CyberRescue

  • Bezpłatne wsparcie ekspertów bezpieczeństwa
  • Pomoc specjalistów 24/7 przez telefon, mejl, SMS i Messenger
  • Bieżące powiadomienia o nowych metodach cyberoszustów
  • CyberRescue zadba o Twoje bezpieczeństwo w internecie, np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych

Wsparcie od specjalistów CyberRescue otrzymasz, kiedy

Mejl z podejrzanym linkiem lub załącznikiem

Specjalista CyberRescue:

  • oceni, czy załącznik zawierał złośliwe oprogramowanie
  • pokaże Ci, jak najłatwiej rozpoznać phishing mailowy
  • podpowie Ci, jak zabezpieczyć urządzenie i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Oszustwo w sklepie internetowym

Specjalista CyberRescue:

  • złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym
  • dopilnuje, aby reklamację rozpatrzono terminowo, a pieniądze szybko wróciły na Twoje konto.

Zagubiony lub skradziony telefon

Specjalista CyberRescue:

  • podpowie Ci, jak zablokować telefon oraz kartę SIM
  • pomoże zdalnie wykasować dane i zamieścić w telefonie ostrzeżenie o tym, że go skradziono
  • przygotuje wniosek na policję i złoży go w Twoim imieniu.

Włamanie na skrzynkę e-mailową

Specjalista CyberRescue:

  • pomoże odzyskać dostęp do skrzynki e-mail
  • pokaże skutki włamania i pomoże je zlikwidować
  • poinformuje, jak zabezpieczyć komputer i nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości.

Przejęcie konta na portalu społecznościowym

Specjalista CyberRescue:

  • pomoże skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu
  • przygotuje gotowy wniosek na policję, jeśli poniesiesz stratę
  • podpowie, jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości.

Z CyberRescue będziesz na bieżąco z aktualnymi zagrożeniami.
Powiadomienia o metodach oszustów dostaniesz mejlowo lub na Messengera - jak wolisz.

Jak włączyć usługę CyberRescue?

1

Zaloguj się do Mojego ING

W sekcji Usługi, w strefie bezpieczeństwa wybierz CyberRescue.

Zaloguj się

2

Wygeneruj kod

Zapoznaj się z warunkami i regulaminem. Następnie wygeneruj kod - dzięki niemu skorzystasz z usługi bezpłatnie.

3

Wypełnij formularz na stronie CyberRescue

Sprawdź wiadomość w Moim ING - znajdziesz w niej kod i link do formularza CyberRescue. Wypełnij formularz i wprowadź kod.

4

Gotowe!

CyberRescue zweryfikuje Twoje zgłoszenie. Wyśle do Ciebie SMS-a i mejla powitalnego (otrzymasz go z adresu hello@cyberrescue.me). Znajdziesz w nich niezbędne informacje i dalsze instrukcje.

 

Specjaliści CyberRescue pracują całą dobę

Skontaktuj się z nimi, kiedy potrzebujesz.

Kontakt z CyberRescue

Wyślij mejla

help@cyberrescue.me


Zadzwoń

Infolinia jest czynna całą dobę.
Koszt połączenia według stawek operatora.


Napisz na Messengerze

Wyślij wiadomość


Wyślij SMS-a

732 483 112

Pytania i odpowiedzi

Usługa jest bezpłatna.

Kod znajdziesz w wiadomości w Moim ING. Podamy Ci w niej również link do formularza CyberRescue.

Po wygenerowaniu kodu dostaniesz wiadomość w Moim ING. Znajdziesz w niej kod i link do formularza CyberRescue.

Formularz CyberRescue znajdziesz tutaj. Znajdziesz go również w wiadomości w Moim ING.

Tak, w każdej chwili możesz zrezygnować z usługi.

Jak aktywujesz usługę CyberRescue, będziesz mieć możliwość kontaktu:

  • SMS-em
  • przez Messengera
  • telefon
  • wiadomość e-mail.

Specjaliści CyberRescue będą kontaktować się z Tobą taką metodą, jaką wybierzesz. Mejla powitalnego otrzymasz z adresu hello@cyberrescue.me.

My zapewniamy bezpieczeństwo bankowości internetowej i mobilnej.

CyberRescue to firma, która zajmuje się Twoim bezpieczeństwem poza bankiem, np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych. Z tego powodu to właśnie z firmą CyberRescue podpisujesz umowę.


 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, skontatuj się bezpśrednio z firmą CyberRescue.