Karta do konta MasterCard Business zbliżeniowa

  • 0 zł za wydanie karty
  • 0 zł za płatności bezgotówkowe w Polsce i na świecie
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash w kraju
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach na Konto Direct dla Firmy

Jesteś już klientem ING Banku Śląskiego

Zaloguj się do bankowości internetowej i zamów kartę

Zaloguj się i zamów


Nie jesteś klientem

Otwórz Konto Direct dla firmy z kartą Mastercard Business Zbliżeniową

Otwórz konto

Płacisz w internecie

Kartą do konta firmowego Mastercard Business możesz płacić za zakupy firmowe w internecie.

  • Z 3D Secure dodatkowo potwierdzasz transakcję w aplikacji mobilnej, dzięki czemu zakupy są jeszcze bezpieczniejsze. Więcej o 3D Secure
  • Jeśli nie otrzymasz towaru, za który płacisz kartą, albo jest on niezgodny z zamówieniem, pomagamy Ci odzyskać pieniądze w ramach usługi Chargeback.

Zasilasz konto

Możesz wpłacać gotówkę bezpośrednio na konto firmowe - bez wizyty w oddziale banku, o dowolnej porze. Korzystasz z wpłatomatów naszych i sieci Planet Cash w całej Polsce.

Wpłacona kwota jest od razu dostępna na Twoim koncie: Konto Direct dla Firmy, Konto z Lwem Direct, Konto z Lwem Zysk, Konto z Lwem Zysk +, Konto Direct dla wspólnot mieszkaniowych.

Więcej o wpłatomatach

Kontrolujesz finanse firmy

Masz czytelny obraz stanu konta Twojej firmy w swoim telefonie. Nawet bez konieczności logowania do alikacji. Po każdej transakcji (płatności kartą, wypłacie z bankomatu, wpłącie) wysyłamy Ci powiadomienie push. 

A jeśli zapomnisz karty, możesz zapłacić lub wypłacić gotówkę kodem BLIK.

Więcej o aplikacji Moje ING dla firm

Płatności mobilne

Kartę firmową możesz mieć w telefonie lub zegarku. Dodaj ją do Apple Pay lub Google Pay i płać szybko, wygodnie i bezpiecznie.

Więcej o Apple Pay dla kart firmowych

Więcej o Google Pay dla kart firmowych

Jak dostać kartę?

1

Otwórz konto firmowe z kartą Mastercard Business zbliżeniową

Jeśli masz już u nas konto, kartę zamawiasz w Moim ING.

Zamów kartę

2

Kartę przyślemy Ci w ciągu 8 dni roboczych

 
3

Aktywuj kartę w Moim ING

Nadaj jej PIN i ustaw limity. Jeśli chcesz płacić telefonem, dodaj kartę do Apple Pay.

Zobacz także

Płatności kartą za granicą

Płatności kartą za granicą

Sprawdź koszty. Skorzystaj z kalkulatora płatności kartami za granicą.

limity transakcyjne

limity transakcyjne

Ustawiasz je w Moim ING - osobno dla wypłat oraz płatności: w sklepach, w internecie i za granicą.

Bezpieczeństwo karty

Bezpieczeństwo karty

Zobacz jak zastrzec kartę lub czasowo ją zablokować. 

Chargeback

Chargeback

Pomagamy Ci odzyskać pieniądze za zakupy lub usługi objęte reklamacją, jeśli nie możesz dochodzić swoich praw u sprzedawcy. 

Dodatkowe wsparcie z firmową kartą Mastercard

Darmowy pakiet ubezpieczeń na zakupy online, atrakcyjne oferty Orange oraz proste i bezpieczne płatności. 

Dodatkowe wsparcie to:

  • Przedłużona do 5 lat gwarancja na sprzęt AGD/RTV
  • Gwarancja najniższej ceny zapłaconej za elektronikę
  • Ochrona utraty zakupów w wyniku włamania, pożaru, zalania
  • Zwrot utraconej gotówki - do 1500 zł

Zobacz szczegóły i aktywuj usługi na stronie Mastercard

Szukasz szerszej ochrony? Sprawdź nasze ubezpieczenie karty

Pytania i odpowiedzi

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • W jaki sposób można otrzymać kartę?

    Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, możesz zamówić kartę przy otwieraniu konta osobistego lub konta firmowego.

    Jeśli masz już konto, możesz zamówić kartę w:

  • Na jaki czas wydawana jest karta?

    Na 5 lat.

  • W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
    • Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.

    Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.

  • W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?

    Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w bankowości internetowej Moje ING – w szczegółach karty.

    Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, możesz to zrobić telefonicznie.

    Zadzwoń pod numer + 48 32 357 00 02  - z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy.

    Aby aktywować kartę i płacić nią zbliżeniowo lub w internecie, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.
    Pamiętaj – jeszcze przed aktywacją karty płatniczej, możesz ją dodać do telefonu i realizować transakcje kartą w telefonie.

     

  • Jak mogę aktywować odnowioną kartę?

    Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u, np. wypłać gotówkę w bankomacie lub zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

  • Co mam zrobić, jeśli zgubię kartę?

    Jeśli nie wiesz, co się stało z Twoją kartą, możesz ją czasowo zablokować w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona

    Możesz również zastrzec kartę na trzy sposoby:

    • w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    •  pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę
    • w naszym oddziale.

    Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie kart.

  • Jak zmienić PIN do karty?

    Możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:

    • w bankomatach ING Banku Śląskiego - znajdź najbliższy bankomat
    • w systemie bankowości internetowej - zaloguj się
    • pod numerem +48 32 357 00 12 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora). 

    Za zmianę kodu PIN nie pobieramy opłat.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub w aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

  • Moja karta nie działa. Co zrobić?

    Jeśli Twoja karta nie działa podczas płatności w sklepie, sprawdź w szczegółach Twojej karty w Moim ING czy:  

    • karta została aktywowana po jej otrzymaniu
    • karta nie jest zablokowana
    • masz włączone płatności zbliżeniowe 
    • masz ustawiony odpowiedni limit transakcyjny

    Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowy PIN.

    Jeśli Twoja karta jest uszkodzona np. złamana, zużyta, pęknięta lub rozmagnesowana, możesz ją wymienić. Wymień kartę w Moim ING

  • Co mam zrobić, jeśli bankomat zatrzyma mi kartę?

    W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

    • w systemie bankowości internetowej
    • lub pod numerem +48 32 357 00 12.
  • Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?

    Jeśli wprowadzisz błędny PIN:

    • 3 razy (maksymalnie 6 razy) podczas płacenia w sklepie lub używając w innym urządzeniu niż bankomat, lub
    • 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie

    zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie ją zastrzeżemy.

    Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Jak długo będę czekać na zamówioną kartę firmową?

    Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Wyślemy ją do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie nieaktywna.

    Status wysyłki karty z przybliżonym terminem jej dostarczenia zobaczysz w Moim ING w szczegółach karty. 

  • Gdzie można płacić kartą płatniczą?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej MasterCard lub VISA:

    • mozesz zapłacić nią w punktach handlowo-usługowych: sklepach, restauracjach, również za granicą,
    • możesz wypłacić gotówkę w ramach usługi cashback lub z bankomatów na całym świecie.

     

  • Kto może otrzymać Kartę płatniczą?
    • Kartę MasterCard Business Zbliżeniową w złotych oraz kartę Visa Business Zbliżeniową wydajemy do kont firmowych w złotych.
    • Kartę MasterCard Business w EUR wydajemy do rachunków firmowych w euro.

    Użytkownikiem karty może być każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, upoważniona przez firmę do użytkowania karty, która jest rezydentem lub nierezydentem.
    Nie ma ograniczenia w liczbie kart wydawanych do jednego konta. Jeden użytkownik może mieć tylko jedną kartę danego typu.

  • Ile mogę zamówić kart płatniczych, w tym kart zbliżeniowych, do swojego konta firmowego?

    Do jednego konta możesz zamówić jedną kartę Visa Business Zbliżeniowa i jedną kartę Mastercard Business Zbliżeniowa. Jednocześnie możesz korzystać również z karty Mastercard w telefonie - jeśli masz aplikację Moje ING mobile i telefon z systemem Android 4.4 lub wyższym i funkcją NFC. Wszystkie karty możesz zamówić w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub w bankowości internetowej Moje ING.

  • Do kiedy ważna jest moja karta płatnicza?

    Datę tę znajdziesz na karcie. Po informacji „VALID THRU” (czyli: „WAŻNA DO”), znajdują się cztery cyfry podzielone ukośnikiem. Dwie pierwsze oznaczają miesiąc, a dwie następne – rok. Twoja karta jest ważna do ostatniego dnia wskazanego miesiąca. 

    Przykład: data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.
     

Opłaty i dokumenty

  • Opłaty

  • Dokumenty

Opłaty

x
Wydanie karty   0 zł
Miesięczna opłata za kartę jeśli w danym miesiącu kalendarzowym zapłacisz nią łącznie za ponad 300 zł. Sumujemy transakcje kartami: Mastercard Business i Mastercard w telefonie. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego miesiąca 0 zł
  w pozostałych przypadkach 7 zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych   0 zł
Wypłata gotówki w bankomatach ING Banku Ślaskiego i sieci Planet Cash w kraju 0 zł
  w ramach Cashback 0 zł
 

pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA

5 zł

 

pozostałe wypłaty gotówki za granicą

3% kwoty wypłaty

Zastrzeżenie/ zablokowanie karty   0 zł
Wpłata gotówki we wpłatomacie ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju na Konto Direct dla Firmy 0 zł