• Znajomy polecił Ci konto

  • Polecałeś konto

Znajomy polecił Ci konto

Co zrobić, żeby otrzymać nagrodę?

1

Nie masz u nas konta, otwórz je

Masz konto z polecenia

Promocja dotyczy kont: Mobi, Direct lub Komfort.
Termin na otwarcie konta upłynął 11 grudnia 2018 r. 

2

Bądź aktywny

Bądź aktywny

Zapłać dowolną kartą do konta lub BLIKIEM łącznie 300 zł w każdym z dowolnych 2 miesięcy kalendarzowych, jednak nie później niż do 28 lutego 2019 r.

3

Na Twoje konto przelejemy 50 zł

Na Twoje konto
przelejemy 50 zł

za otwarcie i aktywne korzystanie z konta, zgodnie z warunkami promocji zawartymi w regulaminie.

Polecałeś konto

Co zrobić, żeby otrzymać nagrodę?

Za każde skutecznie polecone konto otrzymasz 100 zł. Możesz zyskać nawet 1000 zł za skutecznie polecenie konta 10 osobom. Otrzymasz nagrodę, jeśli Ty i Twój znajomy spełnicie warunki promocji zawarte w regulaminie.

Nagrodę wypłacimy na Twoje konto osobiste do 25 kwietnia 2019 r.

Skontaktuj się z nami

Zaloguj się

 

Zaloguj się

Zadzwoń do nas

801 222 222, +48 (32) 357 00 69

Zostaw numer, oddzwonimy

Odwiedź oddział

Mamy ich ponad 350 w całej Polsce

Znajdź oddział

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń i zapoznaj się z nimi
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Zakładanie konta przy użyciu Selfie – to - wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie - zdalna identyfikacja nowego klienta oparta na metodach biometrycznych. Porównujemy w niej rysy twarzy użytkownika z tymi na zdjęciu dowodu tożsamości.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to- polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew z rachunku karty kredytowej – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej polecenie przelewu wewnętrznego; jak również - polecenie przelewu wewnętrznego - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.

1. Skuteczne polecenie występuje, gdy obecny posiadacz konta poleci nowemu klientowi konto osobiste w PLN w ING Banku Śląskim. Nowy klient musi otworzyć konto i korzystać z niego zgodnie z regulaminem promocji „Poleć konto znajomemu”. Nagroda trafi na konto, jeśli zarówno obecny posiadacz konta jak i nowy klient spełnią wszystkie warunki promocji opisane w tym regulaminie.

2. W promocji jako nowi klienci mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, które nie miały żadnego z następujących Kont z Lwem: Direct, Mobi, Komfort, Premium, Student, Klasyczne przez ostatnie 12 miesięcy przed zalożeniem pierwszego - w czasie trwania promocji - konta osobistego w ING Banku Śląskim SA.