Bankowość elektroniczna - 5 funkcji aplikacji Moje ING, które musisz wypróbować

2021-06-28

Ostatnia aktualizacja: 2022-10-4

Kilka sekund i sprawdzisz stan konta, wyślesz przelew czy zapłacisz za zakupy telefonem. I to nawet bez logowania do aplikacji! Najlepsze aplikacje bankowe to dziś nie tylko bankowość elektroniczna i „bank w telefonie”, ale znacznie więcej. Zobacz, czym wyróżnia się aplikacja mobilna Moje ING!

Bankowość elektroniczna - Aplikacja bankowa ING mobile 5 korzyści

1. Jak sprawdzić stan konta bez logowania?

Aplikacja mobilna Moje ING mobile pokaże Ci, ile masz na koncie jeszcze na ekranie startowym. Co więcej, przedstawi to w takiej formie, jaką wybierzesz – jako kwotę lub procent. Włącz tę funkcję w Ustawieniach i miej oko na swoje finanse.

Nowość! Dzięki widżetowi możesz sprawdzić stan konta jeszcze szybciej - rzut oka na pulpit telefonu wystarczy. Ze względów bezpieczeństwa będziemy tam pokazywać saldo tylko w formie procentowej. Wypróbujesz? Przytrzymaj wolne miejsce na pulpicie swojego telefonu i dodaj z listy widżetów Moje ING.

2. Przelew na telefon – szybko i wygodnie

Czy wiesz, że w swojej aplikacji mobilnej możesz wykonać przelew nawet wtedy, gdy nie znasz numeru konta odbiorcy? Wystarczy Ci jego numer telefonu! Aplikacja znajdzie odbiorcę przypisanego do tego numeru odbiorcę, który jest zarejestrowany w usłudze BLIK i wyśle mu pieniądze. Całość zajmie nawet kilka sekund! Przelewy na telefon BLIK działają jak przelewy ekspresowe, ale nie musisz za nie dodatkowo płacić.

Wiesz, że możesz też poprosić o przesłanie takiego przelewu na swój numer telefonu? Skorzystaj ze skrótu Przelewy BLIK lub zaloguj się do aplikacji mobilnej, przejdź do Kart i płatności telefonem, a następnie wybierz BLIK i Prośba o przelew. Wpisz numer telefonu lub wybierz odbiorcę prośby z książki adresowej - aplikacja podpowie Ci, kto korzysta z usługi BLIK i może Ci przelać pieniądze w ten sposób.

Funkcja przydaje się też do dzielenia rachunku - np. między znajomymi za wspólnie zamówioną pizzę. 

3. Logowanie do bankowości elektronicznej za pomocą biometrii

Biometria to możliwość rozpoznania osoby za pomocą jej unikatowych cech fizycznych, np. linii papilarnych dłoni, wzoru siatkówki oka czy nawet układu naczyń krwionośnych! To obecnie jedna z bezpieczniejszych metod potwierdzania tożsamości, także w sektorze bankowym. Badania Visa z 2019 roku pokazały, że aż 62% ankietowanych konsumentów z Polski opowiedziało się za korzystaniem z biometrii zamiast z hasła do weryfikacji płatności1

To funkcja, która pozwoli Ci szybko i bezpiecznie uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej i Twojego konta bankowego. Jak ją aktywować? Wystarczy, że wejdziesz w Ustawienia, a następnie w Aplikację i wybierzesz opcję logowania przy użyciu odcisku palca lub rozpoznawania twarzy (dostępne na urządzeniach iPhone z funkcją Face ID oraz Google Pixel 4 i 4XL). 

4. Spersonalizuj swoją bankowość mobilną

Aplikacja idealnie dopasowana do Twoich potrzeb? To możliwe! W Moim ING mobile to Ty decydujesz o tym, jak wygląda strona, którą widzisz po uruchomieniu aplikacji. Chcesz mieć dostęp do szybkiego przelewu, kodów BLIK czy od razu widzieć stan swojego konta? Wybierz aż do 8 własnych skrótów, ułóż je na ekranie i korzystaj z banku w telefonie tak, jak lubisz.

5. Szybki przelew między Twoimi kontami

Np. kontem osobistym i oszczędnościowym lub osobistym i firmowym. Możesz przelać 50, 100 lub 200 zł. Transakcję zrealizujemy natychmiast.

Ustaw najpierw w aplikacji domyślne konta dla przelewów. Ustawienia kont możesz zmienić w każdej chwili – przytrzymaj palcem ikonkę Szybkiego przelewu, a następnie edytuj ustawienia.

Z funkcji możesz korzystać także przed zalogowaniem - wybierz Dodaj skrót na dole ekranu, następnie Szybki przelew. Opcja naprawdę się przydaje - np. gdy zorientujesz się w sklepie przy kasie, że nie masz nic nic na koncie osobistym, ale możesz poratować się szybkim przelewem z OKO :)

Jak zacząć bankować mobilnie?

Pobierz aplikację Moje ING

Pobierz aplikację z zaufanego sklepu

Zgodnie z systemem operacyjnym telefonu lub wpisz "Moje ING mobile" w wyszukiwarce sklepu.

1 Badanie dotyczące technologii biometrycznych w Polsce zostało przeprowadzone przez Agencję Fabrizio Ward, LLC na zlecenie Visa w lipcu 2019 roku metodą dobrowolnej ankiety internetowej. Za visa.pl