Dlaczego warto? 

Z usługi mojeID i eID korzystasz bezpłatnie. Nie musisz niczego aktywować. 

Image

 

Wygoda
Możesz załatwiać sprawy bez wizyty w punktach obsługi klienta, bez umawiania się z kurierem i podpisywania dokumentów. 

 

Image

 

Prywatność
Otrzymamy podstawowe informacje o tym, co załatwiasz, np. to, że podpisujesz umowę z PGNiG. Nie znamy treści Twoich umów.

 

Image

 

Bezpieczeństwo danych
Twoje dane wrażliwe (w tym login i hasło) zostają w banku. Dane, których będzie potrzebował dostawca usług (np. do podpisania umowy) zostaną przekazane tylko za Twoją zgodą.

Jak to działa? 

W serwisie dostawcy usługi, za pośrednictwem bankowości internetowej Moje ING, potwierdzasz swoją tożsamość i zakup usługi.

1

Wybierz usługę, którą chcesz załatwić

Np. zawarcie nowej umowy. Jako metodę potwierdzenia zlecenia wybierz mojeID lub eID, a następnie ING - przekierujemy Cię do logowania do bankowości internetowej Moje ING.

2

Potwierdź swoje zlecenie

Zaloguj się do Mojego ING.
Sprawdź czy w Twoim wniosku wszystko się zgadza. Jeśli tak, potwierdź go. 

3

Gotowe!

Wylogujemy Cię automatycznie z Mojego ING i przekierujemy do serwisu dostawcy usługi.

Co załatwisz?

Jak zacząć?

Jesteś naszym klientem?

Na stronie dostawcy usługi kliknij mojeID lub eID, a następnie ING.

Nie jesteś naszym klientem?

Aby skorzystać z usług mojeID lub eID musisz mieć dostęp do bankowości internetowej Moje ING. Otrzymasz go np. wraz z kontem osobistym.

Otwórz konto

Przydatne informacje

  • Dostawcy usług

  • Reklamacje

  • Dokumenty

Dostawcy usług

Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa.
Więcej informacji na temat usługi: mojeid.pl


Dostawcą usługi eID jest Blue Media S.A.,
Blue Media pośredniczy także w płatnościach ekspresowych typu BlueCash, doładowaniach telefonów oraz gier i multimediów.

Więcej informacji na temat usługi: bluemedia.pl

 

Reklamacje

Jeśli dotyczyą dostępu i funkcjonowania systemu bankowości internetowej ING Banku Śląskiego

Możesz złożyć reklamację w następujący sposob:

  1. przez system bankowości internetowej,
  2. telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-19:00) pod numerem:
    • 0 800 163 012 − dla telefonów stacjonarnych (numer bezpłatny),
    • 32 357 00 62 − dla telefonów stacjonarnych i komórkowych (koszt połączenia wg stawek operatora),
  3. osobiście w dowolnym oddziale Banku,
  4. listownie na adres:

ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34
Centrum Obsługi Klienta - TeamING,
40-086 Katowice.

Zgłosić reklamację od razu po sytuacji, do której masz zastrzeżenia.

Możesz wybrać następujące sposoby odpowiedzi na reklamaję:

  • przez system bankowości internetowej;
  • listownie;
  • na innym trwałym nośniku danych, o ile Bank udostępnia taką formę powiadomienia.

Bank przesyła odpowiedź w sposób, jaki Użytkownik wybierze podczas składania reklamacji.

Bank udzieli odpowiedzi na reklamację tak szybko, jak to możliwe. Zrobi to najpóźniej 30 dni od otrzymania reklamacji. Gdy Bank będzie rozpatrywać reklamację, może poprosić Użytkownika o dodatkowe informacje lub dokumenty. Czas rozpatrzenia może się wydłużyć w uzasadnionych przypadkach. Nie może jednak przekroczyć 60 dni od dnia, w którym Bank otrzymał reklamacje. Bank poinformuje Użytkownika o wydłużeniu czasu reklamacji i poda przyczynę opóźnienia.

Jeśli dotyczą obsługi wniosku poza bankowością internetową

Najlepiej zwróć się bezpośrednio do dostawcy usługi, u którego składasz wniosek.