Jak zmienić PIN do aplikacji
-
1
Zaloguj się do aplikacji
lub do bankowości na komputerze i tam
-
2
Przejdź do ustawień
Wejdź do swojego profilu do sekcji Ustawienia - Aplikacja mobilna - Dostęp do aplikacji. Wybierz opcję „Zmień PIN do aplikacji”.
-
3
Ustaw nowy PIN
Zatwierdź zmianę kodem SMS.
Gotowe.
Nie pamiętasz PIN-u?
Skorzystaj z opcji „Nie mogę się zalogować” na ekranie logowania do aplikacji. Ustawisz nowy PIN. Będzie Ci potrzebne hasło do Mojego ING. Poprosimy Cię o podanie 5-ciu jego znaków. Zmianę zatwierdzisz kodem SMS.
Jak usunąć telefon z listy zaufanych urządzeń?
-
1
Zaloguj się do Mojego ING
lub do aplikacji - jeśli masz ją aktywną na drugim telefonie.
-
2
Przejdź do zaufanych urządzeń
Znajdziesz je w swoim profilu w sekcji Ustawienia – Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia.
-
3
Usuń telefon z listy
Gotowe.
Nie wymagamy potwierdzenia kodem SMS, ani PIN-em do aplikacji.
Zaufane urządzenia
Skąd się biorą te urządzenia i dlaczego to takie ważne.
Kiedy usunąć telefon z listy zaufanych urządzeń
Gdy staracisz telefon - usuń go z listy jak najszybciej.
Zaufane urządzenia
Na liście zaufanych urządzeń pojawiają się te telefony, na których aktywujesz aplikację.
Jednocześnie możesz korzystać z aplikacji na 2 urządzeniach i tyle aktywnch urządzeń możesz mieć na liście. Pozostałe telefony oznaczymy jako "usunięte".
Po co ta lista?
To taki zawór bezpieczeństwa - gdy stracisz telefon możesz szybko, samodzielnie (zdalnie) wyłączyć na nim aplikację z innego urządzenia, np. z komputera.
Jeśli przez dłuższy czas nie korzystasz z aplikacji na danym telefonie – ze względów bezpieczeństwa, sami usuniemy go z listy.
Kiedy usunąć telefon z listy zaufanych urządzeń
Jeśli stracisz telefon z aplikacją - usuń go z listy jak najszybciej.
Jeśli nie masz dostępu do Mojego ING na innym urządzeniu, zadzwoń na nasz Telefon alarmowy 24/7: +48 32 357 00 12 i zgłoś utratę telefonu.
Koszt połączenia wg stawek operatora.
Usuwając telefon z listy - dezaktywujesz na nim aplikację.
Kiedy jeszcze usunąć telefon
Z listy usuwaj urządzenia, z których nie korzystasz, np.: gdy wymienisz telefon na nowy lub gdy oddajesz telefon do serwisu. Uniemożliwiasz tym samym korzystanie z aplikacji osobie niepowołanej.
Co gdy odzyskasz telefon
Ponownie aktywuj na nim aplikację. Uruchom ją i postępuj zgodnie z krokami aktywacji.
Nie masz jeszcze aplikacji?
Pobierz ją teraz. Bankuj wygodnie i bezpiecznie w swoim telefonie.