Dlaczego warto korzystać z Parkingów w Moim ING
Jak zacząć korzystać z usługi
Pobierz lub uruchom aplikację Moje ING
Na ekranie przed zalogowaniem dodaj skrót „Mój Transport”, a następnie wybierz „Parkingi”.
Zaakceptuj regulamin
Zapoznaj się z zasadami korzystania z usługi.
Wyszukaj miasto i strefę parkowania
Podaj numer rejestracyjny auta. Wybierz rodzaj i czas postoju. Potwierdź zlecenie PIN-em do aplikacji.
Rozpocznij parkowanie
Włóż za szybę samochodu wydrukowaną wcześniej kartę parkingową lub kartkę z odręcznym napisem „moBiLET”.
Pytania i odpowiedzi
- W jakich miastach mogę parkować?
Z aplikacją Moje ING możesz parkować w ponad 100 miastach w Polsce.
Listę dostępnych miast znajdziesz się na stronie dostawcy usługi (moBilet): http://www.mobilet.pl/?page_id=10
- Jak oznaczyć pojazd?
Zostaw w samochodzie kartkę z odręcznym napisem „moBiLET” lub wydrukuj wcześniej kartę parkingową z aplikacji mobilnej.
- W jaki sposób mogę zapłacić za parkowanie?
Płacisz za parking automatycznie z konta, które wybierzesz przy rejestracji. Zawsze możesz zmienić konto, z którego chcesz zapłacić.
- Skąd kontroler będzie wiedział, że korzystam z usługi mobilnego parkowania?
Kontroler sprawdzi zdalnie, czy parkowanie zostało opłacone. Zrobi to na podstawie numeru rejestracyjnego pojazdu.
- Co się stanie, jeśli podam zły numer rejestracyjny samochodu?
Zawsze sprawdzaj dokładnie jakie dane wprowadzasz – jeśli się pomylisz, Twój postój zostanie potraktowany jako nieopłacony.
- Czy mogę opłacać parkowanie dla więcej niż jednego pojazdu?
Tak, możesz dodać dowolną liczbę pojazdów – ale w danym czasie możesz opłacić parkowanie tylko dla jednego z nich.
- Czy w tym samym czasie mogę opłacić parkowanie dla większej liczby pojazdów?
Nie, możesz opłacić parkowanie tylko dla jednego pojazdu w danym czasie.
- Korzystam z opcji start/stop dla parkowania. Co się stanie, jeśli nie kliknę stop po zakończeniu parkowania?
Gdy wybierasz tę opcję, uruchamia się zegar. Jeśli nie zatrzymasz parkowania, zegar zatrzyma się z końcem godziny parkowania obowiązującym dla danej strefy, a system naliczy maksymalną opłatę dla tego parkingu.
Niektóre parkingi pobierają dodatkowe opłaty, np. za sam wjazd lub pobierają stałe opłaty niezależnie od czasu postoju, np. przy lotniskach.
- Samochód był zaparkowany tylko kilka minut a system naliczył mi więcej czasu. Dlaczego?
System nalicza czas postoju z dokładnością do 1 minuty – ale uwzględnia też minimalne stawki za parkowanie, które ustalają władze danego miasta. W zależności od strefy parkowania system może naliczyć Ci opłatę np. za 15 minut, mimo że parkowanie trwało krócej.
- Jak włączyć/wyłączyć zgodę na geolokalizację?
- iOS: przejdź do Ustawień telefonu, wybierz Moje ING, a następnie Położenie
- Android: przejdź do Ustawień, wybierz Lokalizacja - upewnij się, że dostęp do lokalizacji jest włączony. Przejdź do Uprawnień aplikacji, wybierz Moje ING i zmień ustawienia.
- Dlaczego wyświetla się inne miasto niż to, w którym się znajduję?
Wyświetlamy miasto, które znajduje się najbliżej Twojej aktualnej lokalizacji i jest obsługiwane przez dostawcę usługi - moBILET. Może się zdarzyć, że w mieście, w którym się znajdujesz, moBILET nie oferuje zakupu biletów.
- Dlaczego nie mam opcji „Zaprowadź mnie do samochodu”?
Upewnij się, czy masz:
- zainstalowaną aplikację Google Maps lub Mapy (iOS)
- włączoną opcję „Zapamiętaj obecną lokalizację jako miejsce zaparkowania pojazdu” w aplikacji Moje ING.
- Gdzie mogę złożyć reklamację?
Jeśli reklamacja dotyczy opłaty dodatkowej (czyli tzw. mandatu parkingowego), możesz ją złożyć w biurze obsługi Strefy Płatnego Parkowania. Zarządca SPP może wyjaśnić z moBiLET Twoją sprawę. W innych przypadkach reklamacje możesz składać przez stronę http://www.mobilet.pl/?page_id=12.
- Gdzie znajdę regulamin usługi Parkingi?
Regulamin dostarczony przez moBiLET pobierzesz także w pierwszych krokach aktywacji usługi lub na www.mobilet.pl.
- Jak mogę otrzymać fakturę do wykonanej płatności za parking w aplikacji Moje ING?
Aby otrzymać fakturę do płatności za parking wykonanej w aplikacji Moje ING:
1. Otwórz aplikację Moje ING i wybierz „Mój transport”, a następnie „Parkingi”.
2. W opcji „Informacje” znajdziesz identyfikator oraz hasło do logowania na stronie moBilet.
3. Wejdź na stronę www.mobilet.pl i kliknij w prawym górnym rogu „Zaloguj”. Zaloguj się danymi prezentowanymi w aplikacji Moje ING.
4. Wybierz „Faktury” i dostosuj ustawienia otrzymywania faktur za wykonane płatności.
Nie masz jeszcze konta osobistego?
Wybierz najlepsze konto dla siebie, załóż je przez internet i zacznij parkować z Moim ING.
Zobacz także
Aplikacja Moje ING
Z aplikacją Moje ING zrobisz wszystko, co chcesz zrobić w banku.
Autostrady Autopay
Automatycznie płacisz za przejazdy autostradami.
Dostawcą usługi jest moBiLET. Możesz korzystać z usługi parkingu, którą realizuje moBiLET, na podstawie regulaminu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za usługi, które świadczy moBiLET - Mobile Traffic Data Sp. z o. o.