Potwierdzanie tożsamości online - sprawy komercyjne

Podpisujesz umowy przez internet lub uzyskujesz dostęp do serwisu dostawcy
Korzystasz bezpłatnie z dowolnego miejsca
Bezpiecznie i łatwo potwierdzasz swoją tożsamość w internecie


Dostawcą usługi mojeID jest KIR.  

Jak działa mojeID

  1. 1

    Wybierz usługę, którą chcesz załatwić

    Np. zawarcie nowej umowy. Na stronie dostawcy jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie ING - przekierujemy Cię do Mojego ING.

  2. 2

    Potwierdź swoje dane

    Zaloguj się do Mojego ING. Sprawdź, czy zgadzają się dane, które są potrzebne do potwierdzenia tożsamości i potwierdź ich przekazanie.

  3. 3

    Gotowe!

    Wylogujemy Cię automatycznie z Mojego ING i przekierujemy do serwisu dostawcy usługi.

Pytania i odpowiedzi

  • MojeID to wygodne i bezpieczne narzędzie do potwierdzania tożsamości online, opracowane przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Dzięki usłudze możesz bez wychodzenia z domu np. przedłużyć umowę z operatorem sieci komórkowej lub wykupić polisę na życie. Aby skorzystać z usługi, wybierz na stronie internetowej wybranego dostawcy opcję logowania lub potwierdzania tożsamości z mojeID.

  • 1. Na stronie internetowej wybranego dostawcy (który udostępnia tę metodę potwierdzania tożsamości), wybierz opcję logowania lub potwierdzania tożsamości z mojeID, a następnie logo ING.

    2. Przekierujemy Cię do Mojego ING. Po zalogowaniu poprosimy o dodatkową autoryzację SMS i zgodę na utworzenie i przekazanie swoich danych w ramach środka identyfikacji elektronicznej.

    3. Wylogujemy Cię automatycznie z Mojego ING i przekierujemy do serwisu dostawcy wybranej przez Ciebie usługi.

  • Z usługi możesz skorzystać u wybranych dostawców, np. PGNiG, Medicover, Nationale-Nederlanden, PZU, Orange, Totalizator Sportowy.

    Z mojeID możesz skorzystać wszędzie tam, gdzie masz dostęp do internetu (zalecamy korzystanie tylko zabezpieczonych, zaufanych sieci). Na dowolnym urządzeniu, w dogodnym miejscu i czasie.

  • Potwierdzanie tożsamości z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. MojeID działa zgodnie z europejskimi regulacjami dotyczącymi środków identyfikacji elektronicznej (eIDAS).

    Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Po zalogowaniu do Mojego ING za każdym razem prosimy Cię o Twoją zgodę.

    Dane, których będzie potrzebował dostawca, np. do podpisania umowy, przekazujemy tylko za Twoją zgodą. Dane, którymi się logujesz zostają w naszym banku. Po wyrażeniu zgody transmisja odbywa się za pomocą zaszyfrowanych komunikatów cyfrowych, za którą odpowiada Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR).

  • Jeśli zobaczysz komunikat „Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie”, najprawdopodobniej występuje błąd połączenia. Radzimy spróbować ponownie za jakiś czas.

    W przypadku innych komunikatów błędu upewnij się, czy Twoje dane w Moim ING są aktualne lub zgłoś się do naszej placówki bankowej - miejsca spotkań, aby potwierdzić tożsamość osobiście.

Przydatne informacje

Dostawca

Logo KIR

Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa.

Więcej informacji na temat usługi: mojeid.pl