Kontakt i pomoc
- Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu
Jak zacząć korzystać z Mojego ING?
Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz
Nie pamiętasz loginu?
Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.Nie pamiętasz hasła?
Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
Błędny login lub hasło?
Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING.
Zablokowany dostęp do Mojego ING?
Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp
Aktywacja dostępu do Mojego ING
Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp
Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.
Jak logować się szybciej do Mojego ING?
Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.
- Przelewy krajowe i zagraniczne
Za pomocą Mojego ING możesz zlecać następujące przelewy:
Przelewy w złotówkach
Przelewy w walutach obcych
Płatności za zakupy internetowe
Więcej na temat przelewów znajdziesz na naszej stronie - Jak aktywować kartę?
Swoją pierwszą kartę możesz aktywować na 3 sposoby:
- w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android lub IOS - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em.
- w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
- telefonicznie pod numerem: +48 32 357 00 02.
Aktywacja karty odnowionej
Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u - zapłać kartą w sklepie.
Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.
- Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?
Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:
- W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
- Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
- W dowolnym punkcie obsługi kasowej
- Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?
Możesz to zrobić na trzy sposoby.
- W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
- Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę.
- W placówce bankowej - miejscu spotkań.
- Lista placówek bankowych i godziny pracy
Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.
Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.
Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.
Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.
Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu
W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.
Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".
- Jak odblokować kartę zablokowaną czasowo?
Kartę debetową odblokujesz w Moim ING. Masz na to 30 dni. Po tym czasie ją zamkniemy.
Wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty, a następnie Odblokuj kartę. Żeby zacząła działać, przy pierwszej transakcji po odblokowaniu, włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź transakcję PIN-em.Odblokowaną kartą debetową Visa możesz ponownie płacić także za pomocą telefonu lub zegarka.
Kartę może odblokować tylko jej użytkownik, także osoba małoletnia (13-18 lat).
W przypadku karty przedpłaconej Mastercard dla klientów poniżej 13 roku życia, kartę odblokowuje posiadacz karty (rodzic), a nie użytkownik karty.
- Chcę zmienić numer do autoryzacji
Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".
Możesz go także zmienić w oddziale.
- Chcę dodać lub zmienić pełnomocnika do konta
Jeśli osoba, którą chcesz wskazać na pełnomocnika, jest naszym klientem - możesz ustalić dla niej pełnomocnictwo w Moim ING.
Zaloguj się, wejdź w szczegóły konta i wybierz "Pełnomocnicy".
W tym miejscu zmienisz też lub usuniesz dane o dotychczasowych pełnomocnikach.
- Co to jest profil zaufany? Jak go założyć?
Profil zaufany to darmowe narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz swoją tożsamość i załatwisz wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.
Jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierasz Moje ING. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, a my potwierdzamy Twoje dane urzędowi poprzez szyfrowane połączenie.
Profil zaufany możesz założyć w Moim ING, jeśli jesteś naszym klientem, który potwierdził swoje dane osobowe w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań, np. dowodem osobistym lub paszportem. Zaloguj się i wybierz Usługi, a następnie profil zaufany.
- Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus
To trzymiesięczne konto z bonusowym oprocentowaniem, które pomoże Ci efektywniej oszczędzać. Po 3 miesiącach konto zostaje automatycznie zamknięte, a pieniądze trafiają na wskazane przez Ciebie konto oszczędnościowe.
Oprocentowanie bonusowe dotyczy wyłącznie nowych środków, czyli oszczędności zgromadzonych powyżej salda początkowegoDowiedz się więcej o ofercie Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus.
Jeżeli jeszcze z nami nie oszczędzasz, sprawdź ofertę Bonus na start.
- Nieważny dokument tożsamości a dostęp do konta
Żeby móc w pełni korzystać z Mojego ING potrzebujesz przynajmniej jednego ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).
Jeśli Twój dokument tożsamości straci ważność, nie będziesz mógł korzystać z karty do konta oraz karty przedpłaconej, nie wykonasz transakcji w bankowości internetowej. Nie zawrzesz z nami żadnej nowej umowy (ani w bankowości, ani w placówce bankowej) oraz nie zatwierdzisz dokumentów przez profil zaufany.
Sprawdź jak możesz samodzielnie zmienić swoje dane osobowe
Zanim dokument straci ważność
45 dni przed wygaśnięciem Twojego dokumentu tożsamości, wysyłamy przypomnienie - w wiadomości w Moim ING i w SMS. Lepiej nie zostawiać tych rzeczy na ostatnią chwilę.
Dane ważnego dowodu osobistego możesz zmienić w każdej chwili w Moim ING (na komputerze lub przez telefon), dane paszportu i karty pobytu zmienisz tylko w placówce bankowej. Wniosek o nowy dowód możesz złożyć także przez internet – z profilem zaufanym. Profil zaufany możesz założyć w Moim ING.
- Odwołanie spotkania ze specjalistą przez SMS
Jeżeli chcesz odwołać spotkanie, wystarczy, że wyślesz SMS o treści "NIE" na numer +48 720 722 222.
Pamiętaj, żeby wysłać wiadomość z tego samego numeru, na który wcześniej otrzymałeś SMS z potwierdzeniem spotkania.Numer +48 720 722 222 wykorzystujemy tylko do odwoływania spotkań – nie kontaktujemy się z klientami z tego numeru. Na ten numer nie przyjmujemy również połączeń.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować– sprawdź możliwe opcje kontaktu.
Masz pytania o kredyt hipoteczny?
Dowiedz się więcej o dostarczeniu polisy, nadpłacie, zawieszeniu spłaty kredytu czy Funduszu Wsparcia Kredytobiorców.
Centrum pomocy
Zastrzeganie kart
Formularz kontaktu
Oddziały i bankomaty
Wybierz temat
Jak zgłosić problem?
W Moim ING
- Chcesz zgłosić błędny przelew? Zaloguj się i przejdź do formularza
- Chcesz zgłosić podejrzaną transakcję kartą do konta? Zaloguj się i przejdź do formularza
- Chcesz zgłosić inną sprawę? Napisz do nas na czacie. Zaloguj się
- Chcesz dodać załącznik do przesłanego zgłoszenia? Zaloguj się i wyślij wiadomość
Przez telefon
+48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7
W miejscu spotkań - znajdź najbliższe
Pisemnie
Przesyłka pocztowa na adres:
ING Bank Śląski S.A., SCCC
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Na adres e-Doręczeń
Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia
tej usługi przez Operatora Wyznaczonego.
Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach
Masz juz kredyt w ING?
Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz na stronie Mam już kredyt.
Dostarczenie polisy ubezpieczeniowej
Chcesz wysłać polisę/dokumenty do kredytu hipotecznego? Sprawdź jak
Zmiana oprocentowania na okresowo stałe
Dowiedz się, jak zmienić oprocentowanie swojego kredytu
Informacje na temat oferty
- wyliczenie wstępnej zdolności kredytowej i raty kredytu przez kalkulator hipoteczny
- infolinia hipoteczna: 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Informacje na temat Twojego kredytu
- informacje dotyczące Twojego kredytu: 32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Godziny kontaktu:
pon. - pt. 8:00 - 20:00
sob. 8:00 - 16:0
Sprawdź, jakie masz możliwości pomocy
Wybierz numer +48 32 357 00 77, jeśli:
- masz opóźnienia w spłacie lub zaległe warunki umowne
- wysłaliśmy Ci pismo o wypowiedzeniu warunków umowy
- Twoja umowa kredytowa została wypowiedziana, jest w sądzie lub u komornika
- Twoja firma jest w trakcie monitoringu sytuacji finansowo-ekonomicznej.
Infolinia czynna w dni robocze 8:00-18:00
(koszt połączenia wg stawek operatora)
- Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
- Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
+48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)
- Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
- Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Dane rejestrowe
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
REGON: 271514909
Kod BIC Swift: INGBPLPW
Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony: 130 100 000 zł