CyberRescue
Usługa CyberRescue jest świadczona przez firmę zewnętrzną CyberRescue sp. z o.o. i jest dostępna do wyczerpania puli kodów dostępu.
Wyprzedaże, Black Friday i czas świątecznych okazji?
Zachowaj czujność! Zanim klikniesz Kup teraz, sprawdź, czy dany sklep jest wiarygodny. Pomogą Ci w tym eksperci CyberRescue. Wystarczy, że wyślesz adres sklepu za pomocą dostępnych form kontaktu.
A gdy już pojawi się kłopot, to jeszcze nie wszystko stracone. CyberRescue pomoże Ci złożyć reklamację.
Jak CyberRescue może Ci pomóc?
Wsparcie od specjalistów CyberRescue otrzymasz, kiedy:
Zgubisz telefon
lub ktoś Ci go ukradnie
Ktoś przechwyci Twoją skrzynkę mejlową
lub konto na portalu społecznościowym
Nie dostaniesz paczki
zamówionej ze sklepu internetowego
Odbierzesz mejla
z podejrzanym linkiem lub załącznikiem.
Chcesz zweryfikować sklep online
na wakacje lub zakupy online
Mejl z podejrzanym linkiem lub załącznikiem
Specjalista CyberRescue:
- oceni, czy załącznik zawierał złośliwe oprogramowanie
- pokaże Ci, jak najłatwiej rozpoznać phishing mailowy
- podpowie Ci, jak zabezpieczyć urządzenie i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Oszustwo w sklepie internetowym
Specjalista CyberRescue:
- złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym
- dopilnuje, aby reklamację rozpatrzono terminowo, a pieniądze szybko wróciły na Twoje konto.
Zagubiony lub skradziony telefon
Specjalista CyberRescue:
- podpowie Ci, jak zablokować telefon oraz kartę SIM
- pomoże zdalnie wykasować dane i zamieścić w telefonie ostrzeżenie o tym, że go skradziono
- przygotuje wniosek na policję i złoży go w Twoim imieniu.
Włamanie na skrzynkę e-mailową
Specjalista CyberRescue:
- pomoże odzyskać dostęp do skrzynki e-mail
- pokaże skutki włamania i pomoże je zlikwidować
- poinformuje, jak zabezpieczyć komputer i nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości.
Przejęcie konta na portalu społecznościowym
Specjalista CyberRescue:
- pomoże skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu
- przygotuje gotowy wniosek na policję, jeśli poniesiesz stratę
- podpowie, jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Weryfikacja sklepu online
Specjalista CyberRescue:
- zweryfikuje wiarygodność sklepu internetowego / strony z ofertami noclegów, lotów czy wycieczek
- poinformuje, czy zakupy mogą być obciążone ryzykiem jak np. problemy z przesyłką lub dodatkowe warunki skorzystania z oferty
- podpowie, jakie kroki możesz podjąć, żeby robić zakupy bezpieczniej
- przeprowadzi Cię przez proces żądania zwrotu pieniędzy lub złożenia zawiadomienia na policję
Z CyberRescue będziesz na bieżąco z aktualnymi zagrożeniami
Powiadomienia o metodach oszustów dostaniesz mejlowo lub na Messengera - jak wolisz.
Jak włączyć usługę CyberRescue?
-
1
Zaloguj się do Mojego ING
Zapoznaj się z warunkami i regulaminem. Następnie wygeneruj kod - dzięki niemu skorzystasz z usługi bezpłatnie.
-
2
Wypełnij formularz na stronie CyberRescue
Sprawdź wiadomość w Moim ING - znajdziesz w niej kod i link do formularza CyberRescue. Wypełnij formularz i wprowadź kod.
-
3
Gotowe!
CyberRescue zweryfikuje Twoje zgłoszenie. Wyśle do Ciebie mejla powitalnego (otrzymasz go z adresu hello@cyberrescue.me). Znajdziesz w nim niezbędne informacje i dalsze instrukcje.
Specjaliści CyberRescue pracują dla Ciebie
Skontaktuj się z nimi, kiedy potrzebujesz.
Skontaktuj się z CyberRescue
Wyślij mejla
Zadzwoń
Infolinia jest czynna całą dobę.
Koszt połączenia według stawek operatora.
Napisz na Messengerze
Wsparcie przez Messengera dostępne od 8:00 do 22:00.
Wyślij SMS-a lub napisz na WhatsApp
732 483 112
Pytania i odpowiedzi
-
Usługa jest bezpłatna.
-
Kod znajdziesz w wiadomości w Moim ING. Podamy Ci w niej również link do formularza CyberRescue.
-
Po wygenerowaniu kodu dostaniesz wiadomość w Moim ING. Znajdziesz w niej kod i link do formularza CyberRescue.
-
Formularz CyberRescue znajdziesz tutaj. Znajdziesz go również w wiadomości w Moim ING.
-
Tak, w każdej chwili możesz zrezygnować z usługi.
-
Jak aktywujesz usługę CyberRescue, będziesz mieć możliwość kontaktu:
- SMS-em
- przez Messengera
- przez WhatsApp
- telefon
- wiadomość e-mail.
-
Specjaliści CyberRescue będą kontaktować się z Tobą taką metodą, jaką wybierzesz. Mejla powitalnego otrzymasz z adresu hello@cyberrescue.me.
-
My zapewniamy bezpieczeństwo bankowości internetowej i mobilnej.
CyberRescue to firma, która zajmuje się Twoim bezpieczeństwem poza bankiem, np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych. Z tego powodu to właśnie z firmą CyberRescue podpisujesz umowę.
-
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, skontatuj się bezpśrednio z firmą CyberRescue.