ING BANK ŚLĄSKI

Karta do konta Visa zbliżeniowa

  • Płatności w sklepach – w Polsce i za granicą
  • Zakupy w internecie
  • Płatności telefonem i zegarkiem
  • Bezpłatne wypłaty w naszych bankomatach i sklepach
  • Kontrola wydatków w aplikacji Moje ING

Jesteś już klientem ING Banku Śląskiego

Zaloguj się do bankowości internetowej i zamów kartę

Zaloguj się


Nie jesteś klientem

Poznaj ofertę naszych kont i dołącz do nas

Otwórz konto

Karta do konta jakiej potrzebujesz

Możesz korzystać z karty Visa w telefonie od razu po zamówieniu karty - nie musisz czekać na przesyłkę z kartą płatniczą.

Przykładasz telefon do terminala płatniczego i gotowe. Jeśli trzeba, zatwierdzasz PIN-em do karty płatniczej. Nie musisz się logować i łączyć z internetem. 

Transakcje wirtualną postacią karty doliczają się do kwoty, jaka zwalnia Cię z miesięcznej opłaty za kartę Visa zbliżeniową. 

Zobacz jak działa Visa w telefonie dla smartfonów z systemem Android

Zobacz jak korzystać z Apple Pay - dla urządzeń z systemem iOS

Możesz płacić swoją kartą w EUR, USD i GBP bez prowizji za przewalutowanie, jeśli podłączysz do niej swoje konta w tych walutach. Do jednej karty możesz podłączyć 3 konta walutowe naraz – po jednym w każdej walucie obcej.

Pieniądze pobierzemy automatycznie z odpowiedniego konta walutowego. Jeśli ich nie wystarczy, całą kwotę transakcji rozliczymy z Twojego konta w złotych - z przewalutowaniem.

Sprawdź jak to działa 

Nie musisz mieć kodów, kuponów i kart lojalnościowych. Włączasz program w Moim ING, przeglądasz oferty i kupujesz. Zwrot pieniędzy otrzymujesz prosto na konto przypisane do Twojej karty Visa.

Sprawdź Visa oferty

Twoja karta może wyglądać tak jak chcesz. Możesz na niej umieścić własną grafikę lub wybrać jedną z ponad 100 grafik z naszej galerii pomysłów. Jeśli masz mniej niż 26 lat, pierwszą Moją Kartę ING dostaniesz bez opłat.

Więcej o Mojej karcie ING

Jak zacząć z kartą Visa 

1

Otwierasz konto z kartą lub zamawiasz kartę do konta w Moim ING

Możesz zamówić kartę z własnym wizerunkiem.

Zamów kartę

2

Aktywujesz kartę do płatności telefonem

Możesz aktywować płatności kartą Visa w telefonie w aplikacji Moje ING lub dodać ją do Apple Pay. Nadajesz karcie PIN i od razu płacisz telefonem.

3

Aktywujesz kartę płatniczą

Przyślemy Ci ją w ciągu 8 dni roboczych. Pierwszą transakcję zrób w bankomacie lub włóż kartę do terminala płatniczego i potwierdź PIN-em.

1. Zarejestruj kartę w loterii na stronie Visa.pl od 27 maja do 30 czerwca 2020 r.

2. Płać tak jak chcesz - również kartą w telefonie lub zegarku.

Każda płatność automatycznie staje się losem w loterii. Każda płatność na AliExpress i w sklepach Żabka to podwójny los na loterii.

3. Graj o nagrody

Do wygrania 5 samochodów Toyota Corolla TS Kombi oraz 52.500 mniejszych nagród, w tym kody rabatowe o wartości 5 USD do wykorzystania na AliExpress oraz przekąski Haps do odebrania w sklepach Żabka.

Zarejestruj kartę na stronie loterii.

Zarejestruj kartę

 

1Loteria VISA 2020 jest loterią organizowaną przez Unique One spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Niedźwiedzia 2a, 02-737 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000061512. Loteria ta jest prowadzona  także dla osób, które są klientami ING Banku Śląskiego SA, posiadają kartę VISA i spełniają pozostałe warunki uczestnictwa w loterii. Spółka Unique One jest jedynym podmiotem odpowiedzialnym za organizację i przeprowadzenie loterii. Osoby mające zamiar uczestniczyć w loterii przekazują samodzielnie Organizatorowi wszelkie dane lub informacje wymagane regulaminem loterii. Bank nie przekazuje żadnych danych Uczestnika. Zapoznaj się z regulaminem promocji VISA dostępnym na stronie: https://www.visa.pl

Korzyści karty debetowej Visa

Mobilne płatności
mobilne portfele

Mobilne płatności

Dodaj kartę do Apple Pay, Google Pay lub Garmin Pay i płać tak jak
lubisz.

Bezpłatne wypłaty gotówki
Automatyczna spłata karty kredytowej Visa w ING

Bezpłatne wypłaty gotówki

Wypłacaj – z naszych bankomatów w całej Polsce oraz w sklepach i na stacjach benzynowych (z funkcją Cashback).

Wpłatomaty
Rozłóż na raty spłatę karty kredytowej Visa w ING

Wpłatomaty

Wpłacaj pieniądze na konto w naszych wpłatomatach - bezpłatnie, bez wizyty w oddziale.

Płatności za granicą

Płatności za granicą

Korzystaj z karty Visa za granicą. Sprawdź koszty płatności, wypłat i przewalutowania.

Chargeback

Chargeback

Pomagamy Ci odzyskać pieniądze za niezrealizowane zakupy lub usługi objęte reklamacją.

Ubezpieczenie do karty

Ubezpieczenie do karty

Chroni zakupy online (kartą, przelewem, BLIKIEM, wypłaconą gotówkę i Twój smartfon.

Płać naszą kartą - zacznij od konta

Żeby płacić kartą Visa zbliżeniową, potrzebujesz tylko konta osobistego w naszym banku.

Sprawdź

Opłaty i dokumenty

  • Opłaty

  • Dokumenty

x
  Opłata
Wydanie karty  
ze standardowym wizerunkiem 0 zł

z własnym wizerunkiem - Mojej Karty ING lub zmiana wizerunku karty

 
pierwsze zamówienie Mojej Karty albo pierwsza zmiana wizerunku karty dla posiadaczy kont Direct i Mobi w wieku 13-26 lat  0 zł
w pozostałych przypadkach 15 zł
Miesięczna opłata za kartę  
Jeśli kartami wydanymi do konta zapłacisz łącznie co najmniej 300 zł (200 zł jeśli masz 18-26 lat). Sumujemy transakcje kartami: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie w danym okresie rozliczeniowym. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Opłatę pobieramy ostatniego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.  0 zł
Dla posiadaczy Kont Direct w wieku 13-18 lat oraz Kont Mobi w wieku 13-26 lat  0 zł
W pozostałych przypadkach 7 zł
Wypłata gotówki   
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł
w punktach oznaczonych logo Cashback przy okazji zakupów 0 zł
pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA  

z konta Mobi do ukończenia 26 roku życia

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0 zł/2,50 zł

z konta Mobi po ukończeniu 26 roku życia i z konta Direct

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 5 zł. 

0 zł/5 zł

z konta Komfort i Premium

0 zł
pozostałe wypłaty gotówki za granicą 3%
z pakietem wypłat gotówki 0 zł

Aktywacja pakietu wypłat gotówki

w ramach aktywnego pakietu nie pobieramy prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów w kraju i za granicą

15 zł

 

Pytania i odpowiedzi

  • Jak długo będę czekał na zamówioną kartę?

    Jeśli zamawiasz kartę w oddziale, w bankowości internetowej lub na www.ing.pl (gdy otwierasz konto), kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od zawarcia umowy. Kartę wyślemy do Ciebie zwykłym listem. Karta będzie oczywiście nieaktywna.

  • Gdzie mogę używać karty płatniczej do rachunku?

    Z karty możesz korzystać wszędzie tam, gdzie umieszczono znak organizacji płatniczej widniejący na karcie:

    •  płacąc nią w punktach handlowo-usługowych - sklepach, restauracjach, również za granicą,
    • wypłacając gotówkę z bankomatów na całym świecie.

    W każdej chwili możesz też przy jej pomocy sprawdzić saldo swojego rachunku w bankomatach ING Banku Śląskiego.

  • Gdzie mogę uzyskać informacje o transakcjach wykonanych moją kartą płatniczą do rachunku?

    Najszybciej sprawdzisz historię transakcji w systemie bankowości internetowej Moje ING lub aplikacji Moje ING mobile. Taką informację znajdziesz też na wyciągu z Twojego konta.

  • Czy płacąc kartą w sklepie, zapłacę dodatkową prowizję?

    Nie – nie pobieramy za to dodatkowych prowizji ani opłat.

  • Jak mogę aktywować swoją pierwszą kartę?

    Możesz to zrobić:

    • w aplikacji Moje ING na swoim telefonie z systemem Android - możesz nadać karcie PIN i aktywować płatności telefonem zaraz po zamówieniu karty. W takiej sytuacji, kiedy otrzymasz od nas kartę płatniczą, podczas pierwszej transakcji włóż kartę do terminala płatniczego lub bankomatu i potwierdź PIN-em.
    • w systemie bankowości internetowej Moje ING - w szczegółach karty
    • telefonicznie pod numerem: 801 222 777 (całkowity koszt połączenia wg stawek operatora) lub +48 32 357 00 02 -  jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego lub z zagranicy.
  • Na jakie korzyści mogę liczyć, jeśli będę aktywnie korzystać z karty?

    Jeśli kartami VISA lub MasterCard zapłacisz za zakupy na kwotę min. 300 zł, nie pobierzemy opłaty za kartę. W przypadku kart MasterCard – sumujemy transakcje kartami: MasterCard Business, Mastercard Business zbliżeniowa i MasterCard w telefonie.

    Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca - dla klientów indywidualnych. W przypadku Przedsiębiorców obejmuje miesiąc kalendarzowy.

  • Jaka jest różnica pomiędzy kartą VISA a MasterCard?

    Karty płatnicze VISA i Debit MasterCard wydawane są przez dwie różne organizacje płatnicze - VISA i MasterCard. W związku z tym różna może być akceptowalność tych kart w poszczególnych punktach handlowo-usługowych oraz bankomatach.

Zadbaj o bezpieczeństwo swojej karty

limity dla transakcji

Limity transakcyjne

ochrona karty

Bezpieczeństwo karty

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Zakładanie konta przy użyciu Selfie – to - wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie - zdalna identyfikacja nowego klienta oparta na metodach biometrycznych. Porównujemy w niej rysy twarzy użytkownika z tymi na zdjęciu dowodu tożsamości.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to- polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew z rachunku karty kredytowej – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej polecenie przelewu wewnętrznego; jak również - polecenie przelewu wewnętrznego - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.