Błyskawiczne logowanie na telefonie

Na telefonie z aplikacją Moje ING mobile zalogujesz się naprawdę szybko. 

Logowanie 4-cyfrowym PIN-em

Uruchom aplikację, wpisz PIN. Gotowe.

PIN nadasz przy aktywacji aplikacji.
Możesz go zmienić w dowolnym momencie. Aby to zrobić, zaloguj się i przejdź do sekcji „Dane i ustawienia” – „Bezpieczeństwo”. Ustaw nowy PIN.

Logowanie odciskiem palca

Uruchom aplikację i przyłóż palec do czytnika linii papilarnych w telefonie. Gotowe.

Dowiedz się, jak aktywować logowanie odciskiem palca

Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych oraz z systemem iOS od iOS 10.3 lub Android od wersji 6.0.

Logowanie Face ID

Uruchom aplikację, kliknij "Zaloguj" i już.

Logowanie z wykorzystaniem Face ID jest dostępne dla iPhone’a X.

Pobierz darmową aplikację

Loguj się wygodnie, a nawet korzystaj z funkcji dostępnych bez logowania: sprawdzaj stan konta, korzystaj z szybkiego przelewu pomiędzy swoimi kontami, generuj kody BLIK.

Zobacz jak pobrać i aktywować aplikację

Dowiedz się więcej o aplikacji na telefon

Tradycyjne logowanie na komputerze

1

 

Na stronie www.ing.pl kliknij „Zaloguj” w  prawym górnym rogu ekranu

2

 

Wybierz przycisk „Moje ING

3

 

Wpisz swój login i wybrane znaki hasła.

Warto wiedzieć

Chcesz mieć dostęp do naszej bankowości internetowej i mobilnej? 

Otrzymasz go np. wraz z kontem osobistym.

Otwórz konto teraz

Dowiedz się więcej o koncie

Pytania i odpowiedzi

  • Chcę aktywować dostęp do systemu bankowości internetowej. Jak to zrobić?

    Jeśli masz kopertę z kodem aktywacyjnym otrzymaną

    1. w oddziale banku lub kurierem wraz z umową:

      aktywuj konto przez internet – wybierz poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcją
      Aktywuj dostęp 
    2. listem pocztowym:

      zadzwoń pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i wybierz opcję numer 1.
      Gdy skończysz rozmowę z konsultantem, dokończ aktywację dostępu przez internet – kliknij poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcją.
      Dokończ aktywację 

    Ważne! Nie zmieniaj kolejności powyższych kroków!

    Jednorazowy kod aktywacyjny jest ważny przez 30 dni od dnia, złożenia dyspozycji. Po tym terminie będziesz potrzebować nowego kodu aktywacyjnego.

    Skontaktuj się z nami, jeśli masz problem z aktywacją dostępu do bankowości internetowej:​ 801 222 2221, +48 (32) 357 00 691 (koszt połączenia wg stawek operatora). Nasi konsultaci pracują 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Jak uzyskać dostęp do systemu bankowości internetowej?

    Jeśli nie masz jeszcze konta osobistego w ING Banku Śląskim

    Dostęp do systemu bankowości internetowej możesz uzyskać, otwierając konto:

    • przez internet (jesteś klientem indywidualnym lub przedsiębiorcą, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą)
      Otwórz konto teraz 
    • w oddziale banku.

    Znajdź najbliższy oddział ING Banku Śląskiego

    Jeśli masz już konto osobiste w naszym banku, a nie masz loginu

    Jeśli masz kod aktywacyjny otrzymany w oddziale banku lub kurierem, wypełnij wniosek przez internet.

    Aktywuj dostęp do systemu

    Jeśli masz kod aktywacyjny otrzymany listem, zadzwoń pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i wybierz opcję numer 1. Gdy zakończysz rozmowę z konsultantem, wypełnij wniosek przez internet.

    Aktywuj dostęp do systemu

    Ważne! Nie zmieniaj kolejności powyższych czynności.

    Jednorazowy kod aktywacyjny to ciąg liter i cyfr, który jest generowany przez nasz system informatyczny. Za pomocą tego kodu możesz aktywować lub odblokować sój system bankowości internetowej. Kod jest jednorazowy i ważny 30 dni od dnia, w którym składasz dyspozycję. Za każdym razem system generuje inny ciąg znaków. 

  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). 
    Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych, z systemem iOS od iOS 10.3 oraz Android od wersji 6.0.

    Jeśli masz iPhone X, możesz korzystać z logowania Face ID.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.

  • Co zrobić, gdy zapomnę PIN-u?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
    Najpierw upewnij się, że:
    1. Masz telefon z Androidem od wersji 6.0 lub z iOS od wersji iOS 10.3
    2. Twój telefon ma wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź, czy jest włączony
    3. Masz zainstalowaną aplikację ING Bank mobile w wersji od 2.4.0.
     
    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
    - zaloguj się do Moje ING mobile
    - wejdź w „Dane i ustawienia” -> Aplikacja - > Logowanie odciskiem palca - kliknij „Włącz”
    - uruchom ponownie aplikację.