Konto osobiste Direct

  • 0 zł za prowadzenie konta1
  • 0 zł za krajowe przelewy przez internet w złotych2
  • 0 zł za kartę Visa zbliżeniowa - jeśli zrobisz nią transakcje na minimum 300 zł miesięcznie3
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów naszych i Planet Cash

Otwórz konto

Masz mniej niż 26 lat? Tobie polecamy konto dla młodych

Płatności kartą zliczamy w okresie rozliczeniowym

To nie miesiąc kalendarzowy. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego - czyli za poprzedni "miesiąc".

Opłata za kartę - jak nie płacić za kartę do konta?

Wystarczy, że kartami wydanymi do Twojego konta zapłacisz minimum 300 zł. W przeciwnym razie naliczymy opłatę w wysokości 7 zł.

Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie, które zrobisz w danym okresie rozliczeniowym.

Nie jesteś naszym klientem?

Otwórz konto przez internet - na stronie www lub w aplikacji Moje ING w telefonie.

Otwórz konto


Jesteś  naszym klientem?

Zaloguj się do Mojego ING i tam otwórz kolejne konto.

Otwórz konto w Moim ING

Odbierz do 160 zł za otwarcie konta w promocji4

Załóż konto i zgarnij dodatkowe pieniądze na start.

Wystarczy otworzyć konto i zacząć z niego korzystać

Otwórz konto bankowe przez internet i zyskaj do 160 zł w promocji

Zyskasz 100 zł, gdy:

  • do 31 marca 2021 r. otworzysz przez naszą stronę internetową lub w aplikacji Moje ING konto Direct z:
    - kartą 
    - i Otwartym Kontem Oszczędnościowym
  • do 30 czerwca 2021 r. zrobisz transakcje bezgotówkowe dowolną kartą wydaną do konta lub BLIKIEM na łączną kwotę min. 1 000 zł 

Możesz otrzymać dodatkowe 60 zł, jeśli:

  • zrobisz min. 3 transakcje BLIKIEM, płacąc za zakupy w sklepach internetowych (mogą to być transakcje z poprzedniego warunku)
  • otrzymasz w każdym z 3 dowolnych miesięcy trwania promocji łączny wpływ na min. 1 000 zł (z tytułu wynagrodzenia, renty lub emerytury) na konto otwarte w ramach promocji 
  • założysz min. jeden cel oszczędnościowy (zrobisz to w Moim ING)
  • zgromadzisz na swoim celu (lub celach – możesz mieć ich więcej) min. 300 zł

Warunki spełnij do 30 czerwca 2021 r.


Zapoznaj się z regulaminem i spełnij wszystkie warunki promocji.

Otwórz konto
 

Promocja „Do 160 zł za otwarcie konta Direct albo Komfort” jest skierowana do osób pełnoletnich z udzielonymi zgodami na przekazywanie przez nasz bank informacji handlowych (marketingowych) poprzez środki i urządzenia komunikacji elektronicznej oraz profilowanych informacji handlowych.
Upewnij się, że masz udzielone zgody marketingowe – zrobisz to w Moim ING. Brak zgód oznacza rezygnację z udziału w Promocji.

Dostęp do pieniędzy z kontem internetowym

Limit zadłużenia w koncie

Możesz mieć nawet 50 000 zł bez zabezpieczenia. Nie płacisz za udzielenie dodatkowego limitu i możesz dostać go w każdej chwili, bez zbędnych formalności – w Moim ING.

Korzystasz, kiedy potrzebujesz, a każdy wpływ na Twoje konto odnawia limit.

Zobacz, jak dostać limit w koncie

 

Płatności telefonem

Swoją kartę Visa do konta możesz też aktywować w telefonie. Poza tym portfele elektroniczne, płatności BLIK - masz tyle opcji, żeby płacić w sklepach, w internecie, za granicą i łatwiej wypłacać…

Wypróbuj też przelewy na telefon BLIK – wystarczy wybrać odbiorcę ze swoich kontaktów.

Sprawdź, jak płacić telefonem

Karta Visa zbliżeniowa

Płać wygodnie - zbliżeniowo lub telefonem (wystarczy dodać kartę w Moim ING). Ile to kosztuje? Wystarczy, że w danym miesiącu (dokładnie w okresie rozliczeniowym) zrobisz transakcje kartą na 300 zł. Sumujemy płatności wszystkimi kartami wydanymi do Twojego konta.

Więcej o karcie VISA

Aplikacja Moje ING

Dobrze oceniana przez użytkowników daje Ci wszystko to co bankowość w komputerze i możliwości, które docenią użytkownicy smartfonów.

Korzystaj m.in. z:

  • podglądu stanu konta bez zalogowania
  • podglądu historii i stanu kont z innych banków (także przed zalogowaniem)
    - więcej o usłudze "Dodaj konto z innego banku"
  • płatności w sklepach kartą lub kodami BLIK
  • logowania PIN-em lub odciskiem palca
  • dostępu do Profilu Zaufanego
  • przechowywania paragonów i ważnych dokumentów

Więcej o Moim ING

Jak założyć konto przez internet

Jeśli jesteś już naszym klientem, otwórz konto w Moim ING

1

Przygotuj dowód osobisty

Potrzebne będą dane z dokumentu i jego zdjęcia (zobacz jak to zrobić).

Otwórz konto

2

Wybierz płatności do konta

Kartę albo płatności telefonem.

Kartę przywiezie kurier, ale od razu możesz aktywować dla niej płatności telefonem - w Moim ING.

Pamiętaj, że karta do konta to warunek promocji.
 

3

Potwierdź swoją tożsamość

W jeden z czterech sposobów:

1. Na selfie, w aplikacji Moje ING.
Zobacz jak
2. Przelewem z innego banku.
Zobacz czy jest Twój bank
3. Z kurierem.
Zobacz jak
4. W oddziale.

4

Ciesz się nowym kontem

Potwierdzenie wysłania wniosku wyślemy Ci SMS-em.

Gdy już potwierdzisz, że Ty to Ty - otrzymasz od nas w mejlu umowę i dostęp do Mojego ING.

Korzystaj z konta i odbierz do 160 zł w promocji.

Jak potwierdzić tożsamość z metodą na selfie?

Potrzebujesz:

  • smartfona z systemem operacyjnym nie niższym niż 14.0 dla iOS lub Android 7.0
  • prywatności - przejdź proces samodzielnie, bez udziału osób trzecich. Niestety, jeśli w trakcie robienia selfie na zdjęcie załapie się Twoja mama lub partner, nie będziemy mogli zaakceptować takiego wniosku
  • pewnej ręki (lub statywu) i dobrego oświetlenia 
  • wykonać pewne ćwiczenie - połącz kropki na ekranie odpowiednimi ruchami głowy w czasie nie dłuższym niż 60 sekund

Jak potwierdzić tożsamość z kurierem?

Kurier Poczty Polskiej zjawi się pod wskazanym adresem w ciągu 2-3 dni roboczych od złożenia wniosku. 

Możesz też zmienić adres dostawy lub odebrać przesyłkę w placówce pocztowej - ustal to z kurierem w trakcie rozmowy telefonicznej.

Kurier nie przywozi umowy. Za to dostarczy Ci kartę, jeśli ją zamówiłeś :)

Jak załączyć zdjęcia dowodu?

Pliki nie powinny przekraczać 6 MB. Dopuszczalne formaty to: PDF, JPG, JPEG, TIF, TIFF, GIF lub PNG.

O zdjęcia obu stron dowodu osobistego poprosimy Cię, jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości na selfie, przelewem z innego banku lub podczas wizyty kuriera.

Jeśli chcesz potwierdzić swoją tożsamość w oddziale, dowód pokażesz specjaliście w trakcie wizyty.

Chcesz potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Sprawdź, czy mamy Twój bank:

 Alior Bank

 mBank

 Bank Millennium

 Bank Pekao

 Bank Pocztowy

 Santander Bank Polska

Upewnij się też, że:

  • dane wpisane we wniosku o konto zgadzają się z danymi w tamtym banku (np. czy nie masz innego adresu zamieszkania lub nazwiska)
  • jesteś jedynym posiadaczem konta w tamtym banku (nie jest to konto wspólne)
  • oraz czy choć raz specjalista z tamtego banku potwierdził Twoją tożsamość w oddziale (czyli nie była to np. wizyta w celu wypłaty gotówki z bankomatu)

Jak założyć konto na selfie, w aplikacji (wideo)

Jak założyć konto przez stronę www (wideo)

Konto oszczędnościowe
Jak oszczędzać? Z Otwartym Kontem Oszczędnościowym. W razie potrzeby - przelewasz z niego na swoje konto osobiste.

Konto oszczędnościowe

W pakiecie z kontem osobistym. Odkładasz na 0,5% w skali roku5, a wpłacasz lub wypłacasz - kiedy chcesz.

Smart Saver
Oszczędzaj bez wysiłku - procent lub kwota od każdej płatności odkładają się na koncie Smart Saver.

Smart Saver

Oszczędzasz – płacąc. Kwota lub procent od płatności trafia z konta osobistego na oprocentowane konto.

Moje Rabaty
Jak kupować taniej? Ze zniżkami do popularnych sklepów.

Moje Rabaty

To zniżki do popularnych sklepów internetowych, dostępne w Moim ING.

Moje ING
Jak zarządzać domowym budżetem? Z Moim ING - sprawdź analizę wydatków i zaplanuj cele oszczędnościowe.

Moje ING

To też narzędzia pomocne w zarządzaniu domowym budżetem.

Łatwiej oszczędzać z celami oszczędnościowymi.

Załóż cel oszczędnościowy

Na nowy sprzęt do domu, remont, przyszłość swoją lub dziecka? Odkładaj regularnie i śledź w Moim ING, jak Ci idzie.

Opłaty i prowizje

  • Konto

  • Karty do konta

  • Wpłaty/wypłaty

  • Przelewy krajowe w PLN i wewnętrzne

x
  Opłata
Otwarcie konta 0 zł
Prowadzenie konta (z wyjątkiem wpłaty/wypłaty gotówki i przelewu w oddziale banku) 0 zł
x
  Opłata
Wydanie karty Visa zbliżeniowej  
ze standardowym wizerunkiem 0 zł
z własnym wizerunkiem - Mojej Karty ING 15 zł
pierwsze wydanie Mojej Karty ING dla osób w wieku od 13 do 26 lat 0 zł
Pierwsze wydanie Karty Wirtu@lnej Visa dla posiadaczy kont Direct w wieku 18-26 lat 0 zł
Miesięczna opłata za kartę Visa zbliżeniową  

jeśli kartami wydanymi do konta zapłacisz łącznie co najmniej 300 zł (200 zł - jeśli masz 18-26 lat). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniową, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.

0 zł
w przypadku posiadaczy kont Direct w wieku 13-18 lat 0 zł
w pozostałych przypadkach 7 zł
x
  Opłata
Wypłata gotówki Kartą Visa zbliżeniową  
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł
w punktach oznaczonych logo Cashback przy okazji zakupów 0 zł

pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 5 zł. 

0 zł/5 zł
pozostałe wypłaty gotówki za granicą 3%
z pakietem wypłat gotówki 0 zł
Wypłata gotówki  BLIKIEM 0 zł
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł

w pozostałych bankomatach w kraju

pierwsza wypłata rozliczona przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna, za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0 zł/2,50 zł
Wypłata gotówki w oddziale Banku 10 zł
Wpłata gotówki  
we wpłatomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju 0 zł
w oddziale Banku 10 zł
x
  Opłata
W bankowości internetowej i aplikacji mobilnej   
na konta w ING Banku Śląskim 0 zł
na konto w innym banku z wyjątkiem przelewów typu Express ELIXIR, BlueCash, SORBNET 0 zł
W oddziale banku  

na konto w ING Banku Śląskim

stawka nie obowiązuje dla przelewów na rachunki oszczędnościowe w złotych, na rachunki Otwartego Konta Oszczędnościowego (dla przedsiębiorców) w PLN, na rachunki lokat, na rachunki lokat w okresie subskrypcji (dotyczy Inwestycyjnej Lokaty Terminowej oraz Inwestycyjnej Lokaty Terminowej Plus), na rachunki nabyć jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku, w celu zakupu jednostek uczestnictwa na rzecz posiadacza Konta oraz na rachunki posiadacza Konta w Biurze Maklerskim ING.

9 zł

na konto w innym banku z wyłączeniem przelewów typu Express ELIXIR, BlueCash, SORBNET

stawka nie obowiązuje dla przelewów na rachunki nabyć jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku w celu zakupu jednostek uczestnictwa na rzecz posiadacza Konta.

9 zł

Wygląda dobrze?

Otwórz konto

Masz więcej pytań o to konto?

  • Kiedy mogę otworzyć konto przez internet?

    Z formalnych powodów mamy parę warunków. Jeśli:

    • jesteś pełnoletnim obywatelem Polski
    • masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski
    • polski dowód osobisty (nie paszport)
    • numer telefonu komórkowego polskiego operatora
    • nie masz jeszcze żadnej relacji z naszym bankiem (np. innego produktu) 
    • lub jesteś w trakcie ubiegania się o kredyt hipoteczny w naszym banku

    możesz otworzyć konto przez internet.

    W pozostałych przypadkach dobrze będzie złożyć nam wizytę w oddziale :)

  • Czego potrzebuję, żeby otworzyć konto przez internet?

    Dostępu do internetu, komputera, smartfona lub innego urządzenia mobilnego, z którego lubisz korzystać, dowodu osobistego (w tym zdjęć przodu i tyłu dokumentu) oraz około 15 minut wolnego czasu :)

    Jeśli nie masz dowodu osobistego, za to masz paszport - konto otworzysz w najbliższym oddziale.

  • Czy muszę iść do oddziału, żeby otworzyć konto?

    Nie – załóż konto przez internet. Przez naszą stronę internetową lub przez telefon - w aplikacji Moje ING.

    Swoją tożsamość potwierdzisz:

    • zdjęciem selfie (nowość dostępna tylko w aplikacji Moje ING)
    • przelewem z innego banku
    • z kurierem
  • Jestem cudzoziemcem. Czy mogę założyć u Was konto?

    Obecnie umożliwiamy założenie konta przez internet tylko pełnoletnim obywatelom Polski, z polskim dowodem tożsamości, adresem zamieszkania i korespondencji na terenie Polski oraz numerem telefonu komórkowego polskiego operatora. W pozostałych przypadkach zapraszamy do oddziału banku.

  • Potwierdzenie tożsamości - jaką metodę wybrać?

    Gdy otwierasz konto przez internet, możesz skorzystać z czterech metod potwierdzenia tożsamości:

    • na selfie 
    • przelewem z innego banku
    • podczas wizyty kuriera
    • lub w oddziale banku

    Jeśli zależy Ci na czasie, wybierz selfie lub przelew - po potwierdzeniu dostęp do konta zyskasz od razu. Jeśli chcesz korzystać z pełni funkcji Mojego ING (np. profilu zaufanego), i tak dobrze będzie odwiedzić nasz oddział - możesz to więc zrobić po otwarciu konta.

    Czy możesz zmienić metodę po złożeniu wniosku?
    Tylko w przypadku wizyty kuriera - możesz po prostu wcześniej pójść do oddziału. Przy pozostałych metodach złóż wniosek jeszcze raz.

  • Czy do konta muszę mieć kartę?

    Nie, choć może się przydać (no i może fajnie wyglądać, jeśli jest Moją kartą – kartą płatniczą z własnym wizerunkiem).

    Jeśli lubisz płacić telefonem, możesz wybrać taką opcję już w trakcie zakładania konta – to nic nie kosztuje. Jeśli zdecydujesz się jednak na kartę – ją także możesz aktywować do płatności mobilnych.

    Jeśli chcesz skorzystać z promocji… „Do 160 zł za otwarcie konta Direct albo Komfort”, musisz założyć konto z kartą i Otwartym Kontem Oszczędnościowym – to jeden z warunków. Karta wirtualna Visa lub Mastercard w telefonie wystarczą :)

  • Karta z własnym wizerunkiem - kiedy mogę ją zamówić?

    Podczas składania wniosku możesz zamówić kartę ze standardowym wizerunkiem. Jeśli chcesz mieć kartę z własnym projektem (Moją Kartę ING) - zamów ją po zalogowaniu się do Mojego ING.

  • Złożyłem wniosek o konto i co teraz?

    Po poprawnym złożeniu wniosku wyślemy Ci potwierdzenie SMS-em.

    Twoje konto będzie aktywne w zależności od wybranej metody:

    • na selfie lub przelewem – konto aktywujemy do kilku minut, najpóźniej następnego dnia roboczego
    • podczas wizyty kuriera – do 2-3 dni roboczych
    • w oddziale – po potwierdzeniu wniosku przez specjalistę. Na wizytę w dowolnym oddziale masz 30 dni.

    Umowę prześlemy Ci do dwóch dni roboczych na podany adres e-mail, znajdziesz ją też w Moim ING, w zakładce Moje dokumenty. W umowie znajdziesz też numer konta. Hasłem do umowy jest Twój numer PESEL.

    Kurier nie przywozi umowy. Za to przywozi kartę do konta - jeśli ją zamówiłeś. Jeszcze zanim ją dostaniesz, możesz od razu z niej korzystać. Jak aktywować płatności telefonem

    Dobrze aktywować Moje ING – w wersji na komputer lub aplikacji na telefon, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

    I dobrze chociaż raz odwiedzić nas w oddziale – przy otwarciu konta metodą na selfie lub przelewem z innego banku, potrzebujemy dodatkowo potwierdzić Twoją tożsamość w oddziale, żebyś mógł np. korzystać z profilu zaufanego w Moim ING.

  • Czy mogę zrezygnować z wniosku?

    Tak, możesz odstąpić od zawartej umowy zgodnie z wybraną metodą identyfikacji:

    • 50 dni przy metodzie z kurierem oraz przy wizycie w oddziale
    • 14 dni przy metodzie na selfie lub przelewie z innego banku
  • Dlaczego mój wniosek został zamknięty?

    Nie mogliśmy potwierdzić danych zawartych we wniosku (także załączonych zdjęć dowodu osobistego). Najlepiej będzie, jeśli złożysz nam wizytę w oddziale.

  • Kiedy i jak dostanę kartę do konta?

    Kurier dostarczy kartę pod wskazany we wniosku adres w czasie zależnym od wybranej metody potwierdzenia tożsamości:

    • jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości na selfie, przelewem lub w oddziale - kartę dostarczy kurier DHL następnego dnia roboczego po aktywacji konta 
    • jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości kurierem, kartę dostarczy Ci kurier Poczty Polskiej (do 2-3 dni roboczych po złożeniu wniosku), po pozytywnym zweryfikowaniu przez niego Twojej tożsamości
  • Czy konto jest za 0 zł?

    Jeśli aktywnie korzystasz z konta przez internet, najważniejsze rzeczy masz za 0 zł:

    • prowadzenie konta
    • krajowe przelewy w PLN przez internet
    • wpłaty i wypłaty z bankomatów naszych i sieci Planet Cash (a także pierwszą w okresie rozliczeniowym wypłatę BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w kraju!)
    • kartę do konta (wystarczy, że wydasz nią lub innymi kartami wydanymi do konta 300 zł w okresie rozliczeniowym – czyli od 29 miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca, np. od 29 czerwca do 28 lipca)

    Więc za co mogę dodatkowo zapłacić?

    Za dyspozycje składane w oddziale (np. wypłatę pieniędzy, zlecenie przelewu). Dlatego lepiej i wygodniej zrobić to w Moim ING – w wersji na komputer lub aplikacji na telefon.

    Za przelewy ekspresowe, typu Express Elixir czy BlueCash. (Pssst, wiesz, że przelewy na telefon BLIK też są od razu księgowane na koncie odbiorcy, ale nie płacisz za nie?)

    Za kartę, jeśli nie zapłacisz nią wymaganej kwoty. Na szczęście sumujemy płatności wszystkimi kartami wydanymi do konta.

    Za wypłaty z obcych bankomatów – ale lepiej płacić bezgotówkowo, a w razie czego pierwszą wypłatę w okresie rozliczeniowym możesz zrobić za darmo BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce.

  • Jak nie płacić za kartę?

    To całkiem proste. Wystarczy, że w danym okresie rozliczeniowym (od 28 dnia miesiąca do 29 dnia kolejnego miesiąca, np. od 28 czerwca do 29 lipca) wydasz kartą 300 zł. Jedno tankowanie samochodu lub parę zakupów spożywczych powinno wystarczyć.

    W dodatku sumujemy transakcje wszystkimi kartami wydanymi do Twojego konta, także gdy płacisz nimi mobilnie (z pomocą karty w telefonie).

  • Co jeśli mam mniej niż 26 lat?

    Idealnie się składa, bo mamy dla Ciebie konto dla młodych Mobi

    Z kontem Mobi dla młodych 18-26 zyskasz dodatkowo:

    • 0 zł za nielimitowane wypłaty BLIKIEM w bankomatach w całej Polsce
    • 0 zł za wydanie i posiadanie karty - niezależnie od tego, ile nią zapłacisz
    • 0 zł za pierwsze wydanie Mojej Karty ING - karty, która może wyglądać, jak chcesz

    To też idealne konto dla studenta lub gdy zaczynasz pierwszą pracę.

    Sprawdź konto bankowe dla młodych Mobi

  • Czy mogę otworzyć wspólne konto?

    Przez internet możesz otworzyć konto tylko dla siebie.

    Jednak po jego aktywacji możesz upoważnić drugą osobę do korzystania z konta. Dostanie wtedy własną kartę do konta oraz dostęp do bankowości internetowej Moje ING.

    Jeśli zależy Ci, żeby był/a formalnym współwłaścicielem konta, polecamy Ci nasze konto wspólne Komfort.

     

  • Mam konto w innym banku. Czy zobaczę je w Moim ING?

    Tak, dzięki otwartej bankowości i usłudze "Dodaj konto z innego banku". 

    Gdy założysz konto w naszym banku, zyskasz dostęp do Mojego ING. Po aktywacji możesz korzystać z wielu wygodnych rozwiązań, w tym podglądu swoich finansów z różnych banków. 

    Do Mojego ING możesz dodać konta lub karty, do których masz uprawnienia w innym banku, także te, do których jesteś pełnomocnikiem, np. konta osobiste, firmowe, oszczędnościowe, karty przedpłacone, wirtualne czy kredytowe. To Twój bank decyduje, które rachunki będziesz mógł dodać w ramach tej usługi.

    Stoisz w kolejce do kasy i nie wiesz, ile masz na koncie? Do skrótów na ekranie startowym aplikacji Moje ING dodaj pogląd swoich kont lub kart - w ING i innych bankach. Nawet bez logowania do aplikacji zorientujesz się, ile masz pieniędzy. To naprawdę się przydaje!

  • Jak mogę przenieść konto z innego banku do ING?

    Cieszymy się, że chcesz z nami bankować! Złóż wniosek, a my zajmujemy się resztą. Z kontem możemy przenieść dotychczasowe stałe płatności - np. przelewy lub polecenia zapłaty.

    Przenieś konto do ING

  • Jak mogę zamknąć konto?

    Tak jak Ci wygodnie:

    • przez internet, w Moim ING - zaloguj się i przejdź do szczegółów swojego konta
    • w oddziale

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Zakładanie konta przy użyciu Selfie – to - wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie - zdalna identyfikacja nowego klienta oparta na metodach biometrycznych. Porównujemy w niej rysy twarzy użytkownika z tymi na zdjęciu dowodu tożsamości.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to- polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew z rachunku karty kredytowej – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej polecenie przelewu wewnętrznego; jak również - polecenie przelewu wewnętrznego - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.

Z wyjątkiem wpłaty/wypłaty i przelewu w oddziale banku.

Z wyjątkiem przelewów Express ELIXIR, BlueCash, SORBNET.

Opłatę za kartę Visa zbliżeniowa w wysokości 7 zł pobieramy tylko wtedy, jeśli kartami wydanymi do Twojego konta zapłacisz łącznie mniej niż 300 zł. Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie, które zrobisz w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. Jeśli masz konto Direct i 18-26 lat, kwota transakcji, która zwalnia z opłaty za kartę wynosi 200 zł. Nie pobieramy opłaty za kartę od posiadaczy kont Direct w wieku 13-18 lat.

Podstawą odbioru 160 zł jest spełnienie łącznie wszystkich warunków opisanych w regulaminie promocji „Do 160 zł za otwarcie konta Direct lub Komfort”. Zapoznaj się z regulaminem.

5 Oferta dotyczy wyłącznie Otwartego Konta Oszczędnościowego w PLN zakładanego na warunkach określonych w Regulaminie oferty specjalnej „Bonus na start” i obowiązuje przez 3 miesiące od założenia konta, dla kwot poniżej 25 tys. zł. Po upływie tego okresu dla powyższego konta obowiązywać będzie oprocentowanie standardowe. Zapoznaj się z Regulaminem tej oferty. Podane na stronie oprocentowanie jest zmienne, obliczane w skali roku.