Konta, oszczędności, karty
Pytania i odpowiedzi
- Chcę szybko sprawdzić stan konta - jak to zrobić?
Wejdź do sekcji "Dzisiaj".
Kwota „Mam” zawiera sumę dostępnych środków: na kontach oszczędnościowych i bieżących, w ramach limitu karty kredytowej i zadłużenia w koncie, inwestycji, lokat, kart wirtualnych i przedpłaconych oraz na kontach, których jesteś pełnomocnikiem, współwłaścicielem lub przedstawicielem.
- Dlaczego saldo dostępne może być mniejsze niż bieżące?
- Saldo dostępne to pieniądze, z których możesz korzystać pomniejszone o blokady np. z niezaksięgowanej jeszcze transakcji kartą w sklepie.
- Saldo bieżące nie wlicza tych blokad.
- Czy system umożliwia jednocześnie dostęp do kont firmowego i osobistego?
Jeżeli posiadasz konto firmowe prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą i jednocześnie posiadasz konto osobiste, możemy nadać Ci jeden Identyfikator Użytkownika (login) do bankowości. Wymaga to podpisania aneksu do umowy o wspólny identyfikator - załatwisz to w dowolnym oddziale.
Jeżeli prowadzisz inną firmę (nie jednoosobową działalność gospodarczą) konieczne będzie posługiwanie się odrębnym Identyfikatorem Użytkownika (loginem).
- Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?
Możesz to zrobić na trzy sposoby.
- Przez internet - zaloguj się do bankowości internetowej lub do aplikacji i przejdź do swojego profilu. Zastrzeż kartę w sekcji - „Bezpieczeństwo” – Zastrzeganie i blokowanie czasowe kart”
- Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę.
- W oddziale - udaj się do oddziału naszego banku.
Sprawdź więcej pytań i odpowiedzi