CyberRescue

  • Bezpłatne wsparcie ekspertów bezpieczeństwa
  • Bieżące powiadomienia o nowych metodach cyberoszustów
  • Wsparcie specjalisty 24/7 przez telefon, mejl, SMS i Messenger
  • CyberRescue zadba o Twoje bezpieczeństwo w internecie np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych

Powiadomienia o nowych metodach przestępców

W czym pomogą Ci specjaliści CyberRescue?

Mejl z podejrzanym linkiem lub załącznikiem

Specjalista CyberRescue:

  • oceni, czy załącznik zawierał złośliwe oprogramowanie
  • pokaże Ci, jak najłatwiej rozpoznać phishing mailowy
  • podpowie Ci, jak zabezpieczyć urządzenie i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Oszustwo w sklepie internetowym

Specjalista CyberRescue:

  • złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym
  • dopilnuje, aby reklamację rozpatrzono terminowo, a pieniądze szybko wróciły na Twoje konto.

Zagubiony lub skradziony telefon

Specjalista CyberRescue:

  • podpowie Ci, jak zablokować telefon oraz kartę SIM
  • pomoże zdalnie wykasować dane i zamieścić w telefonie ostrzeżenie o tym, że go skradziono
  • przygotuje wniosek na policję i złoży go w Twoim imieniu.

Włamanie na skrzynkę e-mailową

Specjalista CyberRescue:

  • pomoże odzyskać dostęp do skrzynki e-mail
  • pokaże skutki włamania i pomoże je zlikwidować
  • poinformuje, jak zabezpieczyć komputer i nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości.

Przejęcie konta na portalu społecznościowym

Specjalista CyberRescue:

  • pomoże skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu
  • przygotuje gotowy wniosek na policję, jeśli poniesiesz stratę
  • podpowie, jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości.

Jak aktywować usługę CyberRescue?

1

Zaloguj się do Mojego ING

W sekcji Usługi, w strefie bezpieczeństwa wybierz CyberRescue.

Zaloguj się

2

Przejdź do szczegółów oferty

Zapoznaj się z warunkami i wygeneruj kod.

3

Wypełnij formularz na stronie CyberRescue

Po wygenerowaniu kodu dostaniesz wiadomość w Moim ING. Znajdziesz w niej kod i link do formularza CyberRescue. Po przekierowaniu na stronę CyberRescue wypełnij formularz i wprowadź kod. 

4

Potwierdzenie rejestracji

Po pozytywnej weryfikacji przez firmę CyberRescue dostaniesz SMS-a oraz mejla z komunikatem powitalnym.

 

Specjaliści CyberRescue pracują całą dobę. Skontaktuj się z nimi, kiedy potrzebujesz.

Kontakt z CyberRescue

Wyślij mejla

help@cyberrescue.me


Zadzwoń

Infolinia jest czynna całą dobę.
Koszt połączenia według stawek operatora.


Napisz na Messengerze

Wyślij wiadomość


Wyślij SMS-a

732 483 112

Pytania i odpowiedzi

Usługa jest bezpłatna.

Kod znajdziesz w wiadomości w Moim ING. Podamy Ci w niej również link do formularza CyberRescue.

Po wygenerowaniu kodu dostaniesz wiadomość w Moim ING. Znajdziesz w niej kod i link do formularza CyberRescue.

Formularz CyberRescue znajdziesz tutaj. Znajdziesz go również w wiadomości w Moim ING.

Tak, w każdej chwili możesz zrezygnować z usługi.

Jak aktywujesz usługę CyberRescue, będziesz mieć możliwość kontaktu:

  • SMS-em
  • przez Messengera
  • telefon
  • wiadomość e-mail.

Specjaliści CyberRescue będą kontaktować się z Tobą taką metodą, jaką wybierzesz.

My zapewniamy bezpieczeństwo bankowości internetowej i mobilnej.

CyberRescue to firma, która zajmuje się Twoim bezpieczeństwem poza bankiem, np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych. Z tego powodu to właśnie z firmą CyberRescue podpisujesz umowę.


 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, skontatuj się bezpśrednio z firmą CyberRescue.