• Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Nie pamiętasz hasła?

    Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Przelewy krajowe i zagraniczne

    Za pomocą Mojego ING możesz zlecać następujące przelewy:

    Przelewy w złotówkach

    Przelewy w walutach obcych

    Płatności za zakupy internetowe


    Więcej na temat przelewów znajdziesz na naszej stronie

  • Jak aktywować kartę?

    Swoją pierwszą kartę możesz aktywować na 3 sposoby:

    • w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android lub IOS - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em.
    • w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    • telefonicznie pod numerem: +48 32 357 00 02.

    Aktywacja karty odnowionej

    Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u - zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.

  • Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?

    Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:

    • W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
    • Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
    • W dowolnym punkcie obsługi kasowej

    Więcej o awizacji gotówki

  • Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?

    Możesz to zrobić na trzy sposoby. 

    1. W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
    2. Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę. 
    3. W placówce bankowej - miejscu spotkań. 
  • Lista placówek bankowych i godziny pracy

    Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.

    Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.

    Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.

    Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.

    Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu

    W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.

    Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".

  • Jak odblokować kartę zablokowaną czasowo?

    Kartę debetową odblokujesz w Moim ING. Masz na to 30 dni. Po tym czasie ją zamkniemy.
    Wybierz Karty i płatności telefonem, wejdź w szczegóły karty, a następnie Odblokuj kartę. Żeby zacząła działać, przy pierwszej transakcji po odblokowaniu, włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź transakcję PIN-em.

    Odblokowaną kartą debetową Visa możesz ponownie płacić także za pomocą telefonu lub zegarka.

    Kartę może odblokować tylko jej użytkownik, także osoba małoletnia (13-18 lat).

    W przypadku karty przedpłaconej Mastercard dla klientów poniżej 13 roku życia, kartę odblokowuje posiadacz karty (rodzic), a nie użytkownik karty.
     

  • Chcę zmienić numer do autoryzacji

    Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".

    Sprawdź numer w Moim ING

    Możesz go także zmienić w oddziale. 

    Znajdź oddział

  • Chcę dodać lub zmienić pełnomocnika do konta

    Jeśli osoba, którą chcesz wskazać na pełnomocnika, jest naszym klientem - możesz ustalić dla niej pełnomocnictwo w Moim ING.

    Zaloguj się, wejdź w szczegóły konta i wybierz "Pełnomocnicy".

    W tym miejscu zmienisz też lub usuniesz dane o dotychczasowych pełnomocnikach. 

  • Co to jest profil zaufany? Jak go założyć?

    Profil zaufany to darmowe narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz swoją tożsamość i załatwisz wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.

    Jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierasz Moje ING. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, a my potwierdzamy Twoje dane urzędowi poprzez szyfrowane połączenie.

    Profil zaufany możesz założyć w Moim ING, jeśli jesteś naszym klientem, który potwierdził swoje dane osobowe w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań, np. dowodem osobistym lub paszportem. Zaloguj się i wybierz Usługi, a następnie profil zaufany.

    Więcej o profilu zaufanym

  • Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus

    To trzymiesięczne konto z bonusowym oprocentowaniem, które pomoże Ci efektywniej oszczędzać. Po 3 miesiącach konto zostaje automatycznie zamknięte, a pieniądze trafiają na wskazane przez Ciebie konto oszczędnościowe.
    Oprocentowanie bonusowe dotyczy wyłącznie nowych środków, czyli oszczędności zgromadzonych powyżej salda początkowego

    Dowiedz się więcej o ofercie Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus.

    Jeżeli jeszcze z nami nie oszczędzasz, sprawdź ofertę Bonus na start.

  • Nieważny dokument tożsamości a dostęp do konta

    Żeby móc w pełni korzystać z Mojego ING potrzebujesz przynajmniej jednego ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).

    Jeśli Twój dokument tożsamości straci ważność, nie będziesz mógł korzystać z karty do konta oraz karty przedpłaconej, nie wykonasz transakcji w bankowości internetowej. Nie zawrzesz z nami żadnej nowej umowy (ani w bankowości, ani w placówce bankowej) oraz nie zatwierdzisz dokumentów przez profil zaufany.

    Sprawdź jak możesz samodzielnie zmienić swoje dane osobowe

    Zanim dokument straci ważność

    45 dni przed wygaśnięciem Twojego dokumentu tożsamości, wysyłamy przypomnienie - w wiadomości w Moim ING i w SMS. Lepiej nie zostawiać tych rzeczy na ostatnią chwilę. 

    Dane ważnego dowodu osobistego możesz zmienić w każdej chwili w Moim ING (na komputerze lub przez telefon), dane paszportu i karty pobytu zmienisz tylko w placówce bankowej. Wniosek o nowy dowód możesz złożyć także przez internet – z profilem zaufanym. Profil zaufany możesz założyć w Moim ING.

     

  • Odwołanie spotkania ze specjalistą przez SMS

    Jeżeli chcesz odwołać spotkanie, wystarczy, że wyślesz SMS o treści "NIE" na numer +48 720 722 222.
    Pamiętaj, żeby wysłać wiadomość z tego samego numeru, na który wcześniej otrzymałeś SMS z potwierdzeniem spotkania.

    Numer +48 720 722 222 wykorzystujemy tylko do odwoływania spotkań – nie kontaktujemy się z klientami z tego numeru. Na ten numer nie przyjmujemy również połączeń.

    Jeśli chcesz się z nami skontaktować– sprawdź możliwe opcje kontaktu.

Czat

Zaloguj się do Mojego ING.
 

Rozpocznij czat

 

Infolinia

Telefon z banku? Sprawdź
czy to nie oszustwo. Więcej

Zobacz numer

Centrum pomocy

Zastrzeganie kart

Formularz kontaktu

Oddziały i bankomaty

Wybierz temat

Jak zgłosić problem?

W Moim ING

Przez telefon

+48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7

W miejscu spotkańznajdź najbliższe

Pisemnie

Przesyłka pocztowa na adres:
ING Bank Śląski S.A., SCCC
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Na adres e-Doręczeń

Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia
tej usługi przez Operatora Wyznaczonego.
Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach

Masz juz kredyt w ING?

Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz na stronie Mam już kredyt.

Dostarczenie polisy ubezpieczeniowej

Chcesz wysłać polisę/dokumenty do kredytu hipotecznego? Sprawdź jak

Zmiana oprocentowania na okresowo stałe

Dowiedz się, jak zmienić oprocentowanie swojego kredytu

Informacje na temat oferty

  • wyliczenie wstępnej zdolności kredytowej i raty kredytu przez kalkulator hipoteczny
  • infolinia hipoteczna: 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Informacje na temat Twojego kredytu

  • informacje dotyczące Twojego kredytu: 32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Godziny kontaktu:
pon. - pt. 8:00 - 20:00
sob. 8:00 - 16:0

Sprawdź, jakie masz możliwości pomocy

Wybierz numer +48 32 357 00 77, jeśli:

  • masz opóźnienia w spłacie lub zaległe warunki umowne
  • wysłaliśmy Ci pismo o wypowiedzeniu warunków umowy
  • Twoja umowa kredytowa została wypowiedziana, jest w sądzie lub u komornika
  • Twoja firma jest w trakcie monitoringu sytuacji finansowo-ekonomicznej.

Infolinia czynna w dni robocze 8:00-18:00
(koszt połączenia wg stawek operatora)

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
  • Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
    +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
  • Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
    32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)


Dane rejestrowe


ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice

NIP: 634-013-54-75
REGON: 271514909
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony: 130 100 000 zł

 

Klienci indywidualni

+48 32 357 00 69

Infolinia czynna 24/7

English daily 8:00-22:00
Русскоязычная рабочие дни 9:00-17:00

 Koszt połączenia według stawek operatora.