Zacznij korzystać z mojeID
Jeśli jesteś naszym klientem
Na stronie dostawcy usługi jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie ING. Po zalogowaniu do bankowości potwierdzisz swoje dane.
Nie jesteś naszym klientem?
Aby skorzystać z usług mojeID musisz mieć dostęp do Mojego ING. Otrzymasz go np. wraz z kontem osobistym.
Korzyści
Wygoda
Załatwiasz sprawy bez wizyty w punktach obsługi klienta, bez umawiania się z kurierem i podpisywania dokumentów.
Z potwierdzaniem tożsamości online możesz m.in.:
- podpisać umowę, np. o gaz, prąd
- zyskać dostęp do serwisów dostawców usług
- zarejestrować numer telefonu na kartę u operatorów Plus i Orange.
Prywatność
Otrzymamy tylko podstawowe informacje o tym, co załatwiasz, np. to, że podpisujesz umowę z PGNiG. Nie znamy treści Twoich umów.
Bezpieczeństwo danych
Twoje dane wrażliwe (w tym login i hasło) zostają w banku. Dane, których będzie potrzebował dostawca usług (np. do podpisania umowy) zostaną przekazane tylko za Twoją zgodą.
Jak działa mojeID
-
1
Wybierz usługę, którą chcesz załatwić
Np. zawarcie nowej umowy. Na stronie dostawcy jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie ING - przekierujemy Cię do Mojego ING.
-
2
Potwierdź swoje dane
Zaloguj się do Mojego ING. Sprawdź, czy zgadzają się dane, które są potrzebne do potwierdzenia tożsamości i potwierdź ich przekazanie.
-
3
Gotowe!
Wylogujemy Cię automatycznie z Mojego ING i przekierujemy do serwisu dostawcy usługi.
Pytania i odpowiedzi
-
MojeID to wygodne i bezpieczne narzędzie do potwierdzania tożsamości online, opracowane przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Dzięki usłudze możesz bez wychodzenia z domu np. przedłużyć umowę z operatorem sieci komórkowej lub wykupić polisę na życie. Aby skorzystać z usługi, wybierz na stronie internetowej wybranego dostawcy opcję logowania lub potwierdzania tożsamości z mojeID.
-
1. Na stronie internetowej wybranego dostawcy (który udostępnia tę metodę potwierdzania tożsamości), wybierz opcję logowania lub potwierdzania tożsamości z mojeID, a następnie logo ING.
2. Przekierujemy Cię do Mojego ING. Po zalogowaniu poprosimy o dodatkową autoryzację SMS i zgodę na utworzenie i przekazanie swoich danych w ramach środka identyfikacji elektronicznej.
3. Wylogujemy Cię automatycznie z Mojego ING i przekierujemy do serwisu dostawcy wybranej przez Ciebie usługi.
-
Z usługi możesz skorzystać u wybranych dostawców, np. PGNiG, Medicover, Nationale-Nederlanden, PZU, Orange, Totalizator Sportowy.
Z mojeID możesz skorzystać wszędzie tam, gdzie masz dostęp do internetu (zalecamy korzystanie tylko zabezpieczonych, zaufanych sieci). Na dowolnym urządzeniu, w dogodnym miejscu i czasie.
-
Potwierdzanie tożsamości z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. MojeID działa zgodnie z europejskimi regulacjami dotyczącymi środków identyfikacji elektronicznej (eIDAS).
Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Po zalogowaniu do Mojego ING za każdym razem prosimy Cię o Twoją zgodę.
Dane, których będzie potrzebował dostawca, np. do podpisania umowy, przekazujemy tylko za Twoją zgodą. Dane, którymi się logujesz zostają w naszym banku. Po wyrażeniu zgody transmisja odbywa się za pomocą zaszyfrowanych komunikatów cyfrowych, za którą odpowiada Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR).
-
Jeśli zobaczysz komunikat „Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie”, najprawdopodobniej występuje błąd połączenia. Radzimy spróbować ponownie za jakiś czas.
W przypadku innych komunikatów błędu upewnij się, czy Twoje dane w Moim ING są aktualne lub zgłoś się do naszej placówki bankowej - miejsca spotkań, aby potwierdzić tożsamość osobiście.
Przydatne informacje
Dostawca
Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa.
Więcej informacji na temat usługi: mojeid.pl