ING BANK ŚLĄSKI

Nowe funkcje Przelewów BLIK

Pobierz najnowszą wersję naszej aplikacji i korzystaj!

Prośba o przelew

Wyślij prośbę o przelew z aplikacji Moje ING mobile. Gdy odbiorca ją zaakceptuje, prześle pieniądze prosto na Twoje konto.

Zobacz jak wysłać prośbę

Podział rachunków

Wspólne wydatki ze znajomymi? Podziel je i rozlicz z aplikacją Moje ING mobile. Łatwo sprawdzaj, kto oddał Ci pieniądze.

Zobacz, jak podzielić rachunek

Korzyści przelewów na telefon

  • Nie musisz pamiętać numeru konta odbiorcy
    Wpisujesz numer telefonu albo wybierasz go z listy kontaktów w aplikacji Moje ING mobile. 
  • Numeru telefonu odbiorcy musi być zapisany w usłudze BLIK
    Pokażemy Ci w aplikacji czy tak jest.
  • To nic nie kosztuje
    Przelew na numer telefonu robisz za 0 zł.
  • Przelew robisz tu i teraz 
    Korzystasz ze skrótu przed zalogowaniem do aplikacji Moje ING mobile albo z Klawiatury ING.
  • Przelew trafi na konto odbiorcy natychmiast
    nawet w weekend.
  • Masz kontrolę nad wydatkami
    Możesz zrobić przelewy na telefon na 1000 zł dziennie, jednorazowo - 500 zł.

#shopsharing

Dziel zakupy z sąsiadami, rozliczaj się bezdotykowo.

  • Zrób zakupy w internecie lub sklepie dla siebie i innych.
  • Zapłać za nie BLIKIEM.
  • Łatwo rozlicz się przelewem BLIK. Podziel rachunki i wyślij Prośbę o przelew.

Jak działa przelew na numer telefonu

  • Jak wysłać przelew na telefon

  • Jak odebrać przelew na telefon

Jak wysłać przelew na telefon

1

Wybierz konto, z którego chcesz zrobić przelew

Wybierz konto, z którego chcesz zrobić przelew

2

Wybierz: Przelew na telefon BLIK

Wybierz: Przelew na telefon BLIK

Podaj numer telefonu odbiorcy lub wybierz go ze swojej listy kontaktów. 

3

Wpisz kwotę, jaką chcesz przelać i zatwierdź

Wpisz kwotę, jaką chcesz przelać i zatwierdź

 

Jak odebrać przelew na telefon

Żeby otrzymywać przelewy na telefon, zdefiniuj numer telefonu dla BLIKA w Moim ING.
Gdy to zrobisz, przelewy BLIK wpłyną na Twoje konto automatycznie.

1

Zaloguj się do Mojego ING

Zaloguj się do Mojego ING

Wybierz „Karty i płatności telefonem”.

2

Wybierz BLIK

Wybierz BLIK

3

Dodaj numer telefonu do przelewów na telefon BLIK

Dodaj numer telefonu do przelewów na telefon BLIK

Zatwierdź zmianę.

icon

Możesz wybrać odbiorcę z Twoje listy kontaktów bezpośrednio w aplikacji Moje ING mobile, jeśli wyrazisz zgodę na udostępnienie listy w tej aplikacji.  Dzięki temu jeszcze przed wysłaniem przelewu widzisz, kto otrzyma pieniądze od razu. 

Twoje kontakty są bezpieczne. Wykorzystujemy je tylko do wysłania Twojego przelewu. Jeśli nie wyrazisz zgody na udostępnienie listy kontaktów w naszej aplikacji, możesz wysłać przelew na telefon po wpisaniu numeru odbiorcy ręcznie.

Jak działają prośby o przelew

Prośbę możesz wysłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.
Sprawdzimy odbiorcę za Ciebie na podstawie numeru telefonu.

  • Jak wysłać prośbę

  • Jak odpowiedzieć na prośbę

Jak wysłać prośbę

1

W aplikacji Moje ING wybierz Przelewy BLIK

W aplikacji Moje ING wybierz Przelewy BLIK

Zrobisz to ze skrótu na ekranie przed zalogowaniem lub w Kartach i płatnościach po wybraniu BLIKA.

2

Wybierz zakładkę Prośba o przelew

Wybierz zakładkę Prośba o przelew

Wybierz odbiorcę ze swojej listy kontaktów – jednego lub kilku.
Na liście pokażemy Ci tylko kontakty, do których możesz wysłać prośbę o przelew.

3

Wpisz kwotę i tytuł prośby

Wpisz kwotę i tytuł prośby

Potwierdź.
Twoją prośbę dostarczymy odbiorcy natychmiast. Prośba będzie aktywna przez 72 godziny.

Jak odpowiedzieć na prośbę

1

Kliknij w push z aplikacji Moje ING mobile

Kliknij w push z aplikacji Moje ING mobile

Powiadomimy Cię nim o każdej nowej prośbie o przelew.

2

Wybierz prośbę, na którą chcesz odpowiedzieć

Wybierz prośbę, na którą chcesz odpowiedzieć

Aktualne prośby - wysłane i odebrane - zobaczysz w Przelewach BLIK, w zakładce: Prośby o przelew.

3

Potwierdź Przelew na prośbę

Potwierdź przelew

Gotowy przelew czeka tylko na Twoje potwierdzenie.

Jak podzielić rachunek 

Możesz podzielić rachunki z osobami, które mają BLIKA i konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.
Sprawdzimy to za Ciebie na podstawie numeru telefonu.

1

W aplikacji Moje ING wybierz: Przelewy BLIK

W aplikacji Moje ING wybierz: Przelewy BLIK

Zrobisz to ze skrótu na ekranie przed zalogowaniem lub w Kartach i płatnościach po wybraniu BLIKA.

2

Wybierz zakładkę: Podział rachunku

Wybierz zakładkę: Podział rachunku

Wskaż odbiorców ze swojej listy kontaktów. Na liście pokażemy Ci tylko kontakty, z którymi możesz podzielić rachunek.

3

Wpisz kwotę do podziału

Wpisz kwotę do podziału

Podzielimy ją po równo na wszystkie osoby. Możesz też samodzielnie wpisać kwoty dla każdego odbiorcy.
Podaj tytuł i potwierdź.

Wysłane i odebrane prośby o przelew, a także podziały rachunków zobaczysz w jednym miejscu – w Przelewach BLIK, w zakładce „Lista próśb i podziału rachunków”.

Wypróbuj przelew na numer telefonu

Wystarczy konto osobiste w naszym banku i aplikacja Moje ING mobile.

Mam konto

Zaloguj się do aplikacji Moje ING mobile i wypróbuj przelew na telefon.

Nie masz jeszcze aplikacji Moje ING mobile

Pobierz aplikację  

Nie mam konta

Załóż konto przez Internet

Otwórz teraz

Pobierz aplikację

Android

iOS (Apple)

Możesz też wpisać „Moje ING mobile” w wyszukiwarce sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie.

Zobacz także