Kontakt i pomoc
- Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu
Jak zacząć korzystać z Mojego ING?
Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz
Nie pamiętasz loginu?
Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.Nie pamiętasz hasła?
Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
Błędny login lub hasło?
Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING.
Zablokowany dostęp do Mojego ING?
Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp
Aktywacja dostępu do Mojego ING
Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp
Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.
Jak logować się szybciej do Mojego ING?
Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.
- Jak zabezpieczyć się przed cyberoszustami?
Pamiętaj o najważniejszych zasadach bezpieczeństwa:
- Nie klikaj w linki w SMS-ach i mejlach.
- Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej.
- Zawsze upewniaj się, czy logujesz sie do strony banku.
- Przelewy krajowe i zagraniczne
Za pomocą Mojego ING możesz zlecać następujące przelewy:
Przelewy w złotówkach
Przelewy w walutach obcych
Płatności za zakupy internetowe
Więcej na temat przelewów znajdziesz na naszej stronie - Jak aktywować kartę?
Swoją pierwszą kartę możesz aktywować na 3 sposoby:
- w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android lub IOS - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em.
- w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
- telefonicznie pod numerem: +48 32 357 00 02.
Aktywacja karty odnowionej
Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u - zapłać kartą w sklepie.
Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.
- Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus
To trzymiesięczne konto z bonusowym oprocentowaniem, które pomoże Ci efektywniej oszczędzać. Po 3 miesiącach konto zostaje automatycznie zamknięte, a pieniądze trafiają na wskazane przez Ciebie konto oszczędnościowe.
Oprocentowanie bonusowe dotyczy wyłącznie nowych środków, czyli oszczędności zgromadzonych powyżej salda początkowegoDowiedz się więcej o ofercie Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus.
Jeżeli jeszcze z nami nie oszczędzasz, sprawdź ofertę Bonus na start.
- Co to jest profil zaufany? Jak go założyć?
Profil zaufany to darmowe narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz swoją tożsamość i załatwisz wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.
Jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierasz Moje ING. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, a my potwierdzamy Twoje dane urzędowi poprzez szyfrowane połączenie.
Profil zaufany możesz założyć w Moim ING, jeśli jesteś naszym klientem, który potwierdził swoje dane osobowe w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań, np. dowodem osobistym lub paszportem. Zaloguj się i wybierz Usługi, a następnie profil zaufany.
- Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?
Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:
- W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
- Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
- W dowolnym punkcie obsługi kasowej
- Polisa ubezpieczeniowa do kredytu hipotecznego
Ubezpiecz nieruchomość za naszym pośrednictwem. Nie musisz wtedy dostarczać polisy do banku, ani potwierdzać cesji na bank. Wariant rozszerzony obniża marżę kredytu hipotecznego. Sprawdź naszą ofertę
Jeśli ubezpieczysz swoją nieruchomość poza bankiem, dostarcz nam:
- Polisę nieruchomości do kredytu hipotecznego (z cesją na bank). Jeśli Twój kredyt został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego, na polisie musi być informacja o cesji (towarzystwo ubezpieczeniowe powinno wpisać do polisy zdanie - „Cesja na rzecz ING Banku Hipotecznego S.A. Po jej wygaśnięciu cesja na rzecz ING Banku Śląskiego S.A”).
- Potwierdzenie opłacenia składki (również wtedy, gdy była opłacona z konta w ING).
Jak wysłać polisę w Moim ING?
- Zaloguj się do bankowości internetowej Moje ING.
- Wejdź do sekcji Kredyty i w szczegóły kredytu hipotecznego.
- Wybierz Wnioski, a następnie Potwierdzenie spełnienia warunków umownych.
- Dodaj pliki i wyślij.
- Dostaniesz wiadomość SMS z informacją, czy polisa została zaakceptowana albo czy wymaga uzupełnienia.
Jeśli nie zaakceptujemy Twojej polisy, w wiadomości w Moim ING sprawdzisz dlaczego.
- Jak zawiesić spłatę kredytu hipotecznego?
Wszystkie szczegóły znajdziesz na stronie o zawieszeniu spłaty kredytu hipotecznego.
Jeśli brakuje Ci pieniędzy na spłatę raty, zobacz jakie masz jeszcze inne możliwości.
- Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING
Potrzebujesz loginu i hasła.
Login:
- znajdziesz go w umowie o bankowość oraz w aneksach do umowy oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
- zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
- Nieważny dokument tożsamości a dostęp do konta
Żeby móc w pełni korzystać z Mojego ING potrzebujesz przynajmniej jednego ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).
Jeśli Twój dokument tożsamości straci ważność, nie będziesz mógł korzystać z karty do konta oraz karty przedpłaconej, nie wykonasz transakcji w bankowości internetowej. Nie zawrzesz z nami żadnej nowej umowy (ani w bankowości, ani w placówce bankowej) oraz nie zatwierdzisz dokumentów przez profil zaufany.
Sprawdź jak możesz samodzielnie zmienić swoje dane osobowe
Zanim dokument straci ważność
45 dni przed wygaśnięciem Twojego dokumentu tożsamości, wysyłamy przypomnienie - w wiadomości w Moim ING i w SMS. Lepiej nie zostawiać tych rzeczy na ostatnią chwilę.
Dane ważnego dowodu osobistego możesz zmienić w każdej chwili w Moim ING (na komputerze lub przez telefon), dane paszportu i karty pobytu zmienisz tylko w placówce bankowej. Wniosek o nowy dowód możesz złożyć także przez internet – z profilem zaufanym. Profil zaufany możesz założyć w Moim ING.
- Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?
Możesz to zrobić na trzy sposoby.
- W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
- Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę.
- W placówce bankowej - miejscu spotkań.
- Odwołanie spotkania ze specjalistą przez SMS
Jeżeli chcesz odwołać spotkanie, wystarczy, że wyślesz SMS o treści "NIE" na numer +48 720 722 222.
Pamiętaj, żeby wysłać wiadomość z tego samego numeru, na który wcześniej otrzymałeś SMS z potwierdzeniem spotkania.Numer +48 720 722 222 wykorzystujemy tylko do odwoływania spotkań – nie kontaktujemy się z klientami z tego numeru. Na ten numer nie przyjmujemy również połączeń.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować– sprawdź możliwe opcje kontaktu. - Lista placówek bankowych i godziny pracy
Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.
Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.
Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.
Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.
Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu
W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.
Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".
Masz pytania o kredyt hipoteczny?
Dowiedz się więcej o dostarczeniu polisy, nadpłacie, zawieszeniu spłaty kredytu czy Funduszu Wsparcia Kredytobiorców.
Pomagamy ofiarom trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii
W obliczu nieszczęścia nie stoimy bezczynnie.
Centrum pomocy
Zastrzeganie kart
Formularz kontaktu
Oddziały i bankomaty
Wybierz temat
Jak złożyć reklamację?
W Moim ING
- Chcesz zgłosić błędny przelew? Zaloguj się i przejdź do formularza
- Chcesz zgłosić podejrzaną transakcję kartą do konta? Zaloguj się i przejdź do formularza
- Chcesz zgłosić inną sprawę? Napisz do nas na czacie. Zaloguj się
- Chcesz dodać załącznik do zgłoszonej reklamacji? Zaloguj się i wyślij wiadomość
Przez telefon
+48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7
W miejscu spotkań - znajdź najbliższe
Pisemnie
Przesyłka pocztowa na adres:
ING Bank Śląski S.A., SCCC
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Na adres e-Doręczeń
Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia
tej usługi przez Operatora Wyznaczonego.
Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach
Masz juz kredyt w ING?
Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz na stronie Mam już kredyt.
Dostarczenie polisy ubezpieczeniowej
Chcesz wysłać polisę/dokumenty do kredytu hipotecznego? Sprawdź jak
Zmiana oprocentowania na okresowo stałe
Dowiedz się, jak zmienić oprocentowanie swojego kredytu
Informacje na temat oferty
- wyliczenie wstępnej zdolności kredytowej i raty kredytu przez kalkulator hipoteczny
- czat ze specjalistą hipotecznym
- infolinia hipoteczna: 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Informacje na temat Twojego kredytu
- informacje dotyczące Twojego kredytu: 32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Godziny kontaktu:
pon. - pt. 8:00 - 20:00
sob. 8:00 - 16:0
Sprawdź, jakie masz możliwości pomocy
Wybierz numer +48 32 357 00 77, jeśli:
- masz opóźnienia w spłacie lub zaległe warunki umowne
- wysłaliśmy Ci pismo o wypowiedzeniu warunków umowy
- Twoja umowa kredytowa została wypowiedziana, jest w sądzie lub u komornika
- Twoja firma jest w trakcie monitoringu sytuacji finansowo-ekonomicznej.
Infolinia czynna w dni robocze 8:00-18:00
(koszt połączenia wg stawek operatora)
- Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
- Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
+48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)
- Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
- Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Dane rejestrowe
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
REGON: 271514909
Kod BIC Swift: INGBPLPW
Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony: 130 100 000 zł