Karta do konta MasterCard Business w EUR

  • Dla posiadaczy kont firmowych w EUR
  • 0 zł za wydanie karty
  • 0 zł za płatności bezgotówkowe w Polsce i na świecie
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash w kraju
  • 5 zł miesięcznej opłaty za kartę

Kartą do konta firmowego MasterCard Business w euro możesz płacić za zakupy firmowe w internecie.

  • Z 3D Secure dodatkowo potwierdzasz transakcję w aplikacji mobilnej, dzięki czemu zakupy są jeszcze bezpieczniejsze. Więcej o 3D Secure
  • Jeśli nie otrzymasz towaru, za który płacisz kartą, albo jest on niezgodny z zamówieniem, pomagamy Ci odzyskać pieniądze w ramach usługi Chargeback.

Masz swobodny dostęp do gotówki w bankomatach na całym świecie i w Polsce. W bankomatach ING Banku Śląskiego, które obsługują euro wypłacasz bez opłat i kosztów przewalutowania.

Masz czytelny obraz stanu konta Twojej firmy w swoim telefonie. Nawet bez konieczności logowania do aplikacji. Po każdej transakcji (płatności kartą, wypłacie z bankomatu, wpłacie) wysyłamy Ci powiadomienie push.

Więcej o aplikacji Moje ING dla firm

Jak dostać kartę?

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zamów kartę MasterCard Business w EUR przez internet.

Zamów kartę

2

Kartę przyślemy Ci w ciągu 8 dni roboczych

 
3

Aktywuj kartę w Moim ING

Nadaj jej PIN i ustaw limity.

Jeśli masz już nasze konto firmowe w EUR

Zamów kartę MasterCard Business w EUR w bankowości internetowej.

Zaloguj się i zamów 


Nie jesteś naszym klientem?

Zostań nim. Załóż konto walutowe w oddziale.

Lub załóż przez internet konto firmowe w PLN z Moim ING, gdzie konto walutowe założysz zdalnie i zamówisz do niego kartę MasterCard Business w EUR.

Otwórz konto w PLN

Karta MasterCard Business w EUR - konto walutowe dla firmy

Kartę możesz zamówić do konta walutowego dla firmy w euro

Dowiedz się więcej

Pytania i odpowiedzi

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • W jaki sposób można otrzymać kartę?

    Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, możesz zamówić kartę przy otwieraniu konta osobistego lub konta firmowego.

    Jeśli masz już konto, możesz zamówić kartę w:

  • Na jaki czas wydawana jest karta?

    Na 5 lat.

  • W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
    • Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.

    Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.

  • W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?

    Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w bankowości internetowej Moje ING – w szczegółach karty.

    Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, możesz to zrobić telefonicznie.

    Zadzwoń pod numer

    • 801 222 777  - z telefonów stacjonarnych
    • + 48 32 357 00 02  - z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy.

    Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.

  • Jak mogę aktywować odnowioną kartę?

    Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u, np. wypłać gotówkę w bankomacie lub zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

  • Co mam zrobić, jeśli zgubię kartę?

    Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona

    Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:

    • w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    •  pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę
    • w naszym oddziale.

    Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie kart.

  • W jaki sposób mogę zastrzec kartę?

    Najłatwiej zrobisz to w aplikacji Moje ING mobile - na szczegółach karty. Możesz również zalogować się do systemu bankowości internetowej Moje ING przez przeglądarkę internetową.

    Kartę zastrzeżesz też pod numerem +48 (32) 357 00 12 

    Dowiedz się więcej o zastrzeganiu kart.
     

  • Jak zmienić PIN do karty?

    Możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:

    • w bankomatach ING Banku Śląskiego - znajdź najbliższy bankomat
    • w systemie bankowości internetowej - zaloguj się
    • pod numerem +48 32 357 00 12 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora). 

    Za zmianę kodu PIN nie pobieramy opłat.

  • Czy płacenie kartą w internecie jest bezpieczne?

    Tak, o ile przestrzegasz następujących zasad:

    • Zawsze sprawdzaj czy na stronie rejestracji lub logowania połączenie jest szyfrowane
    • Używaj oryginalnego, stale aktualizowanego oprogramowania
    • Stosuj programy antywirusowe oraz zapory ogniowe
    • Nie rób zakupów z nieznanych komputerów, np. w kafejkach internetowych
    • Korzystaj z dużych, znanych i renomowanych sklepów internetowych
    • Nie ujawniaj kodu CVV2 lub CVC2 bez potrzeby - podawaj go tylko na wyraźne żądanie sklepu internetowego 
    • Nie przetrzymuj większej kwoty na koncie karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi
    • Dostosuj limity transakcji kartą do swoich potrzeb. Zrobisz to łatwo w Moim ING w szczegółach karty
    • Chroń swoje hasła i nie podawaj ich nikomu
    • Nie trzymaj haseł i PIN-u razem z kartą.

    Sprawdź, jak jeszcze możesz chronić swoją kartę.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub w aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

  • Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystać z karty?

    Jeśli kartami VISA lub MasterCard zapłacisz za zakupy na kwotę min. 300 zł, nie pobierzemy opłaty za kartę. W przypadku kart MasterCard – sumujemy transakcje kartami: MasterCard Business, Mastercard Business zbliżeniowa i MasterCard w telefonie.

    Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca - dla klientów indywidualnych. W przypadku Przedsiębiorców obejmuje miesiąc kalendarzowy.

  • Co mam zrobić, jeśli bankomat zatrzyma mi kartę?

    W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

    • w systemie bankowości internetowej
    • lub pod numerem +48 32 357 00 12.
  • Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?

    Jeśli wprowadzisz błędny PIN:

    • 3 razy (maksymalnie 6 razy) podczas płacenia w sklepie lub używając w innym urządzeniu niż bankomat, lub
    • 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie

    zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie ją zastrzeżemy.

    Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Jak długo będę czekać na zamówioną kartę firmową?

    Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Wyślemy ją do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie nieaktywna.

    Status wysyłki karty z przybliżonym terminem jej dostarczenia zobaczysz w Moim ING w szczegółach karty. 

  • Gdzie znajdę kod CVV i CVC2 umożliwiający płatności kartą w internecie?

    Kod CVV lub CVC2 znajduje się na rewersie karty.

  • Czym różnią się karty MasterCard Business Premium oraz karta zbliżeniowa Visa Business?

    Karta Visa Business posiada poszerzoną funkcjonalność o możliwość dokonywania transakcji zbliżeniowych.

  • Jaka jest różnica pomiędzy kartą VISA, a MasterCard?

    Karty płatnicze VISA i MasterCard wydawane są przez dwie różne organizacje płatnicze – VISA i MasterCard. W związku z tym różna może być akceptowalność tych kart w poszczególnych punktach handlowo-usługowych oraz bankomatach.

  • Do czego służy karta płatnicza?

    Karty Visa Business zbliżeniowa i MasterCard Business zbliżeniowa są standardowymi kartami płatniczymi służącymi do korzystania ze środków zgromadzonych na Twoim koncie firmowym. Przy użyciu kart w każdej chwili możesz sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach Banku.

    Kartą płatniczą wydaną do rachunku firmowego możesz:

    • dokonywać płatności potwierdzanych kodem PIN lub złożeniem podpisu,
    • wypłacać gotówkę w punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Cashback,
    • wypłacać gotówkę z bankomatów,
    • wpłacać gotówkę we wpłatomatach ING Banku Śląskiego,
    • sprawdzać saldo rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego,
    • dokonywać płatności zbliżeniowych (nie dotyczy MasterCard Business Premium/Standard).
  • Gdzie można płacić kartą płatniczą?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA:

    • mozesz zapłacić nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
    • możesz wypłacić gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.

     

  • Kto może otrzymać Kartę płatniczą?
    • Kartę MasterCard Business Zbliżeniową w złotych oraz kartę Visa Business Zbliżeniową wydajemy do kont firmowych w złotych.
    • Kartę MasterCard Business w EUR wydajemy do rachunków firmowych w euro.

    Użytkownikiem karty może być każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, upoważniona przez firmę do użytkowania karty, która jest rezydentem lub nierezydentem.
    Nie ma ograniczenia w liczbie kart wydawanych do jednego konta. Jeden użytkownik może mieć tylko jedną kartę danego typu.

  • Ile mogę zamówić kart płatniczych, w tym kart zbliżeniowych, do swojego konta firmowego?

    Do jednego konta możesz zamówić jedną kartę Visa Business Zbliżeniowa i jedną kartę Mastercard Business Zbliżeniowa. Jednocześnie możesz korzystać również z karty Mastercard w telefonie - jeśli masz aplikację Moje ING mobile i telefon z systemem Android 4.4 lub wyższym i funkcją NFC. Wszystkie karty możesz zamówić w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub w bankowości internetowej Moje ING.

  • Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?

    Zależy jakie masz konto i kartę. Wszystkie informacje znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji

  • Do kiedy ważna jest moja karta płatnicza?

    Datę tę znajdziesz na karcie. Po informacji „VALID THRU” (czyli: „WAŻNA DO”), znajdują się cztery cyfry podzielone ukośnikiem. Dwie pierwsze oznaczają miesiąc, a dwie następne – rok. Twoja karta jest ważna do ostatniego dnia wskazanego miesiąca. 

    Przykład: data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.
     

  • Czy kartami płatniczymi wydanymi do rachunków firmowych można dokonywać transakcji w Internecie?

    Tak, kartami płatniczymi wydanymi do rachunków firmowych można dokonywać transakcji na odległość.

Opłaty i dokumenty

  • Karta firmowa MasterCard Business w EUR - Opłaty

    Opłaty

  • Karta firmowa MasterCard Business w EUR - Dokumenty

    Dokumenty

x
Wydanie karty 0 zł
Miesięczna opłata za kartę 5 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych 0 zł
Wypłata gotówki
w bankomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju
0 zł
Wypłata gotówki w ramach Cashback 0 zł
Pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki
w EUR w krajach SEPA
3% kwoty wypłaty
Pozostałe wypłaty gotówki 3% kwoty wypłaty
Zmiana limitu transakcyjnego 0 zł

Zobacz także

Płatności kartą za granicą
Karta Mastercard Business w euro - Płatności kartą za granicą

Płatności kartą za granicą

Sprawdź koszty. Skorzystaj z kalkulatora płatności kartami za granicą.

Limity transakcyjne
Karta Mastercard Business w euro - Limity transakcyjne

Limity transakcyjne

Ustawiasz je w Moim ING - osobno dla wypłat oraz płatności: w sklepach, w internecie i za granicą.

Bezpieczeństwo karty
Karta Mastercard Business w euro - Bezpieczeństwo karty

Bezpieczeństwo karty

Zobacz jak zastrzec kartę lub czasowo ją zablokować. 

Chargeback
Karta Mastercard Business w euro - Chargeback

Chargeback

Pomagamy Ci odzyskać pieniądze za zakupy lub usługi objęte reklamacją, jeśli nie możesz dochodzić swoich praw u sprzedawcy.