Weryfikacja behawioralna

Dodatkowe zabezpieczenie pieniędzy przed oszustami

  • Darmowa ochrona
  • Pomoże zweryfikować, czy to na pewno Ty korzystasz ze swojej bankowości
  • W każdej chwili możesz odwołać zgodę
  • Działa w aplikacji na telefonach z Androidem i iOS oraz na komputerze

Pomóż nam jeszcze lepiej chronić Twoje pieniądze

Jak działa weryfikacja behawioralna

Jak włączyć weryfikację behawioralną

  1. 1

    Zaloguj się do Mojego ING

    Zaloguj się do Mojego ING w aplikacji na telefonie lub na komputerze.

    Zaloguj się

  2. 2

    Włącz ją - zaakceptuj zgodę na weryfikację behawioralną

    Przejdź do swojego profilu. Następnie wybierz „Zgody i oświadczenia” w sekcji „Moje dane”. Zapoznaj się z zasadami weryfikacji behawioralnej i zaakceptuj je.

  3. 3

    Jesteś pod naszą dodatkową ochroną

    Od tej pory będziemy analizować Twoje zachowania. Na ich podstawie zbudujemy Twój profil behawioralny, na który będą reagować nasze systemy bezpieczeństwa. Nawet, gdy oszuści wyłudzą od Ciebie Twoje dane do bankowości i zalogują się na konto, mamy szansę zapobiec kradzieży Twoich pieniędzy.

Pytania i odpowiedzi

  • Zareagują nasze systemy bezpieczeństwa. Np. poproszą o dodatkową autoryzację. 

  • Nie. Wystarczy, że raz zaakceptujesz zgodę na weryfikacje behawioralną (tym samym ją włączysz). Od tego momentu będzie działała na wszystkich urządzeniach, na których korzystasz z naszej bankowości lub aplikacji. 

    Ważne: Weryfikacja behawioralna w Moim ING jest dostępna na telefonach z systemem Android i iOS z aktualną wersją naszej aplikacji.

  • Dzięki weryfikacji behawioralnej możemy dodatkowo zabezpieczyć Twoje finanse, w przypadku gdy oszust przechwyci lub wyłudzi od Ciebie Twój login, hasło lub PIN. Możemy zablokować jego działania na Twoim koncie.

    Weryfikacja behawioralna nie dotyczy sytuacji, gdy udostępnisz oszustowi kod BLIK lub kiedy sam robisz przelewy na wskazane przez oszusta konta. 

  • Tak. Nasze systemy bezpieczeństwa będą podejrzewać, że to nie Ty korzystasz z aplikacji lub bankowości – zareagują. Poproszą Cię np.: o dodatkową autoryzację albo o weryfikację Twojej tożsamości. Gdy poprawnie zautoryzujesz transakcję lub potwierdzisz, że Ty to Ty - będziesz mieć dostęp do swoich pieniędzy.

  • Tak. Weryfikacja behawioralna zadziała na każdym komputerze, z którego będziesz się logować. Nawet jeśli masz różne komputery, myszki i klawiatury system nauczy się, jak się nimi posługujesz.

  • Tak. W każdej chwili możesz z niej zrezygnować. Wystarczy, że wycofasz na nią zgodę. Żeby to zrobić, zaloguj się do Mojego ING i przejdź do swojego profilu do sekcji „Moje dane” – „Zgody i oświadczenia”.

  • Weryfikacja behawioralna w Moim ING jest dostępna na telefonach z systemem Android i iOS z aktualną wersją naszej aplikacji.

    To, jaką wersję aplikacji posiadasz sprawdzisz na ekranie przed zalogowaniem - w stopce w zakładce „O aplikacji”. W razie potrzeby zaktualizuj aplikację.