Jak przebiega płatność zabezpieczona 3D Secure
Z aplikacją Moje ING mobile
-
1
Na stronie internetowej wybierz płatność kartą
Podaj numer karty, datę ważności i kod weryfikacyjny CVV/CVC.
-
2
Zobaczysz stronę ze szczegółami transakcji i prośbę o jej potwierdzenie w aplikacji Moje ING
Sprawdź, czy zgadza się kwota i waluta transakcji.
-
3
Zaloguj się do aplikacji Moje ING
Potwierdź płatność na swoim telefonie.
Bez aplikacji Moje ING mobile
-
1
Na stronie internetowej wybierz płatność kartą
Podaj numer karty, datę ważności i kod weryfikacyjny CVV/CVC i zatwierdź.
-
2
Zobaczysz stronę ze szczegółami transakcji
Kliknij „Potwierdź kodem SMS”. Przejdziesz do strony logowania do Mojego ING.
-
3
Zaloguj się do Mojego ING
Sprawdź czy zgadza się kwota i waluta transakcji. Potwierdź kodem SMS, jaki Ci przyślemy.
Pytania i odpowiedzi
-
Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING, a po zalogowaniu – szczegóły transakcji. Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź płatność kodem SMS, który wyślemy na Twój telefon.
-
Odblokuj dostęp do bankowości internetowej Moje ING. W przeciwnym wypadku nie zapłacisz kartą w Internecie.
-
Jeśli masz aplikację mobilną Moje ING, przy płatności kartą zobaczysz stronę ze szczegółami transakcji i prośbę o jej potwierdzenie w aplikacji Moje ING mobile. Zaloguj się do aplikacji na telefonie i tam potwierdź płatność.
Jeśli nie masz aplikacji mobilnej Moje ING, ustaw nowe hasło do bankowości internetowej Moje ING. W przeciwnym wypadku nie zapłacisz kartą w Internecie. Po odblokowaniu podczas płatności możesz wybrać opcję potwierdzenia kodem SMS. -
Jeśli nie masz bankowości internetowej Moje ING, płatności potwierdzisz kodem SMS oraz kodem PIN karty płatniczej.
-
Większość płatności kartą wymaga już potwierdzenia 3D Secure. Jeśli sklep internetowy nie akceptuje transakcji 3D Secure, niektóre płatności kartą w takim sklepie mogą zostać odrzucone.
-
To czy płatność będzie wymagała dodatkowego potwierdzenia kodem SMS, zależy od sklepu internetowego. W niektórych przypadkach, przy małych kwotach płatności, sklep obsługujący 3D Secure nie będzie żądał weryfikacji kodem SMS.
-
- Jeżeli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej Moje ING, kod potwierdzający płatność otrzymasz na numer telefonu komórkowego wykorzystywany w tym systemie.
- Jeżeli nie korzystasz z Mojego ING, kod potwierdzający płatność otrzymasz na numer, który podałeś jako numer do kontaktu z Bankiem.