Jak korzystać z biletów komunikacyjnych w Moim ING (wideo)
Podpowiedzi o biletach z geolokalizacją
Jeśli korzystasz z geolokalizacji w swoim telefonie, podpowiemy Ci, gdzie jesteś - wystarczy, że w aplikacji skorzystasz z opcji „Zlokalizuj mnie”.
Dlaczego warto korzystać z Biletów komunikacyjnych w Moim ING
Korzystasz prosto i wygodnie
Aby zacząć korzystać z Biletów komunikacyjnych w Moim ING i płacić za nie prosto ze swojego konta, wystarczy że zaakceptujesz regulamin usługi. Jeśli korzystasz z usługi Parkingi w Moim ING, nie musisz drugi raz akceptować regulaminu.
Oszczędzasz czas i pieniądze
- Nie potrzebujesz gotówki i nie musisz szukać biletomatu
- Wybierasz miasto, rodzaj i liczbę biletów, które chcesz kupić
- Masz szybki dostęp do biletów, które często kupujesz.
Kupujesz bezpiecznie
Za bilety komunikacji miejskiej płacisz prosto ze swojego konta osobistego.
Bilet masz pod ręką
- Nie musisz się martwić, że bilet zapodział się w kieszeni
- Łatwo korzystasz z usługi przez skrót w aplikacji Moje ING
- W przypadku kontroli pokazujesz aktywny bilet z kodem QR na ekranie telefonu.
Jak zacząć korzystać z usługi
-
1
Pobierz lub uruchom aplikację Moje ING
Na ekranie przed zalogowaniem wybierz skrót „Bilety komunikacyjne”.
-
2
Zaakceptuj regulamin
Zapoznaj się z zasadami korzystania z usługi.
-
3
Kup bilet
Wybierz miasto i środek transportu Uzupełnij szczegóły biletu, a następnie wskaż konto, z którego chcesz zapłacić. Możemy Cię poprosić o dodatkowe potwierdzenie PIN-em.
-
4
Gotowe!
Kupiony bilet jest już skasowany.
Sprawdź, o czym pamiętać, gdy kupujesz:
W przypadku kontroli wystarczy, że pokażesz aktywny bilet na ekranie telefonu.
Więcej możliwości z aplikacją
Pobierz darmową aplikację Moje ING i korzystaj gdziekolwiek jesteś.
Jak korzystać z biletów ZTM Warszawa
Możesz:
1. Kupić bilet i od razu go skasować:
- Wybierz bilet ZTM Warszawa
- Potwierdź zakup PIN-em do aplikacji
- Znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji.
2. Kupić bilet i skasować później:
- Wybierz bilet ZTM Warszawa lub w Metropolii GZM
- Potwierdź zakup PIN-em do aplikacji
- Przejdź do „Historii kupionych biletów” i skasuj nieaktywny bilet - znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji.
Na zeskanowanie kodu QR masz 20 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 5 minut i spróbuj ponownie.
Gdzie znajdziesz kod QR?
- jeśli korzystasz z metra - przed bramkami biletowymi i przy windach - tam, gdzie przekraczasz strefę biletową
- jeśli korzystasz z autobusu, tramwaju, pociągu SKM, KM i WKD - na naklejkach na przeciwko drzwi, w górnej części pojazdu.
Jak korzystać z biletów w Metropolii GZM na Śląsku
Aby kupić bilet komunikacyjny:
- zeskanuj kod QR lub wpisz odpowiedni numer kodu po wejściu do pojazdu
- wybierz liczbę biletów i konto, z którego zapłacisz.
Ważne: jeśli przerwiesz zakup biletu, kolejną próbę możesz zacząć po kilku minutach.
Pytania i odpowiedzi
-
Regulamin dostarczony przez moBiLET pobierzesz także w pierwszych krokach aktywacji usługi lub na www.mobilet.pl.
-
Dostępne rodzaje biletów zależą od przewoźnika. W aplikacji Moje ING możesz kupić np. bilety:
- jednorazowe
- czasowe
- jednorazowo-czasowe
- trasowane (podajesz przystanek początkowy i końcowy)
- krótkookresowe (np.24h, 7 dniowe)
- okresowe (miesięczne lub 30 dniowe).
-
Podczas kontroli logujesz się do aplikacji i pokazujesz aktywny bilet na ekranie telefonu.
-
Pełną listę miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi - moBiLET.
-
Bilet zakupiony w aplikacji jest od razu aktywny. Nie musisz go kasować.
Wyjątkiem są bilety ZTM Warszawa oraz Metropolia GZM na Śląsku, które wymagają zeskanowania kodu QR.
Jak korzystać z biletów ZTM Warszawa
Możesz:
1. Kupić bilet i od razu go skasować:
- Wybierz bilet ZTM Warszawa
- Potwierdź zakup PIN-em do aplikacji
- Znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji.
2. Kupić bilet i skasować później:
- Wybierz bilet ZTM Warszawa
- Potwierdź zakup PIN-em do aplikacji
- Przejdź do „Historii biletów” i skasuj nieaktywny bilet - znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji.
Na zeskanowanie kodu QR masz 20 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 5 minut i spróbuj ponownie.
Gdzie znajdziesz kod QR?
- jeśli korzystasz z metra - przed bramkami biletowymi i przy windach - tam, gdzie przekraczasz strefę biletową
- jeśli korzystasz z autobusu, tramwaju, pociągu SKM, KM i WKD - na naklejkach na przeciwko drzwi, w górnej części pojazdu.
Jak korzystać z biletów w Metropolii GZM na Śląsku
Od 23 sierpnia, aby kupić bilet komunikacyjny:
- zeskanuj kod QR lub wpisz odpowiedni numer kodu po wejściu do pojazdu
- wybierz liczbę biletów i konto, z którego zapłacisz.
Ważne: jeśli przerwiesz zakup biletu, kolejną próbę możesz zacząć po kilku minutach.
-
Jednorazowo w aplikacji możesz kupić 5 biletów.
-
Nie, podczas jednej transakcji możesz kupić tylko jeden rozdzaj biletu. Jeśli chcesz kupić 2 rodzaje biletów, wykonaj dwie osobne transakcje.
-
W szczegółach biletu znajdziesz informacje o rodzaju biletu, jego cenie, numerze linii. Zobaczysz też, do kiedy bilet jest aktywny. W przypadku ZTM Warszawa sprawdzisz, czy bilet jest skasowany.
-
Tak, pełną listę archiwalnych biletów sprawdzisz w „Historii kupionych biletów”.
-
- iOS: przejdź do Ustawień telefonu, wybierz Moje ING, a następnie Położenie
- Android: przejdź do Ustawień, wybierz Lokalizacja - upewnij się, że dostęp do lokalizacji jest włączony. Przejdź do Uprawnień aplikacji, wybierz Moje ING i zmień ustawienia.
-
Wyświetlamy miasto, które znajduje się najbliżej Twojej aktualnej lokalizacji i jest obsługiwane przez dostawcę usługi - moBILET. Może się zdarzyć, że w mieście, w którym się znajdujesz, moBILET nie oferuje zakupu biletów.
-
Reklamację możesz złożyć przez formularz na stronie dostawcy usługi.
Jeśli problem dotyczy Metropolii GZM na Śląsku (np. skanowanie kodu QR, mandat) skontaktuj się z przewoźnikiem - adres e-mail: kancelaria@metropoliaztm.pl.
Nie masz jeszcze konta osobistego?
Wybierz najlepsze konto dla siebie, załóż je przez internet i zacznij korzystać z Biletów komunikacyjnych w Moim ING.
Więcej możliwości z aplikacją
Pobierz darmową aplikację Moje ING i korzystaj gdziekolwiek jesteś.
Informacja o dostawcy usługi
Dostawcą usługi jest moBiLET. Możesz korzystać z usługi Bilety komunikacyjne, którą realizuje moBiLET, na podstawie regulaminu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za usługi, które świadczy moBiLET - Mobile Traffic Data Sp. z o. o.