Logowanie na telefonie
Logowanie PIN-em
Uruchom aplikację, wpisz 4-cyfrowy PIN. Gotowe.
PIN nadasz przy aktywacji aplikacji.
Możesz go zmienić w dowolnym momencie. Aby to zrobić, zaloguj się i przejdź do swojego profilu do sekcji Ustawienia - Bezpieczeństwo. Ustaw nowy PIN.
Nikt poza Tobą nie powinien go znać. Powinien być inny niż PIN do telefonu i karty.
Logowanie odciskiem palca
Uruchom aplikację i przyłóż palec do czytnika linii papilarnych w telefonie. Gotowe.
Dowiedz się, jak aktywować logowanie odciskiem palca
Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych.
Logowanie rozpoznawaniem twarzy
Uruchom aplikację, kliknij Zaloguj i już.
Ten sposób logowania jest dostępny na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID oraz na wybranych modelach telefonów z systemem Android.
Logujesz się rozpoznawaniem twarzy lub odciskiem palca?
Możemy poprosić Cię dodatkowo o podanie PIN-u do aplikacji.
Jak może przebiegać logowanie w aplikacji?
Nawet jeśli Twoją domyślą metodą logowania jest odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy, możemy poprosić Cię dodatkowo o podanie PIN-u do aplikacji.
Logowanie może przebiegać na 3 sposoby:
- Tylko PIN-em
- Tylko odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy
- Odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy + PIN-em
Pobierz aplikację
Loguj się wygodnie i korzystaj z funkcji dostępnych bez logowania: sprawdzaj stan konta, korzystaj z szybkiego przelewu pomiędzy swoimi kontami, generuj kody BLIK.
Pobierz aplikację
Logowanie na komputerze
Logowanie hasłem
-
1
Wejdź na ing.pl
Kliknij Zaloguj w prawym górnym rogu ekranu.
-
2
Wybierz przycisk Moje ING
Przeniesiemy Cię na stronę logowania.
-
3
Wpisz swój login i 5 wskazanych znaków hasła do Mojego ING
Gotowe.
Login (identyfikator użytkownika)
Login jest inny dla każdego użytkownika naszego systemu bankowości. Znajdziesz go w Umowie o korzystanie z bankowości oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji Moje dane - Dane osobiste. Zawsze możesz go również sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.
Nie pokazuj nikomu swojego loginu!
Hasło
Nikt, poza Tobą, nie powinien go znać.
Żeby go zmienić zaloguj się do Mojego ING. Przejdź do swojego profilu do sekcji Ustawienia - Bezpieczeństwo. Wpisz i zatwierdź nowe hasło.
Bezpieczna strona logowania
Ważne
Zanim wpiszesz login i hasło, upewnij się, że jesteś na właściwej, bezpiecznej stronie logowania. Sprawdź, czy adres widoczny w pasku w oknie przeglądarki to https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login i czy przed adresem strony znajduje się zapis „https”. W oknie przeglądarki powinien znajdować się symbol kłódki. W ten sposób upewnisz się, że znajdujesz się na szyfrowanej stronie, gdzie Twoje dane są właściwie chronione.
Pamiętaj! W Moim ING nigdy nie poprosimy Cię o podanie wszystkich znaków z Twojego hasła.
Zaufane przeglądarki
Możesz dodać przeglądarkę, z której logujesz się do Mojego ING, do listy zaufanych. Dzięki temu przez 90 dni nie poprosimy Cię o dodatkowe uwierzytelnienie podczas logowania (w wyjątkowych sytuacjach nawet po dodaniu przeglądarki do listy zaufanych konieczne będzie dodatkowe potwierdzenie).
O tym warto pamiętać
- Do listy zaufanych przeglądarek dodaj tylko swoje bezpieczne przeglądarki, z których zwykle korzystasz
- Dodanie każdej przeglądarki do zaufanych wymaga Twojego potwierdzenia – wtedy możemy Cię poprosić o dodatkową autoryzację
- Zmiana dotyczy logowania do bankowości internetowej przez przeglądarkę (również przeglądarkę w telefonie)
- Zaufana przeglądarka jest na liście przez 90 dni - po tym czasie usuniemy ją z listy. Możesz dodać ją ponownie do listy zaufanych przeglądarek
- Na liście możesz mieć maksymalnie 5 zaufanych przeglądarek
- Możesz w każdej chwili sprawdzić i zmienić listę zaufanych przeglądarek
- Na liście zobaczysz też dezaktywowane zaufane przeglądarki z ostatnich 6 miesięcy.
Login i hasło
Login (identyfikator użytkownika)
Login jest inny dla każdego użytkownika naszego systemu bankowości. Znajdziesz go w Umowie o korzystanie z bankowości oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji Moje dane - Dane osobiste. Zawsze możesz go również sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.
Nie pokazuj nikomu swojego loginu!
Hasło
Nikt, poza Tobą, nie powinien go znać.
Żeby go zmienić zaloguj się do Mojego ING. Przejdź do swojego profilu do sekcji Ustawienia - Bezpieczeństwo. Wpisz i zatwierdź nowe hasło.
Czasami login i hasło nie wystarczy
Możemy poprosić Cię dodatkowo o podanie kodu SMS.
Jak przebiega logowanie na komputerze?
Oprócz loginu i 5 wybranych znaków hasła do Mojego ING, możemy Cię dodatkowo poprosić o wpisanie kodu SMS.
Logowanie do Mojego ING może przebiegać na 2 sposoby:
- Login i hasło maskowane (5 wybranych znaków)
- Login, hasło maskowane (5 wybranych znaków) + kod SMS
Kody SMS
Wysyłamy je na numer telefonu do autoryzacji. Sprawdzisz go i zmienisz w Moim ING w swoim profilu w sekcji Ustawienia - Bezpieczeństwo. Możesz też przyjść do naszej placówki bankowej - miejsca spotkań.
Masz problemy z logowaniem?
Sprawdź co robić.