Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz tutaj

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 20:00


dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00


dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00


dni robocze 8:00 - 20:00

  Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz tutaj

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 20:00


dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00


dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00


dni robocze 8:00 - 20:00

W tym momencie czat jest nieczynny. Zapraszamy w dni robocze od 8:00 - 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 20:00

Twój czat wciąż trwa

Prowadzisz już rozmowę na czacie z doradcą. Wróć do niej, używając okrągłej, pomarańczowej ikonki.

Zanim porozmawiamy - sprawdź odpowiedzi na częste pytania

  Wirtualny asystent w Moim ING zna odpowiedzi na 97% zadawanych pytań.

  • Obostrzenia od 28 grudnia 2020 do 17 stycznia 2021 - jak pracujemy

    W związku z decyzjami rządu, dotyczącymi podjęcia niezbędnych środków w walce z epidemią, działamy teraz nieco inaczej.

    Co zmienia się od 28 grudnia 2020 r. do 17 stycznia 2021 r.?

    • Punkty ING Express (stoiska) zlokalizowane w centrach handlowych są nieczynne
    • Zmieniają się godziny pracy niektórych miejsc spotkań (oddziałów) w centrach handlowych

    Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek znajdziesz w wyszukiwarce oddziałów

    Masz pytania o nasze produkty i usługi?

    W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.

    Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".

  • Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. 
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji "Moje dane" i podsekcji "Dane osobiste". Swój login możesz także sprawdzić w oddziale naszego banku.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię + 48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub, jeśli masz iPhone'a, z pomocą Face ID.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Chcę zmienić numer do autoryzacji

    Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".

    Sprawdź numer w Moim ING

  • Aplikacja Moje ING – aktualizacja do nowej wersji 3.6.1

    W październiku wszyscy użytkownicy aplikacji otrzymają od nas prośbę o zaktualizowanie jej do najnowszej wersji (3.6.1.).

    Jak pobrać aktualizację?
    Aktualizację pobierz ze swojego sklepu: Google Play lub App Store. Możesz skorzystać z linka do sklepu, który pokażemy Ci w aplikacji:

    Dlaczego to robimy?
    Regularnie aktualizujemy naszą aplikację - zwiększamy jej bezpieczeństwo i ulepszamy funkcjonalności. Co jakiś czas przywołujemy wszystkich użytkowników do pobrania najnowszej wersji. Ze względów technicznych aktualizacji nie otrzymają użytkownicy na telefonach z systemem Android w wersji poniżej 5.0. Jeśli masz taki telefon, nie będziesz mógł dalej korzystać z naszej aplikacji. Możesz natomiast logować się do Mojego ING przez przeglądarkę w swoim telefonie.

  • Aktywacja Mojego ING

    Możesz aktywować naszą bankowość na komputerze - aktywuj Moje ING.

    Lub po pobraniu aplikacji Moje ING mobile - przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.

    Do aktywowania Mojego ING będą Ci potrzebne:

    • login (nadaliśmy Ci go z dostępem do Mojego ING, np. przy zakładaniu konta)
    • numer PESEL
    • nazwisko rodowe matki

    Zobacz, jak zacząć korzystać z Mojego ING (wideo)

    Zobacz, jak zacząć korzystać z aplikacji Moje ING (wideo)

  • Jak teraz najlepiej płacić w sklepach?

    Płać zbliżeniowo - kartą lub telefonem. Gotówka przechodzi przez wiele rąk, a karta i telefon są tylko Twoje. Nasi klienci mają dostęp do wielu form płatności zbliżeniowych - za pomocą kart do konta i kredytowych, oraz płatności telefonem i zegarkiem. I pamiętaj – kiedy czekasz w kolejce do kasy, nie stój za blisko innych klientów. WHO zaleca dystans 1,5 metra.

    Sprawdź, jaką metodę płatności bezgotówkowej wybrać dla siebie.

    Więcej

  • Jak zawiesić spłaty kredytów? Jak to działa?

    Możesz zawiesić spłatę rat kredytów na 3 lub 6 miesięcy. Z tej formy pomocy mogą skorzystać klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy. Zawieszenie rat dotyczy kredytów konsumenckich, hipotecznych, firmowych i leasingu. 

    Więcej

  • Co to są limity transakcyjne? Jak je zmienić?

    To limity, które określają, jaką kwotę Twoich pieniędzy można jednorazowo lub w danym czasie wydać lub wypłacić. Dotyczą one kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych. Zabezpieczają Twoje pieniądze, bo w wypadku kradzieży karty lub telefonu ograniczają kwotę, którą możesz stracić do czasu zastrzeżenia karty.

    Jak zmienić limit dla karty, przelewu lub płatności BLIK?

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej
    2. Wejdź do swojego profilu. Wybierz: "Ustawienia" - "Limity"
    3. Wybierz „Limity dla kart”, „Limity dla przelewów” lub „Limity dla BLIKA”
    4. Ustaw nowy limit i zatwierdź go SMS lub PIN-em w aplikacji

    Więcej

  • Jak sprawdzić, które oddziały i kiedy są czynne?

    Zachęcamy, aby odłożyć wizyty w oddziale na później, jeśli to możliwe. Większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną. 

    Jeśli jednak wizyta w oddziale jest konieczna, do odwołania zmieniamy sposób działania naszych oddziałów.

    • oddziały w galeriach handlowych - mogą być czynne krócej niż godziny otwarcia galerii
    • oddziały poza galeriami handlowymi - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 15:00
    • niektóre oddziały będą zamknięte, ale strefy bankomatowe są w dalszym ciągu czynne 24 h na dobę

    Wewnątrz oddziału może przebywać od 2 do 6 klientów – w zależności od wielkości oddziału i liczby oczekujących. Zasada obowiązuje także w powiatach objętych żółtą i czerwoną strefą.

    Prosimy o zakrycie ust i nosa - przy pomocy maski, maseczki lub części odzieży. Jeśli nie czujesz się zdrowy, masz kaszel, ból gardła lub podwyższoną temperaturę - prosimy, przełóż wizytę na później.

    Aktualne informacje o dostępności oddziałów

  • Jest mi teraz trudniej spłacać raty. Co mogę zrobić, by mieć lżej?

    Istnieje możliwość konsolidacji Twoich zobowiązań, czyli ich połączenia i rozłożenia na takie raty, jakie Ci będzie wygodnie spłacać. Spłatę karty kredytowej możesz rozłożyć na raty.  Zobacz również ofertę zawieszenia wykonania umowy w ramach przepisów ustawy tzw. Tarczy 4.0.

    Więcej

  • Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING

    Potrzebujesz loginu i hasła.

    Login:

    • znajdziesz go w umowie o bankowość oraz w aneksach do umowy  oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
    • zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234

     

    Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

  • Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?

    Kilka dni wcześniej zgłoś chęć wypłaty dużej gotówki w aplikacji i bankowości internetowej Moje ING z pomocą Asystenta, który poprowadzi Cię krok po kroku. Pieniądze możesz odebrać w wybranym oddziale z obsługą kasową.

    Więcej

  • W którym zakładzie ubezpieczeń, akceptowanym przez ING Bank Śląski, mogę ubezpieczyć swoją nieruchomość?

    Jeśli zdecydujesz się ubezpieczyć swoją nieruchomość poza bankiem, dostarcz nam polisę z adnotacją o cesji praw ubezpieczenia na rzecz banku oraz dowód opłacenia polisy lub składki. Listę Towarzystw Ubezpieczeniowych, których polisy ubezpieczeniowe akceptujemy znajdziesz tutaj.

Logujesz się po raz pierwszy? Twój dostęp do bankowości jest zablokowany? Chcesz wiedzieć więcej o działaniu naszego systemu? 

Przejdź do Centrum pomocy

 

Porozmawiajmy na czacie

Masz pytania? Zadaj je teraz. Jeśli jesteś naszym klientem, czatuj wygodnie w Moim ING.

Rozpocznij czat

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz skontaktować się z nami mejlowo, wypełnij formularz.

Napisz do nas

Infolinia

Zanim zadzwonisz, sprawdź odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Zobacz numer

Oddziały i bankomaty

Zastrzeganie kart

Wybierz temat

W Moim ING

  Chcesz zgłosić błędny przelew? Zaloguj się i przejdź do formularza

  Chcesz zgłosić podejrzaną transakcję kartą do konta? Zaloguj się i przejdź do formularza

Jeśli chcesz zgłosić inną sprawę, napisz do nas na czacie. Zaloguj się
Jeśli chcesz dodać załącznik do zgłoszonej reklamacji, możesz to zrobić tutaj.

Przez telefon

800 163 012 lub +48 32 357 00 62 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Godziny kontaktu: pon. -pt.: 8:00 - 19:00

W dowolnym oddziale naszego banku

Znajdź najbliższy oddział

 

Masz juz kredyt w ING?

Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz tutaj.

Informacje na temat oferty

czat ze specjalistą hipotecznym

- infolinia hipoteczna 801 111 888  lub +48 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Masz już kredyt w ING?

- informacje dotyczące Twojego kredytu
32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Godziny kontaktu:
pon. - pt.: 8:00 - 20:00
sob. 8:00-16:00

Chcesz wysłać polisę/ dokumenty do kredytu hipotecznego? sprawdź jak.

Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00

Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
801 127 301 lub +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Wyślij e-mail: biuromaklerskie@ing.pl

- Opóźnienia w spłacie zobowiązań
+48 32 357 00 88 (koszt połączenia wg stawek operatora)

- Restrukturyzacja
+48 32 357 00 76 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Godziny kontaktu: 
pon. -pt.: 8:00 - 18:00 

Dowiedz się więcej

Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00

Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Kontakt w sprawie rozliczeń i faktur:
Wyślij e-mail: dksw.naleznosci@ing.pl

Większą kwotę wypłacisz w oddziale po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:

- W Moim ING przez Mojego Asystenta
Zaloguj się

- Przez infolinię pod numerem 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora)

- W dowolnym oddziale naszego banku

Więcej o awizacji gotówki


Dane rejestrowe


ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony 130 100 000 zł

Infolinia dostępna 24/7

+48 32 357 00 69
801 222 222

 

  English infoline every day
8:00 a.m. - 10:00 p.m.
  Русскоязычная инфолиния рабочие дни
9:00 - 17:00