• Klienci indywidualni i przedsiębiorcy

  • Firmy, Samorządy i korporacje

Klienci indywidualni i przedsiębiorcy


Zanim porozmawiamy - sprawdź odpowiedzi na częste pytania

  • Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. 
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji "Moje dane" i podsekcji "Dane osobiste". Swój login możesz także sprawdzić w oddziale naszego banku.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię + 48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub, jeśli masz iPhone'a, z pomocą Face ID.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Chcę zmienić numer do autoryzacji

    Swój numer do autoryzacji sprawdzisz i zmienisz w Moim ING - na komputerze lub w aplikacji na telefon. Wejdź w Twój profil, a następnie w "Ustawienia" i "Bezpieczeństwo".

    Sprawdź numer w Moim ING

  • Jak zawiesić spłaty kredytów? Jak to działa?

    Możesz zawiesić spłatę rat kredytów na 3 lub 6 miesięcy. Z tej formy pomocy mogą skorzystać klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy. Zawieszenie rat dotyczy kredytów konsumenckich, hipotecznych, firmowych i leasingu. 

    Więcej

  • Co to są limity transakcyjne? Jak je zmienić?

    To limity, które określają, jaką kwotę Twoich pieniędzy można jednorazowo lub w danym czasie wydać lub wypłacić. Dotyczą one kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych. Zabezpieczają Twoje pieniądze, bo w wypadku kradzieży karty lub telefonu ograniczają kwotę, którą możesz stracić do czasu zastrzeżenia karty.

    Jak zmienić limit dla karty, przelewu lub płatności BLIK?

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej
    2. Wejdź do swojego profilu. Wybierz: "Ustawienia" - "Limity"
    3. Wybierz „Limity dla kart”, „Limity dla przelewów” lub „Limity dla BLIKA”
    4. Ustaw nowy limit i zatwierdź go SMS lub PIN-em w aplikacji

    Więcej

  • Aktywacja Mojego ING

    Możesz aktywować naszą bankowość na komputerze - aktywuj Moje ING.

    Lub po pobraniu aplikacji Moje ING mobile - przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.

    Do aktywowania Mojego ING będą Ci potrzebne:

    • login (nadaliśmy Ci go z dostępem do Mojego ING, np. przy zakładaniu konta)
    • numer PESEL
    • nazwisko rodowe matki

    Zobacz, jak zacząć korzystać z Mojego ING (wideo)

    Zobacz, jak zacząć korzystać z aplikacji Moje ING (wideo)

  • Jak teraz się najlepiej z nami skontaktować?

    Zachęcamy do korzystania z Twojego wirtualnego asystenta, którego znajdziesz w sekcji "Kontakt i pomoc" w Moim ING. 

    Jeśli chcesz porozmawiać z naszym specjalistą możesz napisać do nas na czacie lub zadzwonić na infolinię. Czas oczekiwania na połączenie może być jednak dłuższy niż zwykłe, ponieważ dbając o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, tymczasowo pracujemy w ograniczonym składzie.

    W godzinach od 10:00 do 13:00 dzwoni i pisze do nas najwięcej klientów, dlatego jeśli możesz, wybierz inną porę kontaktu. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

    Jeśli to możliwe odłóż wizyty w oddziale na później, większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną.

    Informacje kontaktowe

  • Jak teraz najlepiej płacić w sklepach?

    Płać zbliżeniowo - kartą lub telefonem. Gotówka przechodzi przez wiele rąk, a karta i telefon są tylko Twoje. Nasi klienci mają dostęp do wielu form płatności zbliżeniowych - za pomocą kart do konta i kredytowych, oraz płatności telefonem i zegarkiem. I pamiętaj – kiedy czekasz w kolejce do kasy, nie stój za blisko innych klientów. WHO zaleca dystans 1,5 metra.

    Sprawdź, jaką metodę płatności bezgotówkowej wybrać dla siebie.

    Więcej

  • Jak sprawdzić, które oddziały i kiedy są czynne?

    Zachęcamy, aby odłożyć wizyty w oddziale na później, jeśli to możliwe. Większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną. Prosimy, aby w obecnej sytuacji nie korzystać z oddziałów, jeśli nie czujesz się zdrowy, masz kaszel, ból gardła czy wyższą temperaturę.

    Jeśli jednak wizyta w oddziale jest konieczna, do odwołania zmieniamy sposób działania naszych oddziałów.

    • nie pracujemy w weekendy. Oddziały, które były dostępne w soboty i niedziele, będą w te dni nieczynne,
    • oddziały, które będą działać, będą otwarte w innych godzinach od 11:00 do 15:00, 
    • w godzinach od 11:00 do 12:00 będziemy obsługiwać tylko osoby powyżej 65. roku życia. Ten czas rezerwujemy tylko dla seniorów i nie będziemy obsługiwać innych klientów.
    • niektóre oddziały będą zamknięte, ale strefy bankomatowe są w dalszym ciągu czynne 24 h na dobę.

    Aktualne informacje o dostępności oddziałów

  • Jest mi teraz trudniej spłacać raty. Co mogę zrobić, by mieć lżej?

    Oprócz zawieszenia spłaty rat, istnieje możliwość konsolidacji Twoich zobowiązań, czyli ich połączenia i rozłożenia na takie raty, jakie Ci będzie wygodnie spłacać. Spłatę karty kredytowej możesz rozłożyć na raty

    Więcej

  • Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING

    Nie pamiętasz loginu?

    Login składa się z trzech liter imienia, trzech liter nazwiska oraz czterech losowych cyfr - nie możesz go zmienić, nadajemy go nowym klientom, np. przy zakładaniu konta.

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Jeśli możesz zalogować się do aplikacji Moje ING mobile, login znajdziesz też w swoim profilu: "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"

    Nie pamiętasz hasła?

    Możesz je łatwo zmienić. Przygotuj login, numer PESEL, nazwisko rodowe matki i nadaj nowe hasło.

    Nie pamiętasz numeru PIN do aplikacji? 

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN".

    Poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzimy Twoją tożsamość. Nadaj nowy kod PIN do aplikacji. 

    Pamiętaj! Nigdy nie prosimy o podanie pełnego hasła do bankowości.

  • Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?

    Kilka dni wcześniej zgłoś chęć wypłaty dużej gotówki w aplikacji i bankowości internetowej Moje ING z pomocą Asystenta, który poprowadzi Cię krok po kroku. Pieniądze możesz odebrać w wybranym oddziale z obsługą kasową.

    Więcej

  • Co to jest profil zaufany? Jak go założyć?

    Profil zaufany to darmowe narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz swoją tożsamość i załatwisz wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.

    Jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierasz Moje ING. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, a my potwierdzamy Twoje dane urzędowi poprzez szyfrowane połączenie.

    Profil zaufany możesz założyć w Moim ING, jeśli jesteś naszym klientem, który potwierdził swoje dane osobowe w oddziale naszego banku, np. dowodem osobistym lub paszportem. Zaloguj się i wybierz Usługi, a następnie profil zaufany.

    Więcej o profilu zaufanym

Nie ma Twojego tematu? Zobacz pełną listę

 


 

Czat

Masz pytania? Zadaj je teraz. Jeśli jesteś naszym klientem, czatuj wygodnie w Moim ING.

Rozpocznij czat

Oddziały i bankomaty

Mamy ponad 300 oddziałów.
 

Znajdź oddział lub bankomat

Centrum pomocy

Szukasz wsparcia w temacie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji mobilnej?

Sprawdź Centrum pomocy

 

Infolinia

Potrzebujesz wsparcia? Porozmawiaj z naszym specjalistą. Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz tutaj.

Zobacz numer


Zastrzeganie i aktywacja kart 

1 .Kartę możesz zastrzec na 3 sposoby:

  • przez internet w systemie bankowości internetowej:- zaloguj się
  • dzwoniąc na infolinię czynną 24/7: +48 32 357 00 12 - koszt połączenia według stawek operatora
  • w dowolnym oddziale banku:znajdź najbliższy oddział

Dowiedz się więcej

Tymczasowa blokada karty do konta

Planujesz zostawić kartę w hotelu? Twoja karta zapodziała się gdzieś w domu? W takich sytuacjach możesz czasowo zablokować kartę w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. W tym czasie nikt nie będzie mógł nią płacić. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie automatycznie zastrzeżemy kartę.

Zaloguj się i zablokuj kartę

2. Instrukcję aktywacji karty znajdziesz tutaj   Aktywuj kartę

Reklamacje

  • Reklamację możesz złożyć w systemie bankowości internetowej Moje ING. Zaloguj się i napisz nową wiadomość. W temacie wiadomości wpisz „Reklamacja”.  Zaloguj się
  • Telefonicznie

    ​800 163 012 lub +48 32 357 00 62 - koszt połączenia według stawek operatora
    Godziny kontaktu:
    pon. -pt.: 8:00 - 19:00

Kredyty Hipoteczne

  • Informacje na temat oferty

Czat ze specjalistą hipotecznym 

801 111 888  lub +48 32 357 00 65 - koszt połączenia według stawek operatora

  • Informacje dotyczące posiadanego kredytu

+48 32 357 00 57 - koszt połączenia według stawek operatora

Godziny kontaktu:
pon. - pt.: 8:00 - 20:00
sob. 8:00-16:00

  • Warunki umowne

Chcę dostarczyć do banku dokument potwierdzający spełnienie warunku

Biuro maklerskie

Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00

Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
801 127 301 lub +48 32 357 00 32 - koszt połączenia według stawek operatora

Wyślij e-mail: biuromaklerskie@ing.pl

Zaległości w spłacie zobowiązań

Opóźnienia krótkoterminowe, restrukturyzacja zadłużenia i windykacja.

  • Opóźnienia w spłacie zobowiązań

+48 32 357 00 88 - koszt połączenia według stawek opeatora

  • Restrukturyzacja

+48 32 357 00 76 - koszt połączenia według stawek operatora

Godziny kontaktu: 
pon. -pt.: 8:00 - 18:00 

Dowiedz się więcej

Terminale płatnicze

Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00

Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
32 357 47 37 - koszt połączenia według stawek operatora

Kontakt w sprawie rozliczeń i faktur:
Wyślij e-mail: dksw.należności@ing.pl

Wypłata dużej kwoty w oddziale

Większą kwotę wypłacisz w oddziale po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:

Dowiedz się więcej o awizacji gotówki

 


Jeśli jesteś już naszym klientem, skontaktuj się z nami przez bankowość internetową.
Zaloguj się

Firmy, Samorządy i korporacje

Ułatwienia dla klientów w związku z epidemią

Sprawdź

Zadzwoń do nas

801 242 242, +48 (32) 357 00 241
pon.-pt.: 8:00-18:00

Zostaw numer, oddzwonimy

Odwiedź oddział

Mamy ponad 330 oddziałów.
Znajdź najbliższy

Znajdź oddział lub bankomat

Porozmawiajmy na czacie

Masz pytania? Zadaj je teraz

Rozpocznij czat

Napisz do nas

bc@ing.pl

Reklamacje

godziny kontaktu:
pon.-pt. 8:00-18:00

  • +48 (32) 357 00 241
  • 801 242 2421
  • w ING Business (zakładka Dokumenty i wiadomości)

Zaloguj się do ING Business

Karty

  • Jeśli chcesz zastrzec kartę

godziny kontaktu:
czynne całą dobę 7 dni w tygodniu

+48 (32) 357 00 121

  • Jeśli chcesz aktywować kartę

godziny kontaktu:
pon.-pt. 8:00-22:00
sob. 8:00-16:00

+48 (32) 357 00 021
801 222 7771

System bankowości internetowej ING Business

 

Jaka oferta Cię interesuje?
 

   Dla klienta indywidualnego 


   Dla przedsiębiorców


   Kredyty hipoteczne


   Inwestycje

Ułatwienia dla klientów w związku z epidemią

Sprawdź

  Dbając o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, tymczasowo pracujemy w ograniczonym składzie, dlatego czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy. Nie czekaj, odpowiedzi na swoje pytania możesz znaleźć tutaj

   Tematy ogólne

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 22:00  


   Kredyty hipoteczne

dni robocze 8:00 - 20:00  


   Inwestycje

dni robocze 8:00 - 20:00  


   Dla przedsiębiorców

dni robocze 8:00 - 20:00

Jaki temat Cię interesuje?
 

   Tematy ogólne 


   Dla przedsiębiorców


   Kredyty hipoteczne


   Inwestycje

Informacje ogólne

ING Bank Śląski S.A.

ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Numer rejestru KRS 0000005459
Kapitał zakładowy 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony 130 100 000 zł

Współpraca z bankiem

  Dbając o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, tymczasowo pracujemy w ograniczonym składzie, dlatego czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy. Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz tutaj

   Tematy ogólne

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 22:00  


   Kredyty hipoteczne

dni robocze 8:00 - 20:00  


   Inwestycje

dni robocze 8:00 - 20:00  


   Dla przedsiębiorców

dni robocze 8:00 - 20:00

  Dbając o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, tymczasowo pracujemy w ograniczonym składzie, dlatego czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy. Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz tutaj

   Tematy ogólne

dni robocze 8:00 - 24:00
soboty 8:00 - 22:00  


   Kredyty hipoteczne

Ten czat jest teraz nieczynny.
Zapraszamy w dni robocze 8:00 - 20:00  


   Inwestycje

Ten czat jest teraz nieczynny.
Zapraszamy w dni robocze 8:00 - 20:00  


   Dla przedsiębiorców

Ten czat jest teraz nieczynny.
Zapraszamy w dni robocze 8:00 - 20:00

W tym momencie czat jest nieczynny. Zapraszamy w dni robocze od 8:00 - 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00

trigger

   Rozpocznij czat

czat aktywny pon - pt 8:00 - 18:00

W tym momencie czat jest nieaktywny. Zapraszamy w dni robocze od 8:00 - 18:00

Infolinia dostępna 24/7

Dbając o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, tymczasowo pracujemy w ograniczonym składzie, dlatego czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy. Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz tutaj

+48 32 357 00 69
801 222 222

 

  English infoline every day
8:00 a.m. - 10:00 p.m.
  Русскоязычная инфолиния рабочие дни
9:00 - 17:00