ING BANK ŚLĄSKI

Wszystkie konta w jednej aplikacji

  • Dodajesz konta i karty, które masz w innych bankach do Mojego ING
  • Sprawdzasz stan swoich kont z różnych banków w jednej aplikacji
  • Widzisz całą historię transakcji razem – niezależnie, z którego konta płacisz
  • Analizujesz wydatki z kont w różnych bankach i planujesz dla nich wspólny budżet
  • Korzystasz za 0 zł

Możesz dodać do Mojego ING konta z: BNP ParibasPKO BP, PekaoMillennium, mBanku, Santandera i Alior Banku

Dodaj konto

Do Mojego ING dodajesz konta osobiste, firmowe, oszczędnościowe, karty przedpłacone i karty kredytowe – Twoje i te, których jesteś pełnomocnikiem. 

Decyzujesz, w jakiej grupie produktów mamy Ci je pokazywać: w kontach, oszczędnościach czy kartach, w Twoim profilu osobistym czy firmowym.

Stan kont z innych banków zobaczysz w aplikacji Moje ING mobile przed zalogowaniem, tak samo jak konta w naszym banku. Wystarczy, że dodasz skrót do konta na ekranie przed zalogowaniem. Wybierasz czy mamy Ci pokazywać kwotę, czy wartość procentową.

Starasz się u nas o pożyczkę, a Twoje wynagrodzenie wpływa na konto w innym banku?

Nie musisz już dostarczać nam dokumentów potwierdzających dochody. Na podstawie Twojej dodatkowej zgody szybko je zweryfikujemy na podstawie historii konta z innego banku dodanego do Mojego ING.

Możesz analizować wydatki z kont i kart w PLN dodanych do Mojego ING. Pokażemy Ci je w Analizie wydatków razem z wydatkami z Twoich kont w naszym banku. Dla kont i kart w PLN zaplanujesz również jeden wspólny Budżet. 

Jeśli chcesz analizować tylko niektóre konta lub karty, łatwo zmienisz to w szczegółach Analizy wydatków i Budżetu w Moim ING. Znajdziesz je w zakładce „Usługi”.

Jak to działa?

  • Wydatkom z kont i kart w PLN z innych banków przypisujemy kategorie, takie jak wydatkom z kont w naszym banku. 
  • Transakcje między Twoimi kontami w ING i kontami z innych banków dodanymi do Mojego ING mają kategorię „Transfer wewnętrzny”. W każdej chwili możesz zmienić ją na inną.
  • Wykresy dla Analizy wydatków i Budżetu na stronie głównej Mojego ING, uwzględniają wydatki z dodanych kont i kart z innych banków, niezależnie od tego, jaki widok ustawisz - „Tylko ING / Wszystkie banki”. 

Jak dodać konto do Mojego ING?

1

Wybierz „Dodaj konto z innego banku” w Moim ING

Skorzystaj z opcji „Dodaj+” na stronie głównej po zalogowaniu.

Pokaż na filmie

2

Wybierz bank, z którego konto chcesz dodać

Przekierujemy Cię na specjalną, bezpieczną stronę logowania do tego banku. Zaloguj się tam.

3

Wskaż konta, które chcesz widzieć w Moim ING

Potwierdź.
Gdy wrócisz do Mojego ING, możesz wybrać widok wszystkich kont razem lub tylko kont, które masz w naszym banku.

Dostęp do konta przedłużasz co 90 dni.

Podstawą do przekazywania danych między bankami i innymi dostawcami usług płatniczych jest unijna dyrektywa PSD2 (Payment Service Directive) oraz ustawa o usługach płatniczych.

icon

Nie przenosimy Ci konta do naszego banku

 

Dodanie widoku konta z innego banku do Mojego ING oznacza tylko, że udostępnimy Ci jego podgląd w naszej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Nadal możesz korzystać z konta w tamtym banku tak jak dotychczas.

Bezpieczeństwo i kontrola

Ty zadecydujesz, czy i jakie konta chcesz dodać do Mojego ING

  • Masz kontrolę nad danymi o kontach z innych banków. To Ty decydujesz, do czego możemy ich użyć - tylko po to, by pokazać je Tobie czy np. by ułatwić Ci wniosek o pożyczkę w naszym banku.
  • Dane od innych banków otrzymujemy w sposób zaszyfrowany.
  • Stan konta, które masz w drugim banku pokażemy Ci w Moim ING, ale nie przekażemy w zamian danych o Twoich kontach u nas.
  • Nie przechowujemy Twoich haseł do innych banków. Dane do logowania zawsze podajesz na stronie tamtego banku.
  • Dostęp dla nas do swoich danych w drugim banku potwierdzasz co 90 dni.

Pytania i odpowiedzi

  • Czy mogę dodać do Mojego ING konto walutowe?

    Tak, możesz dodać konto w innej walucie niż złoty - również w takiej, której nie oferujemy w Moim ING, np. jen japoński (JPY).

  • Gdzie zobaczę konto z innego banku w Moim ING?

    Żeby zobaczyć konto z innego banku przełącz widok na: „Wszystkie banki”. Możesz to zrobić:

    • na stronie głównej
    • na historii 

    Dodatkowo w Moim ING dodane konto zobaczysz w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" - "Widok" - "Konta z innych banków", a więcej informacji o koncie znajdziesz w jego szczegółach. 

    Konta z innych banków pokazujemy Ci w tej grupie produktowej, do której je przypiszesz w trakcie dodawania np. w kontach osobistych, oszczędnościach lub kartach. Możesz je dodać do widoku osobistego lub firmowego - jeśli masz u nas jakieś produkty firmowe.

  • Czy mogę zmienić nazwę konta z innego banku wyświetlaną w Moim ING?

    Możesz zmienić nazwę konta z innego banku: 

    • w trakcie dodawania konta 
    • w Szczegółach tego konta w Moim ING. Kliknij w: „Moja nazwa”, a następnie w „Zmień”.

     

  • Czy mogę pobrać wyciąg, potwierdzenie transakcji z dodanego konta?

    W Moim ING nie są dostępne wyciągi ani potwierdzenia transakcji dla kont dodanych z innych banków. Dokumenty księgowe możesz pobrać tylko w banku, który prowadzi konto lub kartę. W Moim ING możesz pobrać Listę transakcji w PDF lub CSV (ale to nie jest dokument księgowy).

  • Czy w Moim ING mogę zrobić przelew z dodanego konta z innego banku?

    Usługa „Dodaj konto z innego banku” służy do podglądu stanu konta i historii transakcji. Obecnie nie możesz zlecić przelewu z dodanego konta. Pracujemy nad udostępnieniem takiej funkcji w przyszłości.

  • Jak często aktualizują się dane o koncie z innego banku?

    Dane aktualizują się cztery razy na dobę oraz za każdym razem, gdy logujesz się do Mojego ING. Dodatkowo możesz ręcznie odświeżyć stan konta wraz z historią w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" -"Widok" - "Konta z innych banków".

  • Jak długo trwa pobieranie danych dotyczących konta z innego banku?

    Pobieranie danych o koncie dodanym w ramach usługi „Dodaj konto z innego banku” zależy od jakości połączenia z internetem oraz ilości transakcji na danym koncie. Zwykle trwa do kilku minut.

  • Jakie kategorie mają wydatki z kont i kart w PLN z innych banków?

    Kategorie nadajemy według tych samych reguł co dla kont z naszego banku. Transakcje pomiędzy Twoimi kontami w naszym banku i kontami z innych banków, które dodasz do Mojego ING traktujemy jak przelew pomiędzy Twoimi własnymi kontami. Nadajemy im kategorię „Transfer wewnętrzny”. W każdej chwili możesz to zmienić - w szczegółach transakcji kliknij „Zmień kategorię”.

  • Jak mogę zrezygnować z usługi Dodaj konto z innego banku?

    Możesz to zrobić w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" - "Widok". Wybierz opcję: „Odłącz wszystkie”. Po wybraniu tej opcji konta i karty z danego banku nie będą już prezentowane w Moim ING. Usługa zostanie również automatycznie zamknięta, jeśli wypowiesz nam umowę o system bankowości elektronicznej.

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Zakładanie konta przy użyciu Selfie – to - wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie - zdalna identyfikacja nowego klienta oparta na metodach biometrycznych. Porównujemy w niej rysy twarzy użytkownika z tymi na zdjęciu dowodu tożsamości.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to- polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew z rachunku karty kredytowej – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej polecenie przelewu wewnętrznego; jak również - polecenie przelewu wewnętrznego - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.