Voicebot Inga
Kim jest Inga?
To wirtualny asystent, który w sposób zautomatyzowany komunikuje się z użytkownikiem. Wspiera naszych specjalistów w codziennej obsłudze klienta na infolinii. Potrafi odpowiadać na proste pytania, realizować zadania i wyszukiwać dla Ciebie potrzebne informacje. Dzięki temu możesz uzyskać odpowiedzi bez zbędnego czekania w kolejce na połączenie. Przy bardziej złożonych sprawach przekieruje Cię bezpośrednio do odpowiedniego specjalisty.
Zanim rozpoczniesz rozmowę...
Pamiętaj, że Inga to bot, mimo to rozmawiaj z nią w naturalny sposób, jak z człowiekiem. Voicebot ma również swoje ograniczenia: nie słucha kiedy do Ciebie mówi, więc poczekaj aż skończy swoją wypowiedź.
Co już potrafi nasz bot?
Inga może Ci pomóc w wielu sytuacjach. Powie Ci na przykład, ile masz pieniędzy na koncie (musisz mieć aktywną bankowość internetową). Zna też odpowiedzi na ponad 50 najczęściej zadawanych pytań.
Podpowie Ci...
- co zrobić, gdy nie możesz się zalogować do Mojego ING,
- jak płacić BLIKIEM,
- gdzie sprawdzić, jaka jest wysokość raty kredytu hipotecznego i jaki jest termin jej pobrania,
- jak wysłać przelew czy zamówić kartę płatniczą do konta,
- jakie są zasady awizacji większej wypłaty gotówki,
- co zrobić jeśli chcesz zmienić numer do autoryzacji
... i w wielu innych przypadkach. Pamiętaj, że Inga z każdą rozmową potrafi coraz więcej - dzięki temu lista tematów, w których Ci pomoże, stale rośnie.
W przypadku innych zagadnień Inga rozpozna, z jaką sprawą dzwonisz i połączy Cię z właściwym specjalistą.