Masz Moje ING

Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz kartę dla siebie

Zaloguj się

Nie masz Mojego ING

Zostaw numer, oddzwonimy

Kartę możesz również zamówić w naszym oddziale. Znajdź oddział

Karta kredytowa Visa

Limit kredytowy od 500 zł do 20 000 zł. Dostępna przy dochodach miesięcznych min. 800 zł netto.

Więcej

Karta kredytowa Mastercard

Limit kredytowy od 2 000 zł do 20 000 zł. Dostępna przy dochodach miesięcznych min. 800 zł netto. 

Więcej

Złota karta kredytowa Visa

Limit kredytowy od 5 000 zł do 50 000 zł. Dostępna przy dochodach miesięcznych min. 3 500 zł netto. 

Więcej

Platynowa karta kredytowa

Prestiżowa karta dostępna przy wysokich dochodach. Indywidualnie negocjowany limit od 20 000 zł do 200 000 zł. 

Więcej

icon

Jak bezpiecznie płacić za zakupy?

Podczas trwającej epidemii najważniejsza jest ostrożność – nawet podczas wizyty w sklepie. Zobacz, jak zminimalizować ryzyko zarażenia się koronawirusem podczas zakupów. 
Czytaj więcej

Korzyści z karty kredytowej

Karty kredytowej używasz, jak zwykłej karty do konta, ale nie musisz się przejmować
czy w danej chwili masz pieniądze. Korzystasz z niej na zakupach, w restauracji czy kinie
- w dowolnym miejscu na świecie. I nie musisz mieć u nas konta osobistego.

  • Kupujesz teraz, płacisz później- z limitu na karcie korzystasz równie łatwo jak z pieniędzy na Twoim koncie.
  • Dodatkowe pieniądze, gdy ich potrzebujesz - w Polsce i za granicą. Zobacz jak korzystać za granicą
  • Do 52 dni bez odsetek - z limitu na karcie możesz korzystać bez kosztów, jeśli spłacasz kartę regularnie, w całości.
  • Nie musisz pamiętać o spłacie- możesz ustawić automatyczną spłatę karty z Twojego konta.
  • Możesz rozłożyć spłatę karty na raty- już od 300 zł wykorzystanego limitu, w Moim ING, bez decyzji kredytowej.
  • Możesz korzystać w telefonie lub zegarku- jeśli masz Apple PayGoogle Pay lub Garmin Pay.

Jak możesz zamówić kartę

Masz Moje ING?

Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz kartę dla siebie

Zamów kartę kredytową

Nie masz dostepu do systemu bankowości internetowej, a jesteś już naszym klientem? Aktywuj teraz.

Nie masz Mojego ING?

Zostaw numer, oddzwonimy

Z kontem możesz więcej - zobacz ofertę konta osobistego.  Kartę możesz również zamówić w dowolnym oddziale banku. Znajdź najbliższy oddział.

Dowiedz się więcej o kartach kredytowych

Jak nie płacić
za kartę kredytową?

Sprawdź

Czy karta kredytowa jest
potrzebna na wakacje za granicą?

Sprawdź

Jak działa karta kredytowa
i kiedy może Ci się przydać?

Sprawdź

Pytania i odpowiedzi

  • Karty kredytowe

Karty kredytowe

  • Jak działa limit kredytowy?

    Razem z kartą otrzymasz indywidualnie ustalony limit. Jego wysokość zależy od Twoich możliwości finansowych. Kiedy płacisz kartą kredytową, wykorzystujesz przyznany limit. Po zakończeniu każdego miesięcznego cyklu rozliczeniowego otrzymasz zestawienie wszystkich transakcji. Na spłatę zadłużenia masz aż 21 dni od dnia zakończenia cyklu rozliczeniowego. Termin znajdziesz też w zestawieniu transakcji.

    Kiedy spłacasz kartę, zwiększasz dostępny limit i możesz go ponownie wykorzystać na kolejne transakcje.

  • Jak włączyć płatności zbliżeniowe dla karty kredytowej?

    Sprawdź, czy Twoja karta kredytowa ma funkcję zbliżeniową - rozpoznasz to po symbolu 

    Jeśli chcesz sprawdzić, czy płatności zbliżeniowe są aktywne, zaloguj się do Mojego ING i wejdź w szczegóły karty kredytowej. Wybierz Włącz płatności zbliżeniowe i potwierdź. 

    Pamiętaj o zmianie limitów transakcyjnych. Zrobisz to w Moim ING, także w szczegółach karty kredytowej.

    Więcej o płatnościach zbliżeniowych

    Twoja karta nie ma symbolu płatności zbliżeniowych?

    Kartę kredytową dla klienta indywidualnego możesz dodać do Apple Pay lub Google Pay i płacić ną zbliżeniowo telefonem, nawet jeśli karta plastikowa nie umożliwia płatności zbliżeniowych.

  • Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam miesięcznego zestawienia transakcji?

    Zestawienia transakcji w formie papierowej otrzymasz, jeśli:

    • nie masz dostępu do systemu bankowości internetowej Moje ING
    • złożysz dyspozycję wysyłania papierowych zestawień transakcji dla karty kredytowej.

    Zestawienia transakcji wysyłamy na adres korespondencyjny klienta. Sprawdź, czy Twój adres do korespondencji jest aktualny.

    Jeśli nie otrzymasz zestawienia w ciągu 10 dni od daty zakończenia cyklu, skontaktuj się z nami. Prześlemy Ci duplikat miesięcznego zestawienia transakcji. Pamiętaj, że brak miesięcznego zestawienia transakcji nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty kwoty minimalnej.

  • Co się stanie, jeśli nie spłacę wymaganej kwoty minimalnej?

    Jeśli nie spłacisz wymaganej kwoty minimalnej, zablokujemy Twoją kartę. Karta kredytowa zostanie odblokowana, kiedy ją spłacisz.

  • Co to jest karta główna i karta dodatkowa?

    Kartę główną wydajemy osobie, która podpisuje z nami umowę o kartę kredytową.

    Do głównej karty kredytowej możesz zamówić kartę dodatkową dowolnej osobie, która ukończyła 13 lat. Transakcje kartami główną i dodatkową rozliczamy w ramach tego samego limitu przyznanego do rachunku karty.

    Zobacz więcej informacji na temat karty dodatkowej

  • Czy zawsze naliczą się odsetki od transakcji dokonanych kartą kredytową?

    Od transakcji bezgotówkowych (np. płatności w sklepach czy w internecie) nie zapłacisz żadnych odsetek pod warunkiem, że spłacisz całość zadłużenia na rachunku karty w terminie. Jeśli spłacisz tylko kwotę minimalną lub część zadłużenia, naliczymy odsetki od wykonanych transakcji. Dla transakcji bezgotówkowych odsetki naliczą się od dnia ich rozliczenia do dnia całkowitej spłaty zadłużenia.

    Odsetki naliczamy też od wypłat gotówkowych oraz przelewów z rachunku karty od momentu rozliczenia transakcji do dnia całkowitej spłaty zadłużenia.

    Termin spłaty karty znajdziesz w zestawieniu transakcji.

  • Jak zwiększyć limit kredytowy na karcie kredytowej?

    Możesz podwyższyć limit kredytowy w Moim ING.

    1. Zaloguj się do systemu lub aplikacji
    2. Przejdź do szczegółów swojej karty kredytowej
    3. Kliknij „Wnioski”, a następnie „Zwiększ limit karty kredytowej”.

    Wniosek nie jest dostępny dla karty kredytowej Visa Infinite.

  • Jak długo będę czekać na kartę kredytową?

    Standardowo wydajemy kartę kredytową do 8 dni roboczych od momentu złożenia wniosku.

  • Jak mogę otrzymać kartę kredytową?

    Karty: Visa, Mastercard i Złotą Visa zamówisz w Moim ING, przez infolinię lub w oddziale.

    Platynowa karta kredytowa Mastercard jest dostępna tylko przez infolinię lub w oddziale.

    Kartę kredytową Visa Infinite oferujemy klientom, którzy korzystają z ofert Private Banking oraz Wealth Management. Możesz ją zamówić przez kontakt z naszym doradcą.

  • Jakie transakcje mogę wykonywać kartą kredytową?

    Z karty możesz korzystać na wiele sposobów:

    • płacić za towary i usługi - bez dodatkowych opłat i prowizji
    • wypłacać gotówkę z bankomatów
    • wykonywać transakcje za granicą - bezgotówkowe i gotówkowe
    • robić zakupy w internecie
    • wykonywać przelewy z rachunku karty kredytowej.
  • Jak nadać PIN do karty kredytowej i jak ją aktywować?

    Jeśli korzystasz z Mojego ING, możesz nadać PIN do karty i jednocześnie aktywować ją w bankowości internetowej. Jeśli nie jesteś użytkownikiem Mojego ING, PIN do karty ustalisz telefonicznie pod numerami: 801 222 777 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 02 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych).

    Karty odnowione są automatycznie aktywne po pierwszej płatności z użyciem kodu PIN.

    Instrukcję, jak aktywować kartę dostaniesz także dołączoną do Twojej karty.

  • Jak spłacać zadłużenie na karcie kredytowej?

    Po zakończeniu każdego cyklu rozliczeniowego masz jeszcze 21 dni na spłatę zadłużenia karty. Nie musisz od razu spłacać całości - wystarczy spłata kwoty minimalnej, która obejmuje 4% lub 5% wykorzystanego limitu (w zależności od rodzaju karty). Kwotę całkowitego zadłużenia i wymaganej spłaty minimalnej znajdziesz na zestawieniu transakcji.

    Możesz spłacać kartę na kilka sposobów:

    • za pomocą automatycznej spłaty zadłużenia karty kredytowej,
    • przez Moje ING – przelewem ze swojego konta w ING,
    • gotówką w kasie banku,
    • przelewem z konta w innym banku - pamiętaj, że realizacja przelewu może trwać nawet kilka dni, a pieniądze muszą trafić na rachunek karty najpóźniej w dniu wskazanym na zestawieniu transakcji.
  • Na jakie bonusy do karty kredytowej mogę liczyć?

    Jeśli aktywnie płacisz swoją kartą kredytową, korzystasz z niej za darmo.

    Możesz spłacać w ratach limit na karcie wykorzystany na zakupy, wypłatę gotówki z bankomatu i przelew z karty.

    Z kartami kredytowymi Visa masz dostęp do atrakcyjnych promocji w programie Visa Oferty.

    Jeśli masz Platynową kartę kredytową Mastercard, możesz korzystać z Programów ING Concierge i Priority Pass.

  • Co mam zrobić, gdy zbliża się koniec terminu ważności mojej karty?

    Na dwa miesiące przed upływem terminu ważności karty, wyślemy Ci sms lub wiadomość w systemie bankowości internetowej, że niedługo otrzymasz odnowioną kartę na kolejny okres. Kartę prześlemy Ci na adres korespondencyjny, który masz w naszym banku. Sprawdź w bankowości internetowej Moje ING, czy jest on aktualny. 

    Karta, którą otrzymasz będzie nieaktywna. Dołączymy do niej instrukcję, która pomoże Ci ją aktywować.
    Jak tylko aktywujesz nową kartę, dotychczasowa karta automatycznie przestanie działać. 

    Jeżeli obecnie nie korzystasz z karty i nie chcesz, aby odnowiła się automatycznie – zastrzeż posiadaną kartę. Możesz to zrobić:

    •   przez system bankowości internetowej,
    •   dzwoniąc na infolinię: (+48) 32 357 00 12 (koszt połączenia wg stawek operatora),
    •   odwiedzając dowolny oddział naszego banku,
    •   przez System Zastrzegania Kart dzwoniąc pod numer (+48) 828 828 828 (koszt połączenia wg stawek operatora).

    Informacje o tym, jak zastrzec kartę, znajdziesz również na naszej stronie internetowej w sekcji Zastrzeganie kart.

Przyznanie kredytu i jego warunki są uzależnione od indywidualnej sytuacji klienta oraz jego wiarygodności i zdolności kredytowej. Bank zastrzega sobie prawo do oceny zdolności kredytowej i weryfikacji wiarygodności klienta, co jest jednym z warunków przyznania kredytu. Bank zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z zawarcia umowy o kartę. Bank warunkuje możliwość zawarcia umowy o kartę w systemie bankowości internetowej od możliwości dokonania oceny zdolności kredytowej i weryfikacji wiarygodności Klienta, co jest jednym z warunków przyznania karty kredytowej.