Loteria Visa - płać kartą Visa w telefonie

Do wygrania tysiące nagród - skuter elektryczny, rowery elektryczne, smartfony, smartwatche i wiele więcej.
Wystarczy tylko jedna rejestracja, a każda mobilna płatność Visa to nowy los w loterii.

Loteria4 trwa do 9 września 2019 roku

Dowiedz się więcej o płatnościach kartą Visa w telefonie

Zarejestruj się w loterii

Sprawdź regulamin

0

za wydanie karty
 

0

za wypłaty z bankomatów naszego banku i sieci Planet Cash w kraju
 

0

za kartę z kontem Mobi lub jeśli zrobisz nią transakcje za minimum 300 zł miesięcznie2

0

za płatności w obcych walutach z Twojego konta walutowego3

A jeśli chcesz bez opłat wypłacać pieniądze ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, aktywuj Pakiety wypłat gotówki.

Karta taka jak chcesz

Ty decydujesz do czego ma służyć Twoja karta i jak ma wyglądać.
Żeby z niej korzystać potrzebujesz tylko konta osobistego w naszym banku.

  • Karta wielowalutowa

  • Karta w telefonie

  • Moja karta ING

Karta wielowalutowa

Jedna karta - wiele walut

Wystarczy Ci jedna karta, by płacić w Polsce i za granicą. W euro, funtach brytyjskich i dolarach amerykańskich -  bez prowizji za przewalutowanie. Wystarczy, że podłączysz do karty Visa zbliżeniowa swoje Konta walutowe w EUR, USD lub GBP i zapewnisz na nich odpowiednią kwotę. Pieniądze pobierzemy automatycznie z konta w takiej walucie, w jakiej robisz transakcję. Jeśli ich nie wystarczy,  całą kwotę transakcji pobierzemy z Twojego konta w złotych - z przewalutowaniem.

Masz już kartę? Nie musisz zamawiać nowej. Wystarczy, że podłączysz konta walutowe do karty, którą już masz.

Zobacz jak korzystać z karty wielowalutowej​

Karta w telefonie

Karta w telefonie

Swoją kartę do konta Visa zbliżeniowa możesz trzymać nie tylko w portfelu. Możesz nią płacić również w telefonie - równie łatwo jak plastikiem. Zbliżasz telefon do terminala płatniczego i zapłacone. Jeśli trzeba, potwierdzasz transakcję PIN-em do karty. Kartę możesz mieć w telefonie z aplikacją Moje ING mobile, systemem Android 4.4. lub wyższym i funkcją NFC.

Zobacz jak działa karta w telefonie

Kartę możesz także dodać do Apple Pay lub Google Pay.

Moja karta ING

Moja Karta ING

Karta Visa zbliżeniowa do Twojego konta może wyglądać tak jak chcesz. Możesz na niej umieścić własną grafikę lub wybrać jedną z ponad 100 grafik z naszej galerii pomysłów. Jeśli masz mniej niż 26 lat, pierwszą Moją Kartę ING dostaniesz bez opłat.

Sprawdź pomysły

Bezpieczeństwo i kontrola

Płatności kartą Visa zbliżeniowa umożliwiają Ci pełną kontrolę nad Twoimi wydatkami. Są równie
bezpieczne w sklepach stacjonarnych i w internecie.

Pakiety wypłat gotówki w kraju i za granicą

Zapłać raz i wypłacaj gotówkę w bankomatach w kraju lub za granicą przez 30 dni bez prowizji. 

Możesz wybrać pakiet jednorazowy lub odnawiany automatycznie co 30 dni. Pieniądze wypłacasz bez prowizji od razu, gdy aktywujesz pakiet. Pakiet wypłat w kraju możesz aktywować do swojej karty Visa zbliżeniowa wydanej do konta Mobi i Direct. Pakiet wypłat za granicą - również dla konta Komfort i Premium.

Zobacz jak działają pakiety

Jak dostać kartę?

Nie masz jeszcze konta w naszym banku?

Załóż konto osobiste przez internet z kartą Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową

Otwórz konto

Więcej o kontach

Masz już konto w naszym banku?

Zaloguj się do bankowości internetowej i zamów kartę

Zaloguj się

Nie korzystasz jeszcze z bankowości internetowej?
Aktywuj dostęp teraz

Pytania i odpowiedzi

  • Podstawowe informacje

  • Płatności zbliżeniowe

  • Funkcja wielowalutowa

  • Karta Visa w telefonie

  • Pakiety wypłat

Podstawowe informacje

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Z jakich bankomatów mogę bezpłatnie wypłacać pieniądze?

    Kartą do konta wypłacisz gotówkę bezpłatnie z bankomatów ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju. 
    Z bankomatu innego niż ING Bank Śląski i sieci Planet Cash kartą wydaną do kont Direct i Direct dla Firmy wypłacisz gotówkę bezpłatnie za pierwszym razem w danym okresie rozliczeniowym. Za każdą następną wypłatę z innego (obcego) bankomatu pobieramy opłatę - 2,50 zł. Wypłaty z konta Komfort są bezpłatne ze wszystkich bankomatów w Polsce.

    Okres rozliczeniowy dla klientów indywidualnych liczymy od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca. Dla przedsiębiorców okres rozliczeniowy liczymy od 1 do ostatniego dnia miesiąca.

  • W jaki sposób można otrzymać kartę?

    Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, możesz zamówić kartę przy otwieraniu konta osobistego lub konta firmowego.

    Jeśli masz już konto, możesz zamówić kartę w:

  • Na jaki czas wydawana jest karta?

    Na 5 lat.

  • Jakie są opłaty związane z wydaniem karty i jej użytkowaniem?

    Zależy, jakie masz konto i kartę. Wszystkie informacje znajdziesz w Tabeli Opłat i Prowizji

  • Do kiedy ważna jest moja karta płatnicza?

    Datę tę znajdziesz na karcie. Po informacji „VALID THRU” (czyli: „WAŻNA DO”), znajdują się cztery cyfry podzielone ukośnikiem. Dwie pierwsze oznaczają miesiąc, a dwie następne – rok. Twoja karta jest ważna do ostatniego dnia wskazanego miesiąca. 

    Przykład: data 07/21 oznacza, że Twoja karta jest ważna do końca lipca 2021 roku.
     

  • Czy można nieświadomie zapłacić Kartą zbliżeniową (przechodząc obok terminala akceptującego takie karty)?

    Samo zbliżenie karty zbliżeniowej do terminala w np. sklepie, w tym przejście obok terminala z kartą w torebce lub portfelu, nie jest wystarczające do sfinalizowania transakcji. Uprzednio sprzedawca musi wprowadzić kwotę, co powoduje nawiązanie połączenia terminala z kartą. Samą kartę należy zdecydowanie zbliżyć do terminala, co najmniej 5 cm od terminala.

    Po wymianie danych pomiędzy terminalem a kartą połączenie zostaje zakończone i jest skuteczne jedynie dla tej transakcji o konkretnej, uprzednio wprowadzonej, kwocie. Próba kolejnego obciążenia klienta tą samą kwotą lub inną jest więc niemożliwa, gdyż takie działanie wymagałoby kolejnego kontaktu terminala z kartą.

  • W jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartą?
    • Zawsze trzymaj kartę w bezpiecznym miejscu.
    • Często sprawdzaj, czy nie brakuje żadnej z Twoich kart.
    • Korzystaj z powiadomień o transakcjach w aplikacji mobilnej Moje ING mobile i ustaw limity transakcji dla swoich kart.

    Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa kart płatniczych.

  • W jaki sposób nadać PIN i aktywować nową kartę?

    Możesz aktywować swoją kartę i nadać jej PIN w bankowości internetowej Moje ING – w szczegółach karty.

    Jeśli nie korzystasz z bankowości internetowej, możesz to zrobić telefonicznie.

    Zadzwoń pod numer

    • 801 222 777  - z telefonów stacjonarnych
    • + 48 32 357 00 02  - z telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz jeśli dzwonisz z zagranicy.

    Gdy aktywujesz kartę, pierwszą transakcję najlepiej zrób w Polsce - wypłać pieniądze w naszym bankomacie lub podczas zakupów w sklepie włóż kartę do terminala płatniczego.

  • Jak mogę aktywować kartę odnowioną?

    Aby to zrobić, wykonaj transakcję, która wymaga wpisania PIN-u, np. wypłać gotówkę w naszym bankomacie lub zapłać kartą w sklepie.

    Wyjątek: jeśli przy okazji odnowienia zamieniasz kartę na nowszy typ (np. kartę VISA na VISA zbliżeniową), nową kartę możesz aktywować tylko w systemie bankowości internetowej lub telefonicznie pod numerem + 48 32 357 00 02.

  • Co mam zrobić, jeśli otrzymam kartę z błędnym nadrukiem imienia lub nazwiska?

    W takim przypadku złóż reklamację. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale naszego banku lub pod numerem +48 32 357 00 69. Otrzymasz nową kartę.

     

     

  • Co mam zrobić, jeśli zgubię kartę?

    Możesz to zrobić na trzy sposoby:

    • w aplikacji mobilnej Moje ING mobile lub systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    •  pod numerem + 48 32 357 00 12 – nasi konsultanci pracują przez całą dobę
    • w naszym oddziale.

    Od momentu zastrzeżenia przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane kartą. Jeśli po dokonaniu zastrzeżenia karta płatnicza się odnajdzie, nie będziesz mógł z niej dalej korzystać. Aby zamówić nową kartę, powinieneś złożyć wniosek o jej wydanie.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie kart.

  • W jaki sposób mogę zastrzec kartę?

    Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zastrzegania kart, skontaktuj się z Bankiem pod numerem +48 (32) 357 00 12.

  • Jak zmienić PIN do karty?

    Możesz w dowolnej chwili zmienić kod PIN karty:

    • w bankomatach ING Banku Śląskiego - znajdź najbliższy bankomat
    • w systemie bankowości internetowej - zaloguj się
    • pod numerem +48 32 357 00 12 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora). 

    Za zmianę kodu PIN nie pobieramy opłat.

  • Czy moją kartą płatniczą do konta mogę płacić w internecie?

    W internecie możesz płacić:

    • kartami VISA do konta osobistego
    • kartą Mastercard do konta w euro.

    Możesz też skorzystać z kart przedpłaconych.

    •  karty przedpłaconej Mastercard
    • przedpłaconej K@rty wirtualną ING VISA.

    Zanim zapłacisz, sprawdź czy dzienny limit transakcji dla wybranej karty jest dostosowany do Twoich potrzeb. Najłatwiej zrobisz to w Moim ING - w szczegółach karty.

  • Czy płacenie kartą w internecie jest bezpieczne?

    Tak, o ile przestrzegasz następujących zasad:

    • Zawsze sprawdzaj czy na stronie rejestracji lub logowania połączenie jest szyfrowane
    • Używaj oryginalnego, stale aktualizowanego oprogramowania
    • Stosuj programy antywirusowe oraz zapory ogniowe
    • Nie rób zakupów z nieznanych komputerów, np. w kafejkach internetowych
    • Korzystaj z dużych, znanych i renomowanych sklepów internetowych
    • Nie ujawniaj kodu CVV2 lub CVC2 bez potrzeby - podawaj go tylko na wyraźne żądanie sklepu internetowego 
    • Nie przetrzymuj większej kwoty na koncie karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi
    • Dostosuj limity transakcji kartą do swoich potrzeb. Zrobisz to łatwo w Moim ING w szczegółach karty
    • Chroń swoje hasła i nie powadaj ich nikomu
    • Nie trzymaj haseł i PIN-u razem z kartą.

    Sprawdź, jak jeszcze możesz chronić swoją kartę.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

  • Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystać z karty?

    Jeśli kartami VISA lub MasterCard zapłacisz za zakupy na kwotę min. 300 zł (200 zł - jeżeli masz 18-26 lat i konto Direct), nie pobierzemy opłaty za kartę.

    Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit MasterCard i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca - dla klientów indywidualnych. W przypadku Przedsiębiorców obejmuje miesiąc kalendarzowy.

  • Co mam zrobić, jeśli bankomat zatrzyma mi kartę?

    W takiej sytuacji zastrzeż zatrzymaną kartę i zamów nową. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

    • w systemie bankowości internetowej
    • lub pod numerem +48 32 357 00 12.
  • Co się stanie, gdy błędnie wprowadzę numer PIN w sklepie lub bankomacie?

    Jeśli wprowadzisz błędny PIN:

    • 6 razy podczas płacenia w sklepie, lub
    • 3 razy podczas wykonywania transakcji w bankomacie

    zablokujemy kartę do czasu, gdy ją odblokujesz. Masz na to 30 dni – po tym czasie musimy trwale zamknąć Twoją kartę.

    Kartę możesz odblokować w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile - w szczegółach karty. Możesz to również zrobić pod numerem +48 32 357 00 12.

    Jeśli nie pamiętasz swojego PIN-u, możesz go zmienić w Moim ING lub pod numerem +48 32 357 00 12. W systemie bankowości internetowej zmienisz PIN prawie wszystkich kart. Wyjątkami są: karta kredytowa VISA Business i K@rta wirtualna ING Visa.

  • Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

    Jeśli zamawiasz kartę w oddziale, w bankowości internetowej lub na www.ing.pl (gdy otwierasz konto), kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Kartę wyślemy do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie oczywiście nieaktywna.

  • Ile mogę zamówić kart płatniczych, w tym kart zbliżeniowych, do swojego konta osobistego?

    Bez względu na to, czy zdecydujesz się na Moją Kartę ING, czy na kartę debetową ze standardowym wizerunkiem do kont osobistych w złotych możesz zamówić tylko jedną kartę Visa zbliżeniową. 

    Możesz jednak dodatkowo korzystać ze Zbliżaka Visa – karty w formie naklejki np. na telefon oraz karty Mastercard w telefonie – jeśli masz aplikację Moje ING mobile i telefon z systemem Android 4.4 lub wyższym i funkcją NFC. 

  • Gdzie znajdę kod CVV i CVC2 umożliwiający płatności kartą w internecie?

    Kod CVV lub CVC2 znajduje się na rewersie karty.

RozwińZwiń

Płatności zbliżeniowe

  • Co to jest karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa (inaczej: bezstykowa, contactless, PayPass lub PayWave) to karta, którą możesz płacić, zbliżając ją do czytnika (bez przeciągania ani wkładania do kieszeni czytnika). Kartą zbliżeniową zapłacisz w sklepach z logo VISA lub MasterCard oraz znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych   w Polsce i za granicą.

  • Na czym polega zbliżeniowy system płacenia?

    Jeżeli dany punkt handlowo-usługowy obsługuje karty zbliżeniowe, zazwyczaj sprzedawca zapyta Cię, czy chcesz zapłacić zbliżeniowo (lub po prostu podsunie Ci terminal). 

    Terminal przyjmuje takie płatności, jeśli jego dioda świeci się na zielono. Najpierw sprzedawca wpisuje do terminala kwotę. Następnie – podsuwa Ci terminal lub prosi o zbliżenie karty. Kartę możesz położyć na terminalu albo trzymać ją przez chwilę w odległości do 5 cm nad nim. Usłyszysz piknięcie i zobaczysz 4 zielone diody – to znak, że Twoja płatność została przyjęta, i możesz schować kartę.

    Jeśli chcesz otrzymać papierowe potwierdzenie transakcji, poproś o nie lub odpowiedz twierdząco na pytanie sprzedawcy (standardowo takie potwierdzenie nie jest drukowane).

     

  • Do czego służy karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa to rodzaj karty płatniczej. Dzięki niej możesz m.in.:

    • płacić nią w sklepach, które przyjmują płatności zbliżeniowe
    • wypłacać gotówkę w sklepach z logo Cashback
    • wypłacać gotówkę z bankomatów zbliżeniowych
    • wpłacać gotówkę we wpłatomatach – naszych i sieci Planet Cash w kraju
    • sprawdzać w naszych bankomatach stan swojego konta
    Twoja karta zbliżeniowa
    Transakcje zbliżeniowe Transakcje tradycyjne - z wykorzystaniem paska magnetycznego lub chipa
    bez potwierdzania PIN-em lub podpisem
    Transakcje zbliżeniowe Transakcje tradycyjne - z wykorzystaniem paska magnetycznego lub chipa potwierdzane PIN-em lub podpisem
     
    Transakcje tradycyjne - z wykorzystaniem paska magnetycznego lub chipa
    potwierdzane  PIN-em lub podpisem
    Debit MasterCard zbliżeniowa  
    TAK – do 50 zł
     
    TAK – powyżej 50 zł
    TAK
    Visa takzbliżeniowa  
    TAK – do 50 zł
    nie dotyczy TAK
  • Jakie są zalety karty zbliżeniowej?

    Nareszcie pożegnasz się z uciążliwym bilonem zalegającym w Twoich kieszeniach. Dzięki karcie zbliżeniowej w prosty i bezpieczny sposób dokonasz drobnych płatności. Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

    Przy transakcjach zbliżeniowych do kwoty 50 zł nie musisz wprowadzać kodu PIN lub składać podpisu. Transakcja przebiega sprawniej.

  • Do jakiej kwoty mogę zrealizować transakcję zbliżeniową?

    Transakcje z karty zbliżeniowej są wliczane do dziennego limitu Twoich kart płatniczych. Zależy więc, jaki limit ustalisz. 
    Stała jest natomiast kwota, do jakiej możesz jednorazowo płacić kartą zbliżeniową bez potwierdzenia płatności PIN-em lub podpisem:

    • do 50 zł – płacisz bez potwierdzenia (chyba że z przyczyn bezpieczeństwa Cię o to poprosimy),
    • powyżej 50 zł – z potwierdzeniem.

    Kwota ta obowiązuje w Polsce. W strefie euro jest to 20 euro, w Wielkiej Brytanii – 10 funtów, w USA – 25 dolarów amerykańskich. 

     

  • Ile transakcji zbliżeniowych mogę zrobić jednego dnia?

    Ile tylko potrzebujesz – nie ma ograniczenia. Takie transakcje możesz wykonywać jedną po drugiej. W niektórych przypadkach poprosimy Cię o potwierdzenie transakcji PIN-em.

  • Gdzie można płacić kartami zbliżeniowymi?

    Wszędzie tam, gdzie umieszczono logo VISA (taki jak na karcie) lub logo VISA PayWave ze znakiem akceptacji transakcji zbliżeniowych .
    Kartą zbliżeniową możesz płacić również tradycyjnie – wkładając kartę do terminala płatniczego.

  • Czy mogę korzystać z karty zbliżeniowej w sklepie bez konieczności płacenia zbliżeniowo?

    Z karty zbliżeniowej możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie, czyli w każdym punkcie handlowo-usługowym oznaczonym logo VISA, np. sklepie, restauracji, kraju jak i za granicą.

  • Jak sprawdzić, czy punkt usługowy lub sklep akceptują płatności zbliżeniowe?

    To proste. W widocznym miejscu (np. na drzwiach lub witrynie sklepu) powinno znajdować się logo organizacji płatniczej, np. VISA  

    Jeżeli nie widzisz takiego oznaczenia, zapytaj obsługę, czy karta jest akceptowana.

    Dodatkowo na terminalu zbliżeniowym znajduje się znak akceptacji transakcji zbliżeniowych. .

  • Kto może otrzymać Kartę zbliżeniową?

    Kartę zbliżeniową VISA może otrzymać każdy, kto już ma lub otworzy konto w naszym banku. Wydajemy ją do konta osobistego w złotych dla klientów indywidualnych i do konta Direct dla Firmy.

  • Jak rozpoznać czy moja karta jest zbliżeniowa?

    Na kartach zbliżeniowych, które wydajemy znajduje się symbol fal oznaczający, że karta umożliwia płatności zbliżeniowe . Jest on umieszczony zazwyczaj na awersie karty, na rewersie  - w przypadku Mojej Karty ING do konta osobistego Direct.

  • Czy można określić dzienny limit transakcji dokonywanych kartą zbliżeniową?
    Tak, możesz dostosować dzienne limity transakcyjne dla:
    • płatności kartą, w tym odrębnie dla transakcji:
    - w internecie
    - za granicą
    • wypłat gotówki kartą:
    - w kraju
    - za granicą.

    Limity możesz ustawiać i zmieniać bezpłatnie w systemie bankowości internetowej lub na naszej infolinii. 

  • Czy posługiwanie się kartą zbliżeniową jest bezpieczne?

    Karty zbliżeniowe są tak samo bezpieczne jak standardowe karty. Zastosowano w nich technologię bezpiecznego szyfrowania oraz ochronę przed przypadkowymi transakcjami. Dodatkowo płatności powyżej 50 zł musisz potwierdzić PIN-em lub podpisem. 

    W wyjątkowych sytuacjach możemy odmówić zrealizowania płatności zbliżeniowej – robimy to także z powodów bezpieczeństwa. W takim przypadku poproś sprzedawcę o powtórzenie próby – tym razem jako płatności stykowej: wsuń kartę do czytnika lub przejedź nią przez szczelinę na terminalu. 

     

RozwińZwiń

Funkcja wielowalutowa

RozwińZwiń

Karta Visa w telefonie

RozwińZwiń

Pakiety wypłat

RozwińZwiń

Opłaty i prowizje

Wydanie karty ze standardowym wizerunkiem   0zł
Wydanie Mojej Karty ING lub zmiana wizerunku karty

pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwsza zmiana wizerunku karty dla posiadaczy kont Direct i Mobi w wieku 13-26 lat 

0zł

 

 

  w pozostałych przypadkach 15 zł
Miesięczna opłata za kartę

Jeśli kartami wydanymi do konta zapłacisz łącznie co najmniej 300 zł (200 zł jeśli masz 18-26 lat). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit Mastercard i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. 

0zł
 

Dla posiadaczy Kont Direct w wieku 13-18 lat oraz Kont Mobi w wieku 13-26 lat 

0 zł
  W pozostałych przypadkach 7zł
Realizacja transakcji bezgotówkowych   0zł
Wypłata gotówki kartą w kraju

w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash

0zł
 

w bankomatach innych banków:

 
 

- Konto Direct, Mobi

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0/2,50zł

  Z pakietem wypłat gotówki w kraju 0 zł
 

- Komfort i Premium

0zł
 

- Konta Student i Klasyczne

3% kwoty wypłaty
 

w ramach Cashback

0 zł
Wypłata gotówki w walucie innej niż PLN   3% kwoty wypłaty
Pakiet wypłat gotówki na 30 dni

w kraju

pakiet możesz aktywować do konta Direct i Mobi

5 zł
 

za granicą

pakiet możesz aktywować do konta Direct, Mobi, Komfort, Premium, Student i Klasyczne

15 zł

 

Tabela opłat i prowizji

Regulacje dotyczącące kart płatniczych

Zobacz, jak rozliczamy opłatę za kartę

Zobacz także

Rozwiń i zapoznaj się z pojęciami, które wynikają z obowiązujących przepisów
Wykaz usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym ustala nowe definicje dla pojęć, które znajdziesz na naszej stronie:

  • prowadzenie konta - prowadzenie rachunku płatniczego
  • przelew krajowy - polecenie przelewu krajowego
  • przelew wewnętrzny - polecenie przelewu wewnetrznego
  • stałe zlecenie - zlecenie stałe
  • przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim - polecenie przelewu wewnętrznego  przez usługę bankowości elektronicznej (System bankowości internetowej Moje ING)
  • przelew na Twoje konto w dowolnym banku - polecenie przelewu w PLN na rachunki prowadzone w innych Bankach w kraju (przelew krajowy)
  • płatności kartą za granicą - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych
  • wypłaty kartą za granicą - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych zgodnie z definicją zawartą w wykazie usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, wynikającym z ustawy o usługach płatniczych
  • wpłata gotówkowa - wpłata gotówki
  • wypłata gotówkowa - wypłata gotówki
  • bankowość internetowa Moje ING (system bankowości internetowej) – usługa bankowości elektronicznej (System bankowości internetowej)
  • aplikacja Moje ING mobile – wersja usługi bankowości elektronicznej przeznaczonej na urządzenie mobilne
  • Halo Śląski – usługa bankowości telefonicznej (Serwis telefoniczny HaloŚląski)
  • Serwis SMS – powiadamianie SMS
  • Limit zadłużenia w koncie - kredyt w rachunku płatniczym

1. Funkcja wielowalutowa umożliwia płacenie kartą Visa zbliżeniową z podłączonych do niej kont walutowych w EUR, USD i GBP. Konta można połączyć do karty w Moim ING. Z funkcji wielowalutowej nie mogą korzystać osoby poniżej 18 roku życia i pełnomocnicy do konta.

2. Nie pobieramy opłaty za kartę od posiadaczy kont Direct w wieku 13-18 lat i posiadaczy kont Mobi w wieku 13-26 lat. Opłatę za kartę Visa zbliżeniowa w wysokości 7 zł pobieramy tylko wtedy, jeśli kartami wydanymi do Twojego konta Direct lub Komfort zapłacisz łącznie mniej niż 300 zł (jeśli masz konto Direct i 18-26 lat - 200 zł). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Debit Mastercard i Mastercard w telefonie, które zrobisz w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. 

3. Brak prowizji dotyczy transakcji bezgotówkowej, rozliczonej na koncie prowadzonym w walucie dokonanej transakcji (EUR, USD, GBP). Brak wystarczających środków na tym koncie spowoduje obciążenie konta złotówkowego kwotą transakcji i prowizją za przewalutowanie - 3% kwoty transakcji. Pozostałe opłaty i prowizje dla kart płatniczych zostały określone w Tabeli Opłat w Prowizji.

4.Loteria jest organizowana przez Unique One Sp. z o.o. działająca na zlecenie Visa Europe Management Services Limited – oddział w Polsce także dla osób, które są klientami ING Banku Śląskiego SA, posiadają kartę Visa i spełnią wszystkie warunki loterii. Zapoznaj się z regulaminem loterii. Loteria ta jest organizowana w okresie od 09.07.2019 r. do 09.09.2019 r. Każdy klient przystępuje samodzielnie do Loterii Visa. Visa jest jedynym podmiotem odpowiedzialnym za loterię.