Dlaczego warto korzystać z Biletów komunikacyjnych w Moim ING
Jak zacząć korzystać z usługi
Pobierz lub uruchom aplikację Moje ING
Na ekranie przed zalogowaniem wybierz skrót „Mój Transport”, a następnie „Bilety komunikacyjne”.
Zaakceptuj regulamin
Zapoznaj się z zasadami korzystania z usługi.
Kup bilet
Wybierz miasto i środek transportu Uzupełnij szczegóły biletu, a następnie wskaż konto, z którego chcesz zapłacić. Potwierdź zakup biletu PIN-em do aplikacji.
Gotowe!
Kupiony bilet jest już skasowany.
Kupujesz bilet ZTM Warszawa? Pamiętaj, by go skasować
W przypadku kontroli wystarczy, że pokażesz aktywny bilet na ekranie telefonu.
Pytania i odpowiedzi
- Gdzie znajdę regulamin usługi Bilety komunikacyjne?
Regulamin dostarczony przez moBiLET pobierzesz także w pierwszych krokach aktywacji usługi lub na www.mobilet.pl.
- Jakie bilety mogę kupić w aplikacji?
Dostępne rodzaje biletów zależą od przewoźnika. W aplikacji Moje ING możesz kupić np. bilety:
- jednorazowe
- czasowe
- jednorazowo-czasowe
- trasowane (podajesz przystanek początkowy i końcowy)
- krótkookresowe (np.24h, 7 dniowe)
- okresowe (miesięczne lub 30 dniowe).
- Jak wygląda kontrola biletu kupionego w aplikacji?
Podczas kontroli logujesz się do aplikacji i pokazujesz aktywny bilet na ekranie telefonu.
- W jakich miastach mogę korzystać z Biletów komunikacyjnych?
Pełną listę miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi - moBiLET.
- Czy muszę dodatkowo kasować bilet?
Bilet zakupiony w aplikacji jest od razu aktywny. Nie musisz go kasować.
Wyjątkiem są bilety ZTM Warszawa, które wymagają zeskanowania kodu QR.
Jak korzystać z biletów ZTM Warszawa
Możesz:
1. Kupić bilet i od razu go skasować:
- Wybierz bilet ZTM Warszawa
- Potwierdź zakup PIN-em do aplikacji
- Znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji.
2. Kupić bilet i skasować później:
- Wybierz bilet ZTM Warszawa
- Potwierdź zakup PIN-em do aplikacji
- Przejdź do „Historii biletów” i skasuj nieaktywny bilet - znajdź kod QR i zeskanuj go w aplikacji.
Na zeskanowanie kodu QR masz 20 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 5 minut i spróbuj ponownie.
Gdzie znajdziesz kod QR?
- jeśli korzystasz z metra - przed bramkami biletowymi i przy windach - tam, gdzie przekraczasz strefę biletową
- jeśli korzystasz z autobusu, tramwaju, pociągu SKM, KM i WKD - na naklejkach na przeciwko drzwi, w górnej części pojazdu.
- Czy mogę kupić więcej niż jeden bilet?
Jednorazowo w aplikacji możesz kupić 5 biletów.
- Czy mogę kupić 2 różne rodzaje biletów (np. 1 ulgowy i 1 normalny) jednocześnie?
Nie, podczas jednej transakcji możesz kupić tylko jeden rozdzaj biletu. Jeśli chcesz kupić 2 rodzaje biletów, wykonaj dwie osobne transakcje.
- Co mogę sprawdzić w szczegółach biletu?
W szczegółach biletu znajdziesz informacje o rodzaju biletu, jego cenie, numerze linii. Zobaczysz też, do kiedy bilet jest aktywny. W przypadku ZTM Warszawa sprawdzisz, czy bilet jest skasowany.
- Czy mogę sprawdzić historię zakupionych biletów?
Tak, pełną listę archiwalnych biletów sprawdzisz w „Historii kupionych biletów”.
- Jak włączyć/wyłączyć zgodę na geolokalizację?
- iOS: przejdź do Ustawień telefonu, wybierz Moje ING, a następnie Położenie
- Android: przejdź do Ustawień, wybierz Lokalizacja - upewnij się, że dostęp do lokalizacji jest włączony. Przejdź do Uprawnień aplikacji, wybierz Moje ING i zmień ustawienia.
- Dlaczego wyświetla się inne miasto niż to, w którym się znajduję?
Wyświetlamy miasto, które znajduje się najbliżej Twojej aktualnej lokalizacji i jest obsługiwane przez dostawcę usługi - moBILET. Może się zdarzyć, że w mieście, w którym się znajdujesz, moBILET nie oferuje zakupu biletów.
- Jak złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć przez formularz na stronie dostawcy usługi.
Nie masz jeszcze konta osobistego?
Wybierz najlepsze konto dla siebie, załóż je przez internet i zacznij korzystać z Biletów komunikacyjnych w Moim ING.
Zobacz także
Parkingi
Nie szukasz parkomatów - płacisz za postój na parkingu z aplikacją Moje ING.
Autostrady Autopay
Automatycznie płacisz za przejazdy autostradami.
Dostawcą usługi jest moBiLET. Możesz korzystać z usługi Bilety komunikacyjne, którą realizuje moBiLET, na podstawie regulaminu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za usługi, które świadczy moBiLET - Mobile Traffic Data Sp. z o. o.