Click to Pay

Płacisz w sklepach i aplikacjach bez przepisywania danych karty - numeru, daty ważności, kodu CVC
Płacisz zapamiętaną kartą, jednym kliknięciem lub potwierdzasz płatność jednorazowym kodem
Nikt nie podejrzy danych Twojej karty - sklep nie dostanie informacji o pełnym numerze karty
Korzystasz z ochrony Chargeback, jeśli nie otrzymasz swojego zamówienia

 Click to Pay jest dostępne w wybranych sklepach i aplikacjach. W Polsce działa już w bramkach płatniczych: Autopay, PayU, Przelewy24, Tpay. Zobaczysz logo usługi Logo Click to Pay, gdy wybierzesz płatność kartą.

Jak korzystać z Click to Pay

Jak dodać kartę do Click to Pay

  1. 1

    Podczas zakupów online wybierz płatność kartą

    Wpisz dane karty i wybierz opcję: Zapisz dane karty w Click to Pay.

    Masz kartę Visa zbliżeniową lub Kartę Wirtualną Visa? Click to Pay włączysz razem z usługą Visa Mobile w aplikacji Moje ING.

  2. 2

    Podaj: imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail

    Dodatkowo możesz zapisać dane urządzenia, z którego korzystasz (smartfona, laptopa). Przy kolejnej płatności system rozpozna Cię na podstawie tego urządzenia - automatycznie pobierze listę Twoich kart w Click to Pay, bez konieczności logowania do Twojego profilu.

  3. 3

    Potwierdź swoją tożsamość jednorazowym kodem, który otrzymasz na swój adres e-mail

    Zapisz i zapłać.

Jak płacić z Click to Pay

  1. 1

    Wybierz Click to Pay jako formę płatności na stronie sklepu lub w aplikacji

    Rozpoznasz je po logo usługi logo Click to pay

  2. 2

    System rozpozna Cię na podstawie zapamiętanego urządzenia.

    Jeśli nie masz zapisanych urządzeń, podaj swój adres e-mail, by się zalogować do Click to pay. Logowanie potwierdź kodem otrzymanym mejlem lub SMS-em. Jeśli masz więcej kart dodanych do Click to Pay, wybierz, którą z kart chcesz zapłacić.

     

  3. 3

    Potwierdź płatność

    Zrobisz to w aplikacji Moje ING lub kodem SMS. To dodatkowe zabezpieczenie 3D Secure.

Pytania i odpowiedzi

  • Click to Pay (od angielskiego: kliknij, aby zapłacić) to standard bezpiecznego handlu zdalnego opracowany przez EMV® - konsorcjum Europay, Mastercard i Visa - dla płatności kartą. Gdy utworzysz konto Click to Pay, możesz płacić kartą w uproszczony sposób w polskich i zagranicznych sklepach internetowych, na stronach oznaczonych logo:



    Korzystając z Click to Pay, nie musisz wpisywać danych karty na stronie sklepu. Wybierasz Click to Pay jako metodę płatności i potwierdzasz transakcję za pomocą 3D Secure (w aplikacji banku lub kodem SMS) oraz kodem otrzymanym z Visa na adres e-mail powiązany z usługą. 

  • Podczas płatności w internecie szukaj logotypu usługi Click to Pay przy metodach płatności wraz z logotypami organizacji płatniczych Mastercard i VISA.

    logo Click to Pay

  • Usługa jest bezpłatna.

  • Tak, do swojego konta w Click to Pay możesz dodać i przechowywać w nim dane wielu kart płatniczych. Dzięki temu podczas zakupów online możesz szybko wybrać, którą z nich zapłacisz.
    Przy płatności kartą w metodzie Click to Pay zobaczysz wszystkie swoje karty, zarówno te z Visa i Mastercard.

  • Click to Pay działa w sklepach internetowych na całym świecie. Wymaga podania numeru telefonu i potwierdzenia kodem, który Visa wysyła na Twój adres e-mail oraz potwierdzenia 3D Secure w aplikacji banku. 

    Visa Mobile działa obecnie jedynie w sklepach internetowych w Polsce. Gdy płacisz, podajesz tylko numer telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji Moje ING.

    W obu przypadkach nie podajesz numeru karty na stronie sklepu.

  • Limity płatności w Click to Pay są takie same jak dla płatności kartą w internecie. Możesz je zmienić w Moim ING w szczegółach karty.

  • Nie. Profile Click to Pay są prowadzone odrębnie dla kart Mastercard i dla kart Visa. Logując się do profilu Visa Click to Pay, zobaczysz tylko karty Visa. 
    Tak samo logując się do profilu Click to Pay Mastercard  zobaczysz tylko karty Mastercard.
    Jednak jeśli oba profile są założone na ten sam adres e-mail i numer telefonu, to w trakcie zakupów, gdy przy płatności kartą wybierzesz metodę Click to Pay, zobaczysz wszystkie karty dodane do profili Click to Pay - łącznie na jednej liście.

  • Nie. Funkcja Click to Paynie korzysta z haseł. Dla bezpieczeństwa, po wpisaniu adresu e-mail lub numeru telefonu, otrzymasz kod weryfikacyjny, aby się zalogować. Są to jednorazowe kody wysyłane na adres e-mail lub numer telefonu w celu potwierdzenia tożsamości użytkownika.

  • Po utworzeniu profilu Click to Pay otrzymasz mejla, na adres mejlowy podany podczas rejestracji. Mejl potwierdza rejestrację wraz z informacją, która karta została dodana. Jeśli nie masz takiego mejla, sprawdź w folderze spam.

  • Zobisz go tak samo, jak przy płatności kartą. Pieniądze otrzymasz na rachunek karty, którą opłacony był zakup.

  • Kody weryfikacyjny na jednorazowy kod wysyłany na adres e-mail lub numer telefonu w celu potwierdzenia tożsamości użytkownika. Kody weryfikacyjne mogą być wysyłane przy logowaniu się do profili Clik to Pay lub po wybraniu opcji Clik to Pay przy płatności kartą w bramce płatniczej podczas zakupów.

  • Możesz to zrobić bezpośrednio na stronach Mastercard lub Visa.

Słownik pojęć

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.