Pytania i odpowiedzi

  • Za jaki okres w systemie Moje ING dostępne są wyciągi oraz historia transakcji?

    Najstarsza data, od jakiej udostępniamy te dane to 1 stycznia 2011 roku. Jeśli Twoje konto było otwarte później, dane te udostępniamy od daty otwarcia.

    Historia pokazuje dane do tzw. dnia bieżącego (włącznie). Wyciągi – do ostatniego wyciągu. 

    Możesz pobrać wyciągi w PDF-ie i MT940.

  • Jak wyszukiwać w historii transakcji w Moim ING konkretne transakcje?

    Wejdź w zakładkę Historia i wybierz kryteria filtrowania, które Cię interesują:

    • Wybór rachunku – wybierz rachunek, kilka albo wszystkie rachunki, do których masz uprawnienia.
    • Filtry daty – domyślnie jest ustawiony na ostatnie 90 dni. Klikając w niego możesz wybrać inny okres np. poprzedni miesiąc, ostatnie 6 miesięcy lub  wybrać daty z kalendarza.
    • Filtry zaawansowane (otwierane po kliknięciu „Pokaż filtry”) pozwalają na filtrowanie według: typów transakcji oraz rodzajów transakcji. Ponadto, można ukryć blokady i zwolnienia blokad oraz transakcje Smart Saver.
    • Filtr kwoty – pozwalają na filtrowanie transakcji zgodnie z zakresem kwot. 
  • Gdzie mogę pobrać wyciąg lub potwierdzenie transakcji w Moim ING?

    Potwierdzenie transakcji znajdziesz w szczegółach transakcji na Historii.

    Dla przelewów, które możesz odwołać w Moim ING, nazwa dokumentu będzie zależała od etapu realizacji przelewu lub jego odwołania:

    • „Potwierdzenie transakcji zleconej do realizacji” – dla przelewu do czasu, kiedy można go odwołać lub do momentu, gdy zrealizujemy dyspozycję jego odwołania.
    • „Potwierdzenie transakcji odwołanej” – dla przelewu, który został odwołany.
    • „Potwierdzenie transakcji” – dla przelewu, który został zrealizowany (nie został odwołany w czasie, gdy było to możliwe).

    Link do wyciągów znajduje się w szczegółach konta i karty oraz w Historii. W sekcji „Wyciągi” można pobrać wyciągi w formacie PDF i MT940 oraz wyciągi z potwierdzeniami w formacie PDF.