Kup ubezpieczenie
Jesteś naszym klientem?
Zaloguj się i kup ubezpieczenie w Moim ING.
Nie jesteś naszym klientem?
Załóż konto w aplikacji Moje ING. Pobierz aplikację z zaufanego sklepu i wybierz opcję „Załóż konto bankowe”.
Co chroni ubezpieczenie
Szczegóły ochrony, wyłączeń i limitów odpowiedzialności znajdziesz w OWU
Ubezpieczenie od rabunku gotówki wypłaconej w bankomacie lub w sklepie
Kiedy przyda Ci się ochrona:
Jeżeli przy pomocy karty wydanej do konta lub kodem BLIK wypłacisz pieniądze z bankomatu lub w sklepie (w ramach usługi cashback) i padniesz ofiarą rabunku.
Ochrona działa do 24 h od wypłaty gotówki - w Polsce i za granicą.
Co może się stać:
Np. Wypłacisz sporą sumę i pójdziesz ze znajomymi do klubu. Ktoś napadnie Cię w drodze do domu i ukradnie Ci wypłacone wcześniej pieniądze.
Ile pieniędzy odzyskasz:
Do 1000 zł na jedną wypłatę, nie więcej niż 3000 zł w ciągu 12 miesięcy, za które była opłacona składka.
Ubezpieczenie transakcji
Kiedy przyda Ci się ochrona:
Jeśli nie otrzymasz towaru, dostaniesz towar wadliwy lub produkt niezgodny z zamówieniem, a złożenie reklamacji, odstąpienie od umowy albo powiadomienie Policji czy Prokuratury o popełnieniu przez sprzedającego przestępstwa - nie pomoże.
Ochrona działa, gdy za zakupy płacisz zarówno przelewem, kartą jak i BLIKIEM - pod warunkiem opłacenia składki. Ochroną objęte są transakcje za zakupy produktów wysyłanych przez sprzedawcę zarejestrowanego na terytorium Polski oraz dostarczanych na terytorium Polski.
Co może się stać:
Np. Trafiasz w nowo odkrytym przez siebie sklepie internetowym na wyjątkowo korzystną ofertę konsoli do gier. Niestety po opłaceniu towaru kontakt z uprzejmym dotąd sprzedawcą urywa się. Dzięki ubezpieczeniu możesz odzyskać pieniądze!
Ile pieniędzy odzyskasz:
Do 5 000 zł w ciągu 12 miesięcy, za które była opłacona składka.
Ubezpieczenie telefonu od kradzieży i rabunku
Kiedy przyda Ci się ochrona:
Jeśli stracisz telefon w wyniku kradzieży, kradzieży z włamaniem lub rabunku. Ochrona działa na terenie Polski.
Co może się stać:
Np. Wyobraź sobie, że w trakcie podróży do pracy autobusem ktoś kradnie z torby Twój drogi telefon.
Ile pieniędzy odzyskasz:
Do 2 000 zł w ciągu 12 miesięcy, za które była opłacona składka.
Ubezpieczenie zakupów online
Kiedy przyda Ci się ochrona:
Jeśli produkt kupiony online, za który płatność została dokonana z Twojego konta, ulegnie uszkodzeniu lub zniszczeniu w domu, wskutek zdarzeń losowych albo stracisz go na skutek włamania lub rabunku w Polsce lub za granicą. Ochrona działa 90 dni od zakupu.
Co może się stać:
Np. Nowy, zamówiony w sklepie internetowym telewizor cieszył Cię tylko miesiąc, bo z powodu gwałtownej burzy, w wyniku przepięcia w sieci elektrycznej spalił się.
Ile pieniędzy odzyskasz:
Do 5 000 zł w ciągu 12 miesięcy, za które była opłacona składka.
Jak działa ubezpieczenie Moja Ochrona (wideo)
Chcesz dodatkowej ochrony swoich pieniędzy?
Kup ubezpieczenie
Ważne informacje
Dobrze wiedzieć
Od kiedy obowiązuje ochrona?
Od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu kalendarzowym, w którym opłacono składkę ubezpieczeniową.
Czy ochrona jest przypisana do konta?
Dokładniej do właściciela konta. Jeśli np. masz konto wspólne lub pełnomocnika do konta, z ochrony korzysta tylko ten użytkownik bankowości, który kupił ubezpieczenie.
Jak zrezygnować z ubezpieczenia?
W Moim ING. Wejdź w szczegóły ubezpieczenia i wybierz opcję "Rezygnuj" na dole strony.
Możesz odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia. Możesz także w każdej chwili wypowiedzieć umowę z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
Dokumenty
Zanim podejmiesz decyzję o zawarciu umowy ubezpieczenia, zapoznaj się z dokumentacją ubezpieczeniową.
Karta Produktu Ubezpieczeniowego
Zestawienie informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez PZU SA
Formularz zgłoszenia reklamacji PZU SA
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez ING Bank Śląski SA
Zgłoszenie szkody
Szkodę możesz zgłosić:
- na elektronicznym formularzu na stronie PZU
- telefonicznie, pod numerem: +48 22 566 55 55 lub 801 102 102
Koszt połączenia według stawek operatora.
- mejlowo: kontakt@pzu.pl
Pełnomocnictwo
ING Bank Śląski S.A. na podstawie umowy agencyjnej zawartej z PZU SA jest upoważniony, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, do zawierania umów ubezpieczenia w imieniu i na rzecz PZU SA.
Pobierz PDF
Jak bankować bezpiecznie
Komunikaty bezpieczeństwa
Oszustwo na BLIKA, aukcję na OLX, fałszywy telefon z banku? Bądź na bieżąco.
Zasady bezpiecznego bankowania
Pamiętaj o nich, gdy logujesz się do Mojego ING lub płacisz w internecie.
Informacje zawarte w niniejszym materiale nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Zakładem ubezpieczeń jest PZU SA. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, wyłączeniach i ograniczeniach ochrony ubezpieczeniowej oraz sumach ubezpieczenia i limitach odpowiedzialności określone są w Ogólnych warunkach ubezpieczenia Moja Ochrona dla klientów ING Banku Śląskiego S.A., dostępnych na ing.pl oraz pzu.pl.