Jak dostać kartę?
-
1
Zaloguj się do Mojego ING
Zamów kartę Mastercard Business w EUR przez internet. Podaj imię i nazwisko do wydruku na karcie i ustaw limity płatności i wypłat.
-
2
Kartę przyślemy Ci w ciągu 8 dni roboczych
-
3
Aktywuj kartę w Moim ING i nadaj jej PIN
Jeśli chcesz płacić telefonem, dodaj kartę do Apple Pay lub Google Pay.
Zamów kartę w euro
Masz już nasze konto firmowe w EUR
Zamów kartę Mastercard Business w EUR w Moim ING.
Nie masz jeszcze konta
Załóż konto walutowe w oddziale.
Lub załóż przez internet konto firmowe w PLN z Moim ING. Wtedy założysz konto walutowe zdalnie i zamówisz do niego kartę.
Pytania i odpowiedzi
-
Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.
-
- Jeśli nie masz u nas jeszcze konta, możesz zamówić kartę przy otwieraniu konta - w oddziale lub przez internet.
- Jeśli masz już konto, możesz zamówić kartę w systemie bankowości internetowej Moje ING.
-
Na 5 lat.
-
- Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
- Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
- Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.
Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.
-
Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w aplikacji mobilnej Moje ING – w szczegółach karty.
Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.
-
Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u, np. wypłać gotówkę w bankomacie lub zapłać kartą w sklepie.
Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w aplikacji mobilnej Moje ING.
-
Prosimy o kontakt, możesz to zrobić przez infolinię lub w naszej w placówce bankowej - miejscu spotkań. W tym przypadku otrzymasz nową kartę.
-
Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.
Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:
- w aplikacji mobilnej Moje ING lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
- pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę. Koszt połączenia wg stawek operatora.
- w placówce bankowej - miejscu spotkań.
Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po zastrzeżeniu karta płatnicza się odnajdzie, nie skorzystasz z niej. Złóż wniosek o wydanie nowej karty.
-
Najłatwiej zrobisz to w aplikacji Moje ING mobile - na szczegółach karty. Możesz również zalogować się do systemu bankowości internetowej Moje ING przez przeglądarkę internetową.
Kartę zastrzeżesz też pod numerem +48 (32) 357 00 12
Koszt połączenia według stawek operartora.
Dowiedz się więcej o zastrzeganiu kart.
-
Możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:
Za zmianę kodu PIN nie pobieramy opłat.
-
Tak, o ile przestrzegasz następujących zasad:
- Zawsze sprawdzaj czy na stronie rejestracji lub logowania połączenie jest szyfrowane
- Używaj oryginalnego, stale aktualizowanego oprogramowania
- Stosuj programy antywirusowe oraz zapory ogniowe
- Nie rób zakupów z nieznanych komputerów, np. w kafejkach internetowych
- Korzystaj z dużych, znanych i renomowanych sklepów internetowych
- Nie ujawniaj kodu CVV2 lub CVC2 bez potrzeby - podawaj go tylko na wyraźne żądanie sklepu internetowego
- Nie przetrzymuj większej kwoty na koncie karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi
- Dostosuj limity transakcji kartą do swoich potrzeb. Zrobisz to łatwo w Moim ING w szczegółach karty
- Chroń swoje hasła i nie podawaj ich nikomu
- Nie trzymaj haseł i PIN-u razem z kartą.
-
Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub w aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.
-
W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- w systemie bankowości internetowej
- lub pod numerem +48 32 357 00 12. Koszt połączenia wg stawek operatora.
-
Jeśli wprowadzisz błędny PIN:
- 3 razy (maksymalnie 6 razy) podczas płacenia w sklepie lub używając w innym urządzeniu niż bankomat, lub
- 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie
zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie ją zastrzeżemy.
Kartę możesz odblokować w aplikacji mobilnej Moje ING - w szczegółach karty.
Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w aplikacji Moje ING. Zmienisz tam numery PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.
-
Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Wyślemy ją do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie nieaktywna.
Status wysyłki karty z przybliżonym terminem jej dostarczenia zobaczysz w Moim ING w szczegółach karty.
-
Kod CVV lub CVC2 znajduje się na rewersie karty.
-
Karta Visa Business posiada poszerzoną funkcjonalność o możliwość dokonywania transakcji zbliżeniowych.
-
Karty Visa Business zbliżeniowa i MasterCard Business zbliżeniowa są standardowymi kartami płatniczymi służącymi do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie firmowym. Przy użyciu kart w każdej chwili możesz sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach Banku.
Kartą płatniczą wydaną do rachunku firmowego możesz:- dokonywać płatności potwierdzanych kodem PIN lub złożeniem podpisu,
- wypłacać gotówkę w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback,
- wypłacać gotówkę z bankomatów,
- wpłacać gotówkę we wpłatomatach ING Banku Śląskiego,
- sprawdzać saldo rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego,
- dokonywać płatności zbliżeniowych (nie dotyczy MasterCard Business Premium/Standard).
-
Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA:
- mozesz zapłacić nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
- możesz wypłacić gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.
-
- Kartę MasterCard Business Zbliżeniową w złotych oraz kartę Visa Business Zbliżeniową wydajemy do kont firmowych w złotych.
- Kartę MasterCard Business w EUR wydajemy do rachunków firmowych w euro.
Użytkownikiem karty może być każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, upoważniona przez firmę do użytkowania karty, która jest rezydentem lub nierezydentem.
Nie ma ograniczenia w liczbie kart wydawanych do jednego konta. Jeden użytkownik może mieć tylko jedną kartę danego typu. -
Do jednego konta możesz zamówić jedną kartę Visa Business Zbliżeniowa i jedną kartę Mastercard Business Zbliżeniowa. Wszystkie karty możesz zamówić w aplikacji Moje ING mobile lub w bankowości internetowej Moje ING.
-
Zależy jakie masz konto i kartę. Wszystkie informacje znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji
-
Datę tę znajdziesz na karcie. Po informacji „VALID THRU” (czyli: „WAŻNA DO”), znajdują się cztery cyfry podzielone ukośnikiem. Dwie pierwsze oznaczają miesiąc, a dwie następne – rok. Twoja karta jest ważna do ostatniego dnia wskazanego miesiąca.
Przykład: data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.
-
Tak, kartami płatniczymi wydanymi do rachunków firmowych można dokonywać transakcji na odległość.
Opłaty i dokumenty
Opłaty
| Czynność | Opłata |
|---|---|
| Wydanie karty | 0 zł |
| Miesięczna opłata za kartę | 5 zł |
| Realizacja transakcji bezgotówkowych | 0 zł |
| Wypłata gotówki w bankomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju |
0 zł |
| Wypłata gotówki w ramach Cashback | 0 zł |
| Pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA |
5% kwoty wypłaty |
| Pozostałe wypłaty gotówki | 5% kwoty wypłaty |
| Zmiana limitu transakcyjnego | 0 zł |