Karty do konta i przedpłacone

Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową

Karta debetowa do konta osobistego w PLN. Możesz płacić kartą plastikową lub kartą w telefonie z aplikacją Moje ING mobile. Możesz ją także dodać do Apple Pay lub Google Pay.

Więcej

Mastercard w telefonie

Karta płatnicza w Twoim telefonie z aplikacją Moje ING mobile. Zapłacisz nią tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe. Działa w telefonach z systemem Android 4.4 lub wyższym oraz z funkcją HCE.

Więcej

Karta przedpłacona Mastercard

Płacisz kartą nawet bez konta osobistego - Ty albo Twoje dziecko. Łatwo zasilasz kartę dowolną kwotą we wpłatomacie lub Moim ING. Korzystasz jak Ci wygodnie - w sklepach i internecie. 

Nowość

Więcej

Karta do konta w euro

Karta Mastercard w EUR do konta walutowego w ING Banku Śląskim. Możesz nią płacić za zakupy i wypłacać pieniądze z bankomatów za granicą bez przeliczania transakcji w euro na złote.

Więcej

Zbliżak Visa

Karta zbliżeniowa do konta w formie naklejki np. na telefon. Zapłacisz nim szybko i wygodnie za codzienne zakupy - bez sięgania do portfela!

Więcej

K@rta wirtualna ING Visa

Karta przedpłacona, która nie ma fizycznej, plastikowej formy. Dzięki niej możesz bezpiecznie płacić za zakupy przez internet na całym świecie.

Więcej
Moja karta ING - spersonalizowana karta do konta

Moja Karta ING

Twoja karta Visa zbliżeniowa może wyglądać tak, jak chcesz.
Samodzielnie ją projektujesz albo wybierasz grafikę spośród 100 projektów z naszej galerii.
Wyróżnij się. Zamów Moją Kartę ING.

Więcej o Mojej Karcie ING

Moja karta ING - spersonalizowana karta do konta

Chcesz płacić naszymi kartami? Zacznij od konta

Wybierz konto osobiste w naszym banku i korzystaj z codziennej bankowości

Otwórz konto

Pytania i odpowiedzi

  • Karty do konta

  • Karty przedpłacone

Karty do konta

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

     

     

  • Co się stanie, gdy błędnie podam numer PIN do karty?

    Jeśli wprowadzisz 6 razy błędny PIN podczas płacenia w sklepie, karta zostanie zablokowana do następnego dnia roboczego.

    Jeśli zrobisz 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie, to karta zostanie zablokowana, do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie musimy trwale zamknąć Twoją kartę.

    Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Czy mogę ustalać i zmieniać limity wydatków dla mojej karty?

    Tak, możesz to zrobić w każdej chwili – na transakcje bezgotówkowe i gotówkowe. Jeśli zamawiasz kartę w naszym oddziale, limity możesz wybrać od razu podczas składania zamówienia. Jeśli zamawiasz kartę w systemie bankowości internetowej, otrzymasz kartę ze standardowymi limitami. Możesz je w każdej chwili zmienić w Moim ING, w dowolnym oddziale lub przez usługę HaloŚląski. Zmiana jest bezpłatna, a zmieniony limit będzie dostępny od razu.

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię Twoich transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

Karty przedpłacone

  • Czy karta jest aktywna od razu po jej otrzymaniu, czy muszę ją aktywować?

    Karta przedpłacona Mastercard jest nieaktywna. Aktywujesz ją zgodnie z instrukcją, którą zamieściliśmy na odwrocie listu dołączonego do karty.

    K@rta wirtualna ING VISA również jest nieaktywna. Tę kartę aktywujesz w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie.

     

  • Czy karta przedpłacona jest widoczna w systemie bankowości internetowej?

    Tak. Możesz tam sprawdzić stan jej rachunku i historię transakcji.

  • Czy karta przedpłacona się odnawia?

    Nie. Jeśli po upływie okresu ważności Twojej karty nadal chcesz z niej korzystać, wystarczy zamówić kolejną kartę.

  • Czy kartą przedpłaconą Mastercard mogę płacić w internecie?

    Tak. Korzystasz z niej, jak ze zwykłej karty do konta.

  • Czy mogę zamówić drugą kartę do tego samego rachunku?

    Nie. W ofercie kart przedpłaconych obowiązuje zasada: jedna karta do jednego rachunku karty. Nie wydajemy drugiej i kolejnej karty do tego samego rachunku, ale możesz zamówić kilka kart przedpłaconych.

  • Czy mogę zamówić kartę przedpłaconą dla dziecka?

    Tak, użytkownikiem karty przedpłaconej Mastercard może być osoba, która ukończyła 13 rok życia. Możesz ją zamówić w Moim ING, jeśłi jesteś jego rodzicem lub opiekunem prawnym. Nie możesz zamówić dla dziecka K@rty wirtualnej ING VISA.

  • Czy możliwe są przelewy z rachunku karty?

    Z K@rty wirtualnej ING VISA – tak. Z tej karty możesz robić przelewy na dowolny rachunek osobisty lub oszczędnościowy w ING. 

    Z karty Mastercard przedpłaconej możesz zrobić przelew dopiero, gdy karta straci ważność lub gdy z niej zrezygnujesz. Wówczas przelejemy pozostałe na niej pieniądze na twoje konto osobiste lub oszczędnościowe w naszym banku. Jeśli go nie masz, utworzymy w tym celu specjalny rachunek techniczny. 

    Jeśli korzystasz z karty Maestro przedpłaconej jako przedsiębiorca, przelejemy pieniądze z karty na Twoje konto firmowe.

     

  • Ile środków mogę zgromadzić na rachunku mojej karty?

     Nie masz żadnych ograniczeń odnośnie do kwoty, jaką możesz zasilić swoją kartę. Ideą kart przedpłaconych jest umożliwienie dostępu do pieniędzy zgromadzonych na rachunku karty w wysokości odpowiadającej Twoim potrzebom. 

  • Jakich dokumentów potrzebuję do nabycia karty?

    Jeśli kupujesz kartę dla siebie, wystarczy dokument tożsamości – dowód osobisty albo paszport. Zanim otrzymasz kartę, podpiszesz umowę o korzystanie z niej.

    Jeśli zamawiasz K@rtę wirtualną ING VISA, umowę zawierasz z nami w systemie bankowości internetowej. Dlatego potrzebujesz aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który wysyłamy Ci kody autoryzacyjne. 

     

  • Czym się różni karta Mastercard przedpłacona od K@rty wirtualnej ING VISA?
    • Karta Mastercard przedpłacona to tzw. hybrydowa karta płatnicza - ma chip i pasek magnetyczny. Możesz nią płacić w sklepie, internecie oraz wypłacać gotówkę w bankomatach i punktach handlowo-usługowych, które oferują usługę Cashback.
    • K@rta wirtualna ING VISA to karta przedpłacona, która nie ma fizycznej, plastikowej formy. Wykonasz nią wyłącznie transakcje na odległość, tj. przez internet, przez telefon i pocztą.
  • Jak mam uzupełniać saldo karty?

    Możesz: 
    - zrobić przelew na konto karty,
    - ustawić stałe zlecenie, np. z Twojego konta osobistego,
    - wpłacić gotówkę na konto karty – we wpłatomacie - naszym lub sieci Planet Cash, albo w kasie naszego oddziału.

  • Które karty przedpłacone mają zasięg międzynarodowy?

    Obie karty przedpłacone oferowane przez ING Bank Śląski mają zasięg międzynarodowy.

  • W jaki sposób mogę odzyskać środki, jeśli stracę kartę lub skończyła się jej ważność?

    Pieniądze zgromadzone na rachunku karty są Twoją własnością i masz do nich dostęp również po upływie ważności karty oraz w przypadku jej utraty. Wystarczy, że złożysz dyspozycję przelewu środków z rachunku karty na dowolne Twoje konto lub wypłacisz gotówkę w naszym oddziale.

RozwińZwiń

Zobacz także