ING BANK ŚLĄSKI

Oddziały i bankomaty

icon

Większość spraw bankowych załatwisz w Moim ING

na telefonie lub komputerze. Zapoznaj się z poniższymi informacjami dla naszych klientów.

  • Co mogę załatwić bez wychodzenia z domu?

    Bez wychodzenia z domu w Moim ING na telefonie lub komputerze

    • Zapłacisz rachunki
      Wystarczy numer konta, tytuł i kwota. Możesz też ustawić płatności cykliczne, by rachunki płaciły się same. Więcej
    • Zrobisz przelew
      Wystarczy kilka kliknięć. Możesz przesłać pieniądze lub poprosić o przelew na numer telefonu BLIK. Przelewy między kontami w ING realizujemy natychmiast. Więcej
    • Zawiesisz spłatę rat kredytu
      Spłatę rat Twojego kredytu możesz zawiesić na 3 lub 6 miesięcy. Dyspozycję złożysz w Moim ING.  Więcej
    • Kupisz online
      I zapłacisz kartą, przelewem lub kodem BLIK z aplikacji mobilnej. Płacąc kartą, transakcje są dodatkowo chronione usługą chargeback. Dzięki zniżkom w Moim ING zakupy możesz też zrobić taniej. Więcej
    • Załatwisz sprawy urzędowe
      Z profilem i podpisem zaufanym możesz rozliczyć PIT, zawnioskować o dowód osobisty, złożyć wniosek o świadczenie rodzinne, zgłosić sprzedaż samochodu i wiele innych. Więcej
    • ...i dużo, dużo więcej
      Nasza aplikacja mobilna ma wszystkie możliwości bankowości internetowej, a nawet potrafi trochę więcej. Cały bank zmieści się w Twojej kieszeni. Więcej
  • Jak teraz się najlepiej z nami skontaktować?

    Zachęcamy do korzystania z Twojego wirtualnego asystenta, którego znajdziesz w sekcji "Kontakt i pomoc" w Moim ING. 

    Jeśli chcesz porozmawiać z naszym specjalistą możesz napisać do nas na czacie lub zadzwonić na infolinię. Czas oczekiwania na połączenie może być jednak dłuższy niż zwykłe, ponieważ dbając o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, tymczasowo pracujemy w ograniczonym składzie.

    W godzinach od 10:00 do 13:00 dzwoni i pisze do nas najwięcej klientów, dlatego jeśli możesz, wybierz inną porę kontaktu. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

    Jeśli to możliwe odłóż wizyty w oddziale na później, większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną.

    Informacje kontaktowe

  • Jakie zasady bezpieczeństwa obowiązują w naszych oddziałach?
    • Wewnątrz oddziału może przebywać maksymalnie 2 lub 4 klientów – w zależności od wielkości oddziału.
    • Musisz mieć zakryte usta i nos, przy pomocy odzieży lub jej części, maski albo maseczki. Specjalista może poprosić o chwilowe odsłonięcie twarzy by mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości.
    • Nasz specjalista będzie zapraszał kolejne osoby, które czekają na obsługę na zewnątrz.
    • Zachowaj bezpieczną odległość 2 metrów od pozostałych klientów.
    • Gotówkę wypłacisz normalnie w bankomatach – kartą lub blikiem.
    • W naszych oddziałach regularnie dezynfekujemy dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami.
    • Wprowadzamy osłony z plexi przy stanowiskach obsługi i w pokojach spotkań.
    • Oddziały są czynne od poniedziałku do piątku od 11:00 do 16:00, a te w galeriach handlowych w większości są dostępne w godzinach pracy galerii.

    Zachęcamy Cię do odłożenia wizyty w oddziale. Pamiętaj, że większość spraw bankowych załatwisz w Moim ING lub ING Business.

     

    Nie czujesz się zdrowo? Zgłoś się telefonicznie do lekarza.

    Jeśli czujesz się słabo, masz katar, kaszel, gorączkę – zgłoś się do lekarza, inne sprawy w miarę możliwości odłóż na później.

     

  • Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. 
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji "Moje dane" i podsekcji "Dane osobiste". Swój login możesz także sprawdzić w oddziale naszego banku.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię + 48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub, jeśli masz iPhone'a, z pomocą Face ID.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Oddziały

  • Bankomaty

  • Wpłatomaty

  • Oddziały dla korporacji

  • Wrzutnie

Zmień

Błędy walidacji formularza

Popularne miejsca

4 448 bezpłatnych bankomatów

  • Warszawa
  • Wrocław
  • Szczecin
  • Katowice
  • Kraków
  • Poznań
  • Bydgoszcz
  • Białystok
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Lublin
  • Gdynia

Popularne miejsca

1200 wpłatomatów w całej Polsce

  • Warszawa
  • Wrocław
  • Szczecin
  • Katowice
  • Kraków
  • Poznań
  • Bydgoszcz
  • Białystok
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Lublin
  • Gdynia

Popularne miejsca

Ponad 30 odziałów dla korporacji w całej Polsce

  • Warszawa
  • Wrocław
  • Szczecin
  • Katowice
  • Kraków
  • Poznań
  • Bydgoszcz
  • Białystok
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Lublin
  • Gdynia

Popularne miejsca

Ponad 100 wrzutni w całej Polsce

  • Warszawa
  • Wrocław
  • Szczecin
  • Katowice
  • Kraków
  • Poznań
  • Bydgoszcz
  • Białystok
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Lublin
  • Gdynia
Pobierz w PDF Zwiń Rozwiń listę wyników
Pokaż więcej
lock
Mapa Lista