Którą przeglądarkę wybrać?
Kliknij wybraną przeglądarkę, by zobaczyć jej szczegóły i link do pobrania.
Informacje odnoszą się do udziału przeglądarek komputerów osobistych w Polsce w lipcu 2021 r.
Pochodzą z serwisu StatCounter Global Stats: https://gs.statcounter.com/browser-market-share/desktop/poland
Jak zmienić przeglądarkę?
Wybierz przeglądarkę
...z listy powyżej. Po kliknięciu przycisku "Wybieram tę przegladarkę" trafisz na stronę jej producenta.
Pobierz ją
Poszukaj na stronie przycisku "Pobierz" (ang. "Download"). Pobierz plik na swój komputer.
Zainstaluj i uruchom
Kiedy wyświetli się pytanie "Czy chcesz, by ta przeglądarka była Twoją domyślną" - wyraź zgodę.
Używaj do Mojego ING
Na komputerze pojawi się ikonka nowej przeglądarki.
Używaj jej, by logować się do konta.
Pytania i odpowiedzi
- Co dokładnie w Moim ING nie działa na Internet Explorerze?
Obecnie niektóre funkcjonalności Mojego ING mogą się niewłaściwie wyświetlać bądź działać, a w skrajnych przypadkach być całkiem niedostępne. Od 15 sierpnia zalogowanie się do Mojego ING będzie niemożliwe, a więc utracisz możliwość zarządzania przez tę przeglądarkę swoimi pieniędzmi.
Dlatego już teraz zmień Internet Explorera na jedną z nowoczesnych przeglądarek, z którą nie będzie problemów.
- Czy brak wsparcia obejmie też inne przeglądarki?
Nie, na razie rezygnujemy tylko z obsługi Internet Explorera - wszystkich jego wersji. Zmiana dotyczy tylko przeglądarek używanych na komputerach. Będziemy dalej wspierać wszystkie przeglądarki na telefony komórkowe. W telefonie polecamy korzystać z naszej aplikacji mobilnej.
- Co to jest ten Internet Explorer?
Internet Explorer to przeglądarka, program, którego używasz do przeglądania stron internetowych. Na przykład - właśnie tej strony :) Jest bardzo ważne, by używać jednej z nowoczesnych przeglądarek, zwłaszcza do logowania się do systemów zawierających Twoje wrażliwe informacje, takie jak bankowość internetowa.
Tak wygląda ikonka programu Internet Explorer.
Kiedy zmienisz przeglądarkę - będzie ona miała inną ikonkę, jedną z tych pokazanych powyżej.
- Dlaczego przestajemy obsługiwać Internet Explorera?
Technologia nie stoi w miejscu. Każdego roku pojawiają się nowe rozwiązania, które wspierają użyteczność, dostępność i bezpieczeństwo użytkowników internetu. Musimy podążać za tymi trendami, by móc dostarczać najlepszą bankowość internetową i mobilną naszym klientom. Świat wokół nas się zmienia, a my razem z nim. Dla Ciebie.
- Od kiedy dokładnie przestaniemy wspierać Internet Explorera?
Od 22 listopada 2020 roku, czyli po ponad 25 latach od jego premiery. Poczynając od 15 sierpnia 2021, korzystanie z Mojego ING przez Internet Explorera będzie niemożliwe. Nie będzie możliwości zalogowania się nią do swojego konta w banku.
- Jak najlepiej teraz korzystać z Mojego ING?
Zalecamy zmianę przeglądarki, jeśli logujesz się do Mojego ING z komputera. Tak naprawdę - możesz to robić szybciej i wygodniej na swoim telefonie, przez naszą aplikację mobilną Moje ING mobile. Jest darmowa, ma więcej funkcji i będzie zawsze przy Tobie.
A może wystarczy tego komputera?
Na telefonie bankujesz wygodniej!
W aplikacji Moje ING mobile zrobisz wszystko to co w bankowości na swoim komputerze. Dodatkowo możesz korzystać z funkcji, które stworzyliśmy specjalnie dla użytkowników smartfonów. Np. sprawdzisz stan konta bez logowania, zapłacisz w sklepie telefonem.