ING BANK ŚLĄSKI

Pytania i odpowiedzi

  • Chcę szybko sprawdzić stan konta - jak to zrobić?

    Wejdź do sekcji "Dzisiaj".

    Kwota „Mam” zawiera sumę dostępnych środków: na kontach oszczędnościowych i bieżących, w ramach limitu karty kredytowej i zadłużenia w koncie, inwestycji, lokat, kart wirtualnych i przedpłaconych oraz na kontach, których jesteś pełnomocnikiem, współwłaścicielem lub przedstawicielem.

  • Dlaczego saldo dostępne może być mniejsze niż bieżące?
    •  Saldo dostępne to pieniądze, z których możesz korzystać pomniejszone o blokady np. z niezaksięgowanej jeszcze transakcji kartą w sklepie.
    • Saldo bieżące nie wlicza tych blokad.
  • Czy system umożliwia jednocześnie dostęp do kont firmowego i osobistego?

    Jeżeli posiadasz konto firmowe prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą i jednocześnie posiadasz konto osobiste, możemy nadać Ci jeden Identyfikator Użytkownika (login) do bankowości. Wymaga to podpisania aneksu do umowy o wspólny identyfikator - załatwisz to w dowolnym oddziale.

    Jeżeli prowadzisz inną firmę (nie jednoosobową działalność gospodarczą) konieczne będzie posługiwanie się odrębnym Identyfikatorem Użytkownika (loginem).

  • Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?

    Możesz to zrobić na trzy sposoby. 

    1. Przez internet - zaloguj się do bankowości internetowej lub do aplikacji i przejdź do swojego profilu. Zastrzeż kartę w sekcji - „Bezpieczeństwo” – Zastrzeganie i blokowanie czasowe kart” 
    2. Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę. 
    3. W oddziale - udaj się do oddziału naszego banku.