Wszystkie konta w jednej aplikacji

Dodajesz konta i karty, które masz w innych bankach do Mojego ING
Sprawdzasz stan swoich kont z różnych banków w jednej aplikacji
W przypadku wybranych banków można również zlecić przelewy i łatwo zawnioskować o pożyczkę, jeżeli wynagrodzenie wpływa do innego banku
Widzisz historię transakcji z wszystkich kont razem
Analizujesz wydatki z kont w różnych bankach i planujesz dla nich wspólny budżet

Możesz dodać do Mojego ING konta i karty z: Revoluta, Alior Banku, BNP Paribas, Credit AgricolemBanku, Banku Millennium, Banku Pekao, PKO BP i Santander Bank Polska.

Dodaj konto

Nowość: Konta i karty z Revoluta już dostępne w Moim ING

Twoje konta i karty w jednym miejscu

Jak dodać konto do Mojego ING?

  1. 1

    Wybierz Dodaj konto z innego banku w Moim ING

    Po zalogowaniu, na stronie głównej, przejdź do grupy produktów Konta, następnie wybierz „Dodaj +”

    Dodaj konto

  2. 2

    Wybierz bank, z którego konto chcesz dodać

    Przekierujemy Cię na specjalną, bezpieczną stronę logowania do tego banku. Zaloguj się tam.

    Wybierz konta, które chcesz widzieć w Moim ING.

  3. 3

    Potwierdź dodanie kont w aplikacji drugiego banku lub SMS-em

    Następnie wróć do Mojego ING.

  4. 4

    Wróć do Mojego ING, by zakończyć dodawanie kont

    Zobaczysz je od razu z innymi swoimi kontami. Możesz nadać kontom własną nazwę oraz określić, jak mają być prezentowane.

    Dostęp do konta przedłużasz co 180 dni.

Podstawą do działania tej usługi oraz przekazywania danych między bankami i innymi dostawcami usług płatniczych jest unijna dyrektywa PSD2 (Payment Service Directive) oraz ustawa o usługach płatniczych.

Ważne

Nie przenosimy Ci konta do naszego banku

Kontrola nad danymi o kontach

  • Ty decydujesz, do czego możemy użyć Twoich danych.
  • Dane od innych banków otrzymujemy w sposób zaszyfrowany.
  • Nie przekazujemy w zamian danych o Twoich kontach u nas.
  • Nie przechowujemy Twoich haseł do innych banków. Dane do logowania zawsze podajesz na stronie drugiego banku.
  • Dostęp do swoich kont przedłużasz co 180 dni. Zanim dostęp wygaśnie, przypomnimy Ci o tym w Moim ING .

Pytania i odpowiedzi

  • Z podglądu kont z innych banków w Moim ING korzystasz za 0 zł. Nie pobieramy opłaty również za zlecenie przelewu z konta w innym banku. 

    Drugi bank może pobrać opłatę za przelew zgodnie ze swoją tabelą opłat.

  • Tak, możesz dodać konto w innej walucie niż złoty - również w takiej, której nie oferujemy w Moim ING.

    Z kont walutowych oraz z kont z Revoluta nie zlecisz przelewu. W Moim ING zlecasz przelew w PLN tylko z kont prowadzonych w złotych.

  • Konta z innych banków, które dodasz do Mojego ING zobaczysz:

    • na ekranie startowym aplikacji mobilnej. Wystarczy, że dodasz skrót stanu konta z innego banku
    • na stronie głównej - w sekcji Moje finanse, w Szczegółach oraz na Historii (wersja PC), a także po wejściu w szczegóły danego konta lub karty z innego banku

    Konta z innych banków pokażemy Ci w tej grupie produktowej i w tym widoku, do których je przypiszesz w trakcie ich dodawania, np. w Kontach, Oszczędnościach lub Kartach i płatnościach. Możesz je dodać do widoku osobistego lub firmowego - jeśli masz u nas jakieś produkty firmowe.

    Zobaczysz je także:

    • na Historii transakcji
    • w Przelewach
    • w Finansowym miesiącu (jeśli masz ustawiony Budżet – będą również w nim uwzględnione)
    • w Analizie wydatków
    • w Ustawieniach – sekcja Widok / Konta z innych banków

    Możesz łatwo dostosować widok w Moim ING – wyświetlać wszystkie banki albo tylko ING. Wystarczy, że na stronie głównej w opcjach Moich finansów lub w opcjach Historii transakcji zmienisz ustawienie widoku dla kont i kart z innych banków.

  • Możesz nadać własne nazwy kontom z innego banku w trakcie dodawania ich do Mojego ING. 

     

  • W Moim ING nie są dostępne wyciągi ani potwierdzenia transakcji dla kont dodanych z innych banków. Dokumenty księgowe możesz pobrać tylko w banku, który prowadzi konto lub kartę. W Moim ING możesz pobrać Listę transakcji w PDF lub CSV (ale to nie jest dokument księgowy).

  • Tak. Obecnie możesz zlecić przelew z konta w: Alior Banku, BNP Paribas, mBanku, Banku Millennium, Pekao S.A., PKO BP , Santander Bank Polska i Credit Agricole.

  • Dane aktualizują się cztery razy na dobę oraz za każdym razem, gdy logujesz się do Mojego ING. Dodatkowo możesz ręcznie odświeżyć stan konta wraz z historią w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" -"Widok" - "Konta z innych banków".

  • Pobieranie danych o koncie dodanym w ramach usługi „Dodaj konto z innego banku” zależy od jakości połączenia z internetem oraz ilości transakcji na danym koncie. Zwykle trwa do kilku minut.

  • Kategorie nadajemy według tych samych reguł co dla kont z naszego banku. Transakcje pomiędzy Twoimi kontami w naszym banku i kontami z innych banków, które dodasz do Mojego ING traktujemy jak przelew pomiędzy Twoimi własnymi kontami. Nadajemy im kategorię „Transfer wewnętrzny”. W każdej chwili możesz to zmienić - w szczegółach transakcji kliknij „Zmień kategorię”.

  • Możesz to zrobić w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Ustawienia" - "Widok". Wybierz opcję: „Odłącz wszystkie”. Po wybraniu tej opcji konta i karty z danego banku nie będą już prezentowane w Moim ING. Usługa zostanie również automatycznie zamknięta, jeśli wypowiesz nam umowę o system bankowości elektronicznej.

Słownik pojęć

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.