0 zł za kartę – jeśli jej używasz
Nie płacisz opłaty miesięcznej za kartę, jeśli masz:
- 13-26 lat i konto Mobi
- 13-18 lat i konto Direct
- konto Active
lub jeśli zapłacisz nią w miesiącu co najmniej 300 zł (200 zł – gdy masz 18-26 lat i konto Direct).
Pionowe karty do konta
Rozpoczęliśmy wydawanie nowych, pionowych kart. Jako pierwsza w Waszych rękach pojawia się Visa zbliżeniowa - pomarańczowa karta debetowa dla klientów indywidualnych.
Co się zmienia w nowych kartach?
- Pionowa orientacja – zapewni większą ergonomię i wygodę użytkowania
- Nacięcie (notch) – ułatwi identyfikację stron karty osobom słabowidzącym
- Minimalizm – wrażliwe dane umieściliśmy na rewersie karty
- Brak tłoczeń i paska na podpis
Kto otrzyma nowe karty?
- Nowi klienci – od razu po założeniu konta
- Obecni klienci – przy wymianie karty po upływie jej ważności
Wyjątek stanowi: Moja Karta ING, czyli karta z wybraną przez Was grafiką. Ta karta zachowa dotychczasowy, poziomy układ.
Zamów kartę
Masz już u nas konto
Zaloguj się do Mojego ING i zamów kartę w swojej aplikacji
Nie masz jeszcze konta
Poznaj ofertę naszych kont i dołącz do nas
Karta do konta, jakiej potrzebujesz
Karta w Twoim telefonie
Możesz płacić kartą w telefonie od razu po jej zamówieniu – nie musisz czekać na przesyłkę z kartą płatniczą. Wystarczy, że dodasz ją do mobilnych portfeli - Google Pay lub Apple Pay.
Odblokowujesz telefon, przykładasz go do terminala płatniczego i gotowe. Nie musisz się logować i łączyć z internetem.
Transakcje kartą w telefonie doliczają się do kwoty, jaka zwalnia Cię z miesięcznej opłaty za kartę Visa zbliżeniową.
Zobacz, jak działa karta w Google Pay - dla smartfonów z systemem Android
Zobacz jak korzystać z Apple Pay - dla urządzeń z systemem iOS
Karta wielowalutowa
Możesz płacić swoją kartą w EUR, USD i GBP bez prowizji za przewalutowanie,.
- wystarczy, że podłączysz do niej swoje konta w tych walutach i zapewnisz pieniądze na koncie walutowym
- do jednej karty możesz podłączyć 3 konta walutowe naraz – po jednym w każdej walucie obcej
- konta walutowe możesz zasilić w Kantorze w Moim ING
- podłączenie kont jest bezpłatne.
Płacisz kartą fizyczną albo kartą w telefonie lub zegarku - w tym Google Pay, Apple Pay i Garmin Pay. Pieniądze pobierzemy automatycznie z odpowiedniego konta walutowego. Jeśli ich nie wystarczy, całą kwotę transakcji rozliczymy z Twojego konta w złotych - z przewalutowaniem i prowizją za przewalutowanie.
Zobacz, jak działa karta wielowalutowa
Karta Visa w internecie
Płać bezpiecznie kartą online.
- Korzystaj z dodatkowego potwierdzenia transakcji w aplikacji Moje ING dzięki 3D Secure i z ochrony Chargeback.
- W szczegółach karty w Moim ING sprawdzisz, które serwisy internetowe i aplikacje zapamiętały Twoją kartę do płatności - dzięki usłudze Twoja karta w Internecie. Zaloguj się i sprawdź listę teraz
- W Moim ING znajdziesz też listę subskrypcji i abonamentów, które opłacasz kartą. Możesz je tam łatwo zablokować i odblokować. Wejdź w Usługi - Zaplanowane i cykliczne płatności - Subskrypcje. Dowiedz się, jak działa blokowanie płatności za subskrypcje
Karta z Twoją grafiką
Twoja karta może wyglądać tak jak chcesz. Możesz na niej umieścić własną grafikę lub wybrać jedną z ponad 100 grafik z naszej galerii pomysłów.
Mamy coś dla fanów gier, kosmosu, zwierzaków... Każdy znajdzie coś dla siebie.
Z nowości mamy kartę z Qrym w limitowanej wersji (dostępna tylko do 31.12.2025 r.) i specjalne karty z serii Bezpieczne dzieci w sieci🔒
Jeśli masz mniej niż 26 lat, pierwszą Moją Kartę ING dostaniesz bez opłat. W innym przypadku za zmianę grafiki płacisz 15 zł.
Jak zacząć z kartą Visa
-
1
Otwierasz konto z kartą lub zamawiasz kartę do konta w Moim ING
Możesz zamówić kartę z własnym wizerunkiem.
-
2
Aktywujesz kartę do płatności telefonem
W aplikacji Moje ING możesz ją dodać do Apple Pay lub Google Pay prosto po zamówieniu. Nadajesz karcie PIN i od razu płacisz telefonem.
-
3
Aktywujesz kartę płatniczą
Przyślemy Ci ją w ciągu 8 dni roboczych. Pierwszą transakcję zrób w bankomacie lub włóż kartę do terminala płatniczego i potwierdź PIN-em.
Inne usługi do karty debetowej Visa
Z tych funkcji korzystasz od razu, kiedy potrzebujesz
-
Wpłatomaty
Wpłacaj pieniądze na konto w naszych wpłatomatach - bezpłatnie, bez wizyty w placówce bankowej.
-
Chargeback
Pomagamy Ci odzyskać pieniądze za niezrealizowane zakupy lub usługi objęte reklamacją.
-
Blokada subskrypcji
Możesz łatwo zablokować i odblokować płatności za Subskrypcje, które opłacasz kartą
Te funkcje możesz włączyć dodatkowo
-
Visa Mobile
Włącz za 0 zł i płać kartą w internecie, bez podawania danych karty. Wpisz numer telefonu i potwierdź w Moim ING.
-
Pakiet wypłat gotówki z bankomatów
Aktywuj za 25 zł miesięcznie i wypłacaj gotówkę ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą.
-
Ubezpieczenie Moja Ochrona
Za 6 zł miesięcznie chroni zakupy online (kartą, przelewem i BLIKIEM), wypłaconą gotówkę i Twój smartfon.
Płać naszą kartą - zacznij od konta
Opłaty i dokumenty
Opłaty
| Czynność | Opłata | |||
|---|---|---|---|---|
| Wydanie karty | ||||
| ze standardowym wizerunkiem | 0 zł | |||
| z własnym wizerunkiem - Mojej Karty ING lub zmiana wizerunku karty |
||||
| pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwsza zmiana wizerunku karty dla posiadaczy Kont Direct i Mobi w wieku 13-26 lat | 0 zł | |||
| w pozostałych przypadkach | 15 zł | |||
| Miesięczna opłata za kartę | ||||
| gdy masz Konto Direct i 13-18 lat, Konto Mobi i 13-26 lat lub Konto Active | 0 zł | |||
| gdy masz Konto Komfort i więcej niż 18 lat i zapłacisz kartami wydanymi do konta łącznie co najmniej 300 zł Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. |
0 zł | |||
| gdy masz Konto Direct i więcej niż 18 lat i zapłacisz kartami wydanymi do konta łącznie co najmniej 200 zł Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. |
0 zł | |||
| w pozostałych przypadkach (np. gdy masz inne konto lub nie korzystasz z karty) | 10 zł | |||
| Wypłata gotówki | ||||
| w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash | 0 zł | |||
| w punktach oznaczonych logo Cashback przy okazji zakupów | 0 zł | |||
| pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA | ||||
Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. |
0 zł/ 2,50 zł | |||
|
10 zł | |||
|
0 zł | |||
| pozostałe wypłaty gotówki za granicą z Konta Active | 0 zł | |||
| pozostałe wypłaty gotówki za granicą z innych kont | 5% | |||
| Wszystkie wypłaty z bankomatów z aktywnym pakietem wypłat gotówki | 0 zł | |||
| Aktywacja pakietu wypłat gotówki w ramach aktywnego pakietu nie pobieramy prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą |
25 zł | |||
Pytania i odpowiedzi
-
Jeśli nie masz u nas konta osobistego, kartę zamówisz, gdy będziesz je zakładać.
Jeśli masz już konto, zaloguj się do Mojego ING, wejdź do szczegółów tego konta i wybierz „Zamów kartę”.
Wyślemy ją do 8 dni roboczych od dnia zamówienia.
-
Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Wyślemy ją do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie nieaktywna.
Status wysyłki karty razem z przybliżonym terminem jej dostarczenia zobaczysz w Moim ING w szczegółach karty.
-
Możesz to zrobić:
- w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android lub IOS - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em
- w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty.
Jeśli nie masz Mojego ING, zadzwoń na infolinię: +48 32 357 00 02 (infolinia dostępna 24/7). Koszt połączenia według stawek operatora.
-
Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie:
- płacąc nią w punktach handlowo-usługowych - sklepach, restauracjach, również za granicą,
- wypłacając gotówkę z bankomatów na całym świecie.
W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego.
-
PIN-em do karty potwierdzasz:
- wypłaty z bankomatów
- wpłaty we wpłatomatach
- płatności w sklepach, gdy wkładasz kartę do terminala płatniczego
- płatności zbliżeniowe kartą plastikową i kartą Visa zbliżeniową w telefonie w aplikacji Moje ING - na kwoty powyżej 100 zł
- niektóre płatności zbliżeniowe na niższe kwoty - ze względów bezpieczeństwa.
-
Jeśli Twoja karta nie działa podczas płatności w sklepie, sprawdź w szczegółach Twojej karty w Moim ING czy:
- karta została aktywowana po jej otrzymaniu
- karta nie jest zablokowana
- masz włączone płatności zbliżeniowe
- masz ustawiony odpowiedni limit transakcyjny.
Upewnij się, że wprowadzasz prawidłowy PIN.
Jeśli Twoja karta jest uszkodzona np. złamana, zużyta, pęknięta lub rozmagnesowana, możesz ją wymienić. Wymień kartę w Moim ING
-
Kartę Visa zbliżeniową z Twoją grafiką zaprojektujesz w Moim ING w zakładce Oferta ING - Karty i płatności telefonem - Karty do konta i przedpłacone - Moja Karta ING.
Jeśli masz już kartę ze standardową grafiką, wejdź do szczegółów karty w Moim ING i kliknij „Zmień wizerunek karty”.
Za wydanie karty lub zmianę grafiki naliczamy opłatę 15 zł. Nie naliczamy jej, jeśli robisz to po raz pierwszy i masz 13-26 lat.
-
Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.
-
Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.
Zadbaj o bezpieczeństwo swojej karty
Limity transakcyjne
Bezpieczeństwo karty
Zgłoszenie wyjazdu za granicę
Wyjeżdżasz poza Unię Europejską? Zgłoś nam wyjazd, by uniknąć blokady karty.
Słownik pojęć
Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.