Dodaj Konto do Mojego ING
Jesteś naszym klientem
Zaloguj się do Mojego ING i tam dodaj konto.
Nie jesteś naszym klientem
Otwórz konto przez internet - na stronie www lub w aplikacji Moje ING w telefonie.
Nowość: Konta i karty z Revoluta już dostępne w Moim ING
Udostępniliśmy możliwość dodania kont i kart z Revoluta do Mojego ING. Dodaj swoje konto i miej wszystkie finanse w jednym miejscu.
Twoje konta i karty w jednym miejscu
Wszystkie konta i karty w jednym miejscu
Do Mojego ING dodajesz konta osobiste, firmowe, oszczędnościowe, karty przedpłacone, wirtualne i karty kredytowe – Twoje i te, do których jesteś pełnomocnikiem.
Decydujesz, w jakiej grupie produktów mamy Ci je pokazywać: w kontach, oszczędnościach czy kartach, w Twoim profilu osobistym czy firmowym.
Stan kont z innych banków sprawdzasz w aplikacji Moje ING mobile przed zalogowaniem, tak samo jak dla kont w naszym banku. Wystarczy, że dodasz je na ekranie przed zalogowaniem. Ty wybierasz czy mamy Ci pokazywać kwotę, czy wartość procentową.
Zlecenie przelewu z konta w innym banku
W Moim ING sprawdzasz, na którym koncie masz pieniądze i od razu zlecasz przelew. Możesz go wysłać w złotych z konta w PLN w: Alior Banku, BNP Paribas, mBanku, Banku Millennium, Pekao S.A., PKO BP i Santander Bank Polska.
Jak to zrobić
- Wejdź w Przelewy w Moim ING.
- Wybierz rodzaj przelewu:
- Przelew z kont z innych banków - jeśli chcesz przelać na swoje konto w ING lub
- Przelew zwykły w PLN - jeśli chcesz wysłać przelew na inne konto.
- Podaj szczegóły przelewu i kliknij: „Dalej”.
- Potwierdź przelew na stronie drugiego banku. Przekierujemy Cię tam bezpiecznym połączeniem. Potem wróć do Mojego ING.
- Kiedy przelew zostanie zrealizowany, zobaczysz go na Historii transakcji.
Pożyczka bez dokumentów o wynagrodzeniu na koncie poza ING
Starasz się u nas o pożyczkę, a Twoje wynagrodzenie wpływa na konto w jednym z tych banków: Alior Banku, BNP Paribas, mBanku, Banku Millennium, Pekao S.A., PKO BP , Santander Bank Polska lub Credit Agricole?
Nie musisz już dostarczać nam dokumentów potwierdzających dochody. Na podstawie Twojej dodatkowej zgody szybko je zweryfikujemy dzięki historii konta z innego banku dodanego do Mojego ING.
Wydatki w tym miesiącu i Budżet
Możesz analizować wydatki z kont i kart w PLN dodanych do Mojego ING. Zobaczysz je na wspólnej dla wszystkich banków Historii transakcji, a także na wykresie w Analizie wydatków. Stan kont w innych bankach zobaczysz też w Finansowym miesiącu. Dla kont i kart w PLN zaplanujesz również jeden wspólny Budżet.
Jeśli chcesz analizować tylko niektóre konta lub karty, łatwo zmienisz to w ustawieniach Analizy wydatków i Finansowego miesiąca w Moim ING. Znajdziesz je w Usługach.
Jak to działa?
- Wydatkom z kont i kart w PLN z innych banków przypisujemy kategorie, takie jak wydatkom z kont w naszym banku.
- Transakcje między Twoimi kontami w ING i kontami z innych banków dodanymi do Mojego ING mają kategorię Transfer wewnętrzny. W każdej chwili możesz zmienić ją na inną.
Jak dodać konto do Mojego ING?
-
1
Wybierz Dodaj konto z innego banku w Moim ING
Po zalogowaniu, na stronie głównej, przejdź do grupy produktów Konta, następnie wybierz „Dodaj +”
-
2
Wybierz bank, z którego konto chcesz dodać
Przekierujemy Cię na specjalną, bezpieczną stronę logowania do tego banku. Zaloguj się tam.
Wybierz konta, które chcesz widzieć w Moim ING.
-
3
Potwierdź dodanie kont w aplikacji drugiego banku lub SMS-em
Następnie wróć do Mojego ING.
-
4
Wróć do Mojego ING, by zakończyć dodawanie kont
Zobaczysz je od razu z innymi swoimi kontami. Możesz nadać kontom własną nazwę oraz określić, jak mają być prezentowane.
Dostęp do konta przedłużasz co 180 dni.
Podstawą do działania tej usługi oraz przekazywania danych między bankami i innymi dostawcami usług płatniczych jest unijna dyrektywa PSD2 (Payment Service Directive) oraz ustawa o usługach płatniczych.
Nie przenosimy Ci konta do naszego banku
Dodanie konta z innego banku do Mojego ING oznacza, że udostępnimy Ci jego podgląd w naszej bankowości internetowej i aplikacji Moje ING mobile. Nadal możesz korzystać z konta w drugim banku tak jak dotychczas.
Kontrola nad danymi o kontach
- Ty decydujesz, do czego możemy użyć Twoich danych.
- Dane od innych banków otrzymujemy w sposób zaszyfrowany.
- Nie przekazujemy w zamian danych o Twoich kontach u nas.
- Nie przechowujemy Twoich haseł do innych banków. Dane do logowania zawsze podajesz na stronie drugiego banku.
- Dostęp do swoich kont przedłużasz co 180 dni. Zanim dostęp wygaśnie, przypomnimy Ci o tym w Moim ING .
Pytania i odpowiedzi
-
Z podglądu kont z innych banków w Moim ING korzystasz za 0 zł. Nie pobieramy opłaty również za zlecenie przelewu z konta w innym banku.
Drugi bank może pobrać opłatę za przelew zgodnie ze swoją tabelą opłat.
-
Tak, możesz dodać konto w innej walucie niż złoty - również w takiej, której nie oferujemy w Moim ING.
Z kont walutowych oraz z kont z Revoluta nie zlecisz przelewu. W Moim ING zlecasz przelew w PLN tylko z kont prowadzonych w złotych.
-
Konta z innych banków, które dodasz do Mojego ING zobaczysz:
- na ekranie startowym aplikacji mobilnej. Wystarczy, że dodasz skrót stanu konta z innego banku
- na stronie głównej - w sekcji Moje finanse, w Szczegółach oraz na Historii (wersja PC), a także po wejściu w szczegóły danego konta lub karty z innego banku
Konta z innych banków pokażemy Ci w tej grupie produktowej i w tym widoku, do których je przypiszesz w trakcie ich dodawania, np. w Kontach, Oszczędnościach lub Kartach i płatnościach. Możesz je dodać do widoku osobistego lub firmowego - jeśli masz u nas jakieś produkty firmowe.
Zobaczysz je także:
- na Historii transakcji
- w Przelewach
- w Finansowym miesiącu (jeśli masz ustawiony Budżet – będą również w nim uwzględnione)
- w Analizie wydatków
- w Ustawieniach – sekcja Widok / Konta z innych banków
Możesz łatwo dostosować widok w Moim ING – wyświetlać wszystkie banki albo tylko ING. Wystarczy, że na stronie głównej w opcjach Moich finansów lub w opcjach Historii transakcji zmienisz ustawienie widoku dla kont i kart z innych banków.
-
Możesz nadać własne nazwy kontom z innego banku w trakcie dodawania ich do Mojego ING.
-
W Moim ING nie są dostępne wyciągi ani potwierdzenia transakcji dla kont dodanych z innych banków. Dokumenty księgowe możesz pobrać tylko w banku, który prowadzi konto lub kartę. W Moim ING możesz pobrać Listę transakcji w PDF lub CSV (ale to nie jest dokument księgowy).
-
Tak. Obecnie możesz zlecić przelew z konta w: Alior Banku, BNP Paribas, mBanku, Banku Millennium, Pekao S.A., PKO BP , Santander Bank Polska i Credit Agricole.
-
Dane aktualizują się cztery razy na dobę oraz za każdym razem, gdy logujesz się do Mojego ING. Dodatkowo możesz ręcznie odświeżyć stan konta wraz z historią w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" -"Widok" - "Konta z innych banków".
-
Pobieranie danych o koncie dodanym w ramach usługi „Dodaj konto z innego banku” zależy od jakości połączenia z internetem oraz ilości transakcji na danym koncie. Zwykle trwa do kilku minut.
-
Kategorie nadajemy według tych samych reguł co dla kont z naszego banku. Transakcje pomiędzy Twoimi kontami w naszym banku i kontami z innych banków, które dodasz do Mojego ING traktujemy jak przelew pomiędzy Twoimi własnymi kontami. Nadajemy im kategorię „Transfer wewnętrzny”. W każdej chwili możesz to zmienić - w szczegółach transakcji kliknij „Zmień kategorię”.
-
Możesz to zrobić w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" - "Widok". Wybierz opcję: „Odłącz wszystkie”. Po wybraniu tej opcji konta i karty z danego banku nie będą już prezentowane w Moim ING. Usługa zostanie również automatycznie zamknięta, jeśli wypowiesz nam umowę o system bankowości elektronicznej.
Słownik pojęć
Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.