Bilety komunikacyjne

Masz szybki dostęp do biletów – w aplikacji Moje ING
Nie potrzebujesz gotówki – płacisz prosto ze swojego konta
Kupujesz bilety kiedy potrzebujesz - o każdej porze
Korzystasz z komunikacji miejskiej w ponad 100 miastach

Sprawdź, jak skorzystać

Dostawcą usługi jest moBiLET.

Jak zacząć korzystać z usługi

  1. 1

    Pobierz lub uruchom aplikację Moje ING

    Na ekranie przed zalogowaniem wybierz skrót „Bilety komunikacyjne”.

    Pobierz aplikację

  2. 2

    Zaakceptuj regulamin

    Zapoznaj się z zasadami korzystania z usługi.

  3. 3

    Kup bilet

    Wybierz miasto i środek transportu Uzupełnij szczegóły biletu, a następnie wskaż konto, z którego chcesz zapłacić. Możemy Cię poprosić o dodatkowe potwierdzenie PIN-em.

  4. 4

    Gotowe!

    Kupiony bilet jest już skasowany.

    Sprawdź, o czym pamiętać, gdy kupujesz:

    W przypadku kontroli wystarczy, że pokażesz aktywny bilet na ekranie telefonu.

Pytania i odpowiedzi

  • Zobacz regulamin usługi

    Regulamin dostarczony przez moBiLET pobierzesz także w pierwszych krokach aktywacji usługi lub na www.mobilet.pl.

  • Dostępne rodzaje biletów zależą od przewoźnika. W aplikacji Moje ING możesz kupić np. bilety:

    • jednorazowe
    • czasowe
    • jednorazowo-czasowe
    • trasowane (podajesz przystanek początkowy i końcowy)
    • krótkookresowe (np.24h, 7 dniowe)
    • okresowe (miesięczne lub 30 dniowe).
  • Podczas kontroli logujesz się do aplikacji i pokazujesz aktywny bilet na ekranie telefonu.

  • Pełną listę miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi - moBiLET.

  • Bilet zakupiony w aplikacji jest od razu aktywny. Nie musisz go kasować.

    Wyjątkiem są bilety ZTM Warszawa oraz Metropolia GZM na Śląsku, które wymagają zeskanowania kodu QR.

    Jak korzystać z biletów ZTM Warszawa

    Możesz:

    1. Kupić bilet i od razu go skasować:

    • Wybierz bilet ZTM Warszawa
    • Potwierdź zakup PIN-em do aplikacji
    • Znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji.

    2. Kupić bilet i skasować później:

    • Wybierz bilet ZTM Warszawa
    • Potwierdź zakup PIN-em do aplikacji
    • Przejdź do „Historii biletów” i skasuj nieaktywny bilet - znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji.

    Na zeskanowanie kodu QR masz 20 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 5 minut i spróbuj ponownie.

    Gdzie znajdziesz kod QR?

    • jeśli korzystasz z metra - przed bramkami biletowymi i przy windach - tam, gdzie przekraczasz strefę biletową
    • jeśli korzystasz z autobusu, tramwaju, pociągu SKM, KM i WKD - na naklejkach na przeciwko drzwi, w górnej części pojazdu.

    Jak korzystać z biletów w Metropolii GZM na Śląsku

    Od 23 sierpnia, aby kupić bilet komunikacyjny:

    • zeskanuj kod QR lub wpisz odpowiedni numer kodu po wejściu do pojazdu
    • wybierz liczbę biletów i konto, z którego zapłacisz.

    Ważne: jeśli przerwiesz zakup biletu, kolejną próbę możesz zacząć po kilku minutach.

  • Jednorazowo w aplikacji możesz kupić 5 biletów.

  • Nie, podczas jednej transakcji możesz kupić tylko jeden rozdzaj biletu. Jeśli chcesz kupić 2 rodzaje biletów, wykonaj dwie osobne transakcje.

  • W szczegółach biletu znajdziesz informacje o rodzaju biletu, jego cenie, numerze linii. Zobaczysz też, do kiedy bilet jest aktywny. W przypadku ZTM Warszawa sprawdzisz, czy bilet jest skasowany.

  • Tak, pełną listę archiwalnych biletów sprawdzisz w „Historii kupionych biletów”.

    • iOS: przejdź do Ustawień telefonu, wybierz Moje ING, a następnie Położenie
    • Android: przejdź do Ustawień, wybierz Lokalizacja - upewnij się, że dostęp do lokalizacji jest włączony. Przejdź do Uprawnień aplikacji, wybierz Moje ING i zmień ustawienia.
  • Wyświetlamy miasto, które znajduje się najbliżej Twojej aktualnej lokalizacji i jest obsługiwane przez dostawcę usługi - moBILET. Może się zdarzyć, że w mieście, w którym się znajdujesz, moBILET nie oferuje zakupu biletów.

  • Reklamację możesz złożyć przez formularz na stronie dostawcy usługi.

    Jeśli problem dotyczy Metropolii GZM na Śląsku (np. skanowanie kodu QR, mandat) skontaktuj się z przewoźnikiem - adres e-mail: kancelaria@metropoliaztm.pl

Więcej możliwości z aplikacją

Pobierz darmową aplikację Moje ING i korzystaj gdziekolwiek jesteś.

Pobierz aplikację

Informacja o dostawcy usługi

Dostawcą usługi jest moBiLET. Możesz korzystać z usługi Bilety komunikacyjne, którą realizuje moBiLET, na podstawie regulaminu.

Nie ponosimy odpowiedzialności za usługi, które świadczy moBiLET - Mobile Traffic Data Sp. z o. o.