Jeśli np. wykonujesz przelew w aplikacji, możemy poprosić Cię o jego potwierdzenie PIN-em, którym logujesz się do aplikacji.
Na czym polega autoryzacja PIN-em?
1
Gdy zlecasz dyspozycję w aplikacji np. przelewu, możemy poprosić Cię o autoryzację za pomocą PIN-u do aplikacji.
2
Jeśli szczegóły Twojego zlecenia się zgadzają, podaj PIN - ten sam, którym logujesz się do aplikacji i potwierdź zlecenie.
3
Gotowe.
Autoryzacja mobilna
Jeśli wykonujesz przelew na komputerze, możemy poprosić Cię o autoryzację w aplikacji mobilnej. Ten sposób autoryzacji jest możliwy, gdy korzystasz z aplikacji Moje ING mobile.
Na czym polega autoryzacja mobilna?
1
Gdy wykonujesz przelew na komputerze, możesz zostać poproszony o autoryzację w aplikacji mobilnej.
2
Zaloguj się do aplikacji. Otrzymasz informację ze szczegółami transakcji.
3
Jeśli szczegóły transakcji się zgadzają - potwierdź ją. Gotowe.
Zobacz na filmie
Dlaczego warto z niej korzystać?
Jest wygodniej. Nie czekasz na SMS-a i nie przepisujesz jednorazowych kodów autoryzacyjnych. Logujesz się do aplikacji i jednym kliknięciem możesz autoryzować transakcję w aplikacji.
Autoryzacja jednorazowym kodem SMS
Tą metodę autoryzacji wykorzystujemy do potwierdzania różnych dyspozycji, które zlecasz zarówno na komputerze jak i w aplikacji.
Jak działa autoryzacja kodem SMS?
1
Gdy wykonujesz przelew na komputerze lub w telefonie, możemy Cię poprosić o wpisanie kodu SMS.
Kod generujemy do jednej, konkretnej transakcji. Jest ważny 3 minuty.
W treści SMS-a z kodem, otrzymasz informację o kwocie przelewu oraz pierwszych i ostatnich cyfrach konta, na które robisz przelew. Sprawdź czy te informacje zgadzają się z tym co zlecasz.