Karty do konta i przedpłacone

Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową

Karta debetowa do konta osobistego w PLN. Możesz płacić kartą plastikową lub kartą w telefonie z aplikacją Moje ING mobile. Możesz ją także dodać do Apple Pay lub Google Pay.

Więcej

Mastercard w telefonie

Karta płatnicza w Twoim telefonie z aplikacją Moje ING mobile. Zapłacisz nią tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe. Działa w telefonach z systemem Android 5.0 lub wyższym oraz z funkcją HCE.

Więcej

Karta przedpłacona Mastercard

Płacisz kartą nawet bez konta osobistego - Ty albo Twoje dziecko. Łatwo zasilasz kartę dowolną kwotą we wpłatomacie lub Moim ING. Korzystasz jak Ci wygodnie - w sklepach i internecie. 

Nowość

Więcej

Karta do konta w euro

Karta Mastercard w EUR do konta walutowego w ING Banku Śląskim. Możesz nią płacić za zakupy i wypłacać pieniądze z bankomatów za granicą bez przeliczania transakcji w euro na złote.

Więcej

K@rta wirtualna ING Visa

Karta przedpłacona, która nie ma fizycznej, plastikowej formy. Dzięki niej możesz bezpiecznie płacić za zakupy przez internet na całym świecie.

Więcej

icon

Jak bezpiecznie płacić za zakupy?

Podczas trwającej epidemii najważniejsza jest ostrożność – nawet podczas wizyty w sklepie. Zobacz, jak zminimalizować ryzyko zarażenia się koronawirusem podczas zakupów. 
Czytaj więcej

Moja karta ING - spersonalizowana karta do konta

Moja Karta ING

Twoja karta Visa zbliżeniowa może wyglądać tak, jak chcesz.
Samodzielnie ją projektujesz albo wybierasz grafikę spośród 100 projektów z naszej galerii.
Wyróżnij się. Zamów Moją Kartę ING.

Więcej o Mojej Karcie ING

Moja karta ING - spersonalizowana karta do konta

Chcesz płacić naszymi kartami? Zacznij od konta

Wybierz konto osobiste w naszym banku i korzystaj z codziennej bankowości

Otwórz konto

Pytania i odpowiedzi

  • Karty do konta

  • Karty przedpłacone

Karty do konta

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

     

     

  • Co się stanie, gdy błędnie podam numer PIN do karty?

    Twoja karta zostanie zablokowana jeżeli wprowadzisz błędny PIN:

    • 6 razy podczas płacenia w sklepie,
    • 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie.

    Twoja karta pozostanie zablokowana, do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie musimy trwale zamknąć Twoją kartę.

    Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty lub tutaj. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W Moim ING zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Czy mogę ustalać i zmieniać limity wydatków dla mojej karty?

    Tak, możesz to zrobić w każdej chwili – na transakcje bezgotówkowe i gotówkowe. Jeśli zamawiasz kartę w naszym oddziale, limity możesz wybrać od razu podczas składania zamówienia. Jeśli zamawiasz kartę w systemie bankowości internetowej, otrzymasz kartę ze standardowymi limitami. Możesz je w każdej chwili zmienić w Moim ING. Zmiana jest bezpłatna, a zmieniony limit będzie dostępny od razu.

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię Twoich transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

Karty przedpłacone

Zobacz także