Historia i wyciągi
Pytania i odpowiedzi
- Gdzie mogę pobrać wyciąg bankowy lub potwierdzenie transakcji w Moim ING?
Potwierdzenie transakcji znajdziesz w szczegółach transakcji na Historii.
Dla przelewów, które możesz odwołać w Moim ING, nazwa dokumentu będzie zależała od etapu realizacji przelewu lub jego odwołania:
- „Potwierdzenie transakcji zleconej do realizacji” – dla przelewu do czasu, kiedy można go odwołać lub do momentu, gdy zrealizujemy dyspozycję jego odwołania.
- „Potwierdzenie transakcji odwołanej” – dla przelewu, który został odwołany.
- „Potwierdzenie transakcji” – dla przelewu, który został zrealizowany (nie został odwołany w czasie, gdy było to możliwe).
Link do wyciągów znajduje się w szczegółach konta i karty oraz w Historii. W sekcji „Wyciągi” można pobrać wyciągi w formacie PDF i MT940 oraz wyciągi z potwierdzeniami w formacie PDF.
- Za jaki okres w systemie Moje ING dostępne są wyciągi oraz historia transakcji?
Najstarsza data, od jakiej udostępniamy te dane to 1 stycznia 2011 roku. Jeśli Twoje konto było otwarte później, dane te udostępniamy od daty otwarcia.
Historia pokazuje dane do tzw. dnia bieżącego (włącznie). Wyciągi – do ostatniego wyciągu.
Możesz pobrać wyciągi w PDF-ie i MT940.
- Jak wyszukiwać w historii transakcji w Moim ING konkretne transakcje?
Wejdź w zakładkę Historia i wybierz kryteria filtrowania, które Cię interesują:
- Wybór rachunku – wybierz rachunek, kilka albo wszystkie rachunki, do których masz uprawnienia.
- Filtry daty – domyślnie jest ustawiony na ostatnie 90 dni. Klikając w niego możesz wybrać inny okres np. poprzedni miesiąc, ostatnie 6 miesięcy lub wybrać daty z kalendarza.
- Filtry zaawansowane (otwierane po kliknięciu w Filtry) pozwalają na filtrowanie według typów transakcji oraz rodzajów transakcji. Ponadto, możesz tam ukryć blokady i zwolnienia blokad oraz transakcje Smart Saver.
- Filtr kwoty – pozwalają na filtrowanie transakcji zgodnie z zakresem kwot.
- Dlaczego ikony sprzedawców widzę tylko przy wybranych transakcjach?
Przy płatnościach wykonanych kartami do konta i przedpłaconymi oraz BLIKIEM prezentujemy obecnie ikony najpopularniejszych sprzedawców. Stopniowo dodajemy kolejne. Jeśli ikona sprzedawcy nie jest widoczna, zobaczysz tam ikonę kategorii wydatków.
- A co z historią zamkniętego konta?
Nawet jeśli wciąż masz dostęp do Mojego ING, nie zobaczysz tam już historii zamkniętego konta.
Możesz zamówić historię na infolinii, czacie lub w miejscu spotkań. Za taki dokument pobieramy opłatę zgodną z Tabelą Opłat i Prowizji.
Sprawdź więcej pytań i odpowiedzi