ING BANK ŚLĄSKI

Błyskawiczne logowanie na telefonie

Na telefonie z aplikacją Moje ING mobile zalogujesz się naprawdę szybko. 

1

 

Logowanie PIN-em

Uruchom aplikację, wpisz 4-cyfrowy PIN. Gotowe.

PIN nadasz przy aktywacji aplikacji.
Możesz go zmienić w dowolnym momencie. Aby to zrobić, zaloguj się i przejdź do sekcji "Ustawienia" - "Bezpieczeństwo" w swoim profilu. Ustaw nowy PIN.

2

 

Logowanie odciskiem palca

Uruchom aplikację i przyłóż palec do czytnika linii papilarnych w telefonie. Gotowe.

Dowiedz się, jak aktywować logowanie odciskiem palca

Logowanie odciskiem palca jest dostępne dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych.

3

 

Logowanie Face ID

Uruchom aplikację, kliknij "Zaloguj" i już.

Ten sposób logowania jest dostępy na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID.

Jak może przebiegać logowanie w aplikacji?

Nawet jeśli Twoją domyślą metodą logowania jest odcisk palca lub Face ID, możemy poprosić Cię dodatkowo o podanie PIN-u do aplikacji. 

Logowanie może przebiegać na 3 sopsoby:

  1. Tylko PIN-em
  2. Tylko odciskiem palca lub Face ID
  3. Odciskiem palca lub Face ID + PIN-em

Więcej możliwości z aplikacją

   

Pobierz darmową aplikację Moje ING mobile
Loguj się wygodnie, a nawet korzystaj z funkcji dostępnych bez logowania: sprawdzaj stan konta, korzystaj z szybkiego przelewu pomiędzy swoimi kontami, generuj kody BLIK.

Zobacz jak pobrać i aktywować aplikację

Tradycyjne logowanie na komputerze

1

 

Na stronie www.ing.pl kliknij „Zaloguj” w  prawym górnym rogu ekranu

2

 

Wybierz przycisk „Moje ING

3

 

Wpisz swój login i wybrane znaki hasła.

Jak przebiega logowanie na komputerze?

Oprócz loginu i 5 wybranych znaków hasła, możemy Cię dodatkowo poprosić o wpisanie kodu SMS.

Logowanie może przebiegać na 2 sposoby:

  1. Login i hasło maskowane (5 wybranych znaków)
  2. Login, hasło maskowane (5 wybranych znaków) + kod SMS

Warto wiedzieć

Chcesz mieć dostęp do naszej bankowości internetowej i mobilnej? 

Otrzymasz go np. wraz z kontem osobistym.

Otwórz konto teraz

Dowiedz się więcej o koncie

Pytania i odpowiedzi

  • Chcę aktywować dostęp do systemu bankowości internetowej. Jak to zrobić?

    Jeśli masz kopertę z kodem aktywacyjnym otrzymaną

    1. w oddziale banku lub kurierem wraz z umową:

      aktywuj konto przez internet – wybierz poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcją
      Aktywuj dostęp 
    2. listem pocztowym:

      zadzwoń pod numer 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) i wybierz opcję numer 1.
      Gdy skończysz rozmowę z konsultantem, dokończ aktywację dostępu przez internet – kliknij poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcją.
      Dokończ aktywację 

    Ważne! Nie zmieniaj kolejności powyższych kroków!

    Jednorazowy kod aktywacyjny jest ważny przez 30 dni od dnia, złożenia dyspozycji. Po tym terminie będziesz potrzebować nowego kodu aktywacyjnego.

    Skontaktuj się z nami, jeśli masz problem z aktywacją dostępu do bankowości internetowej:​ 801 222 222, +48 32 357 00 691 (koszt połączenia wg stawek operatora). Nasi konsultaci pracują 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Jak uzyskać dostęp do systemu bankowości internetowej?

    Jeśli nie masz jeszcze konta osobistego w ING Banku Śląskim

    Dostęp do systemu bankowości internetowej możesz uzyskać, otwierając konto:

    • przez internet (jesteś klientem indywidualnym lub przedsiębiorcą, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą)
      Otwórz konto teraz 
    • w oddziale banku.

    Znajdź najbliższy oddział ING Banku Śląskiego

    Jeśli masz już konto osobiste w naszym banku, a nie masz loginu

    Jeśli masz kod aktywacyjny otrzymany w oddziale banku lub kurierem, wypełnij wniosek przez internet.

    Aktywuj dostęp do systemu

    Jeśli masz kod aktywacyjny otrzymany listem, zadzwoń pod numer 32 357 00 69 (koszt połączenia według stawek operatora) i wybierz opcję numer 1. Gdy zakończysz rozmowę z konsultantem, wypełnij wniosek przez internet.

    Aktywuj dostęp do systemu

    Ważne! Nie zmieniaj kolejności powyższych czynności.

    Jednorazowy kod aktywacyjny to ciąg liter i cyfr, który jest generowany przez nasz system informatyczny. Za pomocą tego kodu możesz aktywować lub odblokować sój system bankowości internetowej. Kod jest jednorazowy i ważny 30 dni od dnia, w którym składasz dyspozycję. Za każdym razem system generuje inny ciąg znaków. 

  • Jak zalogować się do aplikacji?

    Do aplikacji zalogujesz się 4-cyfrowym PIN-em. Nadajesz go przy pierwszym uruchomieniu aplikacji (aktywacji). 
    Możesz zalogować się również odciskiem palca. Ta opcja jest dostępna dla telefonów z czytnikiem linii papilarnych.

    Jeśli masz iPhone z funkcją Face ID możesz logować się spojrzeniem na telefon.

    Pamiętaj, podczas logowania nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej.

  • Co to jest kod PIN do aplikacji?

    PIN jest to czterocyfrowy kod, który nadajesz przy aktywacji aplikacji. Służy do każdego kolejnego logowania.

  • Co zrobić, gdy zapomnę PIN-u?

    Na ekranie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam kodu PIN" i nadaj nowy kod.

    Podczas nadawania nowego PIN-u poprosimy Cię o podanie wybranych znaków hasła do bankowości internetowej. W ten sposób potwierdzamy Twoją tożsamość.

    Pamiętaj! W aplikacji mobilnej nigdy nie prosimy Cię o podanie pełnego hasła do bankowości internetowej.

     

  • Jak mam się logować do aplikacji odciskiem palca?
    Najpierw upewnij się, że:
    1. Twój telefon ma wbudowany czytnik linii papilarnych – sprawdź, czy jest włączony
    2. Masz zainstalowaną aplikację ING Bank mobile
     
    Aby aktywować logowanie odciskiem palca:
    - zaloguj się do Moje ING mobile
    - przejdź do swojego profilu i wybierz sekcję "Ustawienia" - „Aplikacja mobilna”. Przejdź do opcji „Logowanie odciskiem palca” - kliknij „Włącz”
    - uruchom ponownie aplikację.