• Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Nie pamiętasz hasła?

    Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?

    Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:

    • W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
    • Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
    • W dowolnym punkcie obsługi kasowej

    Więcej o awizacji gotówki

  • Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus

    To trzymiesięczne konto z bonusowym oprocentowaniem, które pomoże Ci efektywniej oszczędzać. Po 3 miesiącach konto zostaje automatycznie zamknięte, a pieniądze trafiają na wskazane przez Ciebie konto oszczędnościowe.
    Oprocentowanie bonusowe dotyczy wyłącznie nowych środków, czyli oszczędności zgromadzonych powyżej salda początkowego

    Dowiedz się więcej o ofercie Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus.

    Jeżeli jeszcze z nami nie oszczędzasz, sprawdź ofertę Bonus na start.

  • Jak zabezpieczyć się przed cyberoszustami?

    Wojna na Ukrainie to czas wzmożonej aktywności cyberoszustów również u nas. Złodzieje mogą próbować wykorzystać Twoje zaniepokojenie i dezorientację. Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa!

    • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mejlach.
    • Nie podawaj swoich danych do bankowości internetowej.
    • Zawsze upewniaj się, czy logujesz sie do strony banku.

    Więcej o bezpieczeństwie

  • Przelewy krajowe i zagraniczne

    Za pomocą Mojego ING możesz zlecać następujące przelewy:

    Przelewy w złotówkach

    Przelewy w walutach obcych

    Płatności za zakupy internetowe


    Więcej na temat przelewów znajdziesz na naszej stronie

  • Jak aktywować kartę?

    Swoją pierwszą kartę możesz aktywować na 3 sposoby:

    • w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android lub IOS - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em.
    • w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    • telefonicznie pod numerem: +48 32 357 00 02.

    Aktywacja karty odnowionej

    Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u - zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.

  • Jak zawiesić spłatę kredytu hipotecznego?

    Wszystkie szczegóły znajdziesz na stronie o zawieszeniu spłaty kredytu hipotecznego
    Jeśli brakuje Ci pieniędzy na spłatę raty, zobacz jakie masz jeszcze inne możliwości.
     

  • Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?

    Możesz to zrobić na trzy sposoby. 

    1. W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
    2. Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę. 
    3. W placówce bankowej - miejscu spotkań. 
  • Odwołanie spotkania ze specjalistą przez SMS

    Jeżeli chcesz odwołać spotkanie, wystarczy, że wyślesz SMS o treści "NIE" na numer +48 720 722 222.
    Pamiętaj, żeby wysłać wiadomość z tego samego numeru, na który wcześniej otrzymałeś SMS z potwierdzeniem spotkania.

    Numer +48 720 722 222 wykorzystujemy tylko do odwoływania spotkań – nie kontaktujemy się z klientami z tego numeru. Na ten numer nie przyjmujemy również połączeń.

    Jeśli chcesz się z nami skontaktować– sprawdź możliwe opcje kontaktu.

  • Nieważny dokument tożsamości a dostęp do konta

    Żeby móc w pełni korzystać z Mojego ING potrzebujesz przynajmniej jednego ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu).

    Jeśli Twój dokument tożsamości straci ważność, nie będziesz mógł korzystać z karty do konta oraz karty przedpłaconej, nie wykonasz transakcji w bankowości internetowej. Nie zawrzesz z nami żadnej nowej umowy (ani w bankowości, ani w placówce bankowej) oraz nie zatwierdzisz dokumentów przez profil zaufany.

    Sprawdź jak możesz samodzielnie zmienić swoje dane osobowe

    Zanim dokument straci ważność

    45 dni przed wygaśnięciem Twojego dokumentu tożsamości, wysyłamy przypomnienie - w wiadomości w Moim ING i w SMS. Lepiej nie zostawiać tych rzeczy na ostatnią chwilę. 

    Dane ważnego dowodu osobistego możesz zmienić w każdej chwili w Moim ING (na komputerze lub przez telefon), dane paszportu i karty pobytu zmienisz tylko w placówce bankowej. Wniosek o nowy dowód możesz złożyć także przez internet – z profilem zaufanym. Profil zaufany możesz założyć w Moim ING.

     

  • Źródło pochodzenia środków/majątku

    Źródło pochodzenia środków to źródło środków z ostatnich 12 miesięcy, które wpływają na konto w ING lub które klient planuje przelewać na nasz rachunek.

    Przykład: klient przelewa 20 000 zł, które zgromadził odkładając część wynagrodzenia dodatkowo planuje przelewać 1000 zł miesięcznie z emerytury. Więc źródłem środków będzie wynagrodzenie i emerytura (przy nawiązaniu relacji możliwe jest wskazanie trzech źródeł środków przez klienta).

    Źródło pochodzenia majątku to aktywa, które klient posiada, natomiast nie muszą one być deponowane na rachunku w ING (np. oszczędności w innych bankach, posiadane nieruchomości).

    Przykład: klient deklaruje że jego źródło środków to wynagrodzenie. Dodatkowo klient ma zgromadzone oszczędności (inwestycje) i/lub nieruchomość. Oszczędności i nieruchomość są więc jego majątkiem. Dla KYC istotne jest jakie było źródło pieniędzy, dzięki którym klient posiada ten majątek. Klient mógł np. dostać spadek albo prowadził kiedyś działalność gospodarczą, albo systematycznie oszczędzał z wynagrodzenia. Ważne jest wtedy uzyskanie informacji potwierdzających to źródło, czyli np.: kto był spadkodawcą, dane rejestrowe firmy, historia zmian w uzyskiwanym wynagrodzeniu – zmiana stanowiska, pracodawca.

  • Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING

    Potrzebujesz loginu i hasła.

    Login:

    • znajdziesz go w umowie o bankowość oraz w aneksach do umowy  oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
    • zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234

     

    Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

  • Co to jest przelew Express Elixir i jakie banki go obsługują?

    Przelew Express ELIXIR to przelew natychmiastowy. Realizujemy go w tzw. ciągłym trybie - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Aby wysłać ten przelew, wejdź w „Wykonaj transakcje”, kliknij „Czas realizacji” i wybierz „Expresowy".

    Listę banków, do których możesz wysłać ten przelew, znajdziesz tutaj.

    Dowiedz się więcej o przelewie Express ELIXIR

  • Lista placówek bankowych i godziny pracy

    Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.

    Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.

    Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.

    Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.

    Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu

    W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.

    Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".

  • Bankowanie w czasie epidemii

    Wszystkie najważniejsze informacje o bezpiecznym bankowaniu w czasie epidemii znajdziesz tutaj

Wirtualny Asystent

Najszybsza metoda.
Zaloguj się do Mojego ING.

Zadaj pytanie

Czat

Masz pytania?
Porozmawiaj ze specjalistą.

Rozpocznij czat

Ми не говоримо російською в чаті.
Перевірте, як зв’язатися з нами цією мовою

 

Розмова російською мовою

Вибачте, ми не пишемо російською в чаті та через контактну форму.
Якщо ви хочете говорити цією мовою, зателефонуйте нам: +48 32 357 00 69.
Після встановлення з'єднання - наберіть цифру 4 з цифрової клавіатури.

Гаряча лінія працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Розмова російською мовою

Вибачте, ми не пишемо російською в чаті та через контактну форму.
Якщо ви хочете говорити цією мовою, зателефонуйте нам: +48 32 357 00 69.
Після встановлення з'єднання - наберіть цифру 4 з цифрової клавіатури.

Гаряча лінія працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Напиши до нас на адресу info@ing.pl

Infolinia

Telefon z banku? Sprawdź
czy to nie oszustwo. Więcej

Zobacz numer

Centrum pomocy

Zastrzeganie kart

Formularz kontaktu

Oddziały i bankomaty

Wybierz temat

Jak złożyć reklamację?

W Moim ING

Przez telefon

+48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7

W miejscu spotkańznajdź najbliższe

Pisemnie

Przesyłka pocztowa na adres:
ING Bank Śląski S.A., SCCC
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Na adres e-Doręczeń

Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia
tej usługi przez Operatora Wyznaczonego.
Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach

Masz juz kredyt w ING?

Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz tutaj.

Zmiana oprocentowania na okresowo stałe

Dowiedz się, jak zmienić oprocentowanie swojego kredytu

Informacje na temat oferty

  • wyliczenie wstępnej zdolności kredytowej i raty kredytu przez kalkulator hipoteczny
  • czat ze specjalistą hipotecznym
  • infolinia hipoteczna: 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Informacje na temat Twojego kredytu

  • informacje dotyczące Twojego kredytu: 32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Godziny kontaktu:
pon. - pt. 8:00 - 20:00
sob. 8:00 - 16:00

  • Chcesz wysłać polisę/dokumenty do kredytu hipotecznego? Sprawdź jak.

Sprawdź, jakie masz możliwości pomocy

Wybierz numer +48 32 357 00 77, jeśli:

  • masz opóźnienia w spłacie lub zaległe warunki umowne
  • wysłaliśmy Ci pismo o wypowiedzeniu warunków umowy
  • Twoja umowa kredytowa została wypowiedziana, jest w sądzie lub u komornika
  • Twoja firma jest w trakcie monitoringu sytuacji finansowo-ekonomicznej.

Infolinia czynna w dni robocze 8:00-18:00
(koszt połączenia wg stawek operatora)

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
  • Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
    +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
  • Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
    32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)


Dane rejestrowe


ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice

NIP: 634-013-54-75
REGON: 271514909
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony: 130 100 000 zł

 

Klienci indywidualni

+48 32 357 00 69

Infolinia czynna 24/7

English daily 8:00-22:00
Русскоязычная рабочие дни 9:00-17:00

 Koszt połączenia według stawek operatora.

Jeśli jesteś klientem
czatuj wygodnie w Moim ING

Rozpocznij czat


Nie jesteś klientem
lub nie masz dostępu do Mojego ING?

Wybierz temat rozmowy