Zmiana PIN-u i deaktywacja aplikacji

  • Natychmiast i za darmo
  • Na telefonie lub komputerze
  • Zmieniasz PIN i usuwasz telefony, na których nie korzystasz z aplikacji

Jak zmienić PIN do aplikacji

1

Zaloguj się do aplikacji

lub do bankowości na komputerze i tam

Zmień PIN

2

Przejdź do ustawień

Wejdź do swojego profilu do sekcji „Ustawienia” - „Bezpieczeństwo” - „PIN do aplikacji”. Wybierz opcję „Zmień”.

3

Ustaw nowy PIN

Zatwierdź zmianę kodem SMS.
Gotowe.

Nie pamiętasz PIN-u?

Skorzystaj z opcji "Nie pamiętam kodu PIN" na ekranie logowania do aplikacji. Ustawisz nowy PIN. Będzie Ci potrzebne hasło do Mojego ING. Poprosimy Cię o podanie 5-ciu jego znaków. Zmianę zatwierdzisz kodem SMS.

Jak usunąć telefon z listy zaufanych urządzeń?

1

Zaloguj się do Mojego ING

Usuń telefon

lub do aplikacji - jeśli masz ją aktywną na drugim telefonie.

2

Przejdź do zaufanych urządzeń

Znajdziesz je w swoim profilu w sekcji „Ustawienia” – „Aplikacja mobilna” - „Zaufane urządzenia”.

3

Usuń telefon z listy

Gotowe.
Nie wymagamy potwierdzenia kodem SMS, ani PIN-em do aplikacji.

Zaufane urządzenia

Na liście zaufanych urządzeń pojawiają się te telefony, na których aktywujesz aplikację.

Jednocześnie możesz korzystać z aplikacji na 3 urządzeniach i tyle aktywnch urządzeń możesz mieć na liście. Pozostałe telefony oznaczymy jako "usunięte".

Po co ta lista?

To taki zawór bezpieczeństwa - gdy stracisz telefon możesz szybko, samodzielnie (zdalnie) wyłączyć na nim aplikację z innego urządzenia, np. z komputera.

Jeśli przez dłuższy czas nie korzystasz z aplikacji na danym telefonie – ze względów bezpieczeństwa, sami usuniemy go z listy.

Kiedy usunąć telefon z listy zaufanych urządzeń

Jeśli stracisz telefon z aplikacją - usuń go z listy jak najszybciej.

Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING na innym urządzeniu, zgłoś utratę telefonu na naszej infolinii: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora).

Usuwając telefon z listy - deaktywujesz na nim aplikację.

Kiedy jeszcze usunąć telefon
Z listy usuwaj urządzenia, z których nie korzystasz, np.: gdy wymienisz telefon na nowy lub gdy oddajesz telefon do serwisu. Uniemożliwiasz tym samym korzystanie z aplikacji osobie niepowołanej.

Co gdy odzyskasz telefon
Ponownie aktywuj na nim aplikację. Uruchom ją i postępuj zgodnie z krokami aktywacji.

 

Nie masz jeszcze aplikacji?

Pobierz ją teraz. Bankuj wygodnie i bezpiecznie w swoim telefonie.

   

Zobacz także

Limity transakcyjne
Limity transakcyjne

Limity transakcyjne

Zobacz co jeszcze możesz ustawić. 

Wszystko co musisz wiedzieć o logowaniu

Wszystko co musisz wiedzieć o logowaniu

Logowanie. Prosta sprawa. Czasami jednak nieco je utrudniamy. Sprawdź dlaczego.

Centrum pomocy
ochrona karty zbliżeniowej

Centrum pomocy

Dowiedz się więcej o działaniu aplikacji i bankowości Moje ING.