Konto dla młodych Mobi 18‑26

  • 0 zł za prowadzenie konta przez internet
  • 0 zł za krajowe przelewy w PLN przez internet - oprócz Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET
  • 0 zł za kartę do konta
  • 0 zł za wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce - bez limitu

Otwórz konto

Masz mniej niż 18 lat? Tobie polecamy konto młodzieżowe

Nie jesteś naszym klientem?

Otwórz konto przez internet - na stronie www lub w aplikacji Moje ING (pobierz aplikację z odpowiedniego sklepu).

Otwórz konto


Jesteś już naszym klientem?

Zaloguj się do Mojego ING i tam otwórz konto. Pierwsze lub kolejne.

Konto w promocji

Załóż konto i zgarnij dodatkowe pieniądze na start.

Wystarczy otworzyć konto i zacząć z niego korzystać

Zgarnij do 160 zł w promocji za otwarcie konta

Zyskasz 110 zł, jeśli:

  • do 19 stycznia 2022 r. otworzysz przez naszą stronę internetową lub w aplikacji Moje ING (wybierając opcję "Załóż konto bankowe") konto Mobi z:
    - Otwartym Kontem Oszczędnościowym (OKO)
    - i kartą (kartę możesz też zamówić później, już w Moim ING. Zrób to do 19 stycznia, żeby spełnić warunek promocji.)
  • do 19 lutego 2022 r. zrobisz min. 10 transakcji bezgotówkowych - dowolną kartą wydaną, portfelem mobilnym (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay) do konta lub BLIKIEM

Chcesz dostać dodatkowe 50 zł?

Wystarczy, że do 19 lutego 2022 r.:

  • z wymienionych 10 transakcji min. 3 zrób BLIKIEM - płacąc za zakupy w sklepach internetowych
  • założysz min. jeden cel oszczędnościowy na OKO otwartym w ramach promocji i odłożysz na nim min. 100 zł

Promocja nie dotyczy otwarcia konta po zalogowaniu do Mojego ING lub aplikacji Moje ING Mobile oraz nie dotyczy obecnych klientów banku ING.

Zapoznaj się z regulaminem i spełnij wszystkie warunki promocji.

Otwórz konto

Jeżeli spełnisz warunki promocji, nagrodę otrzymasz do 8 marca 2022 r.

Promocja "Do 160 zł za otwarcie konta Mobi" jest skierowana do osób pełnoletnich z udzielonymi zgodami na przekazywanie przez nasz bank informacji handlowych (marketingowych) poprzez środki i urządzenia komunikacji elektronicznej oraz profilowanych informacji handlowych.
Słowem - upewnij się, że masz udzielone zgody marketingowe – zrobisz to w Moim ING.:)
Brak zgód oznacza rezygnację z udziału w Promocji.

Dostęp do pieniędzy

Aplikacja Moje ING mobile

Lubiana przez użytkowników. Wszystko, czego potrzebujesz od banku – masz w telefonie.

Polubisz nasze rozwiązania:

  • wiesz, ile masz na koncie – bez logowania
  • podgląd historii i stanu kont z innych banków (także przed zalogowaniem)
    więcej o usłudze "Dodaj konto z innego banku"
  • logujesz się szybciej – odciskiem palca lub PIN-em
  • płacisz telefonem za zakupy w sklepie i internecie (kartą w telefonie lub BLIKIEM)
  • przelewasz kasę na numer telefonu
  • wypłacasz za darmo BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce

Więcej o Moim ING

Karta Visa zbliżeniowa

Płać wygodnie - zbliżeniowo lub telefonem (wystarczy dodać kartę w Moim ING). Jeśli nie masz jeszcze 26 lat - za kartę nie płacisz, niezależnie od tego czy korzystasz z niej, czy nie. 

Wyjazd na Erasmusa lub wakacyjna praca za granicą? Podłącz do karty konto walutowe i płać za granicą bez prowizji za przewalutowanie.

Więcej o karcie VISA

Płatności telefonem

Swoją kartę Visa do konta możesz też aktywować w telefonie. Poza tym portfele elektroniczne, płatności BLIK - masz tyle opcji, żeby płacić w sklepach, w internecie, za granicą i łatwiej wypłacać…

Wypróbuj też przelewy na telefon BLIK – wystarczy wybrać odbiorcę ze swoich kontaktów.

Sprawdź, jak płacić telefonem

Karta kredytowa

Masz limit od 500 zł do 20 000 zł - przy dochodach min. 800 zł netto.

Kartą płacisz w sklepie lub internecie - korzystasz z niej tak łatwo, jak z pieniędzy na swoim koncie. 

A jeśli korzystasz z Apple Pay Google Pay lub Garmin Pay, możesz płacić kartą w telefonie lub zegarku.

Skorzystaj z karty kredytowej Visa

Jeśli potrzebujesz większego limitu zapoznaj się z pełną ofertą kart kredytowych

Jak otworzyć konto przez internet?

Jeśli jesteś już naszym klientem, otwórz konto w Moim ING. Chcesz otworzyć kolejne konto w naszym banku? Zobacz jak

1

Przygotuj dowód osobisty

Potrzebne będą dane z dokumentu i jego zdjęcia (zobacz jak to zrobić).

Otwórz konto

2

Wybierz płatności do konta

Kartę albo płatności telefonem.

Kartę przywiezie kurier, ale od razu możesz aktywować dla niej płatności telefonem - w Moim ING.

Pamiętaj, że karta do konta to warunek promocji.

3

Potwierdź, że Ty to Ty

W jeden z czterech sposobów:

1. Na selfie, w aplikacji Moje ING.
Zobacz jak
2. Przelewem z innego banku.
Zobacz czy jest Twój bank
3. Z kurierem.
Zobacz jak
4. W placówce bankowej - miejscu spotkań.

4

Ciesz się nowym kontem

Potwierdzenie wysłania wniosku wyślemy Ci SMS-em.

Gdy już potwierdzisz, że Ty to Ty - otrzymasz od nas w mejlu umowę i dostęp do Mojego ING.

Korzystaj z konta i odbierz do 160 zł w promocji.

Jak potwierdzić tożsamość z metodą na selfie (wideoweryfikacja)?

Potrzebujesz:

  • smartfona z systemem operacyjnym nie niższym niż 14.0 dla iOS lub Android 7.0
  • prywatności - przejdź proces samodzielnie, bez udziału osób trzecich. Niestety, jeśli w trakcie robienia selfie na zdjęcie załapie się inna osoba, nie będziemy mogli zaakceptować takiego wniosku
  • pewnej ręki (lub statywu) i dobrego oświetlenia 
  • wykonać pewne ćwiczenie - połącz kropki na ekranie odpowiednimi ruchami głowy w czasie nie dłuższym niż 60 sekund

Po potwierdzeniu tożsamości aktywuj dostęp do Mojego ING i bankuj z nami wygodnie.

Ważne! Z przyczyn prawnych i bezpieczeństwa, zdalne metody potwierdzenia tożsamości (przelewem z innego banku, na selfie) dają ograniczony dostęp do niektórych funkcji Mojego ING, m.in.: zakładania profilu zaufanego, składania wniosków 500 i 300+.

Wystarczy, że odwiedzisz najbliższą placówkę bankową - miejsce spotkań i tam dodatkowo potwierdzisz tożsamość. Weź ze sobą dowód osobisty.

Chcesz potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Sprawdź, czy mamy Twój bank:

 Alior Bank

 mBank

 Bank Millennium

 Bank Pekao

 Bank Pocztowy

 Santander Bank Polska

Upewnij się też, że:

  • dane wpisane we wniosku o konto zgadzają się z danymi w tamtym banku (np. czy nie masz innego adresu zamieszkania lub nazwiska)
  • jesteś jedynym posiadaczem konta w tamtym banku (nie jest to konto wspólne)
  • potwierdziłeś osobiście tożsamość w tamtym banku (czyli podpisałeś dokument ze swoimi danymi osobowymi)

Po potwierdzeniu tożsamości aktywuj dostęp do Mojego ING i bankuj z nami wygodnie.

Ważne! Z przyczyn prawnych i bezpieczeństwa, zdalne metody potwierdzenia tożsamości (przelewem z innego banku, na selfie) dają ograniczony dostęp do niektórych funkcji Mojego ING, m.in.: zakładania profilu zaufanego, składania wniosków 500 i 300+.

Wystarczy, że odwiedzisz placówkę bankową - miejsce spotkań i tam dodatkowo potwierdzisz tożsamość. Weź ze sobą dowód osobisty.

Jak załączyć zdjęcia dowodu?

Pliki nie powinny przekraczać 6 MB. Dopuszczalne formaty to: PDF, JPG, JPEG, TIF, TIFF, GIF lub PNG.

Poprosimy Cię o wykonanie zdjęcia obu stron dowodu osobistego, jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości: na selfie, przelewem z innego banku lub podczas wizyty kuriera.

Jeśli chcesz potwierdzić swoją tożsamość w placówce bankowej - specjalista zrobi skan Twojego dowodu w trakcie wizyty.

Jak potwierdzić tożsamość z kurierem?

Kurier Poczty Polskiej zjawi się pod wskazanym adresem w ciągu 2-3 dni roboczych od złożenia wniosku. 

Adres spotkania możesz zmienić podczas rozmowy z kurierem lub odebrać przesyłkę w placówce pocztowej.

Kurier nie przywozi umowy. Dostarczy Ci kartę - jeśli ją zamówiłeś.

Jak założyć konto na selfie, w aplikacji (wideo)

Jak założyć konto przez stronę www (wideo)

Co jeszcze możesz z kontem dla młodych

Zacząć oszczędzać
Poznaj proste sposoby na oszczędzanie pieniędzy.

Zacząć oszczędzać

Z kontem oszczędnościowym... i na parę innych, wygodnych sposobów.

Doładować multimedia
Doładuj konto na Netflix lub Spotify bez karty kredytowej. Zrobisz to w Moim ING.

Doładować multimedia

Bez karty kredytowej - za dostęp do ulubionej muzyki, filmów i gier zapłacisz kodami w Moim ING.

Kupować taniej
Kupuj taniej w sklepach znanych marek, pobierz kody rabatowe w Moim ING.

Kupować taniej

Za m.in. elektronikę, ubrania, rozrywkę zapłacisz mniej - z kodami rabatowymi do sklepów ponad 50 marek.

Korzystać z Profilu zaufanego
Załatwiaj sprawy urzędowe przez internet - z profilem zaufanym.

Korzystać z Profilu zaufanego

Z nim sprawy urzędowe, np. na studia lub do prawa jazdy, załatwisz w Moim ING.

Łatwiej oszczędzać na konkretny cel.

Załóż cel oszczędnościowy

Na nowy sprzęt do domu, remont, przyszłość? Odkładaj regularnie i sprawdzaj w Moim ING, jak Ci idzie.

Opłaty i prowizje

Konto

x
  Opłata
Otwarcie konta 0 zł
Otwarcie kolejnego konta 0 zł
Prowadzenie konta z wyjątkiem wpłaty/wypłaty gotówki w punkcie obsługi kasowej i przelewu w placówce bankowej - miejscu spotkań 0 zł

Karty do konta

x
  Opłata
Wydanie karty Visa zbliżeniowa ze standardowym wizerunkiem 0 zł
Wydanie karty Visa zbliżeniowa z własnym wizerunkiem - Mojej Karty ING  
pierwsze wydanie Mojej Karty ING dla osób w wieku od 13-26 lat 0 zł
w pozostałych przypadkach 15 zł
Za aktywację karty Mastercard w telefonie 0 zł
Miesięczna opłata za kartę Visa zbliżeniowa  
dla osób w wieku od 13-26 lat 0 zł
dla osób powyżej 26 roku życia
pod warunkiem wykonania transakcji kartami wydanymi do jednego konta: Visa zbliżeniowa, Zbliżak Visa, Mastercard w telefonie na łącznie minimum 300 zł w okresie rozliczeniowym od 29 dnia miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca
0 zł
w pozostałych przypadkach 7 zł

Wpłaty/wypłaty

x
  Opłata
Wypłata gotówki Kartą Visa zbliżeniową  
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł
w punktach oznaczonych logo Cashback przy okazji zakupów 0 zł
pozostałe wypłaty gotówki w kraju / pozostałe wypłaty gotówki w EUR w krajach SEPA  

do ukończenia 26 roku życia

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0 zł/2,50 zł

po ukończeniu 26 roku życia

Pierwsza wypłata kartą w miesiącu rozliczeniowym liczonym od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna. Za każdą kolejną pobieramy opłatę 5 zł. 

0 zł/5 zł
pozostałe wypłaty gotówki za granicą 3%
z pakietem wypłat gotówki 0 zł
Wypłata gotówki  BLIKIEM 0 zł
w bankomatach ING Banku Śląskiego i Planet Cash 0 zł
w pozostałych bankomatach w kraju  

do ukończenia 26 roku życia

0 zł

po ukończeniu 26 roku życia

Po ukończeniu 26 roku życia pierwsza wypłata rozliczona przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna, za każdą kolejną pobieramy opłatę 2,50 zł. 

0 zł/2,50 zł
Wypłata gotówki w punkcie obsługi kasowej 10 zł
Aktywacja pakietu wypłat gotówki na 30 dni 15 zł
Wpłata gotówki  
we wpłatomatach ING Banku Śląskiego i sieci Planet Cash w kraju 0 zł
w punkcie obsługi kasowej 10 zł

Przelewy krajowe w PLN i wewnętrzne

x
  Opłata
W bankowości internetowej i aplikacji mobilnej:  
na konta w ING Banku Śląskim  0 zł
na konto w innym banku z wyjątkiem przelewów typu Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET 0 zł
W placówce bankowej - miejscu spotkań:  

na konto w ING Banku Śląskim

stawka nie obowiązuje dla przelewów na rachunki oszczędnościowe w złotych, na rachunki Otwartego Konta Oszczędnościowego (dla przedsiębiorców) w PLN, na rachunki lokat, na rachunki lokat w okresie subskrypcji (dotyczy Inwestycyjnej Lokaty Terminowej oraz Inwestycyjnej Lokaty Terminowej Plus), na rachunki nabyć jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku, w celu zakupu jednostek uczestnictwa na rzecz posiadacza Konta oraz na rachunki posiadacza Konta w Biurze Maklerskim ING.

9 zł

na konto w innym banku z wyłączeniem przelewów typu Express ELIXIR i SORBNET

stawka nie obowiązuje dla przelewów na rachunki nabyć jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku w celu zakupu jednostek uczestnictwa na rzecz posiadacza Konta.

9 zł

Wygląda dobrze?

Otwórz konto

Masz więcej pytań o konto?

  • Kiedy mogę otworzyć konto przez internet?

    Z formalnych powodów mamy parę warunków. Możesz otworzyć konto przez internet, jeśli:

    • jesteś pełnoletnim obywatelem Polski
    • masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski
    • masz polski dowód osobisty (nie paszport)
    • masz numer telefonu komórkowego polskiego operatora
    • nie masz jeszcze żadnej relacji z naszym bankiem (np. innego produktu) 
    • lub jesteś w trakcie ubiegania się o kredyt hipoteczny w naszym banku

    W pozostałych przypadkach po prostu odwiedź placówkę bankową - miejsce spotkań.

  • Czego potrzebuję, żeby otworzyć konto przez internet?

    Dostępu do internetu, komputera, smartfona lub innego urządzenia mobilnego, z którego lubisz korzystać, dowodu osobistego (w tym zdjęć przodu i tyłu dokumentu) oraz około 15 minut wolnego czasu :)

    Jeśli nie masz dowodu osobistego - zapraszamy do placówki bankowej - miejsca spotkań.

  • Czy muszę iść do placówki bankowej, żeby otworzyć konto?

    Nie – załóż konto przez internet. Przez naszą stronę internetową lub przez telefon - w aplikacji Moje ING.

    Swoją tożsamość potwierdzisz:

    • na selfie (sposób dostępny tylko w aplikacji Moje ING)
    • przelewem z innego banku
    • z kurierem

    Po potwierdzeniu tożsamości aktywuj dostęp do Mojego ING i bankuj z nami wygodnie.

    Ważne! Z przyczyn prawnych i bezpieczeństwa, zdalne metody potwierdzenia tożsamości (przelewem z innego banku, na selfie) dają ograniczony dostęp do niektórych funkcji Mojego ING, m.in.: zakładania profilu zaufanego, składania wniosków 500 i 300+.

    Wystarczy, że odwiedzisz placówkę bankową - miejsce spotkań - i tam dodatkowo potwierdzisz tożsamość. Weź ze sobą dowód osobisty.

  • Na jakiej przeglądarce najlepiej złożyć wniosek o konto?

    Wspieramy takie przeglądarki:

    • Microsoft Edge – wersja 43 i nowsze
    • Chrome – wersja  82 i nowsze 
    • Mozilla Firefox – wersja 76 i nowsze
    • Safari – wersja 12.1.2 i nowsze 

    Jeśli korzystasz z innych przeglądarek, niektóre elementy strony mogą się niewłaściwie wyświetlać lub działać. Sprawdź jak zmienić przeglądarkę

  • Potwierdzenie tożsamości - jaką metodę wybrać?

    Gdy otwierasz konto przez internet, możesz skorzystać z czterech metod potwierdzenia tożsamości:

    • na selfie 
    • przelewem z innego banku
    • podczas wizyty kuriera
    • w placówce bankowej - miejscu spotkań

    Jeśli zależy Ci na czasie, wybierz selfie lub przelew - po potwierdzeniu dostęp do konta zyskasz od razu. Jeśli chcesz korzystać ze wszystkich funkcji Mojego ING (np. profilu zaufanego), odwiedź naszą placówkę bankową - miejsce spotkań. Wystarczy jedna wizyta, możesz to zrobić też po otwarciu konta przez internet.

    Czy możesz zmienić metodę po złożeniu wniosku?
    Tylko w przypadku wizyty kuriera - możesz po prostu wcześniej pójść do placówki bankowej - miejsca spotkań. Przy pozostałych metodach złóż wniosek jeszcze raz.

  • Profil zaufany a potwierdzenie przelewem lub na selfie (z wideoweryfikacją)

    Zdalne metody potwierdzenia tożsamości, choć najszybsze, wymagają dodatkowego potwierdzenia tożsamości w placówce bankowej - miejscu spotkań, żeby móc korzystać z pełni funkcji Mojego ING, np.

    • zakładania profilu zaufanego
    • składania wniosków 500+ i 300+
    • zawierania umowy pośrednictwa
    • otwarcia konta maklerskiego

    Zobacz pełną listę funkcjonalności (s. 10, tabela na dole) 

    Wynika to ze względów prawnych i bezpieczeństwa.

    Funkcje będą dla Ciebie dostępne, gdy potwierdzisz swoją tożsamość w placówce bankowej - miejscu spotkań (wystarczy, że weźmiesz swój dowód osobisty, żeby nasz pracownik mógł potwierdzić, że Ty to Ty).

  • Jestem cudzoziemcem. Czy mogę założyć u Was konto?

    Tak, w placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Obecnie założenie konta przez internet umożliwiamy tylko pełnoletnim obywatelom Polski, z polskim dowodem osobistym, adresem zamieszkania i korespondencji na terenie Polski oraz numerem telefonu komórkowego polskiego operatora. 

  • Czy do konta muszę mieć kartę?

    Nie, choć może się przydać (no i może fajnie wyglądać, jeśli jest Moją kartą ING – kartą płatniczą z własną grafiką).

    Jeśli lubisz płacić telefonem, możesz wybrać taką opcję już w trakcie zakładania konta – to nic nie kosztuje. Jeśli zdecydujesz się jednak na kartę – ją także możesz aktywować do płatności mobilnych.

    Jeśli chcesz skorzystać z promocji… „Do 160 zł za otwarcie konta Direct albo Komfort”, musisz założyć konto z kartą Visa zbliżeniową i Otwartym Kontem Oszczędnościowym – to jeden z warunków. 

  • Karta z własnym wizerunkiem - kiedy mogę ją zamówić?

    Podczas składania wniosku możesz zamówić kartę ze standardowym wizerunkiem. Jeśli chcesz mieć kartę z własnym projektem (Moją Kartę ING) - zamów ją po zalogowaniu się do Mojego ING.

  • Złożyłem wniosek o konto i co teraz?

    Po poprawnym złożeniu wniosku wyślemy Ci potwierdzenie SMS-em.

    Twoje konto będzie aktywne w zależności od wybranej metody:

    • na selfie lub przelewem – konto aktywujemy do kilku minut, najpóźniej następnego dnia roboczego
    • podczas wizyty kuriera – do 2-3 dni roboczych
    • w placówce bankowej - miejscu spotkań – po potwierdzeniu wniosku przez specjalistę. Na wizytę masz 30 dni.

    Umowę prześlemy Ci do 2 dni roboczych na podany adres e-mail, znajdziesz ją też w Moim ING, w zakładce Moje dokumenty. W umowie znajdziesz też numer konta. 

    Kurier nie przywozi umowy - dostarczy Ci kartę, jeśli ją zamówiłeś. Jeszcze zanim ją dostaniesz, możesz od razu z niej korzystać. Jak aktywować płatności telefonem

    Aktywuj Moje ING – w wersji na komputer lub aplikacji na telefon, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

    I dobrze chociaż raz odwiedzić nas w placówce bankowej - miejscu spotkań. Przy otwarciu konta metodą na selfie lub przelewem z innego banku, potrzebujemy dodatkowo potwierdzić Twoją tożsamość w placówce, żebyś mógł np. korzystać z profilu zaufanego w Moim ING.

  • Czy mogę zrezygnować z wniosku?

    Tak, możesz odstąpić od zawartej umowy zgodnie z wybraną metodą identyfikacji:

    • 50 dni przy metodzie z kurierem oraz przy wizycie w placówce bankowej
    • 14 dni przy metodzie na selfie lub przelewie z innego banku
  • Kiedy i jak dostanę kartę do konta?

    Kurier dostarczy kartę pod wskazany we wniosku adres w czasie zależnym od wybranej metody potwierdzenia tożsamości:

    • jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości na selfie, przelewem lub w placówce bankowej - kartę dostarczy kurier DHL, następnego dnia roboczego po aktywacji konta 
    • jeśli wybierzesz metodę potwierdzenia tożsamości kurierem - kartę dostarczy Ci kurier Poczty Polskiej (do 2-3 dni roboczych po złożeniu wniosku), po pozytywnym zweryfikowaniu przez niego Twojej tożsamości.
  • Kiedy mogę zacząć korzystać z konta?

    Jeśli przy zakładaniu konta wybierzesz potwierdzenie:

    • na selfie - konto będzie aktywne do kilku minut, najpóźniej w następny dzień roboczy. To najszybsza metoda potwierdzenia tożsamości.
    • przelewem z innego banku – Twoje konto będzie aktywne najpóźniej w następny dzień roboczy, po sprawdzeniu Twojego wniosku
    • z kurierem - Twoje konto będzie aktywne po spotkaniu z kurierem, kiedy potwierdzisz swoją tożsamość - do 2-3 dni roboczych

    Po potwierdzeniu dostaniesz SMS-a, umowę do konta (na podany adres e-mail) i dostęp do Mojego ING – Twojej bankowości internetowej, z którą możesz zacząć swobodnie korzystać z konta.

  • Dlaczego mój wniosek został zamknięty?

    Nie mogliśmy potwierdzić danych zawartych we wniosku (także załączonych zdjęć dowodu osobistego). Najlepiej będzie, jeśli złożysz nam wizytę w placówce bankowej - miejscu spotkań.

  • Czy mogę otworzyć konto z drugą osobą?

    Przez internet możesz otworzyć konto tylko dla siebie.

    Jednak po jego aktywacji możesz upoważnić drugą osobę do korzystania z konta - dodać pełnomocnika. Pełnomocnik dostanie wtedy własną kartę do konta oraz dostęp do bankowości internetowej Moje ING.

    Jeśli zależy Ci, żeby inna osoba była formalnym współposiadaczem konta, polecamy Ci nasze konto wspólne Komfort.

     

  • Mam konto w innym banku. Czy zobaczę je w Moim ING?

    Tak, dzięki otwartej bankowości i usłudze "Dodaj konto z innego banku". 

    Gdy założysz konto w naszym banku, zyskasz dostęp do Mojego ING. Po aktywacji bankowości możesz korzystać z wielu wygodnych rozwiązań, w tym podglądu swoich finansów z różnych banków. 

    Do Mojego ING możesz dodać konta lub karty, do których masz uprawnienia w innym banku, także te, do których jesteś pełnomocnikiem, np. konta osobiste, firmowe, oszczędnościowe, karty przedpłacone, wirtualne czy kredytowe. To Twój bank decyduje, które rachunki będziesz mógł dodać w ramach tej usługi.

    Stoisz w kolejce do kasy i nie wiesz, ile masz na koncie? Do skrótów na ekranie startowym aplikacji Moje ING dodaj pogląd swoich kont lub kart - w ING i innych bankach. Nawet bez logowania do aplikacji zorientujesz się, ile masz pieniędzy. To naprawdę się przydaje!

  • Jak mogę przenieść konto z innego banku do ING?

    Cieszymy się, że chcesz z nami bankować! Złóż wniosek, a my zajmujemy się resztą. Z kontem możemy przenieść dotychczasowe stałe płatności - np. przelewy lub polecenia zapłaty.

    Przenieś konto do ING

  • Jak mogę otworzyć kolejne konto?

    Najprościej będzie w Moim ING. Jeśli masz dostęp do bankowości (jeśli nie, aktywuj ją), zaloguj się i wybierz interesujące Cię konto z Oferty lub skorzystaj z opcji Dodaj produkt (widoczna poniżej Twoich produktów).

    Możesz otworzyć do 5 kont osobistych w złotówkach. Otwarcie kolejnego konta jest darmowe, ale możesz zapłacić za kartę, zlecenia w oddziale - zgodnie z tabelą opłat dla wybranego konta.

    Konto Mobi

    • najlepsze, jeśli masz 18-26 lat
    • dużo za 0 zł, np. prowadzenie konta (z wyjątkiem wpłaty, wypłaty w punkcie obsługi kasowej i przelewu w placówce bankowej - miejscu spotkań), przelewy w PLN przez internet (z wyjątkiem ekspresowych), wydanie i posiadanie karty
    • nowoczesne płatności i darmowe wypłaty BLIKIEM z bankomatów w całej Polsce
    • wygodna apka do ogarniania finansów
      Więcej o koncie Mobi

    Konto Direct

    • dla tych co bankują głównie przez internet
    • 0 zł za prowadzenia konta (z wyjątkiem wpłaty, wypłaty gotówki w punkcie obsługi kasowej i przelewu w placówce bankowej - miejscu spotkań)
    • 0 zł za krajowe przelewy w PLN przez internet (z wyjątkiem ekspresowych)
    • 0 zł za wypłaty z bankomatów naszych i Planet Cash
    • z nowoczesną bankowością internetową i wygodną aplikacją na telefon
      Więcej o koncie Direct

    Konto Komfort

    • jeśli potrzebujesz konta wspólnego
    • 15 zł miesięcznie za prowadzenie konta
    • darmowe wypłaty z bankomatów w całej Polsce
    • z nowoczesną bankowością internetową i wygodną aplikacją na telefon
      Więcej o koncie Komfort 

     

  • Jak mogę zamknąć konto?

    Tak jak Ci wygodnie:

    • przez internet, w Moim ING - zaloguj się i przejdź do szczegółów swojego konta
    • w placówce bankowej - w miejscu spotkań
  • Co jeśli mam mniej niż 18 lat?

    Idealnie się składa, bo mamy dla Ciebie Konto Mobi dla młodych, od 13 do 18 roku życia. Otworzysz je razem z rodzicem lub opiekunem prawnym.

Podstawą odbioru 160 zł jest spełnienie łącznie wszystkich warunków opisanych w regulaminie promocji „Do 160 za otwarcie konta Mobi”. Zapoznaj się z regulaminem.

Dotyczy klientów, którzy założyli konto przez internet. Dane za lipiec 2020.

 

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Polecenie przelewu SEPA – to przelew europejski - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)
  • Polecenie przelewu w walucie obcej – to - przelew walutowy - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to - kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.
  • Sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych – to - wyciąg z konta - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej.