Karta do konta Mastercard Business zbliżeniowa

0 zł za wydanie karty
0 zł za płatności bezgotówkowe w Polsce i na świecie
0 zł za wypłaty z bankomatów ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash w kraju
0 zł za wpłaty we wpłatomatach na Konto Direct dla Firmy
Możesz do niej podłączyć konta walutowe i płacić w EUR, USD i GBP bez prowizji za przewalutowanie
Nowość! Karta bez plastiku

Wygodny dostęp do pieniędzy

Jak dostać kartę?

  1. 1

    Otwórz konto firmowe z kartą Mastercard Business zbliżeniową

    Jeśli masz już u nas konto, kartę zamawiasz w Moim ING.

    Możesz zamówić kartę fizyczną lub w formie cyfrowej.

    Zamów kartę

  2. 2

    Kartę fizyczną przyślemy Ci w ciągu 8 dni roboczych

     
  3. 3

    Aktywuj kartę w Moim ING

    Nadaj jej PIN i ustaw limity. Jeśli chcesz płacić telefonem, dodaj kartę do Apple Pay lub Google Pay.

    Kartę bez plastiku możesz aktywować od razu po zamówieniu.

Pytania i odpowiedzi

  • Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Wyślemy ją do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie nieaktywna.

    Status wysyłki karty z przybliżonym terminem jej dostarczenia zobaczysz w Moim ING w szczegółach karty. 

  • Do jednego konta możesz zamówić jedną kartę Visa Business Zbliżeniowa i jedną kartę Mastercard Business Zbliżeniowa. Wszystkie karty możesz zamówić w aplikacji Moje ING mobile lub w bankowości internetowej Moje ING.

  • Działa tak samo jak tradycyjna karta płatnicza, ale w formie cyfrowej. Można z niej korzystać bez posiadania fizycznej karty, używając mobilnych portfeli (Apple Pay, Google Pay) do płatności zbliżeniowych. Wszelkie funkcje tradycyjnej karty, takie jak płatności online czy w sklepach, są dostępne również w wersji cyfrowej.

  • Tak, możesz zamienić kartę bez plastiku na kartę fizyczną. Karta fizyczna będzie miała nowe dane. Możesz ją aktywować po jej otrzymaniu zgodnie z instrukcją. Po wymianie nie musisz ponownie dodawać karty do portfela Apple Pay lub Google Pay. 

  • Obecnie nie można wymienić istniejącej karty fizycznej na kartę bez plastiku. Jeśli masz plastikową kartę i chcesz korzystać z wersji cyfrowej, zamknij obecną kartę i zamów nową kartę bez plastiku poprzez Moje ING.

  • Numer karty, datę jej ważności oraz kod CVV2 dla karty bez plastiku znajdziesz w Moim ING. Wybierz karty i płatności telefonem, a potem swoją kartę. Zanim wyświetlimy Ci dane, poprosimy Cię o dodatkową autoryzację. 

  • Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w aplikacji mobilnej Moje ING – w szczegółach karty.

    Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.

    Pamiętaj – jeszcze przed aktywacją karty płatniczej, możesz ją dodać do telefonu i realizować transakcje kartą w telefonie.

  • Na 5 lat.

    • Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.

    Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.

  • Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u, np. wypłać gotówkę w bankomacie lub zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w aplikacji mobilnej Moje ING.

  • Prosimy o kontakt, możesz to zrobić przez infolinię lub w naszej w placówce bankowej - miejscu spotkań. W tym przypadku otrzymasz nową kartę.

  • Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona

    Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:

    • w aplikacji mobilnej Moje ING lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    •  pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę. Koszt połączenia wg stawek operatora.
    • w placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po zastrzeżeniu karta płatnicza się odnajdzie, nie skorzystasz z niej. Złóż wniosek o wydanie nowej karty.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie kart

  • Jak najszybciej zastrzeż kartę w Moim ING lub na naszej infolinii.

  • Możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:

    Za zmianę kodu PIN nie pobieramy opłat.

  • Jeśli Twoja karta nie działa podczas płatności w sklepie, sprawdź w szczegółach Twojej karty w Moim ING czy:  

    • karta została aktywowana po jej otrzymaniu
    • karta nie jest zablokowana
    • masz włączone płatności zbliżeniowe 
    • masz ustawiony odpowiedni limit transakcyjny

    Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowy PIN.

    Jeśli Twoja karta jest uszkodzona np. złamana, zużyta, pęknięta lub rozmagnesowana, możesz ją wymienić. Wymień kartę w Moim ING

  • W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

    • w systemie bankowości internetowej
    • lub pod numerem +48 32 357 00 12. Koszt połączenia wg stawek operatora.
  • Jeśli wprowadzisz błędny PIN:

    • 3 razy (maksymalnie 6 razy) podczas płacenia w sklepie lub używając w innym urządzeniu niż bankomat, lub
    • 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie

    zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie ją zastrzeżemy.

    Kartę możesz odblokować w aplikacji mobilnej Moje ING - w szczegółach karty. 

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w aplikacji Moje ING. Zmienisz tam numery PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Datę tę znajdziesz na karcie. Po informacji „VALID THRU” (czyli: „WAŻNA DO”), znajdują się cztery cyfry podzielone ukośnikiem. Dwie pierwsze oznaczają miesiąc, a dwie następne – rok. Twoja karta jest ważna do ostatniego dnia wskazanego miesiąca. 

    Przykład: data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.
     

  • Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub w aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

    • Kartę MasterCard Business Zbliżeniową w złotych oraz kartę Visa Business Zbliżeniową wydajemy do kont firmowych w złotych.
    • Kartę MasterCard Business w EUR wydajemy do rachunków firmowych w euro.

    Użytkownikiem karty może być każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, upoważniona przez firmę do użytkowania karty, która jest rezydentem lub nierezydentem.
    Nie ma ograniczenia w liczbie kart wydawanych do jednego konta. Jeden użytkownik może mieć tylko jedną kartę danego typu.

Opłaty i dokumenty

Opłaty

Czynność Opis Opłata
Wydanie karty   0 zł
Miesięczna opłata za kartę jeśli w danym miesiącu kalendarzowym zapłacisz nią łącznie za ponad 300 zł. Sumujemy transakcje kartami: Mastercard Business i Mastercard w telefonie. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego miesiąca.  0 zł
  w pozostałych przypadkach 10 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych   0 zł
Wypłata gotówki w bankomatach ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash w kraju 0 zł
  w ramach Cashback 0 zł
 

pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA

10 zł

 

pozostałe wypłaty gotówki za granicą

5% kwoty wypłaty

Zastrzeżenie/ zablokowanie karty   0 zł
Wpłata gotówki we wpłatomacie ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju na Konto Direct dla Firmy 0 zł

Zakończone promocje

Zyskaj z kartą Mastercard w telefonie