i

Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na stronie bankuj bezpiecznie.

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 22:00


Chcesz sprawdzić swoją wstępną zdolność kredytową i wyliczyć ratę kredytu? Zrób to przez kalkulator hipoteczny.

dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00


dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00


dni robocze 8:00 - 20:00

  Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz tutaj

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 20:00


dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00


dni robocze 8:00 - 20:00
soboty 8:00 - 16:00


dni robocze 8:00 - 20:00

W tym momencie czat jest nieczynny. Zapraszamy w dni robocze od 8:00 - 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00

Twój czat wciąż trwa

Prowadzisz już rozmowę na czacie z doradcą. Wróć do niej, używając okrągłej, pomarańczowej ikonki.

Zanim porozmawiamy - sprawdź odpowiedzi na częste pytania

  Wirtualny asystent w Moim ING zna odpowiedzi na 97% zadawanych pytań.

  • Godziny pracy miejsc spotkań (oddziałów)

    Od 7 czerwca miejsca spotkań poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy miejsca spotkań są czynne od 10:00 do 15:00.

    Miejsca spotkań w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.

    Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach miejsc spotkań w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej niż godziny otwarcia tych miejsc.

    Aktualne informacje o dostępności poszczególnych miejsc spotkań znajdziesz w naszej wyszukiwarce. Pamiętaj o zachowaniu niezbędnych środków ostrożności w trakcie wizyty, wirus nie odpuszcza. Dbaj o siebie.

    Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu

    W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.

    Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".

  • Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. 
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji "Moje dane" i podsekcji "Dane osobiste". Swój login możesz także sprawdzić w oddziale naszego banku.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię + 48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub, jeśli masz iPhone'a, z pomocą Face ID.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Chcę zmienić numer do autoryzacji

    Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".

    Sprawdź numer w Moim ING

  • Aktywacja Mojego ING

    Możesz aktywować naszą bankowość na komputerze - aktywuj Moje ING.

    Lub po pobraniu aplikacji Moje ING mobile - przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.

    Do aktywowania Mojego ING będą Ci potrzebne:

    • login (nadaliśmy Ci go z dostępem do Mojego ING, np. przy zakładaniu konta)
    • numer PESEL, dowód osobisty, Paszport lub karta pobytu
    • nazwisko rodowe matki

    Zobacz, jak zacząć korzystać z Mojego ING (wideo)

    Zobacz, jak zacząć korzystać z aplikacji Moje ING (wideo)

  • Jak teraz najlepiej płacić w sklepach?

    Płać zbliżeniowo - kartą lub telefonem. Gotówka przechodzi przez wiele rąk, a karta i telefon są tylko Twoje. Nasi klienci mają dostęp do wielu form płatności zbliżeniowych - za pomocą kart do konta i kredytowych, oraz płatności telefonem i zegarkiem. I pamiętaj – kiedy czekasz w kolejce do kasy, nie stój za blisko innych klientów. WHO zaleca dystans 1,5 metra.

    Sprawdź, jaką metodę płatności bezgotówkowej wybrać dla siebie.

    Więcej

  • Co to są limity transakcyjne? Jak je zmienić?

    To limity, które określają, jaką kwotę Twoich pieniędzy można jednorazowo lub w danym czasie wydać lub wypłacić. Dotyczą one kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych. Zabezpieczają Twoje pieniądze, bo w wypadku kradzieży karty lub telefonu ograniczają kwotę, którą możesz stracić do czasu zastrzeżenia karty.

    Jak zmienić limit dla karty, przelewu lub płatności BLIK?

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej
    2. Wejdź do swojego profilu. Wybierz: "Ustawienia" - "Limity"
    3. Wybierz „Limity dla kart”, „Limity dla przelewów” lub „Limity dla BLIKA”
    4. Ustaw nowy limit i zatwierdź go SMS lub PIN-em w aplikacji

    Więcej

  • Jak sprawdzić, które oddziały i kiedy są czynne?

    Zachęcamy, aby odłożyć wizyty w oddziale na później, jeśli to możliwe. Większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną. 

    Jeśli jednak wizyta w oddziale jest konieczna sprawdź aktualne informacje o dostępności oddziałów

    W oddziale prosimy o zakrycie ust i nosa przy pomocy maseczki. Jeśli nie czujesz się zdrowy, masz kaszel, ból gardła lub podwyższoną temperaturę - prosimy, przełóż wizytę na później.

  • Jest mi teraz trudniej spłacać raty. Co mogę zrobić, by mieć lżej?

    Istnieje możliwość konsolidacji Twoich zobowiązań, czyli ich połączenia i rozłożenia na takie raty, jakie Ci będzie wygodnie spłacać. Spłatę karty kredytowej możesz rozłożyć na raty.  Zobacz również ofertę zawieszenia wykonania umowy w ramach przepisów ustawy tzw. Tarczy 4.0.

    Więcej

  • Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING

    Potrzebujesz loginu i hasła.

    Login:

    • znajdziesz go w umowie o bankowość oraz w aneksach do umowy  oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
    • zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234

     

    Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

  • Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?

    Kilka dni wcześniej zgłoś chęć wypłaty dużej gotówki w aplikacji i bankowości internetowej Moje ING z pomocą Asystenta, który poprowadzi Cię krok po kroku. Pieniądze możesz odebrać w wybranym oddziale z obsługą kasową.

    Więcej

Logujesz się po raz pierwszy? Twój dostęp do bankowości jest zablokowany? Chcesz wiedzieć więcej o działaniu naszego systemu? 

Przejdź do Centrum pomocy

 

Porozmawiajmy na czacie

Masz pytania? Zadaj je teraz. Jeśli jesteś naszym klientem, czatuj wygodnie w Moim ING.

Rozpocznij czat

Formularz kontaktowy

Jeśli pytanie dotyczy usług, z których już korzystasz, skontaktuj się przez czat.

Napisz do nas

Infolinia

Zanim zadzwonisz, sprawdź odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Zobacz numer

Oddziały i bankomaty

Zastrzeganie kart

Wybierz temat

Jak złożyć reklamację?

W Moim ING

Przez telefon

  • +48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7

W dowolnym oddziale naszego banku

Znajdź najbliższy oddział

Masz juz kredyt w ING?

Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz tutaj.

Informacje na temat oferty

  • wyliczenie wstępnej zdolności kredytowej i raty kredytu przez kalkulator hipoteczny
  • czat ze specjalistą hipotecznym
  • infolinia hipoteczna: 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Masz już kredyt w ING?

  • informacje dotyczące Twojego kredytu: 32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Godziny kontaktu:
pon. - pt.: 8:00 - 20:00
sob. 8:00-16:00

  • Chcesz wysłać polisę/dokumenty do kredytu hipotecznego? sprawdź jak.

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
  • Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
    +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)
  • E-mail: biuromaklerskie@ing.pl

  • Opóźnienia w spłacie zobowiązań
    +48 32 357 00 88 (koszt połączenia wg stawek operatora)
  • Restrukturyzacja
    +48 32 357 00 76 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Godziny kontaktu: 
pon. -pt.: 8:00 - 18:00 

Dowiedz się więcej

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
  • Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
    32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)
  • Kontakt w sprawie rozliczeń i faktur:
    E-mail: dksw.naleznosci@ing.pl

  • Większą kwotę wypłacisz w oddziale po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:
  • W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
  • Przez infolinię pod numerem:
    2 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora)
  • W dowolnym oddziale z obsługą kasową lub w Punkcie Obsługi Kasowej

Więcej o awizacji gotówki


Dane rejestrowe


ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony 130 100 000 zł

Infolinia dostępna 24/7

+48 32 357 00 69

 

  English infoline every day
8:00 a.m. - 10:00 p.m.
  Русскоязычная инфолиния рабочие дни
9:00 - 17:00

 

Jaki temat Cię interesuje?

i

Jeśli masz już u nas konto, skontaktuj się wygodnie przez czat.

   Tematy ogólne 


   Dla przedsiębiorców


Masz już kredyt w ING? Informacje o jego obsłudze znajdziesz na stronie Mam już kredyt


Fundusze inwestycyjne i produkty emerytalne