Zainstaluj inną przeglądarkę

Zmień swoją przeglądarkę, aby móc dalej korzystać z Mojego ING. Internet Explorer, którego używasz, przeszedł już na emeryturę. Ta przeglądarka nie jest już rozwijana i nie możemy zagwarantować jej bezpieczeństwa. Nie zalogujesz się nią do Mojego ING, również strony banku mogą nie działać na niej prawidłowo. Czas na zmiany!

Zmień Internet Explorera na jedną z nowoczesnych, szybkich i wygodnych przeglądarek. Możesz to zrobić w kilku prostych krokach. Całkowicie za darmo.

Wybierz nową przeglądarkę

Którą przeglądarkę wybrać?

Informacje odnoszą się do udziału przeglądarek komputerów osobistych PC w Polsce w grudniu 2024 r. Pochodzą z serwisu StatCounter Global Statshttps://gs.statcounter.com/browser-market-share/desktop/poland

Jak zmienić przeglądarkę?

  1. 1

    Wybierz przeglądarkę

    ...z listy powyżej. Po kliknięciu przycisku "Wybieram tę przegladarkę" trafisz na stronę jej producenta.

  2. 2

    Pobierz ją

    Poszukaj na stronie przycisku „Pobierz” (ang. „Download”). Pobierz plik na swój komputer.

  3. 3

    Zainstaluj i uruchom

    Kiedy wyświetli się pytanie "Czy chcesz, by ta przeglądarka była Twoją domyślną" - wyraź zgodę.

  4. 4

    Używaj do Mojego ING

    Na komputerze pojawi się ikonka nowej przeglądarki.
     
    Używaj jej, by logować się do konta.

Pytania i odpowiedzi

  • Obecnie niektóre funkcjonalności Mojego ING mogą się niewłaściwie wyświetlać bądź działać, a w skrajnych przypadkach być całkiem niedostępne. Od 15 sierpnia zalogowanie się do Mojego ING będzie niemożliwe, a więc utracisz możliwość zarządzania przez tę przeglądarkę swoimi pieniędzmi.

    Dlatego już teraz zmień Internet Explorera na jedną z nowoczesnych przeglądarek, z którą nie będzie problemów.

  • Nie, na razie rezygnujemy tylko z obsługi Internet Explorera - wszystkich jego wersji. Zmiana dotyczy tylko przeglądarek używanych na komputerach. Będziemy dalej wspierać wszystkie przeglądarki na telefony komórkowe. W telefonie polecamy korzystać z naszej aplikacji mobilnej.

  • Internet Explorer to przeglądarka, program, którego używasz do przeglądania stron internetowych. Na przykład - właśnie tej strony :) Jest bardzo ważne, by używać jednej z nowoczesnych przeglądarek, zwłaszcza do logowania się do systemów zawierających Twoje wrażliwe informacje, takie jak bankowość internetowa.

    Tak wygląda ikonka programu Internet Explorer.

    Kiedy zmienisz przeglądarkę - będzie ona miała inną ikonkę, jedną z tych pokazanych powyżej.

  • Technologia nie stoi w miejscu. Każdego roku pojawiają się nowe rozwiązania, które wspierają użyteczność, dostępność i bezpieczeństwo użytkowników internetu. Musimy podążać za tymi trendami, by móc dostarczać najlepszą bankowość internetową i mobilną naszym klientom. Świat wokół nas się zmienia, a my razem z nim. Dla Ciebie.

  • Od 22 listopada 2020 roku, czyli po ponad 25 latach od jego premiery. Poczynając od 15 sierpnia 2021, korzystanie z Mojego ING przez Internet Explorera będzie niemożliwe. Nie będzie możliwości zalogowania się nią do swojego konta w banku.

  • Zalecamy zmianę przeglądarki, jeśli logujesz się do Mojego ING z komputera. Tak naprawdę - możesz to robić szybciej i wygodniej na swoim telefonie, przez naszą aplikację mobilną Moje ING mobile. Jest darmowa, ma więcej funkcji i będzie zawsze przy Tobie.

    Więcej o naszej aplikacji

A może wystarczy tego komputera?

Na telefonie bankujesz wygodniej!

W aplikacji Moje ING zrobisz wszystko to, co w bankowości na swoim komputerze. Dodatkowo możesz korzystać z funkcji, które stworzyliśmy specjalnie dla użytkowników smartfonów. Np. sprawdzisz stan konta bez logowania, zapłacisz w sklepie telefonem.