Co i gdzie możesz zmienić
W Moim ING
Zmienisz samodzielnie dane dowodu i numer telefonu
W placówce bankowej - miejscu spotkań
Przyjdź, gdy masz mDowód lub zagraniczny dokument
Co zmienisz w Moim ING
W Moim ING zmienisz:
- nazwisko i imię
Nazwisko oraz imię lub imiona zmienisz w trakcie aktualizacji polskiego dowodu osobistego lub polskiego paszportu. Jeśli posługujesz się innym dokumentem tożsamości, przyjdź do placówki bankowej - miejsca spotkań - adres zamieszkania i do korespondencji
- serię i numer polskiego dowodu
Zaloguj się do Mojego ING i dowiedz się więcej od Twojego Wirtualnego Asystenta - numer polskiego paszportu
- telefon do kontaktu i mejla
- numer telefonu do autoryzacji
Jeśli posiadasz poprzedni numer telefonu załatwisz to od ręki. Przejdź do swojego profilu i wybierz Ustawienia - Bezpieczeństwo - Dostęp do bankowości - Telefon autoryzacyjny - Zmień. Do zatwierdzenia zmiany wyślemy Ci 2 SMS-y - na stary i nowy numer telefonu
Co zmienisz w placówce bankowej
W placówce bankowej - miejscu spotkań zmienisz:
- nazwisko i imię
- miejsce urodzenia
- dane polskiego i zagranicznego dokumentu tożsamości
- adres zamieszkania i do korespondencji
- telefon do kontaktu i mejla
- numer telefonu do autoryzacji
Niezależnie od tego czy masz poprzedni numer telefonu
Jak zmienić dane w Moim ING
-
1
Zaloguj się do aplikacji
lub do bankowości na komputerze i przejdź do sekcji Moje dane
-
2
Przejdź do edycji danych
W zakładce Dane osobiste wybierz informację, którą chcesz zmienić lub dodać
-
3
Zapisz zmianę
Zatwierdź ją kodem SMS lub PIN-em do aplikacji
Gotowe
Więcej możliwości z aplikacją
Pobierz darmową aplikację Moje ING i korzystaj gdziekolwiek jesteś