Zmiana danych osobowych

  • Zaktualizujesz od ręki m.in.: numer dowodu, telefonu i adres
  • Zyskasz pełny dostęp do funkcji i wniosków w Moim ING, np. do wniosku 500+
  • Dodzwonimy się w ważnych sprawach, np. potencjalnie podejrzanego przelewu
  • Nową kartę dostaniesz pod dobry adres

Co i gdzie możesz zmienić

W Moim ING zmienisz:

  • adres zamieszkania i do korespondencji
  • numer dowodu 
    poprosimy Cię o zdjęcie dokumentu
  • telefon do kontaktu i mejla
  • telefon do autoryzacji
    jeśli posiadasz poprzedni numer telefonu załatwisz to od ręki. Przejdź do swojego profilu do sekcji „Ustawienia” - „Bezpieczeństwo”. Do zatwierdzenia zmiany wyślemy Ci 2 SMS-y - na stary i nowy numer telefonu.


Zmień dane

W oddziale zmienisz:

  • nazwisko i imię
  • miejsce urodzenia
  • numer dowodu i paszportu
  • adres zamieszkania i do korespondencji
  • telefon do kontaktu i mejla
  • telefon do autoryzacji
    niezależnie od tego czy posiadasz poprzedni numer telefonu

 

Znajdź oddział

Jak zmienić dane w Moim ING

1

Zaloguj się do aplikacji

lub do bankowości na komputerze i tam zmień dane.

Zmień dane

2

Przejdź do edycji danych

Wejdź do swojego profilu do sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Wybierz opcję „Edytuj dane”.
Podaj PIN do aplikacji lub kod SMS, żeby edytować swoje dane.

3

Zapisz zmiany

Zatwierdź je kodem SMS.
Gotowe.

Więcej możliwości z aplikacją

Pobierz darmową aplikację Moje ING
Korzystaj gdziekolwiek jesteś.