ING BANK ŚLĄSKI

Pytania i odpowiedzi

  • Za jaki okres w systemie Moje ING dostępne są wyciągi oraz historia transakcji?

    Najstarsza data, od jakiej udostępniamy te dane to 1 stycznia 2011 roku. Jeśli Twoje konto było otwarte później, dane te udostępniamy od daty otwarcia.

    Historia pokazuje dane do tzw. dnia bieżącego (włącznie). Wyciągi – do ostatniego wyciągu. 

    Możesz pobrać i zapisać wyciągi w PDF-ie.

  • Jak wyszukiwać w historii transakcji w Moim ING konkretne transakcje?

    1. Wejdź w zakładkę "Historia" i wybierz kryteria filtrowania, które Cię interesują:

    • wybór rachunku – wybierz rachunek, kilka albo wszystkie rachunki, do których masz uprawnienia,
    • wyszukiwarka tekstowa (livesearch) – wpisz co najmniej trzy znaki, aby w szybki sposób zawęzić wyniki wyszukiwania;
    • blok filtrów szczegółowych (otwierany na jeden klik), w którym możesz filtrować po: dacie (filtr daty), kwocie (filtr kwoty oraz suwak), typie transakcji (uznanie, obciążenie, wszystkie), rodzaju transakcji (przelewy przychodzące, przelewy na rachunki własne, przelewy na rachunki zewnętrzne, wpływy z odsetek, transakcje kartą, wypłaty z bankomatu, blokady dla transakcji kartą, opłaty i prowizje, ukryj transakcje na Smart Saver).
  • Jak otrzymać wersję papierową wyciągów lub potwierdzenie realizacji polecenia przelewu w Moim ING?

    Sprawdź, czy transakcja jest już zaksięgowania – tylko dla takich zleceń system wygeneruje potwierdzenie. Jeśli jest, zobaczysz w szczegółach transakcji link „Pobierz jako PDF”. Kliknij w niego, a plik ściągnie się na Twój komputer lub inne urządzenie.

  • Czy mogę pobrać potwierdzenie transakcji do pliku PDF, korzystając z przeglądarki Internet Expolrer?

    Tak. Sprawdź tylko jej ustawienia: Narzędzia / Opcje internetowe / Zaawansowane / Nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysku. Odznacz ostatnią opcję - jak na poniższym obrazku: