Konto dla młodych Mobi 18‑26

  • 0 zł za prowadzenie konta przez internet
  • 0 zł za krajowe przelewy w PLN przez internet - oprócz Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET
  • 0 zł za kartę do konta
  • 0 zł za wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce - bez limitu

Otwórz konto

Masz mniej niż 18 lat? Tobie polecamy konto młodzieżowe

Nie jesteś naszym klientem?

Otwórz konto przez internet - na stronie www lub w aplikacji Moje ING w telefonie.

Otwórz konto


Jesteś naszym klientem?

Zaloguj się do Mojego ING i tam otwórz konto.

Otwórz konto w Moim ING

 

Do 160 zł za otwarcie konta1

Załóż konto i zgarnij dodatkowe pieniądze na start.

Wystarczy założyć konto i z niego korzystać

Zgarnij do 160 zł w promocji za otwarcie konta

Zyskasz 100 zł, jeśli:

  • do 31 marca 2021 r. otworzysz konto Mobi z kartą i Otwartym Kontem Oszczędnościowym przez naszą stronę internetową lub w aplikacji Moje ING
  • do 30 kwietnia 2021 r. zrobisz min. 10 transakcji bezgotówkowych - dowolną kartą wydaną do konta lub BLIKIEM

Chcesz dostać dodatkowe 60 zł?

  • z wymienionych 10 transakcji min. 3 zrób BLIKIEM - płacąc za zakupy w sklepach internetowych
  • załóż min. jeden cel oszczędnościowy (zrobisz to w Moim ING)
  • zgromadzisz na swoim celu (lub celach – możesz mieć ich więcej) min. 102 zł

Warunki spełnij do 30 kwietnia 2021 r.

Zapoznaj się z regulaminem i spełnij wszystkie warunki promocji.

Otwórz konto

Promocja "Do 160 zł za otwarcie konta Mobi" jest skierowana do osób pełnoletnich z udzielonymi zgodami na przekazywanie przez nasz bank informacji handlowych (marketingowych) poprzez środki i urządzenia komunikacji elektronicznej oraz profilowanych informacji handlowych.
Słowem - upewnij się, że masz udzielone zgody marketingowe – zrobisz to w Moim ING.:)
Brak zgód oznacza rezygnację z udziału w Promocji.

Dostęp do pieniędzy

Aplikacja Moje ING mobile

Lubiana przez użytkowników. Wszystko, czego potrzebujesz od banku – masz w telefonie.

Polubisz nasze rozwiązania:

  • wiesz, ile masz na koncie – bez logowania
  • podgląd historii i stanu kont z innych banków (także przed zalogowaniem)
    więcej o usłudze "Dodaj konto z innego banku"
  • logujesz się szybciej – odciskiem palca lub PIN-em
  • płacisz telefonem za zakupy w sklepie i internecie (kartą w telefonie lub BLIKIEM)
  • przelewasz kasę na numer telefonu
  • wypłacasz za darmo BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce

Więcej o Moim ING

Karta Visa zbliżeniowa

Płać wygodnie - zbliżeniowo lub telefonem (wystarczy dodać kartę w Moim ING). Jeśli nie masz jeszcze 26 lat - za kartę nie płacisz, niezależnie od tego czy korzystasz z niej, czy nie. 

Wyjazd na Erasmusa lub wakacyjna praca za granicą? Podłącz do karty konto walutowe i płać za granicą bez prowizji za przewalutowanie.

Więcej o karcie VISA

Płatności telefonem

Swoją kartę Visa do konta możesz też aktywować w telefonie. Poza tym portfele elektroniczne, płatności BLIK - masz tyle opcji, żeby płacić w sklepach, w internecie, za granicą i łatwiej wypłacać…

Wypróbuj też przelewy na telefon BLIK – wystarczy wybrać odbiorcę ze swoich kontaktów.

Sprawdź, jak płacić telefonem

Karta kredytowa

Masz limit od 500 zł do 20 000 zł - przy dochodach min. 800 zł netto.

Kartą płacisz w sklepie lub internecie - korzystasz z niej tak łatwo, jak z pieniędzy na swoim koncie. 

A jeśli korzystasz z Apple Pay Google Pay lub Garmin Pay, możesz płacić kartą w telefonie lub zegarku.

Skorzystaj z karty kredytowej

Jak otworzyć konto przez internet?

Jeśli jesteś już naszym klientem, otwórz konto w Moim ING

1

Przygotuj dowód osobisty

Potrzebne będą dane z dokumentu i jego zdjęcia (zobacz jak to zrobić).

Otwórz konto

2

Wybierz płatności do konta

Kartę albo płatności telefonem.

Kartę przywiezie kurier, ale od razu możesz aktywować dla niej płatności telefonem - w Moim ING.

Pamiętaj, że karta do konta to warunek promocji.

3

Potwierdź, że Ty to Ty

W jeden z czterech sposobów:

1. Na selfie, w aplikacji Moje ING.
Zobacz jak
2. Przelewem z innego banku.
Zobacz czy jest Twój bank
3. Z kurierem.
Zobacz jak
4. W oddziale.

4

Ciesz się nowym kontem

Potwierdzenie wysłania wniosku wyślemy Ci SMS-em.

Gdy już potwierdzisz, że Ty to Ty - otrzymasz od nas w mejlu umowę i dostęp do Mojego ING.

Korzystaj z konta i odbierz do 160 zł w promocji.

Jak potwierdzić tożsamość z metodą na selfie?

Potrzebujesz:

  • smartfona z systemem operacyjnym nie niższym niż 14.0 dla iOS lub Android 7.0
  • prywatności - przejdź proces samodzielnie, bez udziału osób trzecich. Niestety, jeśli w trakcie robienia selfie na zdjęcie załapie się Twoja mama lub partner, nie będziemy mogli zaakceptować takiego wniosku
  • pewnej ręki (lub statywu) i dobrego oświetlenia 
  • wykonać pewne ćwiczenie - połącz kropki na ekranie odpowiednimi ruchami głowy w czasie nie dłuższym niż 60 sekund

Chcesz potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Sprawdź, czy mamy Twój bank:

 Alior Bank

 mBank

 Bank Millennium

 Bank Pekao

 Bank Pocztowy

 Santander Bank Polska

Upewnij się też, że:

  • dane wpisane we wniosku o konto zgadzają się z danymi w tamtym banku (np. czy nie masz innego adresu zamieszkania lub nazwiska)
  • jesteś jedynym posiadaczem konta w tamtym banku (nie jest to konto wspólne)
  • oraz czy choć raz specjalista z tamtego banku potwierdził Twoją tożsamość w oddziale (czyli nie była to np. wizyta w celu wypłaty gotówki z bankomatu)

Jak załączyć zdjęcia dowodu?

Pliki nie powinny przekraczać 6 MB. Dopuszczalne formaty to: PDF, JPG, JPEG, TIF, TIFF, GIF lub PNG.

O zdjęcia obu stron dowodu osobistego poprosimy Cię, jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości na selfie, przelewem z innego banku lub podczas wizyty kuriera.

Jeśli chcesz potwierdzić swoją tożsamość w oddziale, dowód pokażesz specjaliście w trakcie wizyty.

Jak potwierdzić tożsamość z kurierem?

Kurier Poczty Polskiej zjawi się pod wskazanym adresem w ciągu 2-3 dni roboczych od złożenia wniosku. 

Możesz też zmienić adres dostawy lub odebrać przesyłkę w placówce pocztowej - ustal to z kurierem w trakcie rozmowy telefonicznej.

Kurier nie przywozi umowy. Za to dostarczy Ci kartę, jeśli ją zamówiłeś :)

Jak założyć konto na selfie, w aplikacji (wideo)

Jak założyć konto przez stronę www (wideo)

Co jeszcze możesz z kontem dla młodych

Zacząć oszczędzać
Poznaj proste sposoby na oszczędzanie pieniędzy.

Zacząć oszczędzać

Na 0,5% w skali roku z kontem oszczędnościowym3 i na parę innych wygodnych sposobów.

Doładować multimedia
Doładuj konto na Netflix lub Spotify bez karty kredytowej. Zrobisz to w Moim ING.

Doładować multimedia

Bez karty kredytowej - za dostęp do ulubionej muzyki, filmów i gier zapłacisz kodami w Moim ING.

Kupować taniej
Kupuj taniej w sklepach znanych marek, pobierz kody rabatowe w Moim ING.

Kupować taniej

Za m.in. elektronikę, ubrania, rozrywkę zapłacisz mniej - z kodami rabatowymi do sklepów ponad 50 marek.

Korzystać z Profilu zaufanego
Załatwiaj sprawy urzędowe przez internet - z profilem zaufanym.

Korzystać z Profilu zaufanego

Z nim sprawy urzędowe, np. na studia lub do prawa jazdy, załatwisz w Moim ING.

Łatwiej oszczędzać na konkretny cel.

Załóż cel oszczędnościowy

Na nowy sprzęt do domu, remont, przyszłość? Odkładaj regularnie i sprawdzaj w Moim ING, jak Ci idzie.

Opłaty i prowizje

  • Konto

  • Karty do konta

  • Wpłaty/wypłaty

  • Przelewy krajowe w PLN i wewnętrzne

x
  Opłata
Otwarcie konta 0 zł
Prowadzenie konta z wyjątkiem wpłaty/wypłaty gotówki i przelewu w oddziale banku 0 zł
x
  Opłata
Wydanie karty Visa zbliżeniowa ze standardowym wizerunkiem 0 zł
Wydanie karty Visa zbliżeniowa z własnym wizerunkiem - Mojej Karty ING  
pierwsze wydanie Mojej Karty ING dla osób w wieku od 13-26 lat 0 zł
w pozostałych przypadkach 15 zł
Za aktywację karty Mastercard w telefonie 0 zł
Miesięczna opłata za kartę Visa zbliżeniowa  
dla osób w wieku od 13-26 lat 0 zł
dla osób powyżej 26 roku życia
pod warunkiem wykonania transakcji kartami wydanymi do jednego konta: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Mastercard w telefonie na łącznie minimum 300 zł w okresie rozliczeniowym od 29 dnia miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca
0 zł
w pozostałych przypadkach 7 zł
x
  Opłata
Wypłata gotówki Kartą Visa zbliżeniową  
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł
w punktach oznaczonych logo Cashback przy okazji zakupów 0 zł
pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA  

do ukończenia 26 roku życia

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0 zł/2,50 zł

po ukończeniu 26 roku życia

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 5 zł. 

0 zł/5 zł
pozostałe wypłaty gotówki za granicą 3%
z pakietem wypłat gotówki 0 zł
Wypłata gotówki  BLIKIEM 0 zł
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł
w pozostałych bankomatach w kraju  

do ukończenia 26 roku życia

0 zł

po ukończeniu 26 roku życia

Po ukończeniu 26 roku życia pierwsza wypłata rozliczona przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna, za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0 zł/2,50 zł
Wypłata gotówki w oddziale Banku 10 zł
Aktywacja pakietu wypłat gotówki na 30 dni 15 zł
Wpłata gotówki  
we wpłatomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju 0 zł
w oddziale Banku 10 zł
x
  Opłata
W bankowości internetowej i aplikacji mobilnej:  
na konta w ING Banku Śląskim  0 zł
na konto w innym banku z wyjątkiem przelewów typu Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET 0 zł
W oddziale banku:  

na konto w ING Banku Śląskim

stawka nie obowiązuje dla przelewów na rachunki oszczędnościowe w złotych, na rachunki Otwartego Konta Oszczędnościowego (dla przedsiębiorców) w PLN, na rachunki lokat, na rachunki lokat w okresie subskrypcji (dotyczy Inwestycyjnej Lokaty Terminowej oraz Inwestycyjnej Lokaty Terminowej Plus), na rachunki nabyć jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku, w celu zakupu jednostek uczestnictwa na rzecz posiadacza Konta oraz na rachunki posiadacza Konta w Biurze Maklerskim ING.

9 zł

na konto w innym banku z wyłączeniem przelewów typu Express ELIXIR i SORBNET

stawka nie obowiązuje dla przelewów na rachunki nabyć jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku w celu zakupu jednostek uczestnictwa na rzecz posiadacza Konta.

9 zł

Wygląda dobrze?

Otwórz konto

Masz więcej pytań o konto dla młodych?

  • Kiedy mogę otworzyć konto przez internet?

    Z formalnych powodów mamy parę warunków. Jeśli:

    • jesteś pełnoletnim obywatelem Polski
    • masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski
    • polski dowód osobisty (nie paszport)
    • numer telefonu komórkowego polskiego operatora
    • nie masz jeszcze żadnej relacji z naszym bankiem (np. innego produktu) 
    • lub jesteś w trakcie ubiegania się o kredyt hipoteczny w naszym banku

    możesz otworzyć konto przez internet.

    W pozostałych przypadkach dobrze będzie złożyć nam wizytę w oddziale :)

  • Czego potrzebuję, żeby otworzyć konto przez internet?

    Dostępu do internetu, komputera, smartfona lub innego urządzenia mobilnego, z którego lubisz korzystać, dowodu osobistego (w tym zdjęć przodu i tyłu dokumentu) oraz około 15 minut wolnego czasu :)

    Jeśli nie masz dowodu osobistego, za to masz paszport - konto otworzysz w najbliższym oddziale.

  • Czy muszę iść do oddziału, żeby otworzyć konto?

    Nie – załóż konto przez internet. Przez naszą stronę internetową lub przez telefon - w aplikacji Moje ING.

    Swoją tożsamość potwierdzisz:

    • zdjęciem selfie (nowość dostępna tylko w aplikacji Moje ING)
    • przelewem z innego banku
    • z kurierem
  • Jestem cudzoziemcem. Czy mogę założyć u Was konto?

    Obecnie umożliwiamy założenie konta przez internet tylko pełnoletnim obywatelom Polski, z polskim dowodem tożsamości, adresem zamieszkania i korespondencji na terenie Polski oraz numerem telefonu komórkowego polskiego operatora. W pozostałych przypadkach zapraszamy do oddziału banku.

  • Potwierdzenie tożsamości - jaką metodę wybrać?

    Gdy otwierasz konto przez internet, możesz skorzystać z czterech metod potwierdzenia tożsamości:

    • na selfie 
    • przelewem z innego banku
    • podczas wizyty kuriera
    • lub w oddziale banku

    Jeśli zależy Ci na czasie, wybierz selfie lub przelew - po potwierdzeniu dostęp do konta zyskasz od razu. Jeśli chcesz korzystać z pełni funkcji Mojego ING (np. profilu zaufanego), i tak dobrze będzie odwiedzić nasz oddział - możesz to więc zrobić po otwarciu konta.

    Czy możesz zmienić metodę po złożeniu wniosku?
    Tylko w przypadku wizyty kuriera - możesz po prostu wcześniej pójść do oddziału. Przy pozostałych metodach złóż wniosek jeszcze raz.

  • Czy do konta muszę mieć kartę?

    Nie, choć może się przydać (no i może fajnie wyglądać, jeśli jest Moją kartą – kartą płatniczą z własnym wizerunkiem).

    Jeśli lubisz płacić telefonem, możesz wybrać taką opcję już w trakcie zakładania konta – to nic nie kosztuje. Jeśli zdecydujesz się jednak na kartę – ją także możesz aktywować do płatności mobilnych.

    Jeśli chcesz skorzystać z promocji… „Do 160 zł za otwarcie konta Direct albo Komfort”, musisz założyć konto z kartą i Otwartym Kontem Oszczędnościowym – to jeden z warunków. Karta wirtualna Visa lub Mastercard w telefonie wystarczą :)

  • Karta z własnym wizerunkiem - kiedy mogę ją zamówić?

    Podczas składania wniosku możesz zamówić kartę ze standardowym wizerunkiem. Jeśli chcesz mieć kartę z własnym projektem (Moją Kartę ING) - zamów ją po zalogowaniu się do Mojego ING.

  • Złożyłem wniosek o konto i co teraz?

    Po poprawnym złożeniu wniosku wyślemy Ci potwierdzenie SMS-em.

    Twoje konto będzie aktywne w zależności od wybranej metody:

    • na selfie lub przelewem – konto aktywujemy do kilku minut, najpóźniej następnego dnia roboczego
    • podczas wizyty kuriera – do 2-3 dni roboczych
    • w oddziale – po potwierdzeniu wniosku przez specjalistę. Na wizytę w dowolnym oddziale masz 30 dni.

    Umowę prześlemy Ci do dwóch dni roboczych na podany adres e-mail, znajdziesz ją też w Moim ING, w zakładce Moje dokumenty. W umowie znajdziesz też numer konta. Hasłem do umowy jest Twój numer PESEL.

    Kurier nie przywozi umowy. Za to przywozi kartę do konta - jeśli ją zamówiłeś. Jeszcze zanim ją dostaniesz, możesz od razu z niej korzystać. Jak aktywować płatności telefonem

    Dobrze aktywować Moje ING – w wersji na komputer lub aplikacji na telefon, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

    I dobrze chociaż raz odwiedzić nas w oddziale – przy otwarciu konta metodą na selfie lub przelewem z innego banku, potrzebujemy dodatkowo potwierdzić Twoją tożsamość w oddziale, żebyś mógł np. korzystać z profilu zaufanego w Moim ING.

  • Czy mogę zrezygnować z wniosku?

    Tak, możesz odstąpić od zawartej umowy zgodnie z wybraną metodą identyfikacji:

    • 50 dni przy metodzie z kurierem oraz przy wizycie w oddziale
    • 14 dni przy metodzie na selfie lub przelewie z innego banku
  • Kiedy i jak dostanę kartę do konta?

    Kurier dostarczy kartę pod wskazany we wniosku adres w czasie zależnym od wybranej metody potwierdzenia tożsamości:

    • jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości na selfie, przelewem lub w oddziale - kartę dostarczy kurier DHL następnego dnia roboczego po aktywacji konta 
    • jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości kurierem, kartę dostarczy Ci kurier Poczty Polskiej (do 2-3 dni roboczych po złożeniu wniosku), po pozytywnym zweryfikowaniu przez niego Twojej tożsamości
  • Czy mogę zacząć korzystać z konta od razu?

    Tak, wybierz jako sposób potwierdzenia tożsamości przelew z innego banku lub na selfie. Pamiętaj, że po założeniu konta tym sposobem i tak dobrze odwiedzić choć raz nasz oddział - jeśli chcesz załatwiać sprawy urzędowe w Moim ING (np. złożyć wniosek o 500+ lub założyć profil zaufany).

  • Dlaczego mój wniosek został zamknięty?

    Nie mogliśmy potwierdzić danych zawartych we wniosku (także załączonych zdjęć dowodu osobistego). Najlepiej będzie, jeśli złożysz nam wizytę w oddziale.

  • Czy mogę otworzyć wspólne konto?

    W przypadku tego konta możesz upoważnić drugą osobę  do korzystania z konta. Dostanie wtedy własną kartę do konta oraz dostęp do bankowości internetowej - Mojego ING. Jeśli zależy Ci, żeby był/a formalnym współwłaścicielem konta, polecamy Ci nasze konto Komfort.

  • Mam konto w innym banku. Czy zobaczę je w Moim ING?

    Tak, dzięki otwartej bankowości i usłudze "Dodaj konto z innego banku". 

    Gdy założysz konto w naszym banku, zyskasz dostęp do Mojego ING. Po aktywacji możesz korzystać z wielu wygodnych rozwiązań, w tym podglądu swoich finansów z różnych banków. 

    Do Mojego ING możesz dodać konta lub karty, do których masz uprawnienia w innym banku, także te, do których jesteś pełnomocnikiem, np. konta osobiste, firmowe, oszczędnościowe, karty przedpłacone, wirtualne czy kredytowe. To Twój bank decyduje, które rachunki będziesz mógł dodać w ramach tej usługi.

    Stoisz w kolejce do kasy i nie wiesz, ile masz na koncie? Do skrótów na ekranie startowym aplikacji Moje ING dodaj pogląd swoich kont lub kart - w ING i innych bankach. Nawet bez logowania do aplikacji zorientujesz się, ile masz pieniędzy. To naprawdę się przydaje!

  • Jak mogę przenieść konto z innego banku do ING?

    Cieszymy się, że chcesz z nami bankować! Złóż wniosek, a my zajmujemy się resztą. Z kontem możemy przenieść dotychczasowe stałe płatności - np. przelewy lub polecenia zapłaty.

    Przenieś konto do ING

  • Jak mogę zamknąć konto?

    Tak jak Ci wygodnie:

    • przez internet, w Moim ING - zaloguj się i przejdź do szczegółów swojego konta
    • w oddziale
  • Co jeśli mam mniej niż 18 lat?

    Idealnie się składa, bo mamy dla Ciebie Konto Mobi dla młodych, od 13 do 18 roku życia. Otworzysz je razem z rodzicem lub opiekunem prawnym.

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Zakładanie konta przy użyciu Selfie – to - wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie - zdalna identyfikacja nowego klienta oparta na metodach biometrycznych. Porównujemy w niej rysy twarzy użytkownika z tymi na zdjęciu dowodu tożsamości.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to- polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew z rachunku karty kredytowej – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej polecenie przelewu wewnętrznego; jak również - polecenie przelewu wewnętrznego - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.

Podstawą odbioru 160 zł jest spełnienie łącznie wszystkich warunków opisanych w regulaminie promocji „Do 160 za otwarcie konta Mobi”. Zapoznaj się z regulaminem.

Dotyczy klientów, którzy założyli konto przez internet. Dane za lipiec 2020.

3 Oferta dotyczy wyłącznie Otwartego Konta Oszczędnościowego w PLN zakładanego na warunkach określonych w Regulaminie oferty specjalnej „Bonus na start” i obowiązuje przez 3 miesiące od założenia konta, dla kwot poniżej 25 tys. zł. Po upływie tego okresu dla powyższego konta obowiązywać będzie oprocentowanie standardowe. Zapoznaj się z Regulaminem tej oferty. Podane na stronie oprocentowanie jest zmienne, obliczane w skali roku.