ING BANK ŚLĄSKI

Karta do konta Visa zbliżeniowa

  • Płatności w sklepach – w Polsce i za granicą
  • Zakupy w internecie
  • Płatności telefonem i zegarkiem
  • Bezpłatne wypłaty w naszych bankomatach i sklepach
  • Kontrola wydatków w aplikacji Moje ING

Jesteś już klientem ING Banku Śląskiego

Zaloguj się do bankowości internetowej i zamów kartę

Zaloguj się


Nie jesteś klientem

Poznaj ofertę naszych kont i dołącz do nas

Otwórz konto

Karta do konta jakiej potrzebujesz

Możesz korzystać z karty Visa w telefonie od razu po zamówieniu karty - nie musisz czekać na przesyłkę z kartą płatniczą.

Przykładasz telefon do terminala płatniczego i gotowe. Jeśli trzeba, zatwierdzasz PIN-em do karty płatniczej. Nie musisz się logować i łączyć z internetem. 

Transakcje wirtualną postacią karty doliczają się do kwoty, jaka zwalnia Cię z miesięcznej opłaty za kartę Visa zbliżeniową. 

Zobacz jak działa Visa w telefonie dla smartfonów z systemem Android

Zobacz jak korzystać z Apple Pay - dla urządzeń z systemem iOS

Możesz płacić swoją kartą w EUR, USD i GBP bez prowizji za przewalutowanie, jeśli podłączysz do niej swoje konta w tych walutach. Do jednej karty możesz podłączyć 3 konta walutowe naraz – po jednym w każdej walucie obcej.

Pieniądze pobierzemy automatycznie z odpowiedniego konta walutowego. Jeśli ich nie wystarczy, całą kwotę transakcji rozliczymy z Twojego konta w złotych - z przewalutowaniem.

Sprawdź jak to działa 

Nie musisz mieć kodów, kuponów i kart lojalnościowych. Włączasz program w Moim ING, przeglądasz oferty i kupujesz. Zwrot pieniędzy otrzymujesz prosto na konto przypisane do Twojej karty Visa.

Sprawdź Visa oferty

Twoja karta może wyglądać tak jak chcesz. Możesz na niej umieścić własną grafikę lub wybrać jedną z ponad 100 grafik z naszej galerii pomysłów. Jeśli masz mniej niż 26 lat, pierwszą Moją Kartę ING dostaniesz bez opłat.

Więcej o Mojej karcie ING

Jak zacząć z kartą Visa 

1

Otwierasz konto z kartą lub zamawiasz kartę do konta w Moim ING

Możesz zamówić kartę z własnym wizerunkiem.

Zamów kartę

2

Aktywujesz kartę do płatności telefonem

Możesz aktywować płatności kartą Visa w telefonie w aplikacji Moje ING lub dodać ją do Apple Pay. Nadajesz karcie PIN i od razu płacisz telefonem.

3

Aktywujesz kartę płatniczą

Przyślemy Ci ją w ciągu 8 dni roboczych. Pierwszą transakcję zrób w bankomacie lub włóż kartę do terminala płatniczego i potwierdź PIN-em.

Korzyści karty debetowej Visa

Mobilne płatności
mobilne portfele

Mobilne płatności

Dodaj kartę do Apple Pay, Google Pay lub Garmin Pay i płać tak jak
lubisz.

Bezpłatne wypłaty gotówki
Automatyczna spłata karty kredytowej Visa w ING

Bezpłatne wypłaty gotówki

Wypłacaj – z naszych bankomatów w całej Polsce oraz w sklepach i na stacjach benzynowych (z funkcją Cashback).

Wpłatomaty
Rozłóż na raty spłatę karty kredytowej Visa w ING

Wpłatomaty

Wpłacaj pieniądze na konto w naszych wpłatomatach - bezpłatnie, bez wizyty w oddziale.

Płatności za granicą

Płatności za granicą

Korzystaj z karty Visa za granicą. Sprawdź koszty płatności, wypłat i przewalutowania.

Chargeback

Chargeback

Pomagamy Ci odzyskać pieniądze za niezrealizowane zakupy lub usługi objęte reklamacją.

Ubezpieczenie do karty

Ubezpieczenie do karty

Chroni zakupy online (kartą, przelewem, BLIKIEM, wypłaconą gotówkę i Twój smartfon.

Płać naszą kartą - zacznij od konta

Żeby płacić kartą Visa zbliżeniową, potrzebujesz tylko konta osobistego w naszym banku.

Sprawdź

Opłaty i dokumenty

  • Opłaty

  • Dokumenty

x
  Opłata
Wydanie karty  
ze standardowym wizerunkiem 0 zł

z własnym wizerunkiem - Mojej Karty ING lub zmiana wizerunku karty

 
pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwsza zmiana wizerunku karty dla posiadaczy kont Direct i Mobi w wieku 13-26 lat  0 zł
w pozostałych przypadkach 15 zł
Miesięczna opłata za kartę  
Jeśli kartami wydanymi do konta zapłacisz łącznie co najmniej 300 zł (200 zł jeśli masz 18-26 lat). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.  0 zł
Dla posiadaczy Kont Direct w wieku 13-18 lat oraz Kont Mobi w wieku 13-26 lat  0 zł
W pozostałych przypadkach 7 zł
Wypłata gotówki   
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł
w punktach oznaczonych logo Cashback przy okazji zakupów 0 zł
pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA  

z konta Mobi do ukończenia 26 roku życia

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0 zł/2,50 zł

z konta Mobi po ukończeniu 26 roku życia i z konta Direct

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 5 zł. 

0 zł/5 zł

z konta Komfort i Premium

0 zł
pozostałe wypłaty gotówki za granicą 3%
z pakietem wypłat gotówki 0 zł

Aktywacja pakietu wypłat gotówki

w ramach aktywnego pakietu nie pobieramy prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą

15 zł

 

Pytania i odpowiedzi

  • Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

    Jeśli zamawiasz kartę w oddziale, w bankowości internetowej lub na www.ing.pl (gdy otwierasz konto), kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Kartę wyślemy do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie oczywiście nieaktywna.

  • Gdzie mogę używać karty płatniczej do rachunku?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie:

    •  płacąc nią w punktach handlowo-usługowych - sklepach, restauracjach, również za granicą,
    • wypłacając gotówkę z bankomatów na całym świecie.

    W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Jak mogę aktywować swoją pierwszą kartę?

    Możesz to zrobić:

    • w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em.
    • w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    • telefonicznie pod numerem: 801 222 777 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora) lub +48 32 357 00 02 -  jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego lub z zagranicy.
  • Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystać z karty?

    Jeśli kartami VISA lub MasterCard zapłacisz za zakupy na kwotę min. 300 zł, nie pobierzemy opłaty za kartę. W przypadku kart MasterCard – sumujemy transakcje kartami: MasterCard Business, Mastercard Business zbliżeniowa i MasterCard w telefonie.

    Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca - dla klientów indywidualnych. W przypadku Przedsiębiorców obejmuje miesiąc kalendarzowy.

  • Jaka jest różnica pomiędzy kartą VISA a MasterCard?

    Karty płatnicze VISA i Debit MasterCard wydawane są przez dwie różne organizacje płatnicze - VISA i MasterCard. W związku z tym różna może być akceptowalność tych kart w poszczególnych punktach handlowo-usługowych oraz bankomatach.

Zadbaj o bezpieczeństwo swojej karty

limity dla transakcji

Limity transakcyjne

ochrona karty

Bezpieczeństwo karty

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Zakładanie konta przy użyciu Selfie – to - wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie - zdalna identyfikacja nowego klienta oparta na metodach biometrycznych. Porównujemy w niej rysy twarzy użytkownika z tymi na zdjęciu dowodu tożsamości.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to- polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew z rachunku karty kredytowej – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej polecenie przelewu wewnętrznego; jak również - polecenie przelewu wewnętrznego - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.