Kontakt i pomoc
- Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu
Jak zacząć korzystać z Mojego ING?
Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz
Nie pamiętasz loginu?
Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.Nie pamiętasz hasła?
Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
Błędny login lub hasło?
Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING.
Zablokowany dostęp do Mojego ING?
Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp
Aktywacja dostępu do Mojego ING
Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp
Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.
Jak logować się szybciej do Mojego ING?
Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.
- Jak zawiesić spłatę kredytu hipotecznego?
Wszystkie szczegóły znajdziesz na stronie o zawieszeniu spłaty kredytu hipotecznego.
Jeśli brakuje Ci pieniędzy na spłatę raty, zobacz jakie masz jeszcze inne możliwości.
- Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus
To trzymiesięczne konto z bonusowym oprocentowaniem, które pomoże Ci efektywniej oszczędzać. Po 3 miesiącach konto zostaje automatycznie zamknięte, a pieniądze trafiają na wskazane przez Ciebie konto oszczędnościowe.
Oprocentowanie bonusowe dotyczy wyłącznie nowych środków, czyli oszczędności zgromadzonych powyżej salda początkowegoDowiedz się więcej o ofercie Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus.
Jeżeli jeszcze z nami nie oszczędzasz, sprawdź ofertę Bonus na start.
- Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?
Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:
- W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
- Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
- W dowolnym punkcie obsługi kasowej
- Jak aktywować kartę
Swoją pierwszą kartę możesz aktywować na 3 sposoby:
- w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android lub IOS - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em.
- w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
- telefonicznie pod numerem: +48 32 357 00 02.
Aktywacja karty odnowionej
Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u - zapłać kartą w sklepie.
Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.
- Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?
Możesz to zrobić na trzy sposoby.
- W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
- Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę.
- W placówce bankowej - miejscu spotkań.
- Nieważny dokument tożsamości a dostęp do konta
Żeby móc w pełni korzystać z Mojego ING potrzebujesz przynajmniej jednego ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).
Jeśli Twój dokument tożsamości straci ważność, nie będziesz mógł korzystać z karty do konta oraz karty przedpłaconej, nie wykonasz transakcji w bankowości internetowej. Nie zawrzesz z nami żadnej nowej umowy (ani w bankowości, ani w placówce bankowej) oraz nie zatwierdzisz dokumentów przez profil zaufany.
Sprawdź jak możesz samodzielnie zmienić swoje dane osobowe
Zanim dokument straci ważność
45 dni przed wygaśnięciem Twojego dokumentu tożsamości, wysyłamy przypomnienie - w wiadomości w Moim ING i w SMS. Lepiej nie zostawiać tych rzeczy na ostatnią chwilę.
Dane ważnego dowodu osobistego możesz zmienić w każdej chwili w Moim ING (na komputerze lub przez telefon), dane paszportu i karty pobytu zmienisz tylko w placówce bankowej. Wniosek o nowy dowód możesz złożyć także przez internet – z profilem zaufanym. Profil zaufany możesz założyć w Moim ING.
- Jak złożyć wniosek o świadczenie Dobry Start?
Wniosek w programie Dobry Start możesz złożyć tylko drogą elektroniczną. Dla naszych klientów wniosek dostępny jest w Moim ING.
Jeśli złożysz wniosek za pomocą bankowości internetowej, ZUS sprawdzi, czy masz profil na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli w systemie informatycznym ZUS.
Jeśli nie – ZUS założy Ci taki profil. Potwierdzenie założenia profilu otrzymasz na adres e-mail, który podasz we wniosku. Na numer telefonu z wniosku otrzymasz jednorazowe hasło, które musisz zmienić przy pierwszym logowaniu do PUE ZUS. - Wojna w Ukrainie / Bійни в Україні
Linki do naszych stron związanych z sytuacją na Ukrainie, które mogą Ci się przydać:
- Wojna w Ukrainie - najważniejsze informacje i wskazówki dla naszych klientów i pomoc dla uchodźców.
- Konto dla uchodźców - konto z kartą do konta i dostępem do bankowości internetowej.
- Рахунок для біженців - Bідкривається з карткою до рахунку та доступом інтернет-банкінгу (Moje ING).
- Konto lokacyjne dla uchodźców - oferta konta o charakterze lokatowym do bezpiecznego przechowywania gotówki.
- Рахунок депозитний для Біженців - Депозитний (накопичувальний) рахунок призначений для того, щоб надати можливість безпечно зберігати готівку.
- Razem pomóżmy Ukrainie - jak wspólnie wspieramy osoby z Ukrainy.
- Wojna w Ukrainie - aktualności - wszystkie newsy związane z sytuacją na Ukrainie w jednym miejscu.
- Źródło pochodzenia środków/majątku
Źródło pochodzenia środków to źródło środków z ostatnich 12 miesięcy, które wpływają na konto w ING lub które klient planuje przelewać na nasz rachunek.
Przykład: klient przelewa 20 000 zł, które zgromadził odkładając część wynagrodzenia dodatkowo planuje przelewać 1000 zł miesięcznie z emerytury. Więc źródłem środków będzie wynagrodzenie i emerytura (przy nawiązaniu relacji możliwe jest wskazanie trzech źródeł środków przez klienta).
Źródło pochodzenia majątku to aktywa, które klient posiada, natomiast nie muszą one być deponowane na rachunku w ING (np. oszczędności w innych bankach, posiadane nieruchomości).
Przykład: klient deklaruje że jego źródło środków to wynagrodzenie. Dodatkowo klient ma zgromadzone oszczędności (inwestycje) i/lub nieruchomość. Oszczędności i nieruchomość są więc jego majątkiem. Dla KYC istotne jest jakie było źródło pieniędzy, dzięki którym klient posiada ten majątek. Klient mógł np. dostać spadek albo prowadził kiedyś działalność gospodarczą, albo systematycznie oszczędzał z wynagrodzenia. Ważne jest wtedy uzyskanie informacji potwierdzających to źródło, czyli np.: kto był spadkodawcą, dane rejestrowe firmy, historia zmian w uzyskiwanym wynagrodzeniu – zmiana stanowiska, pracodawca.
- Jak zabezpieczyć się przed cyberoszustami?
Wojna na Ukrainie to czas wzmożonej aktywności cyberoszustów również u nas. Złodzieje mogą próbować wykorzystać Twoje zaniepokojenie i dezorientację. Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa!
- Nie klikaj w linki w SMS-ach i mejlach.
- Nie podawaj swoich danych do bankowości internetowej.
- Zawsze upewniaj się, czy logujesz sie do strony banku.
- Przelewy krajowe i zagraniczne
Za pomocą Mojego ING możesz zlecać następujące przelewy:
Przelewy w złotówkach
Przelewy w walutach obcych
Płatności za zakupy internetowe
Więcej na temat przelewów znajdziesz na naszej stronie - Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING
Potrzebujesz loginu i hasła.
Login:
- znajdziesz go w umowie o bankowość oraz w aneksach do umowy oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
- zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
- Co to jest przelew Express Elixir i jakie banki go obsługują?
Przelew Express ELIXIR to przelew natychmiastowy. Realizujemy go w tzw. ciągłym trybie - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Aby wysłać ten przelew, wejdź w „Wykonaj transakcje”, kliknij „Czas realizacji” i wybierz „Expresowy".
Listę banków, do których możesz wysłać ten przelew, znajdziesz tutaj.
- Lista placówek bankowych i godziny pracy
Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.
Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.
Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.
Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.
Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu
W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.
Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".
Wirtualny Asystent
Najszybsza metoda.
Zaloguj się do Mojego ING.
Czat
Masz pytania?
Porozmawiaj ze specjalistą.
Ми не говоримо російською в чаті.
Перевірте, як зв’язатися з нами цією мовою
Centrum pomocy
Zastrzeganie kart
Formularz kontaktu
Oddziały i bankomaty
Wybierz temat
Jak złożyć reklamację?
W Moim ING
- Chcesz zgłosić błędny przelew? Zaloguj się i przejdź do formularza
- Chcesz zgłosić podejrzaną transakcję kartą do konta? Zaloguj się i przejdź do formularza
- Chcesz zgłosić inną sprawę? Napisz do nas na czacie. Zaloguj się
- Chcesz dodać załącznik do zgłoszonej reklamacji? Zaloguj się i wyślij wiadomość
Przez telefon
+48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7
W miejscu spotkań - znajdź najbliższe
Pisemnie
Przesyłka pocztowa na adres:
ING Bank Śląski S.A., SCCC
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Na adres e-Doręczeń
Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia
tej usługi przez Operatora Wyznaczonego.
Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach
Masz juz kredyt w ING?
Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz tutaj.
Zmiana oprocentowania na okresowo stałe
Dowiedz się, jak zmienić oprocentowanie swojego kredytu
Informacje na temat oferty
- wyliczenie wstępnej zdolności kredytowej i raty kredytu przez kalkulator hipoteczny
- czat ze specjalistą hipotecznym
- infolinia hipoteczna: 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Informacje na temat Twojego kredytu
- informacje dotyczące Twojego kredytu: 32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Godziny kontaktu:
pon. - pt. 8:00 - 20:00
sob. 8:00 - 16:00
- Chcesz wysłać polisę/dokumenty do kredytu hipotecznego? Sprawdź jak.
Sprawdź, jakie masz możliwości pomocy
Wybierz numer +48 32 357 00 77, jeśli:
- masz opóźnienia w spłacie lub zaległe warunki umowne
- wysłaliśmy Ci pismo o wypowiedzeniu warunków umowy
- Twoja umowa kredytowa została wypowiedziana, jest w sądzie lub u komornika
- Twoja firma jest w trakcie monitoringu sytuacji finansowo-ekonomicznej.
Infolinia czynna w dni robocze 8:00-18:00
(koszt połączenia wg stawek operatora)
- Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
- Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
+48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)
- Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
- Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Dane rejestrowe
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
REGON: 271514909
Kod BIC Swift: INGBPLPW
Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony: 130 100 000 zł