Raporty i Alerty BIK

  • Zamówisz ostrzeżenia przed wyłudzeniami
  • Sprawdzisz swoją historię kredytową
  • Zapłacisz wygodnie - opłaty pobierzemy automatycznie z Twojego konta
  • Raporty otrzymasz od razu
  • Nie musisz zakładać konta w BIK-u, zrobimy to za Ciebie
  • Raporty

  • Alerty

Raporty

x

Raport BIK zawiera Twoją szczegółową historię zobowiązań:

  • kredytowych (z bazy Biura Informacji Kredytowej),
  • finansowych (z bazy Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor). 

Raporty BIK to zaszyfrowane PDF-y. Otrzymasz je za pośrednictwem Mojego ING. Będą na Ciebie czekały w sekcji Raporty i alerty BIK. Hasło do raportu otrzymasz SMS-em z BIK.

Aby skorzystać z Raportów, musisz:

  • posiadać PESEL,
  • być pełnoletni,
  • posiadać jeden z dokumentów: dowód osobisty, polski paszport, karta stałego pobytu,
  • mieć u nas konto w PLN, z którego pobierzemy opłatę za usługę. Jeśli nie masz konta w ING, skierujemy Cię bezpośrednio na stronę BIK.

Jeśli nie masz konta na portalu BIK, założymy je dla Ciebie automatycznie, kiedy zamówisz usługę przez Moje ING. 

Alerty

x

Alerty BIK to powiadomienia w formie mejla i/lub SMS-a. 

W ramach usługi Alerty, BIK wysyła 4 rodzaje powiadomień:

  • Ochrona przed wyłudzeniem – mejl i/lub SMS wysyłany, gdy BIK lub BIG InfoMonitor otrzyma zapytanie o Twoje dane.
  • Kontrola finansów – mejl i/lub SMS wysyłany, gdy BIK otrzyma informację o zaległościach w spłacie Twoich zobowiązań (np. zaległa rata kredytu czy nieopłacona faktura za telefon).
  • Informacja o zmianie – mejl wysyłany, gdy do BIK wpłynie informacja o zamknięciu Twojego zobowiązania kredytowego lub gdy nastąpi aktualizacja informacji o zaległości w spłacie Twoich zobowiązań widocznych w BIG InfoMonitor.
  • Komunikaty cykliczne – cykliczne powiadomienie, w sytuacji kiedy BIK nie odnotował nowego kredytu na Twoje dane i nie wpłynęło żadne zapytanie o Twoją osobę.

Co zrobić, gdy dostaniesz alert z informacją o zobowiązaniu, które nie jest Twoje?
Skontaktuj się od razu z infolinią BIK: 22 310 44 44.
Konsultant BIK poinformuje Cię, jak prawidłowo zgłosić próbę wyłudzenia.

Co zrobić, gdy dostaniesz alert o zapytaniu o Twoje dane?
Jeśli otrzymasz alert o zapytaniu o Twoje dane, a nie składałeś wniosku o kredyt, skontaktuj się z bankiem, który wysłał zapytanie.

Jak zamówić Raporty i Alerty BIK?

1

Wybierz usługę, którą chcesz zamówić

Zaloguj się do Mojego ING i wybierz Raporty lub Alerty.

Zamów

2

Wyraź zgody

Zaznacz wszystkie zgody wymagane przez BIK. Opłatę za Raporty i Alerty pobierzemy z Twojego konta automatycznie. 

3

Gotowe

Raporty i Alerty będziesz otrzymywać na swojego mejla lub numer telefonu do kontaktu z nami.

Pytania i odpowiedzi

Jednorazowa opłata za Raport to 39 zł. Roczny koszt Alertów to 24 zł.

Nie musisz zakładać konta, my zrobimy to za Ciebie, jeśli zamówisz Raporty i Alerty przez Moje ING. Jeśli masz już konto w BIK, nie będziemy zakładać kolejnego.

Raport zobaczysz tylko w Moim ING i na swoim koncie w BIK. 

Aby zamówić Raporty i Alerty BIK przez Moje ING, musisz mieć konto w PLN dla klientów indywidualnych. 

Jestem klientem
i mam dostęp do bankowości internetowej

Zamów


Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem

Zacznij od konta osobistego 

Otwórz konto

Dostawcą usługi Raporty i Alerty BIK jest Biuro Informacji Kredytowej. Więcej informacji na: bik.pl