Karta do konta Visa zbliżeniowa

  • Płatności w sklepach – w Polsce i za granicą
  • Zakupy w internecie
  • Płatności telefonem i zegarkiem
  • Bezpłatne wypłaty w naszych bankomatach i sklepach
  • Kontrola wydatków w aplikacji Moje ING

Masz już u nas konto

Zaloguj się do Mojego ING i zamów kartę

Zaloguj się


Nie masz jeszcze konta

Poznaj ofertę naszych kont i dołącz do nas

Otwórz konto

Karta do konta jakiej potrzebujesz

Karta w telefonie

Możesz korzystać z karty Visa w telefonie od razu po zamówieniu karty - nie musisz czekać na przesyłkę z kartą płatniczą.

Przykładasz telefon do terminala płatniczego i gotowe. Jeśli trzeba, zatwierdzasz PIN-em do karty płatniczej. Nie musisz się logować i łączyć z internetem. 

Transakcje wirtualną postacią karty doliczają się do kwoty, jaka zwalnia Cię z miesięcznej opłaty za kartę Visa zbliżeniową. 

Zobacz jak działa Visa w telefonie dla smartfonów z systemem Android

Zobacz jak korzystać z Apple Pay - dla urządzeń z systemem iOS

Karta wielowalutowa

Możesz płacić swoją kartą w EUR, USD i GBP bez prowizji za przewalutowanie, jeśli podłączysz do niej swoje konta w tych walutach. Do jednej karty możesz podłączyć 3 konta walutowe naraz – po jednym w każdej walucie obcej.

Pieniądze pobierzemy automatycznie z odpowiedniego konta walutowego. Jeśli ich nie wystarczy, całą kwotę transakcji rozliczymy z Twojego konta w złotych - z przewalutowaniem.

Zobacz, jak działa karta wielowalutowa

Porównaj koszty płatności kartami za granicą

Sprawdź pakiet wypłat gotówki

 

Karta Visa w internecie

Płać bezpiecznie kartą online. Korzystaj z dodatkowego potwierdzenia transakcji w aplikacji Moje ING dzięki 3D Secure i z ochrony Chargeback.

Dodatkowo w szczegółach karty w Moim ING możesz sprawdzić, w których sklepach są zapisane jej dane. Wystarczy wybrać link Twoja karta w Internecie.

Zobacz, jak płacić kartą online

Karta z Twoją grafiką

Twoja karta może wyglądać tak jak chcesz. Możesz na niej umieścić własną grafikę lub wybrać jedną z ponad 100 grafik z naszej galerii pomysłów.

Mamy coś dla fanów gier, kosmosu, piesków, kotków... Każdy znajdzie coś dla siebie. 

Jeśli masz mniej niż 26 lat, pierwszą Moją Kartę ING dostaniesz bez opłat.

Więcej o Mojej karcie ING

Jak zacząć z kartą Visa 

1

Otwierasz konto z kartą lub zamawiasz kartę do konta w Moim ING

Możesz zamówić kartę z własnym wizerunkiem.

Zamów kartę

2

Aktywujesz kartę do płatności telefonem

Możesz aktywować płatności kartą Visa w telefonie w aplikacji Moje ING lub dodać ją do Apple Pay. Nadajesz karcie PIN i od razu płacisz telefonem.

3

Aktywujesz kartę płatniczą

Przyślemy Ci ją w ciągu 8 dni roboczych. Pierwszą transakcję zrób w bankomacie lub włóż kartę do terminala płatniczego i potwierdź PIN-em.

Korzyści karty debetowej Visa

Mobilne płatności
ikonka: mobilne portfele

Mobilne płatności

Dodaj kartę do Apple Pay, Google Pay lub Garmin Pay i płać tak jak
lubisz.

Bezpłatne wypłaty gotówki
ikonka: wypłaty z bankomatów za 0 złotych

Bezpłatne wypłaty gotówki

Wypłacaj – z naszych bankomatów w całej Polsce oraz w sklepach i na stacjach benzynowych (z funkcją Cashback).

Wpłatomaty
ikonka: wpłatomat

Wpłatomaty

Wpłacaj pieniądze na konto w naszych wpłatomatach - bezpłatnie, bez wizyty w placówce bankowej.

Visa mobile
ikonka: sklep internetowy

Visa mobile

Płać kartą w internecie, bez podawania danych karty.

Chargeback
ikonka: chargeback

Chargeback

Pomagamy Ci odzyskać pieniądze za niezrealizowane zakupy lub usługi objęte reklamacją.

Ubezpieczenie Moja Ochrona
ikonka: ubezpieczenie karty

Ubezpieczenie Moja Ochrona

Chroni zakupy online (kartą, przelewem i BLIKIEM), wypłaconą gotówkę i Twój smartfon.

Płać naszą kartą - zacznij od konta

Wybierz konto dla siebie

Opłaty i dokumenty

Opłaty

x
  Opłata
Wydanie karty  
ze standardowym wizerunkiem 0 zł

z własnym wizerunkiem - Mojej Karty ING lub zmiana wizerunku karty

 
pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwsza zmiana wizerunku karty dla posiadaczy Kont Direct i Mobi w wieku 13-26 lat  0 zł
w pozostałych przypadkach 15 zł
Miesięczna opłata za kartę  
Jeśli kartami wydanymi do konta zapłacisz łącznie co najmniej 300 zł (200 zł jeśli masz 18-26 lat). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.  0 zł
Dla posiadaczy Kont Direct w wieku 13-18 lat, Kont Mobi w wieku 13-26 lat oraz Konta Active 0 zł
W pozostałych przypadkach 7 zł
Wypłata gotówki   
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł
w punktach oznaczonych logo Cashback przy okazji zakupów 0 zł
pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA  

z konta Mobi do ukończenia 26 roku życia

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0 zł/2,50 zł

z konta Mobi po ukończeniu 26 roku życia i z konta Direct

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 5 zł. 

0 zł/5 zł

z konta Komfort i Active

0 zł
pozostałe wypłaty gotówki za granicą z Konta Active 0 zł
pozostałe wypłaty gotówki za granicą z innych kont 3%
Wszystkie wypłaty z bankomatów z aktywnym pakietem wypłat gotówki  0 zł

Aktywacja pakietu wypłat gotówki

w ramach aktywnego pakietu nie pobieramy prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą

15 zł

 

Pytania i odpowiedzi

  • Jak mogę zamówić kartę?

    Jeśli nie masz u nas konta osobistego, kartę zamówisz, gdy będziesz je zakładać. 

    Jeśli masz już konto, zaloguj się do Mojego ING, wejdź do szczegółów tego konta i wybierz „Zamów kartę”. 

    Wyślemy ją do 8 dni roboczych od dnia zamówienia.
     

  • Jak długo będę czekać na zamówioną kartę?

    Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Wyślemy ją do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie nieaktywna.

    Status wysyłki karty razem z przybliżonym terminem jej dostarczenia zobaczysz w Moim ING w szczegółach karty. 

  • Gdzie mogę używać karty płatniczej do rachunku?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie:

    •  płacąc nią w punktach handlowo-usługowych - sklepach, restauracjach, również za granicą,
    • wypłacając gotówkę z bankomatów na całym świecie.

    W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Jak mogę aktywować swoją pierwszą kartę?

    Możesz to zrobić:

    • w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android lub IOS - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em.
    • w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    • telefonicznie pod numerem: +48 32 357 00 02.
  • Moja karta nie działa. Co zrobić?

    Jeśli Twoja karta nie działa podczas płatności w sklepie, sprawdź w szczegółach Twojej karty w Moim ING czy:  

    • karta została aktywowana po jej otrzymaniu
    • karta nie jest zablokowana
    • masz włączone płatności zbliżeniowe 
    • masz ustawiony odpowiedni limit transakcyjny

    Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowy PIN.

    Jeśli Twoja karta jest uszkodzona np. złamana, zużyta, pęknięta lub rozmagnesowana, możesz ją wymienić. Wymień kartę w Moim ING

  • Jak zamówić kartę z własną grafiką?

    Kartę Visa zbliżeniową z Twoją grafiką zaprojektujesz w Moim ING w zakładce Oferta ING - Karty i płatności telefonem - Karty do konta i przedpłacone - Moja Karta ING.

    Jeśli masz już kartę ze standardową grafiką, wejdź do szczegółów karty w Moim ING i kliknij „Zmień wizerunek karty”.

    Za wydanie karty lub zmianę grafiki naliczamy opłatę 15 zł. Nie naliczamy jej, jeśli robisz to po raz pierwszy i masz 13-26 lat.

Zadbaj o bezpieczeństwo swojej karty

limity dla transakcji

Limity transakcyjne

ochrona karty

Bezpieczeństwo karty

1 Moja Karta ING z grafiką zaprojektowaną przez M. Apolejkę, autorkę Psich Sucharków, zdobyła I miejsce w rankingu Złotego Bankiera w kategorii „Karta płatnicza - najlepszy design”.

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Polecenie przelewu SEPA – to przelew europejski - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)
  • Polecenie przelewu w walucie obcej – to - przelew walutowy - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to - kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.
  • Sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych – to - wyciąg z konta - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej.