Co potrafi nasza aplikacja?

W aplikacji zrobisz wszystko to co w bankowości internetowej na swoim komputerze.
Skorzystasz też z funkcji, które stworzyliśmy specjalnie dla aplikacji.

  • Szybkie logowanie

  • Widzisz ile masz

  • Powiadomienia Push

  • Własne skróty

  • Paragony

  • Klawiatura Moje ING

  • OK Google

Szybkie logowanie

Błyskawiczne logowanie. Prosto i bezpiecznie

  • 4-cyfrowym PINem
  • odciskiem palca - dostępne dla telefonów z systemem iOS od iOS 10.3 oraz Android od wersji 6.0 Zobacz jak aktywować 
  • Face ID - dostępne dla telefonów iPhone X

Widzisz ile masz

Widzisz ile masz - przed zalogowaniem

Czytelny obraz stanu Twojego konta bez konieczności logowania. Klikasz i wiesz.

Powiadomienia Push

Powiadomienia Push

Po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) wyślemy Ci powiadomienie typu push. Przypomnimy też o nadchodzących płatnościach. Działa to tak samo jak w przypadku powiadomień np. w facebooku czy grach. Będziesz zawsze na bieżąco ze swoimi finansami. 

Własne skróty

Własne skróty - na ekranie przed zalogowaniem

Podgląd stanu konta, BLIK, a może szybki przelew? Sam zdecyduj. Do wykorzystania masz 8 skrótów.

Zobacz jak to działa

Korzystaj też ze skrótów do aplikacji bezpośrednio na ekranie telefonu. Więcej

Paragony

Paragony

Robisz zdjęcie, zapisujesz i gotowe. Paragony automatycznie trafią do swojego folderu w Moich dokumentach - dzięki czemu masz do nich dostęp z każdego urządzenia.

Zobacz jak to działa

Klawiatura Moje ING

Klawiatura Moje ING

Idealny sposób na przelewy w komunikatorach i płacenie za zakupy w internecie.

Dowiedz się więcej

OK Google

Powiedz aplikacji co chcesz zrobić

Za pomocą Asystenta Google możesz skorzystać z kilku funkcji, dostępnych na ekranie przed zalogowaniem.

Jak to działa?

Uruchom Asystenta Google - powiedz „OK Google" lub przytrzymaj przycisk ekranu głównego i korzystaj z komend dostępnych w naszej aplikacji:

  • „Wyszukaj saldo w Moje ING mobile” – aby sprawdzić dostępne saldo
  • „Wyszukaj BLIK w Moje ING mobile” – aby otrzymać kod BLIK
  • „Wyszukaj przelew w Moje ING mobile” – aby zrobić szybki przelew 


Opcja dostępna dla urządzeń z systemem Android od wersji 5.0 i z aplikacją Moje ING mobile od wersji 2.9.2.

Płatności i przelewy telefonem z aplikacją

W aplikacji możesz robić przelewy i doładowania telefonu tak jak w bankowości.
Dodatkowo możesz korzystać z funkcji dostępnych tylko w telefonie z naszą aplikacją.

Pobierz aplikację mobilną bezpłatnie

Jaki masz system operacyjny w telefonie? Wybierz:

Możesz też wpisać w wyszukiwarkę sklepu z aplikacjami w telefonie "Moje ING mobile" i pobrać aplikację.

Gdy pobierzesz i zainstalujesz aplikację poprosimy Cię o jej aktywowanie. Aby to zrobić uruchom aplikację
i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Aktywacja polega na zapamiętaniu (powiązaniu) Twojego telefonu
z aplikacją i nadaniu 4-cyfrowego PINu, którym będziesz się logować.

Zobacz jak aktywować aplikację

Nie masz jeszcze konta?

Otwórz je teraz, aby w pełni korzystać z bankowości mobilnej.

Mobilnie, wygodnie, bez kompromisów!

Wystarczy rzut oka na telefon i wiesz

Moje ING budowaliśmy tak, aby wszystkie najważniejsze informacje podać Ci od razu w przystępny sposób. W aplikacji mobilnej poszliśmy jeszcze dalej. Określisz w niej jakie funkcje i skróty najbardziej Ci się przydadzą – dodasz je do ekranu widocznego przed zalogowaniem.

Możesz np. sprawdzić ile masz na koncie od razu po uruchomieniu aplikacji, bez logowania. Możesz wybrać w jaki sposób aplikacja pokaże Ci tę informację: w postaci kwoty lub wartości procentowej.

Bez logowania możesz też przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami. Możesz dodać skróty do przelewu na telefon, BLIKA, stanu karty kredytowej.

Mały ekran, ogromne możliwości

System bankowości Moje ING ma ogromne możliwości. Od najbardziej podstawowych funkcji - przelewy, historia konta, informacja o stanie konta, po coraz bardziej zaawansowane. Moje ING da Ci też pełną informację o naszej ofercie, możliwość zamawiania produktów i usług bankowych oraz ich konfigurację.

Bankowanie powinno być proste i dostępne w każdej sytuacji. Dlatego w naszej aplikacji mobilnej masz dostęp do wszystkich funkcjonalności i możliwości systemu Moje ING w Twoim telefonie. Dodatkowo możesz korzystać z funkcji, które stworzyliśmy specjalnie dla użytkowników smartfonów. 

Więcej niż bank w telefonie

Moje ING mobile pełni rolę Twojego trenera finansowego. Nie tylko informuje o tym ile masz na koncie. Dzięki niej możesz analizować Twoje wydatki, wyznaczać cele oszczędnościowe, planować miesięczny budżet. Dzięki temu nie potrzebujesz żadnej dodatkowej aplikacji, aby zarządzać finansami. Klikasz i wiesz. Wszystko masz pod ręką, w jednym miejscu. W swoim telefonie.

 

Pytania i odpowiedzi

  • Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja Moje ING mobile?

    Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla telefonów z systemem operacyjnym:

    • Android (od wersji 4.4)
    • iOS (od wersji 10.3)

    Jeśli Twój telefon nie spełnia tych wymagań, możesz korzystać z systemu Moje ING w przeglądarce Twojego telefonu. 

  • Czym różni się aplikacja Moje ING mobile od systemu Moje ING?

    Aplikacja Moje ING mobile posiada wszystkie funkcje dostępne w systemie Moje ING. 

    Dodatkowo umożliwia:

    • podgląd stanu konta i karty kredytowej, bez logowania
    • logowanie PIN-em lub odciskiem palca (dla telefonów z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0)
    • własne skróty na ekranie przed logowaniem
    • generowanie kodów BLIK
    • dodawanie paragonów 
    • powiadomienia PUSH po każdej transakcji
    • szybkie przelewy bez logowania - z konta oszczędnościowego na konto osobiste
    • współpraca ze smartwatchami (dostępne już wkrótce)
  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). 
    Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS 10.3 oraz Android od wersji 6.0.

    Jeśli masz iPhone X, możesz korzystać z logowania Face ID.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Czy można logować się do aplikacji odciskiem palca?

    Tak. Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS 10.3 oraz Android od wersji 6.0.

    Jeśli posiadasz Samsung Galaxy S5 lub Samsung Galaxy Note 4 niestety, ze względu na warunki technicznie, nie ma możliwości logowania odciskiem palca.

  • Jak działa pokazywanie stanu konta?

    W aplikacji mobilnej Moje ING mobile możesz sprawdzić stan konta oraz karty kredytowej bez logowania. Możesz wybrać sposób, w jaki aplikacja pokaże Ci tę informację - w postaci kwoty lub wskaźnika procentowego.

     

     

    Przytrzymaj palcem ikonę skrótu do konta lub karty i wybierz Edytuj

  • Jak aktywować aplikację Moje ING mobile?

    Czego potrzebujesz do aktywacji aplikacji?

    • Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej - przygotuj PESEL, login i hasło. Zapytamy Cię o wybrane znaki hasła.

    Login znajdziesz np. na umowie  o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
    Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe – nadaj nowe hasło

    • Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej - możesz go otrzymać np. po założeniu konta. Mozesz to zrobić w aplikacji. Pobierz aplikację, załóż konto, a następnie aktywuj aplikację.

     

    Jak pobrać i aktywować aplikację?

    Zobacz na filmie jak aktywować aplikację

    Instrukcja krok po kroku:

    1. Pobierz aplikację na swój telefon.
      • Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i wyszukaj: "Moje ING mobile"
      • Kliknij ikonę aplikacji w sklepie, a następnie - przycisk pobierania
    2. Otwórz Moje ING mobile na telefonie. Kliknij „Aktywuj aplikację” i postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.
    3. Wpisz login.
    4. Wpisz PESEL.
    5. Wpisz wskazane znaki hasła.
      Ważne: nigdy nie poprosimy Cię o podanie wszystkich znaków hasła. 
    6. Nadaj PIN. To nim będziesz się logować do aplikacji.





    7. Dodaj swój telefon do urządzań zaufanych. 
      Jeśli utracisz telefon, szybko usuń go z listy zaufanych urządzeń. Listę tę znajdziesz w zakładce "Dane i ustawienia" w Moim ING lub aplikacji Moje ING mobile.
      Może się zdarzyć, że to my usuniemy telefon z listy. Robimy to np. gdy długo nie korzystasz z aplikacji w telefonie.
    8. Potwierdź aktywację urządzenia kodem z SMS-a.
      Prześlemy go na numer telefonu, który widnieje do autoryzacji operacji bankowych.
    9. Możesz ustawić logowanie odciskiem palca. 
      Opcja jest dostępna dla telefonów z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych,
      z systemem iOS od iOS9 oraz Android od wersji 6.0.
  • Jak działa szybki przelew?

    W aplikacji Moje ING mobile możesz bez logowania przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami, także pomiędzy kontami osobistymi, a firmowymi. Możesz wybrać kwoty: 50, 100 lub 200 zł.

     

    Ustaw najpierw w aplikacji domyśle konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili – przytrzymaj palcem ikonkę Szybkiego przelewu, a następnie edytuj ustawienia.

    Jeśli nie korzystasz jeszcze z Szybkich przelewów kliknij „dodaj skrót” na ekranie przed zalogowaniem, a następnie wybierz i ustaw Szybkie przelewy.

  • Dlaczego przy instalacji aplikacji, wymagana jest zgoda na dostęp do kontaktów zapisanych w telefonie?

    Ponieważ aplikacja korzysta z dostępu do książki telefonicznej gdy robisz przelew na telefon lub doładowanie telefonu. Dzięki temu nie musisz wpisywać ręcznie numeru telefonu – wystarczy, że wybierzesz go z książki telefonicznej w swoim telefonie.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.

  • Co zrobić, gdy zapomnę PIN-u?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak wylogować się z aplikacji?

    Ze względów bezpieczeństwa zalecamy: gdy skończysz korzystać z aplikacji, wyloguj się z niej.

    Guzik "Wyloguj" znajdziesz w rozwiniętym menu aplikacji (kliknij ikonę w prawym górnym rogu aplikacji).

    Jeśli się nie wylogujesz, aplikacja wyloguje Cię automatycznie po 5 minutach od ostatniej czynności.

     

  • Czy błędne wpisanie PIN-u zablokuje mi dostęp do bankowości internetowej?

    Jeśli trzy razy wpiszesz błędny PIN, program zablokuje aplikację mobilną. Nie zablokuje natomiast bankowości internetowej.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u użyj opcji "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy.

  • Czy są jakieś ograniczenia w kwotach przelewów wykonywanych w aplikacji mobilnej?

    W aplikacji mobilnej możesz wykonywać przelewy na dowolne rachunki łącznie na 100 000 zł w ciągu jednego dnia. W przypadku przelewów na telefon (w tym przelewów BLIK) limit jest mniejszy -  wynosi 500 zł dla jednego przelewu i 1000 zł dla jednego dnia.

  • Czy aplikacja Moje ING mobile jest dostępna dla przedsiębiorców?

    Tak - jeśli przedsiębiorca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

  • Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

    Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. 

    W aplikacji zrobisz to tak:

    • zaloguj się
    • wybierz z menu opcję "Dane i ustawienia" > "Aplikacja mobilna" >  "Powiadomienia na telefonie (push)".
    • Wybierz "zmień", a następnie zaznacz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać

     

    Ustawienia telefonu

    Poniżej przykład tego jak włączyć nasze powiadomienia na telefonach Huawei.

    Wykonaj wszystkie kroki po kolei:

    1.  Ustawienia - Ustawienia zaawansowane - Zarządzanie baterią - Zabezpieczone aplikacje - nasza aplikacja powinna być "zabezpieczona".

    2. Ustawienia - Aplikacje - Ustawienia - Specjalny dostęp - Ignoruj optymalizacje - znajdź naszą aplikację i zmień na "uprawnione"

    3. Ustawienia - Powiadomienia i pasek stanu - Zarządzanie powiadomieniami - znajdź naszą aplikację i zaznacz "zezwalaj na powiadomienia" oraz "pierwszeństwo wyświetlania"

    4. Zrestartuj telefon

     

    Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.

  • Co to jest HCE?

    Zbliżeniowa płatność mobilna na telefony z systemem Android, którą udostępniamy w aplikacji Moje ING mobile. Płatność HCE oferujemy pod nazwą Mastercard w telefonie.

  • Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
    Najpierw upewnij się, że:
    1. Masz telefon z Androidem od wersji 6.0 lub z iOS od wersji iOS 10.3
    2. Twój telefon ma wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź, czy jest włączony
    3. Masz zainstalowaną aplikację ING Bank mobile w wersji od 2.4.0.
     
    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
    - zaloguj się do Moje ING mobile
    - wejdź w „Dane i ustawienia” -> Aplikacja - > Logowanie odciskiem palca - kliknij „Włącz”
    - uruchom ponownie aplikację.
     
     
  • Jak ustawić skróty do aplikacji na ekranie telefonu?

    W ikonce aplikacji na ekranie telefonu znajdziesz skróty do najpopularniejszych funkcji. Wystarczy, że przytrzymasz ikonkę i wybierzesz skrót np. do: BLIKA, przelewu, szybkiego przelewu lub historii. Możesz też przeciągnąć skróty wprost na ekran telefonu – by korzystać z ulubionych funkcji jeszcze szybciej.

    Dostępne dla telefonów z systemem Android od wersji 8.0 i z aplikacją Moje ING mobile od wersji 3.0.1

    Sprawdź też skróty w aplikacji
    Niezależnie od rodzaju systemu operacyjnego i wersji aplikacji, możesz korzystać ze skrótów na ekranie przed zalogowaniem 

    Zobacz jak to działa

RozwińZwiń

Głosowa obsługa aplikacji

  • Co zrobić, żeby aplikacja Moje ING mobile wykonywała komendy głowowe?

    Upewnij się, że:

    • Twoje urządzenie korzysta z Androida min. 5.0.
    • wersja aplikacji Moje ING mobile z której korzystasz to min. 2.9.2.
    • na swoim telefonie masz zainstalowanego Google Asystena.

    To wszystko. Korzystaj z dostępnych komend  – ważne aby brzmiały dokładnie tak:

    „Wyszukaj przelew w Moje ING mobile” – aby wykonać szybki przelew
    „Wyszukaj Saldo w Moje ING mobile” – aby sprawdzić dostępne saldo
    „Wyszukaj BLIK w Moje ING mobile” – aby otrzymać kod BLIK

  • Czy głosowa obsługa aplikacji działała na telefonach z systemem iOS?

    Nie. Obsługa aplikacji Moje ING mobile z wykorzystanie Google Asystenta jest dostępna tylko na urządzeniach z systemem Android.

  • Jakie komendy mogę wypowiedzieć, aby uruchomić głosowo aplikację Moje ING mobile?

    Uruchom Asystenta Google –  powiesz „OK Google”. Możesz też nacisnąć i dłużej przytrzymać przycisk ekranu głównego.

    Skorzystaj z dostępnych komend  - ważne aby brzmiały dokładnie tak:

    • „Wyszukaj przelew w Moje ING mobile” – otworzy się aplikacja Moje ING mobile, zapyta Cię o kwotę przelewu i go wykona
    • „Wyszukaj Saldo w Moje ING mobile” - otworzy się aplikacja Moje ING mobile i powie Ci jakie jest Twój saldo konta
    • „Wyszukaj BLIK w Moje ING mobile” - otworzy się aplikacja Moje ING mobile i odczyta wygenerowany kod BLIK

     

    Lub wypróbuj też inne wersje komend:

    • Szukaj przelew w Moje ING mobile
    • Szukaj blika w Moje ING mobile
    • Wyszukaj kasę w Moje ING mobile
    • Szukaj pieniędzy w Moje ING mobile
  • Jak długo jest ważny kod BLIK po jego głosowym uruchomieniu?

    Ważność kodu BLIK jest taka sama jak kod wygenerowany ręcznie w aplikacji mobilnej czyli 2 min. Wszystkie funkcje dostępne w zakresie głosowej obsługi są takie same jak te wykonywane manualnie. Różnica jest tylko w sposobie ich wykonywania – możesz je wykonać lub powiedzieć, żeby wykonała, je za Ciebie aplikacja.

  • Jak mogę wyłączyć głosową obsługę aplikacji Moje ING mobile?

    Obecnie funkcja jest dostępna dla wszystkich użytkowników aplikacji Moje ING mobile z Androidem w wersji od 5.0. Korzystasz wtedy kiedy chcesz. Jeśli nie chcesz jej używać nie musisz.

  • Na jaką kwotę i na jakie konto mogę głosowo wykonać szybki przelew?

    Szybki przelew możesz wykonać na 50, 100 lub 200 zł. Wcześniej przy dodawaniu skrótu na ekran przed zalogowaniem ustalasz miedzy jakimi Twoimi rachunkami przelew ma być wykonany. Funkcja głosowego wykonania przelewu działa tak samo jak ten wykonany manualnie. Dodaj skrót na ekran przed zalogowaniem i korzystać gdzie potrzebujesz.

  • Nie mam zainstalowanego Asystenta Google na telefonie. Czy aplikacja Moje ING mobile odczyta kod BLIK / saldo/ wykona przelew w oparciu o inne komendy głosowe?

    Aplikacja Asystent Google uruchamia Moje ING mobile wiec jest niezbędna, żeby korzystać z głosowej obsługi aplikacji. Jeśli na swoim telefonie nie masz Asystenta Google, a korzystasz z urządzenia z Androidem min. 5.0 to możesz go pobrać ze sklepu Google Play.

  • Po wypowiedzianej komendzie aplikacja mobilna otwiera się, ale nie odczytuje kodu blik / salda / kwota przelewu.

    Sprawdź czy masz włączone dźwięki multimediów w telefonie. Jeśli tak, to być może Twoje urządzenie wymaga zainstalowania syntezatora mowy. Aplikacja Ci to podpowie.

    W takiej sytuacji aktywuj w telefonie polski syntezator mowy.

    1. Wejdź w „Ustawienia” – „Dostępność” – „Syntezator mowy” i wybierz ustawienia:
    1. Wybierz opcję „Zainstaluj dane głosu”
    2. Wybierz z listy język polski
    3. Instaluj
    4. Wybierz opcję „Zezwól i pobierz”



      To wszystko. Pozamykaj wszystkie okna w telefonie i ponownie wywołaj Asystenta: „OK Google”
  • Zamiast aplikacji otwiera mi się przeglądarka internetowa. Co mam zrobić?

    Upewnij się, że dobrze wypowiadasz komendy głosowe. Możesz to sprawdzić w historii wyszukiwania Asystenta Google. Żeby komenda wykonała odpowiednią funkcje, musi być wypowiedziana dokładnie np. „Wyszukaj saldo w Moje ING mobile”.

    Jeśli okaże się, że mimo prawidłowej komendy uruchamia się dalej przeglądarka skontaktuj się z nami.

RozwińZwiń


Zobacz także