Co zawiera ochrona
Ważne informacje
Płatności, okres i zakres ochrony
Płatności
- składkę zapłacisz online, od razu po wypełnieniu wniosku
Okres ochrony
- ubezpieczenie zacznie obowiązywać najwcześniej kolejnego dnia po opłaceniu składki
- możesz wskazać inną datę rozpoczęcia ochrony
Przedmiot ochrony
Możesz ubezpieczyć dom lub mieszkanie, w którym mieszkasz, które wynajmujesz komuś lub których jesteś najemcą.
Ubezpieczeniem nie możesz objąć nieruchomości:
- w których ponad 50% powierzchni lokalu zajmuje prowadzona działalność gospodarcza
- których ponad 50% konstrukcji jest drewniana
- domków letniskowych lub znajdujących się na terenie ogródków działkowych
Pełną listę wyłączeń znajdziesz w OWU.
Dokumenty
Zanim zadecydujesz o zawarciu umowy ubezpieczenia, przeczytaj dokumentację ubezpieczeniową.
Zgłoszenie szkody
Zgłoś szkodę do Nationale-Nederlanden jak najszybciej, nie później niż 3 dnia roboczego od wystąpienia szkody.
Szkodę możesz zgłosić:
- na stronie Nationale-Nederlanden
- telefonicznie, pod numerem: +48 22 522 71 24 lub 801 20 30 40
- lub listownie, na adres:
Nationale Nederlanden T.U. S.A.,
ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa
Jak skorzystać z Pomocy Assistance?
Telefonicznie, w Centrum Pomocy Assistance: +48 22 203 79 23. Przygotuj numer polisy.
Jeżeli w wyniku szkody Twój dom lub mieszkanie nie będzie nadawało się do użytku, to w ramach ubezpieczenia Domu/Mieszkania (murów) lub Stałych elementów zapewnimy Ci zakwaterowanie zastępcze, np. w hotelu.
Pełnomocnictwo
ING Bank Śląski S.A. na podstawie umowy agencyjnej zawartej z Nationale-Nederlanden jest upoważniony, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, do zawierania umów ubezpieczenia w imieniu i na rzecz Ubezpieczyciela.