Karty do konta i przedpłacone

Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową

Karta debetowa do konta osobistego w PLN z funkcją wielowalutową. Możesz nią bezpiecznie płacić w Polsce i za granicą - również w internecie.

Nowości

Więcej

Zbliżak Visa

Karta zbliżeniowa do konta w formie naklejki np. na telefon. Zapłacisz nim szybko i wygodnie za codzienne zakupy - bez sięgania do portfela!

Więcej

Mastercard w telefonie

Karta płatnicza w Twoim telefonie z aplikacją Moje ING mobile. Zapłacisz nią tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe. Działa w telefonach z systemem Android 4.4 lub wyższym oraz z funkcją HCE.

Więcej

Karta do konta w euro

Karta Mastercard w EUR do konta walutowego w ING Banku Śląskim. Możesz nią płacić za zakupy i wypłacać pieniądze z bankomatów za granicą bez przeliczania transakcji w euro na złote.

Więcej

Karta Maestro przedpłacona

Nie musisz mieć konta osobistego. Kartę przedpłaconą zasilasz w dowolnym momencie i dowolną kwotą – przelewem z konta albo we wpłatomacie. I korzystasz, jak Ci wygodnie.

Więcej

K@rta wirtualna ING Visa

Karta przedpłacona, która nie ma fizycznej, plastikowej formy. Dzięki niej możesz bezpiecznie płacić za zakupy przez internet na całym świecie.

Więcej
Moja karta ING - spersonalizowana karta do konta

Moja Karta ING

Twoja karta Visa zbliżeniowa może wyglądać tak, jak chcesz.
Samodzielnie ją projektujesz albo wybierasz grafikę spośród 100 projektów z naszej galerii.
Wyróżnij się. Zamów Moją Kartę ING.

Więcej o Mojej Karcie ING

Moja karta ING - spersonalizowana karta do konta

Chcesz płacić naszymi kartami? Zacznij od konta

Wybierz konto osobiste w naszym banku i korzystaj z codziennej bankowości

Otwórz konto

Pytania i odpowiedzi

  • Karty do konta

  • Karty przedpłacone

Karty do konta

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

     

     

  • Co się stanie, gdy trzykrotnie błędnie wprowadzę numer PIN?

    Jeśli wprowadzisz 3 razy błędny PIN podczas płacenia w sklepie, karta zostanie zablokowana do następnego dnia roboczego.

    Jeśli zrobisz to podczas wykonywania transakcji w bankomacie, karta zostanie zablokowana, do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie musimy trwale zamknąć Twoją kartę.

    Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Czy mogę ustalać i zmieniać limity wydatków dla mojej karty?

    Tak, możesz to zrobić w każdej chwili – na transakcje bezgotówkowe i gotówkowe. Jeśli zamawiasz kartę w naszym oddziale, limity możesz wybrać od razu podczas składania zamówienia. Jeśli zamawiasz kartę w systemie bankowości internetowej, otrzymasz kartę ze standardowymi limitami. Możesz je w każdej chwili zmienić w Moim ING, w dowolnym oddziale lub przez usługę HaloŚląski. Zmiana jest bezpłatna, a zmieniony limit będzie dostępny od razu.

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię Twoich transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

Karty przedpłacone

  • Czy karta jest aktywna od razu po jej otrzymaniu, czy muszę ją aktywować?

    Karta Maestro przedpłacona jest nieaktywna. Aktywujesz ją zgodnie z instrukcją, którą zamieściliśmy na odwrocie listu dołączonego do karty.

    K@rta wirtualna ING VISA również jest nieaktywna. Tę kartę aktywujesz w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie.

     

  • Czy karta przedpłacona jest widoczna w systemie bankowości internetowej?

    Tak. Możesz tam sprawdzić stan jej rachunku i historię transakcji.

  • Czy karta przedpłacona się odnawia?

    Nie. Jeśli po upływie okresu ważności Twojej karty nadal chcesz z niej korzystać, wystarczy zamówić kolejną kartę.

  • Czy kartą przedpłaconą Maestro mogę płacić w internecie?

    Nie. W internecie możesz płacić K@rtą wirtualną ING VISA lub kartą do konta Visa zbliżeniowa.

  • Czy kartą przedpłaconą mogę robić transakcje typu „Cashback”?

    Tak, we wszystkich punktach z logo Cashback. W trakcie wykonywania transakcji bezgotówkowej możesz poprosić o wypłatę gotówki – jednorazowo do 300 zł. Wyjątek stanowi K@rta wirtualna ING VISA, która ze względu na swój wirtualny charakter uniemożliwia wykonywanie transakcji tego typu.

  • Czy mogę podarować kartę innej osobie?

    Tak. W ofercie kart przedpłaconych mamy kartę Maestro – możesz ją podarować każdej osobie, która ukończyła 13 lat. Jest to karta bez nadruku imienia i nazwiska, ma standardowy wizerunek.

  • Czy mogę zamówić drugą kartę do tego samego rachunku?

    Nie. W ofercie kart przedpłaconych obowiązuje zasada: jedna karta do jednego rachunku karty. Nie wydajemy drugiej i kolejnej karty do tego samego rachunku, ale możesz zamówić kilka kart przedpłaconych.

  • Czy mogę zamówić kartę przedpłaconą dla dziecka?

    Tak, użytkownikiem karty przedpłaconej Maestro może być również osoba od 13 roku życia. W takim przypadku umowę o kartę podpisuje rodzic lub opiekun prawny. Nie mozesz zamówić dla dziecka K@rty wirtualnej ING VISA.

  • Czy możliwe są przelewy z rachunku karty?

    Z K@rty wirtualnej ING VISA – tak. Z tej karty możesz robić przelewy na dowolny rachunek osobisty lub oszczędnościowy w ING. 

    Z karty Maestro przedpłaconej możesz zrobić przelew dopiero gdy karta straci ważność lub gdy z niej zrezygnujesz. Wówczas przelejemy pozostałe na niej pieniądze na twoje konto osobiste lub oszczędnościowe w naszym banku. Jeśli go nie masz, utworzymy w tym celu specjalny rachunek techniczny. 

    Jeśli korzystasz z karty Maestro przedpłaconej jako przedsiębiorca, przelejemy pieniądze z karty na Twoje konto firmowe.

     

  • Ile środków mogę zgromadzić na rachunku mojej karty?

    Ideą kart przedpłaconych jest umożliwienie dostępu do środków zgromadzonych na rachunku karty w wysokości odpowiadającej Twoim potrzebom. Dlatego nie masz żadnych ograniczeń odnośnie do kwoty środków, jaką możesz zasilić swoją kartę.

  • Jakich dokumentów potrzebuję do nabycia karty?

    Jeśli kupujesz kartę dla siebie, wystarczy dokument tożsamości – dowód osobisty albo paszport.

    Jeśli kupujesz kartę dla dziecka, dodatkowo potrzebujemy jego aktu urodzenia, legitymacji szkolnej lub innego dokumentu tożsamości. Zanim otrzymasz kartę, podpiszesz umowę o korzystanie z niej.

    Jeśli zamawiasz K@rtę wirtualną ING VISA, umowę zawierasz z nami w systemie bankowości internetowej. Dlatego potrzebujesz aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który wysyłamy Ci kody autoryzacyjne. 

     

  • Czym się różni Karta Maestro przedpłacona od K@rty wirtualnej ING VISA?
    • Karta Maestro przedpłacona to tzw. hybrydowa karta płatnicza - ma chip i pasek magnetyczny. Możesz nią wykonywać transakcje gotówkowe i bezgotówkowe oraz wypłacać gotówkę w bankomatach i punktach handlowo-usługowych, które oferują usługę Cashback.
    • K@rta wirtualna ING VISA to pierwsza w Polsce karta przedpłacona, która nie ma fizycznej, plastikowej formy. Wykonasz nią wyłącznie transakcje na odległość, tj. przez internet, przez telefon i pocztą.
  • Jak mam uzupełniać saldo karty?

    Możesz: 
    - zrobić przelew na konto karty,
    - ustawić stałe zlecenie, np. z Twojego konta osobistego,
    - wpłacić gotówkę na konto karty – we wpłatomacie - naszym lub sieci Planet Cash, albo w kasie naszego oddziału.

  • Które karty przedpłacone mają zasięg międzynarodowy?

    Obie karty przedpłacone oferowane przez ING Bank Śląski mają zasięg międzynarodowy.

  • W jaki sposób mogę odzyskać środki, jeśli stracę kartę lub skończyła się jej ważność?

    Pieniądze zgromadzone na rachunku karty są Twoją własnością i masz do nich dostęp również po upływie ważności karty oraz w przypadku jej utraty. Wystarczy, że złożysz dyspozycję przelewu środków z rachunku karty na dowolne Twoje konto lub wypłacisz gotówkę w naszym oddziale.

RozwińZwiń

Zobacz także