Pytania i odpowiedzi

  • Jak szybko sprawdzić stan konta?

    Wejdź do sekcji "Dzisiaj".

    Kwota „Mam” zawiera sumę dostępnych środków: na kontach oszczędnościowych i bieżących, w ramach limitu karty kredytowej i zadłużenia w koncie, inwestycji, lokat, kart wirtualnych i przedpłaconych oraz na kontach, których jesteś pełnomocnikiem, współwłaścicielem lub przedstawicielem.

    Jeśli chcesz widzieć stan konta od razu po zalogowaniu, wejdź w „Ustawienia”, następnie „Widok”. W polu „Wyświetlaj na stronie głównej:” zaznacz opcję „Ile masz pieniędzy”.

    Stan konta bez logowania do Mojego ING?

    Wystarczy pobrać aplikację Moje ING mobile na swój telefon. Możesz ustawić stan konta na ekranie startowym aplikacji lub wprost na ekranie telefonu (nowość!). 

    Żeby widzieć stan konta na ekranie przed zalogowaniem - wybierz opcję "Dodaj skrót +" i "Stan Twojego konta". Wybierz, które konto mamy wyświetlać i w jakiej formie - procentów czy kwoty. I już :)

    Żeby widzieć stan konta jeszcze szybciej, wprost na ekranie telefonu - ustaw widżet aplikacji Moje ING zgodnie z systemem operacyjnym swojego telefonu. 

    Jako pierwsi z nowości będą mogli skorzystać właściciele iPhone'ów. Użytkowników Androida prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości :)

    Jak ustawić widżet na iPhone

    1. Na ekranie początkowym dotknij i przytrzymaj ikonę aplikacji lub pusty obszar, aż ikony aplikacji zaczną drżeć.

    2. Dotknij przycisk Dodaj „+” w lewym górnym rogu.

    3. Wybierz widżet Moje ING, następnie stuknij opcję Dodaj widżet. Możesz również złapać widżet i przeciągnąć go w dowolne miejsce na pulpicie telefonu.

    4. Stuknij opcję "Gotowe".

  • Dlaczego saldo dostępne może być mniejsze niż bieżące?
    •  Saldo dostępne to pieniądze, z których możesz korzystać pomniejszone o blokady np. z niezaksięgowanej jeszcze transakcji kartą w sklepie.
    • Saldo bieżące nie wlicza tych blokad.
  • Czy system umożliwia jednocześnie dostęp do kont firmowego i osobistego?

    Jeżeli posiadasz konto firmowe prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą i jednocześnie posiadasz konto osobiste, możemy nadać Ci jeden Identyfikator Użytkownika (login) do bankowości. Wymaga to podpisania aneksu do umowy o wspólny identyfikator - załatwisz to w dowolnym oddziale.

    Jeżeli prowadzisz inną firmę (nie jednoosobową działalność gospodarczą) konieczne będzie posługiwanie się odrębnym Identyfikatorem Użytkownika (loginem).

  • Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?

    Możesz to zrobić na trzy sposoby. 

    1. W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
    2. Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę. 
    3. W dowolnej placówce naszego banku.