ING BANK ŚLĄSKI

Tak jak lubisz

Działa na nawet 9 Twoich urządzeniach jednocześnie - iPhone, Apple Watch, iPad i Mac

Tam gdzie potrzebujesz

Płacisz w sklepach, aplikacjach i internecie

Bezpiecznie

Transakcje autoryzujesz Touch ID lub Face ID

Z kartą debetową lub kredytową

Zobacz nasze karty

Jakie karty możesz dodać do Apple Pay

Jak dodać kartę do Apple Pay

Żeby dodać kartę do Apple Pay, potrzebujemy Twojej zgody na przekazywanie danych o Twoich transakcjach do Apple. Złóż ją teraz w Moim ING lub później w trakcie dodawania karty. Złóż zgodę teraz.

Masz 13-18 lat? Możesz dodać kartę, jeśli Twój rodzic lub opiekun prawny wyrazi zgodę na samodzielne zarządzanie przez Ciebie kartami i dodanie ich do Apple Pay. Dowiedz się więcej o zgodach.

  • W Moje ING mobile

  • W Apple Wallet

W Moje ING mobile

Żeby dodać kartę do Apple Pay w Moim ING, musisz mieć najnowszą wersję aplikacji Moje ING mobile.

Zobacz na filmie

1

Wybierz kartę

Zaloguj się do aplikacji Moje ING mobile na telefonie Apple

Kliknij „Karty i płatności telefonem” i wybierz kartę, którą chcesz dodać do Apple Pay.

2

Dodaj kartę

W szczegółach karty kliknij „Dodaj do Apple Wallet”

Jeśli nie mamy Twojej zgody na przekazywanie danych do Apple, poprosimy Cię o jej udzielenie.
Jeśli mamy juź zgodę, przejdziesz od razu do Apple Wallet.

3

Udziel zgody

Udziel nam zgody na przekazywanie danych do Apple

Twoja zgoda umożliwi nam dostarczenie danych o Twoich transakcjach do aplikacji i wyświetlanie Ci ich w Apple Pay.

4

Dokończ w Wallet

Przejdź do Apple Wallet

Tam dokończ dodawanie karty i potwierdź je kodem autoryzacyjnym,
jaki wyślemy Ci SMS-em. Na koniec wyślemy Ci potwierdzenie dodania karty do Apple Pay. 

Nie musisz czekać aż przyślemy Ci kartę płatniczą. Kartę do konta osobistego Visa zbliżeniową możesz dodać do Apple Wallet od razu po zamówieniu.
Nadaj jej PIN i dodaj do Apple Pay. 
Zrobisz to tylko w aplikacji Moje ING mobile w szczegółach karty. 

W Apple Wallet

1

 

Udziel nam zgody na przekazywanie danych do Apple

Możesz to zrobić w Moim ING w swoim profilu w zakładce „Moje Dane” > „Zgody i oświadczenia”,  w części: „Płatności mobilne” lub w trakcie dodawanie karty do Apple Wallet.

 

2

 

Na swoim iPhonie wybierz w ustawieniach Wallet i Apple Pay

Kliknij: „Dodaj kartę”.

 

3

 

Zrób zdjęcie karty lub wpisz jej dane ręcznie

Wpisz kod CVV2

4

 

Zweryfikuj dane karty

Potwierdź dodanie karty kodem autoryzacyjnym, jaki wyślemy Ci SMS-em.

Jak korzystać z karty z Apple Pay

 

W sklepie: Naciśnij dwukrotnie przycisk home lub zasilania i uwierzytelnij się za pomocą Touch ID lub Face ID – w zależności od Twojego urządzenia.  Następnie zbliż iPhone'a lub Apple Watch do terminala płatniczego. To wystarczy – nawet dla transakcji wysokokwotowych nie podajesz PIN-u.

W aplikacjach: Możesz płacić na Twoim iPhonie lub iPadzie. Wystarczy, że wskażesz Apple Pay przy wyborze metody płatności. Zatwierdź płatność za pomocą Touch ID lub Face ID.

W internecie: Zapłacisz za pomocą przeglądarki Safari na iPhonie, iPadzie lub MacBooku. Nie musisz tworzyć konta ani uzupełniać długich formularzy. Wybierz płatność Apple Pay i zatwierdź. Możesz także płacić na swoim MacBooku za pomocą Touch ID.

W bankomacie:  Możesz wypłacić gotówkę kartą w  Apple Pay z bankomatów zbliżeniowych – każdą transakcję potwierdzasz PIN-em.

Zobacz, gdzie możesz płacić Apple Pay na różnych urządzeniach

Opłaty i prowizje

Operacja Opłata
Korzystanie z Apple Pay 0 zł
Wypłaty gotówki z bankomatów umożliwiających wypłaty Apple Pay zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji obowiązująca dla danej karty

Transakcje bezgotówkowe wykonane Apple Pay wliczamy do sumy transakcji, które zwalniają z opłaty za kartę.

Sprawdź pełną tabelę opłat i prowizji

Pytania i odpowiedzi

  • Co to jest token w Apple Pay i jaką mam nad nim kontrolę?

    Token jest wirtualną postacią karty płatniczej przechowywaną na urządzeniu w tzw. „bezpiecznym elemencie”, do którego dostęp jest bardzo ograniczony.

    Masz kontrolę nad tokenem w takim samym zakresie jak nad kartą. Możesz czasowo zablokować token, odblokować lub usunąć go z Apple Wallet. Możesz to zrobić w Moim ING po wejściu w szczegóły karty lub poprzez naszą infolinię.

  • Czy muszę mieć aplikację Moje ING mobile, by korzystać z Apple Pay?

    Nie musisz. Aplikacja Moje ING mobile ułatwia jednak zarządzanie kartami naszego banku dodanymi do Apple Wallet. Umożliwia dodanie karty, czasowe blokowanie, ustalanie limitów płatności.

    Apple Pay to oddzielna aplikacja. Warunkiem korzystania z Apple Pay jest zdefiniowanie numeru telefonu do autoryzacji w systemie bankowości internetowej Moje ING. Na ten numer telefonu będziemy wysłać ci SMS-y kodami autoryzacyjnymi, które umożliwiają dodanie karty do Apple Wallet lub jej odłączenie. Dodatkowo konieczne jest udzielenie w Moim ING zgody na przekazywanie danych do Apple.

  • Czy mogę aktywować płatności Apple Pay przed aktywacją karty płatniczej?

    Tak, jeśli zawarłeś umowę o kartę do konta Visa zbliżeniową, możesz ją dodać do Apple Wallet zaraz po  jej zamówieniu. Zrobisz to tylko w aplikacji Moje ING mobile.

    Jeśli masz inne karty, najpierw musisz je aktywować, a dopiero potem możesz je dodać do Apple Wallet.

  • Nie widzę opcji dodaj do Apple Wallet w szczegółach mojej karty w Moim ING. Co mogę zrobić?

    Kartę możesz dodać tylko w aplikacji Moje ING mobile – nie zrobisz tego w przeglądarce.

    • Zaktualizuj aplikację Moje ING mobile do najnowszej wersji.
    • Zaktualizuj system operacyjny na telefonie. 
    • Następnie ponownie spróbuj dodać kartę. 
  • Czy muszę mieć dostęp do internetu, żeby zapłacić Apple Pay ?

    Podobnie jak zwykła karta płatnicza z możliwością płatności zbliżeniowych karta dodana do Apple Pay nie wymaga połączenia z internetem, aby można było nią płacić. Natomiast samo dodanie karty w aplikacjach Wallet lub w Moje ING mobile (czyli umożliwienie płatności daną kartą za pomocą Apple Pay) wymaga połączenia z internetem w celu weryfikacji wprowadzonych danych i autoryzacji tego procesu.

  • Czy pełnomocnik do konta może dodać kartę do Apple Wallet?

    Jeśli pełnomocnik ma aktywną kartę wydaną do konta na swoje nazwisko, może ją dodać do Apple Pay.

  • Czy mogę korzystać z funkcji wielowalutowej karty Visa zbliżeniowej, jeśli płacę Apple Pay?

    Tak. Jeśli płacisz kartą Visa zbliżeniową w Apple Pay, a Twoje konta walutowe są podłączone do tej karty, automatycznie pobierzemy pieniądze z konta w walucie transakcji. Musisz mieć wystarczająca kwotę na koncie walutowym.

  • Jak dodać kartę do Apple Wallet na iPadzie?

    Przejdź do Ustawień na iPadzie. Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”. Uzupełnij dane karty za pomocą aparatu iPada lub ręcznie. Potwierdź kodem autoryzacyjnym, który wyślemy na Twój numer telefonu do autoryzacji dyspozycji w Moim ING.

     

  • Jak dodać kartę do Apple Watch?

    Kartę możesz dodać do Apple Watcha na dwa sposoby.

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile

    W szczegółach karty Visa zbliżeniowej wybierz opcję „Dodaj do Apple Wallet”. Jeśli Apple Watch jest sparowany z iPhone'em i już wcześniej dodałeś kartę do Apple Wallet na iPhonie, po wybraniu opcji „Dodaj do Apple Wallet”, automatycznie dodamy kartę do aplikacji Apple Wallet na zegarku. Apple Watch musi być w tym czasie odblokowany.

    W aplikacji Watch dostępnej na iPhone'ach.

    1. Włącz Apple Watch, a następnie przejdź do zakładki Wallet & Apple Pay.

    2. Kliknij przycisk „Dodaj” przy karcie, którą chcesz dodać, albo wpisz dane karty. 

    3. Wprowadź 3-cyfrowy kod CVV znajdujący się na odwrocie karty Visa zbliżeniowej.

    4. Zapoznaj się z regulaminem dodawania i użytkowania kart i zaakceptuj go.

    5. Potwierdź dodanie karty jednorazowym kodem autoryzacyjnym, który wyślemy na Twój numer telefonu do autoryzacji.

    6. Karta jest gotowa do użycia. Potwierdzenie zobaczysz na telefonie i w zegarku.

    Możesz zapłacić zegarkiem, jeśli:

    • odblokujesz go kodem
    • lub odblokujesz iPhona sparowanego z zegarkiem - o ile zaakceptowałeś taką funkcjonalność w ustawieniach.

     

  • Jak dodać kartę do MacBooka Pro z czytnikiem Touch ID?

    Otwórz na MacBooku Preferencje systemowe. Następnie otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay” i wybierz opcję „Dodaj inną kartę”. Zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro lub wprowadź dane karty ręcznie. Potwierdź kodem autoryzacyjnym, który wyślemy na Twój numer telefonu do autoryzacji dyspozycji w Moim ING.

  • Mam kartę Mastercard w telefonie. Czy mogę jednocześnie korzystać z Apple Pay?

    Tak, jeśli oprócz urządzenia z systemem Android masz na liście zaufanych urządzenie z IOS spełniające wymagania Apple dla Apple Wallet. Na urządzeniu z Androidem możesz korzystać z Mastercarda w  telefonia, a na telefonie z systemem operacyjnym IOS możesz korzystać z Apple Pay.

     

  • Kiedy karta nie może być dodana do Apple Wallet?

    Nie możesz dodać do Apple Wallet karty, która jest nieaktywna – np. zamknięta, zastrzeżona lub zablokowana, lub jeśli nie spełniasz innych warunków, np.: nie wyraziłeś zgody na przekazywanie przez nas danych o transakcjach do Apple. W niektórych przypadkach nie będzie możliwości dodania karty z powodów bezpieczeństwa, np.: gdy na urządzeniu nie ma oryginalnego systemu operacyjnego.

  • Nie mogę dodać karty do Apple Wallet na Apple Watch. Jaki jest powód?

    Jeśli zegarek jest sparowany z iPhone'em, prawdopodobnie nie odblokowałeś zegarka przed rozpoczęciem procesu dodania karty. Odblokuj Apple Watch i spróbuj ponownie.

  • Jak są autoryzowane transakcje Apple Pay?

    Korzystanie z Apple Pay jest możliwe, jeśli na urządzeniu jest ustawiona blokada urządzenia oraz (opcjonalnie) użyte są czytniki biometryczne Face ID lub Touch ID.

    Większość terminali płatniczych nie wymaga zatwierdzenia transakcji PIN-em do karty. Transakcje są jednak bezpieczne, bo wykonanie płatności Apple Pay jest możliwe tylko po poprawnym odblokowaniu urządzenia.

    Żeby skorzystać z płatności zegarkiem Apple Watch musisz najpierw odblokować zegarek:

    • wpisz na zegarku kodu PIN do zegarka
    • lub odblokuj iPhona sparowanego z zegarkiem - o ile zaakceptowałeś taką funkcjonalność w ustawieniach.

     

  • Jakie dane o transakcji bank przekazuje do Apple?

    Bank przekazuje do Apple informacje o kwotach transakcji, walutach transakcji, ich datach i czasie wykonania, rodzajach transakcji, statusach transakcji, nazwach i adresach sklepów/usługodawców, kategoriach sklepów/usługodawców, oznaczeniu i nazwach kategorii działalności gospodarczej sklepów/usługodawców.

  • Co to jest karta domyślna?

    To podstawowa  karta, którą automatycznie płacisz za pomocą Apple Pay. Możesz zmienić kartę domyślną w dowolnym momencie.

  • Jak mogę zapłacić kartą inną niż domyślna?

    Wysuń obraz karty, którą chcesz płacić, na wierzch ekranu. Będzie widoczna jako pierwsza na głównym ekranie płatności Wallet.

    Domyślną kartę możesz zmienić w ustawieniach telefonu i w sekcji „Wallet i Apple Pay”. Możesz też zmienić kartę domyślną w ustawienia telefonu po wybraniu opcji Apple Wallet.

    W przypadku zegarka możesz zmienić domyślną kartę albo na zegarku, albo w aplikacji Watch na telefonie.

  • Czy dostanę informację o odrzuconej transakcji Apple Pay?

    Tak, dostaniesz wiadomość (SMS lub push) jeśli transakcja zostanie odrzucona np.: z powodu braku pieniędzy na koncie. Otrzymasz również informację o pomniejszeniu stanu konta, jeśli transakcja zostanie wykonana.

  • Transakcja została odrzucona na terminalu, ale zobaczyłem na telefonie znaczek, że przebiegła prawidłowo. Czy transakcja przeszła?

    Zobaczysz znaczek potwierdzający prawidłowość transakcji bez względu na to czy autoryzacja przeszła pozytywnie, czy została odrzucona. Jest to informacja o prawidłowym odczytaniu karty przez terminal, a nie o realizacji transakcji.

    Jeśli terminal odrzuci transakcję, oznacza to, że nie mogła zostać zaksięgowana (brak pieniędzy na koncie lub inny błąd). Wówczas dodatkowo otrzymasz push lub SMS o odrzuceniu transakcji.

  • Dodałem kartę do Apple Wallet, jednak nie mogę płacić. Transakcje są odrzucane. Dlaczego?

    Być może wyłączyłeś na karcie płatności zbliżeniowe. W takim przypadku możesz nadal płacić w internecie i aplikacjach. Jeśli chcesz płacić zbliżeniowo, musisz włączyć płatności zbliżeniowe dla Twojej karty.

     

  • Czy mogę zapłacić Apple Pay, jeśli wyłączę płatności zbliżeniowe dla karty?

    Jeśli wyłączysz płatności zbliżeniowe dla swojej karty, nie zapłacisz  zbliżeniowo kartą plastikową ani kartą w Apple Wallet na terminalu płatniczym. Nadal możesz nią płacić w aplikacjach i sklepach internetowych, które akceptują płatności Apple Pay.

  • Gdzie mogę sprawdzić transakcje wykonane Apple Pay?

    Ostatnie wykonane transakcje widoczne są w aplikacji Apple Wallet. Pełną historię transakcji możesz sprawdzić w Moim ING.

  • Czy mogę ustawić limit płatności dla Apple Pay?

    Limity transakcji dla Apple Pay są wspólne z limitami dla karty płatniczej. Wysokość limitów możesz zmienić m.in. w bankowości internetowej oraz aplikacji Moje ING mobile.

  • Czy mogę usunąć kartę z Apple Pay w Moim ING?

    Tak. Możesz to zrobić w każdym momencie. Wystarczy, że wejdziesz w szczegóły karty w Moim ING i wybierzesz opcję: „Usuń kartę z tego urządzenia ” lub „Usuń Apple Pay ze wszystkich urządzeń”.

  • Czy mogę płacić kartą w Apple Pay, jeśli czasowo zablokowałem kartę plastikową?

    Jeśli karta płatnicza jest zablokowana czasowo – wszystkie tokeny w Apple Wallet również są zablokowane. Odblokujemy kartę w Apple Wallet po odblokowaniu przez Ciebie karty płatniczej.

  • Co mam zrobić, jeśli zgubię iPhone'a z kartą w Apple Wallet?

    Możesz usunąć lub zablokować kartę dodaną do Apple Pay (token) w Moim ING, w szczegółach karty. Możesz też poprosić na infolinii banku o usunięcie tokenu z urządzenia lub zablokowanie go. Możesz też usunąć lub zablokować token poprzez iCloud.

  • Co mam zrobić w przypadku zgubienia iPada, na którym była dodana karta w Apple Wallet?

    Możesz zablokować kartę  w systemie bankowości internetowej Moje ING, w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub telefonicznie na naszej infolinii.

    Możesz też usunąć karty poprzez iCloud.

    1. Zaloguj się na stronie icloud.com/find na komputerze Mac lub PC albo skorzystaj z aplikacji Znajdź mój iPhone na innym telefonie iPhone, iPadzie lub iPodzie touch.
    2. Znajdź swoje urządzenie. Włącz tryb Utracony. W trybie Utracony możesz zdalnie zablokować urządzenie czterocyfrowym kodem, wyświetlić na ekranie blokady własną wiadomość z kontaktowym numerem telefonu oraz śledzić położenie urządzenia na mapie.
    3. Jeśli masz dodaną kartę kredytową, debetową lub przedpłaconą do usługi Apple Pay, po wprowadzeniu urządzenia w tryb Utracony możliwość płacenia za pomocą usługi Apple Pay na urządzeniu zostanie zawieszona.
    4. Wymaż urządzenie. Aby uniemożliwić komukolwiek dostęp do danych znajdujących się na zaginionym urządzeniu, możesz zdalnie wymazać urządzenie. Wymazanie spowoduje usunięcie wszelkich znajdujących się na urządzeniu danych (w tym kart kredytowych, debetowych lub przedpłaconych dodanych do usługi Apple Pay) i uniemożliwi dalsze odnajdywanie urządzenia przy użyciu usługi Znajdź mój iPhone.

    Zaginione urządzenie można przełączyć w tryb Utraconyzablokować lub zdalnie wymazać nawet wtedy, gdy jest wyłączone lub poza siecią. Działania te odniosą skutek, gdy tylko urządzenie połączy się z siecią.

  • Czy usunięcie karty z iPhone’a wpływa na kartę w Apple Watchu, jeśli oba urządzenia są sparowane?

    Nie, to są dwa oddzielne tokeny.

  • Czy mogę odblokować (odwiesić) kartę usuniętą z Apple Wallet, jeśli odnajdę zagubione urządzenie?

    Nie, nie można odblokować usuniętej karty. Możesz odblokować tylko kartę czasowo zablokowaną w Apple Pay (zawieszoną).

  • Dostałem komunikat, że nie mogę dodać karty do Apple Pay. Jaka może być tego przyczyna?

    Może być kilka powodów:

    • Próbujesz dodać kartę, która nie jest udostępniona dla Apple Pay np. kartę przedpłaconą. 
    • Nie mamy Twojej zgody na przekazywanie danych do Apple Inc. Złóż zgodę w swoim profilu w Moim ING, w sekcji „Moje dane” > „Zgody i oświadczenia”.
    • Wprowadziłeś błędne dane karty (np. błędny kod CVV). Sprawdź czy dane karty są poprawne, popraw je i spróbuj ponownie.
    • Próbujesz dodać kartę zablokowaną lub zastrzeżoną. Sprawdź jej status w szczegółach karty.
    • Masz w ustawieniach telefonu inny region niż Polska. Zmień ustawienia telefonu i spróbuj ponownie.

    Jeżeli pięć razy z rzędu wprowadzisz błędne dane karty, to zablokujemy możliwość dodania karty na 24 godziny. Robimy to ze względów bezpieczeństwa. Odczekaj 24 godziny i spróbuj ponownie.

  • Czy mogę dodać ponownie kartę do Apple Wallet, jeśli ją wcześniej usunąłem?

    Tak, możesz ponownie dodać kartę.

  • Co się stanie, jeśli odparuję Apple Watch z iPhone'a?

    Spowoduje to usunięcie karty z Apple Watch.

  • Jak ściągnąć aktualizację Mojego ING na iOS?

    Wejdź w aplikację App Store i kliknij w ikonkę uaktualnienia. Wybierz ikonę aplikacji Moje ING mobile i kliknij „Aktualizuj”.

     

  • Czy mogę wypłacić gotówkę kartą dodaną do Apple Wallet?

    Możesz wypłacić pieniądze kartami dodanymi do Apple Wallet w bankomatach, które udostępniają  taką funkcjonalność np.: bankomaty Planet Cash. 

    Za wypłatę gotówki pobieramy opłaty zgodne z cennikiem dla wypłat kartą płatniczą. Wszystkie transakcje wypłaty gotówki potwierdzasz kodem PIN do karty.

  • Jak można odblokować zegarek do płatności Apple Pay?

    Zegarek możesz odblokować na dwa sposoby:

    • wpisz na zegarku kod PIN do zegarka
    • lub odblokuj iPhona sparowanego z zegarkiem - o ile zaakceptowałeś taką funkcjonalność w ustawieniach. Jeśli masz włączoną taką opcję, musisz pamiętać, że każde odblokowanie iPhona spowoduje odblokowanie zegarka do płatności. 

     

  • Co muszę zrobić, jeśli oddaję telefon do naprawy lub go sprzedaję?

    Jeśli na tym urządzeniu korzystałeś z karty w aplikacji Apple Wallet, usuń dodane do aplikacji karty płatnicze. Możesz to zrobić bezpośrednio w aplikacji Apple Wallet albo za pośrednictwem bankowości elektronicznej Moje ING lub aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Sprowadź również swój telefon do ustawień fabrycznych. 

  • Czy mogę dodać do Apple Pay moją kartę kredytową?

    Możesz dodać do Apple Pay następujące karty kredytowe dla klientów indywidualnych (Visa, Visa Classic, Mastercard, Złota Visa, Platynowa).

    Możesz również korzystać z innych kart płatniczych naszego banku:

    • Visa zbliżeniowa, czyli karty debetowej do konta osobistego.
    • Mastercard w euro, czyli karty do konta w euro dla klientów indywidualnych
  • Jak mogę zwrócić towar w sklepie, jeśli płaciłem kartą w telefonie lub w zegarku?

    Przy zwrocie towaru do sklepu, który kupowałeś przy użyciu karty w telefonie lub w zegarku, musisz mieć przy sobie to samo urządzenie, którym dokonałeś płatności. Gdy przypisujesz kartę do telefonu lub zegarka, zostaje jej nadany wirtualny numer. Niektórzy sprzedawcy dokonują zwroty tylko na tę samą metodę płatności, jaką wykonany był zakup. Oznacza to, że w przypadku płatności telefonem, przy zwrocie musisz zbliżyć telefon do terminala. Na podstawie wirtualnego numeru karty przypisanej do telefonu, zwrot będzie możliwy. Jeśli usuniesz i dodasz kartę na nowo – jej wirtualny numer będzie inny, co może powodować problemy. W takiej sytuacji poproś sprzedawcę o zastosowanie innej metody zwrotu, tłumacząc, że nie masz już karty, którą dokonałeś zakupu. 

  • Gdzie znajdę wirtualny numer karty, którą dokonywałem zakupu?

    Jeśli chcesz sprawdzić wirtualny numer karty przypisany do telefonu lub zegarka pod konkretnym zakupem, wejdź w historię swojego konta. Po odszukaniu interesującej Cię transakcji, rozwiń ją. W prawym dolnym rogu znajdziesz nagłówek „Sposób płatności”. Będzie tam widniała informacja o czterech ostatnich cyfrach wirtualnego numeru karty. Oprócz tego, wirtualny numer karty znajdziesz w aplikacji Wallet.

  • Czemu nie mogę wypłacić kartą w telefonie, mimo że bankomat ma taką funkcjonalność?

    Możliwość wypłaty zbliżeniowo kartą w telefonie zależy od ustawień bankomatu. Może się zdarzyć, że bankomat nie obsługuje takich transakcji.

  • Czy osoba poniżej 18 roku życia może dodać kartę do Apple Wallet?

    Osoba poniżej 18 roku życia może korzystać z Apple Pay pod warunkiem wyrażenia zgody na przekazywanie danych do Apple przez jej rodzica lub opiekuna prawnego. Rodzic lub opiekun prawny może udzielić zgody w Moim ING (w szczegółach konta osoby niepełnoletniej) lub w oddziale banku.

    Osoba poniżej 18 roku życia musi mieć założone konto na iCloud. Jeżeli nie ma ukończonego 16 roku życia, nie utworzy takiego konta samodzielnie i musi skorzystać z konta rodzinnego. W takim wypadku nie może korzystać z płatności Apple Pay. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Apple.

     

Korzystaj także

Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc.