Wsparcie od specjalistów CyberRescue otrzymasz, kiedy
Jak włączyć usługę CyberRescue?
Zaloguj się do Mojego ING
W sekcji Usługi, w strefie bezpieczeństwa wybierz CyberRescue.
Wygeneruj kod
Zapoznaj się z warunkami i regulaminem. Następnie wygeneruj kod - dzięki niemu skorzystasz z usługi bezpłatnie.
Wypełnij formularz na stronie CyberRescue
Sprawdź wiadomość w Moim ING - znajdziesz w niej kod i link do formularza CyberRescue. Wypełnij formularz i wprowadź kod.
Gotowe!
CyberRescue zweryfikuje Twoje zgłoszenie. Wyśle do Ciebie SMS-a i mejla powitalnego (otrzymasz go z adresu hello@cyberrescue.me). Znajdziesz w nich niezbędne informacje i dalsze instrukcje.
Specjaliści CyberRescue pracują całą dobę
Skontaktuj się z nimi, kiedy potrzebujesz.
Pytania i odpowiedzi
Usługa jest bezpłatna.
Kod znajdziesz w wiadomości w Moim ING. Podamy Ci w niej również link do formularza CyberRescue.
Po wygenerowaniu kodu dostaniesz wiadomość w Moim ING. Znajdziesz w niej kod i link do formularza CyberRescue.
Formularz CyberRescue znajdziesz tutaj. Znajdziesz go również w wiadomości w Moim ING.
Tak, w każdej chwili możesz zrezygnować z usługi.
Jak aktywujesz usługę CyberRescue, będziesz mieć możliwość kontaktu:
- SMS-em
- przez Messengera
- telefon
- wiadomość e-mail.
Specjaliści CyberRescue będą kontaktować się z Tobą taką metodą, jaką wybierzesz. Mejla powitalnego otrzymasz z adresu hello@cyberrescue.me.
My zapewniamy bezpieczeństwo bankowości internetowej i mobilnej.
CyberRescue to firma, która zajmuje się Twoim bezpieczeństwem poza bankiem, np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych. Z tego powodu to właśnie z firmą CyberRescue podpisujesz umowę.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, skontatuj się bezpśrednio z firmą CyberRescue.