Ważne zmiany
Już wkrótce wyłączamy usługę HaloŚląski oraz serwis SMS z powiadomieniami o zmianach salda.

 Oznacza to m.in., że przez usługę HaloŚląski nie zlecisz już przelewu, nie sprawdzisz stanu konta, ani też nie otrzymasz powiadomień SMS w ramach serwisu SMS.

Co możesz zrobić?

Już teraz pobierz naszą aplikację mobilną i korzystaj z funkcjonalności HaloŚląski w swoim telefonie. 

Zalogujesz się do niej PINem lub odciskiem palca. Możesz też np. sprawdzić ile masz na koncie od razu po uruchomieniu aplikacji, bez logowania.

Sprawdź więcej możliwości aplikacji lub dzowiedz się więcej o bankowości Moje ING.

 

Nie mam dostępu do Mojego ING lub aplikacji na telefon. Co zrobić?
Mieszkam za granicą, nie docierają do mnie kody autoryzacyjne. Halo Śląski to mój jedyny sposób na autoryzacje transakcji w Moim ING. Co teraz zrobić?

W takiej sytuacji sprawdź czy masz wskazany dla Mojego ING aktualny telefon do autoryzacji. Zaloguj się do Mojego ING, kliknij w zakładkę „Dane i ustawienia”, następnie w „Bezpieczeństwo” -> „Zmień telefon autoryzacyjny” i wprowadź aktualny numer telefonu. Aby potwierdzić wprowadzony numer, otrzymasz sms-a na dotychczasowy numer autoryzacyjny. Jeśli odsłuchujesz kody autoryzacyjne w usłudze HaloŚląski – odsłuchaj kod.

Ważne
Telefon do autoryzacji zmień w Moim ING przed upływem okresu wypowiedzenia umowy o HaloŚląski. Po zamknięciu usługi HaloŚląski – dalej będzie to możliwe, ale:

  • w oddziale banku lub
  • przez formularz aktywacji dostępu - na ekranie „Potwierdzenie” wybierz opcję „Zamawiam przesyłkę z jednorazowym kodem”. Kod wysyłamy na podany w formularzu adres do korespondencji. Gdy go otrzymasz, ponownie przejdź do formularza i wprowadź kod aktywacji dostępu do Mojego ING.
Obsługa przez osoby niewidome i słabowidzące

Nasza aplikacja działa w wersji kontrastowej oraz jest przystosowana do działania z czytnikami tekstu.

Do kiedy mogę korzystać z HaloŚląskiego i serwisu SMS?

Poinformujemy Cię o tym w liście lub w Wiadomości w Moim ING. 

 

O usłudze

Serwis HaloŚląski umożliwia zarządzanie pieniędzmi przez telefon – zarówno stacjonarny, jak i komórkowy. 

HaloŚląski był udostępniany dla następujących typów rachunków:

  • Konto osobiste w PLN
  • Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN dla klientów indywidualnych
  • Konto dla przedsiębiorców w PLN
  • Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN dla przedsiębiorców

Serwis automatyczny i operatorski

Możesz wybrać obsługę automatyczną (serwis automatyczny) lub zlecić operacje na rachunkach rozmawiając z konsultantem banku (serwis operatorski).

Serwis automatyczny Serwis operatorski

Obsługa automatyczna pozwala szybko zrealizować przelew lub uzyskać informacje o stanie rachunków. Możesz m.in.:

  • realizować przelewy pomiędzy rachunkami w ING Banku Śląskim,
  • realizować zdefiniowane przelewy na rachunki w innych bankach,
  • uzyskać informację o stanie rachunku,
  • uzyskać informację o transakcjach na rachunku,
  • zastrzec kartę w przypadku jej zgubienia lub kradzieży.

Podczas rozmowy z konsultantem Banku możesz zlecić szereg operacji dotyczących Twoich rachunków. Możesz m.in.:

  • realizować przelewy na dowolne rachunki,
  • sprawdzać saldo konta,
  • zamówić potwierdzenie przelewu przesyłane pocztą,
  • złożyć wniosek o udostępnienie serwisu SMS.

Uwaga! Aby móc korzystać z automatycznej realizacji przelewów na obce rachunki oraz na rachunki w innych bankach, najpierw trzeba zdefiniować przelew. Możesz to zrobić:

Wysokość limitów dziennych w serwisie operatorskim wynosi:

  • dla Konta Direct, Komfort, Student i Klasycznego – 20 000 zł*
  • dla Konta Premium – 50 000 zł*
  • dla Otwartego Konta Oszczędnościowego – 20 000 zł

*Nie dotyczy przelewów na rachunki ZUS i US.


Serwis operatorski HaloŚląski dostępny jest:

  • w dni robocze: od 7:30 do 21:00
  • w soboty: od 8:00 do 15:00
 
Chcesz skorzystać z serwisu Halo Śląski?

Zadzwoń: 800 10 20 30 2 (tylko telefony stacjonarne) lub + 48 32 205 44 431

Sprawdź Tryb realizacji zleceń płatniczych dla HaloŚląski

Koszt połączenia wg stawek operatora.
2 Połączenie bezpłatne.