Voicebot Inga

Poznaj Ingę - naszego voicebota!

Dzwonisz na naszą infolinię i słyszysz: "Witaj w ING Banu Śląskim! Nazywam się Inga i jestem Twoją wirtualną asystentką..." ? To nie pomyłka! Inga pomoże Ci w szybki sposób rozwiązać najczęstsze problemy, a w trudniejszych sprawach przekieruje Cię do odpowiedniego specjalisty.

Sprawdź co potrafi

Kim jest Inga?

To wirtualny asystent, który w sposób zautomatyzowany komunikuje się z użytkownikiem. Wspiera naszych specjalistów w codziennej obsłudze klienta na infolinii. Potrafi odpowiadać na proste pytania, realizować zadania i wyszukiwać dla Ciebie potrzebne informacje. Dzięki temu możesz uzyskać odpowiedzi bez zbędnego czekania w kolejce na połączenie. Przy bardziej złożonych sprawach przekieruje Cię bezpośrednio do odpowiedniego specjalisty.

Co już potrafi nasz bot?

Inga może Ci pomóc w wielu sytuacjach. Powie Ci na przykład, ile masz pieniędzy na koncie (musisz mieć aktywną bankowość internetową). Zna też odpowiedzi na ponad 50 najczęściej zadawanych pytań.
Podpowie Ci...

  • co zrobić, gdy nie możesz się zalogować do Mojego ING,
  • jak płacić BLIKIEM,
  • gdzie sprawdzić, jaka jest wysokość raty kredytu hipotecznego i jaki jest termin jej pobrania,
  • jak wysłać przelew czy zamówić kartę płatniczą do konta,
  • jakie są zasady awizacji większej wypłaty gotówki,
  • co zrobić jeśli chcesz zmienić numer do autoryzacji

... i w wielu innych przypadkach. Pamiętaj, że Inga z każdą rozmową potrafi coraz więcej - dzięki temu lista tematów, w których Ci pomoże, stale rośnie.

W przypadku innych zagadnień Inga rozpozna, z jaką sprawą dzwonisz i połączy Cię z właściwym specjalistą.