Poznaj Ingę - naszego voicebota!

Dzwonisz na naszą infolinię i słyszysz: "Witaj w ING! Mam na imię Inga i jestem Twoją wirtualną asystentką..." ? To nie pomyłka! Inga pomoże Ci w szybki sposób rozwiązać najczęstsze problemy, a w trudniejszych sprawach przekieruje Cię do odpowiedniego specjalisty.

Sprawdź co potrafi

 

Kim jest Inga?

To wirtualny asystent, który w sposób zautomatyzowany komunikuje się z użytkownikiem. Wspiera naszych specjalistów w codziennej obsłudze klienta na infolinii. Potrafi odpowiadać na proste pytania, realizować zadania i wyszukiwać dla Ciebie potrzebne informacje. Dzięki temu możesz uzyskać odpowiedzi bez zbędnego czekania w kolejce na połączenie. Przy bardziej złożonych sprawach przekieruje Cię bezpośrednio do odpowiedniego specjalisty.

 

Co już potrafi nasz bot?


Na początek nauczyliśmy Ingę kilku rzeczy, oto one:

  • podpowie, jak zmienić numer telefonu autoryzacyjnego
  • doradzi, co zrobić, jeśli nie pamiętasz kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • powie Ci, ile pieniędzy masz na koncie (musisz mieć aktywną bankowość internetową)
  • w innych zagadnieniach rozpozna, z jaką sprawą dzwonisz i połączy Cię z właściwym specjalistą